Kop dicht, troll.quote:
Was geen echte sollicitatie. Bij dat bedrijf (ik noem de naam maar even nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hoe is je sollicitatie eigenlijk verlopen, Karina?
wat een baasquote:
Had je nog niet gezien he? Dat levert me dan automatisch een bonuspunt opquote:
Ik zou een pilsje vragenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Had je nog niet gezien he? Dat levert me dan automatisch een bonuspunt op
Vorige keer dat dat gebeurde moest ik dat rondje zelf betalen net voor het weggaanquote:
Schandalig! Maandag krijg je er sowieso eentje van mij danquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vorige keer dat dat gebeurde moest ik dat rondje zelf betalen net voor het weggaan
Uh dan ben ik beet genomen want ik heb ook betaald manquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef sp3c het volgende:
nee gek jij was te snel en betaalde Corrie dr rondje terwijl die nog op de wc zat
Dat is nog altijd goedkoper dan een 'normaal' biertje op het Leidseplein, dus ga je gangquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hop, gelijk duur fruitbier kiezen dan
Hoe doen jullie dat dan? Na afloop van de avond de rondjes die jij besteld hebt afrekenen ofzo?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:52 schreef sp3c het volgende:
alleen contantgeldmanager2 betaald met cash en verder was er niemand
Ik heb gewoon een bonnetje daar elke keer. Vanaf de eerste keer al.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat dan? Na afloop van de avond de rondjes die jij besteld hebt afrekenen ofzo?
ja alles wat ik bestel gaat op mijn naam en voor ik wegga betaal ik de rekeningquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat dan? Na afloop van de avond de rondjes die jij besteld hebt afrekenen ofzo?
Als ze voor ons die playstations voor een game avond kunnen regelen dan verdienen ze meer dan een rondje fooi.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:53 schreef sp3c het volgende:
naja Henk en co verdienen ook wel een extra zakcentje af en toe
met hun goede zorgen
Ja wat een geheugen heeft die gozer! Al noemde hij me wel eerst nog Karinaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je 1x een rekening hebt gemaakt weet Peter voortaan wie je bent
Dat zal ook best goed werkenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:01 schreef sp3c het volgende:
denk dat de barman dan gewoon voor jou een bonnetje maakt
Is het ook een keer op donderdag? Nu ben ik de draad kwijt man.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:10 schreef sp3c het volgende:
14de is op donderdag, volgens mij slaan we de 18de over en dan is de volgende na maandag op de 25'ste, dan lijkt het wel druk te worden
Haphap.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:11 schreef sp3c het volgende:
ik heb ze bijna allemaal zelf toegevoegd dus het klopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |