Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
best wel ja, maar nu ik het ding heb bevestigt het wel mijn idee wat ik van te voren had: dat het echt een overbodig ding is als je al een laptop en een smartphone hebtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit aangeraakt, zo`n tablet.Werkt prettig zeker?
Als je alleen bent wel ja. Met een gezin is zo`n ding wel erg handig.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best wel ja, maar nu ik het ding heb bevestigt het wel mijn idee wat ik van te voren had: dat het echt een overbodig ding is als je al een laptop en een smartphone hebt
* Moeraskat krijgt spontaan een kaakverzakking, duwt mond dicht en moet meteen ontzettend hard lachen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady zet mergpijpjes op tafel
ja iedereen moet toch zelf weten wat die gebruikt. Alle OS-en, Hardwares, whatevers, hebben hun voor en nadelen. Ik kan niet beoordelen wat voor jouw beter is. Ik kan hooguit zeggen wat IK (persoonlijk) beter vindt....quote:
ik gebruik de tab ook als ik thuis zit en niet de laptop wil pakken, dan is zo'n groter scherm wel wat fijner dan de telefoon voor facebook/fok/tvgids.nl ofzoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je alleen bent wel ja. Met een gezin is zo`n ding wel erg handig.
Ik gebruik mijn IPad vooral om boeken op te lezen.
De IPad die in de huiskamer ligt is eigenlijk van mijn moeder, maar als we daar met het gezin of mensen zitten en iemand wil iets laten zien, gebeurt dat altijd op de iPad, wat wel erg handig is. Sneller dan dat je even de laptop moet opstartten.
Maar je hebt gelijk hoor, ik gebruik al die apparaten ook niet altijd evenveel. Ik wissel voornamelijk af. Momenteel gebruik ik meer mijn IMac en IPad omdat ik mijn Macbook uitgeleend heb.
Je kunt ook niet alles tegelijkertijd gebruiken... gelukkig...
Het is ook dat ik mijn iPad gekregen had, anders had ik hem misschien nooit gekocht, dan was ik voor een goede e-reader gegaan.
Een kaakverzakking ook echtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat krijgt spontaan een kaakverzakking, duwt mond dicht en moet meteen ontzettend hard lachen.
LOLAAAAAA![]()
* HAMSTERENquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
lekker LoLaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
ik vind het alleen behoorlijk naar dat zowel de telefoon als tablet niet vernieuwd op FOK!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik gebruik de tab ook als ik thuis zit en niet de laptop wil pakken, dan is zo'n groter scherm wel wat fijner dan de telefoon voor facebook/fok/tvgids.nl ofzo
maar vooral voor deer hunter 2014
Ja vind ik ook, helaas doet niet iedereen dat.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:24 schreef crv het volgende:
[..]
ja iedereen moet toch zelf weten wat die gebruikt. Alle OS-en, Hardwares, whatevers, hebben hun voor en nadelen. Ik kan niet beoordelen wat voor jouw beter is. Ik kan hooguit zeggen wat IK (persoonlijk) beter vindt....
dat is wel irritant ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind het alleen behoorlijk naar dat zowel de telefoon als tablet niet vernieuwd op FOK!
U heeft mij betraptquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een kaakverzakking ook echt
Gefeliciteerd mijn eerste lach van vandaag.. chapeau chapeau
MK![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is wel irritant ja.
maar als ik echt op fok wil zitten zet ik gewoon de laptop op de leuning van de bank
ik wil een nieuwe bank, want mijn vaste zitplaats is redelijk doorgezaktquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]lijkt me handig ja.
Ik wil een eigen apartement![]()
mèt een bank
Ze zijn met een nieuwe versie bezig. Geen idee wanneer dat af is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind het alleen behoorlijk naar dat zowel de telefoon als tablet niet vernieuwd op FOK!
Kringloop?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil een nieuwe bank, want mijn vaste zitplaats is redelijk doorgezakt
maar te duur
Eindelijkquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze zijn met een nieuwe versie bezig. Geen idee wanneer dat af is.
ja, maar dan koop je een bank die al door anderen is doorgezetenquote:
GC / [KSC #4978] Eendenbekken en mergpijpjes ?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
U heeft mij betrapt
Ik wil dat mergpijp gedoe echt eens opzoeken en terug lezen, tranen van het lachen toen
over 12 jaarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze zijn met een nieuwe versie bezig. Geen idee wanneer dat af is.
Ik ben bij het stuk fantoompijpenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:32 schreef Moeraskat het volgende:
omgwat zit ik elke keer mergpijpjes te posten
verslaafd ?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:32 schreef Moeraskat het volgende:
omgwat zit ik elke keer mergpijpjes te posten
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben bij het stuk fantoompijpen
traaaaaaaaanen weer
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
ondiepe merpijpjes aan dek ik herhaal, ondiepe mergpijpjes aan dek!
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
muffe murgpoep![]()
![]()
mergpijptransplantatie
quote:
juiste reactie/Smileyquote:
ik geloof het bestquote:
Ja welke moeten we nog?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:48 schreef Moeraskat het volgende:
ooow lolaaa wanneer gaan we naar de Starbucks
Amsterdam nogmaals.quote:
Die in Eindhovenquote:
Zurich heeft er ook een paarquote:
ohja ze hadden weinig soeps qua bekers he?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Amsterdam nogmaals.
Oh wacht ik ben de 15e in amsterdam, kunnen we dan koffie drinken? Ik kan overigens niet zeggen hoelaat, nu, ik moet dan naar de keuring.
Ja, het kon de hele dag duren stond er op de briefquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja ze hadden weinig soeps qua bekers he?
uh de 15e ?
Dat is op een vrijdag
hmm op zich wel. dan laat ik S overblijven en ga ik met K treinen, vindtie geweldig
Hangt idd van de tijd af.. ergens tussen half 10 en 14:00
Ja de hele dag kan niet hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, het kon de hele dag duren stond er op de brief![]()
Zullen wel even kijken; kan er niks zinnigs op zeggen. En anders spreken we wel een andere keer af.
K![]()
Ja, die bekers waren belachelijk daaren ik wil nog een amsterdam beker
Vind ik ookquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja de hele dag kan niet hoor
Misschien dan eens langs wippen wellicht hebben ze nu leukere bekers
Nee dat is mijn dingquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vind ik ookze mogen mij daar niet de hele dag vast houden
JA!quote:
lola zei wippenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja de hele dag kan niet hoor
Misschien dan eens langs wippen wellicht hebben ze nu leukere bekers
jeetje; jatter.quote:
Wie heeft jou hier uitgenodigd dan?quote:
Hahahaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wie heeft jou hier uitgenodigd dan?
ik was hier alquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wie heeft jou hier uitgenodigd dan?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:30 schreef crv het volgende:
Hoe zou het er over 20 jaar uitzien?
[ afbeelding ]
das over 1 jaar, ik bedoel over 20 jaar .... dan zou het eerder een lens zijn of zoquote:
ik verwacht idd een hersenchipquote:
Waddup trev?quote:
Hey Stuquote:
Geen zin in school werk, heb deze week een roostervrije week(op afgelopen dinsdag na) om voor te berijden op de toetsweken van volgende week en de week er op. Moet dus nog wat dingen doen waar ik nu helemaal geen zin in heb.quote:
Ah zo.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Stu
[..]
Geen zin in school werk, heb deze week een roostervrije week(op afgelopen dinsdag na) om voor te berijden op de toetsweken van volgende week en de week er op. Moet dus nog wat dingen doen waar ik nu helemaal geen zin in heb.
Ben ik ook aan het doen, nou ja, gelukkig heb ik er maar eentje waarvoor ik moet leren en de rest dus allemaal maak werk wat ik af moet maken of al af hebquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah zo.
Je zou eigenlijk snoeihard tentamens moeten voorbereiden dus nu...
hoi stuquote:
hondaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:34 schreef crv het volgende:
En hoi trev en gf![]()
En iedereen die ik weer vergeten ben
ik ben niet technisch, lul maar wat rond als opvullingquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:35 schreef kanca het volgende:
Hallo
Ik ben net nieuw en vroeg me af hoe zo'n SC in elkaar steekt.
quote:
een paar honderd geloof ikquote:
Maar dit is de gezelligste?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in elk forum is wel een sc.
vinden wij van welquote:
daar zijn de meningen over verdeeldquote:
Hey Crvquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:34 schreef crv het volgende:
En hoi trev en gf![]()
En iedereen die ik weer vergeten ben
yepquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Crv
Leuke avatar heb je, is het i.v.m. vandaag?
Ik heb geen weekendquote:
nog een dag overlevenquote:
ik nietquote:
dat doe je goedquote:
hier ook wel een bertje maar geen vrije dag helaasquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik niet![]()
1 november is een nationale vrije dag in België
had afgelopen veijdag al een eerste meet&greetquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat doe je goed![]()
hoe vond je ze zelf gaan?
Hopen dat er wat goeds uitkomtquote:
Belgen lijken de duitsers wel, te pas en te onpas een nationale vrije dagquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik niet![]()
1 november is een nationale vrije dag in België
die duitser hebben hun nationale dag op mijn trouwadg gepland .... Eikelsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hopen dat er wat goeds uitkomt
[..]
Belgen lijken de duitsers wel, te pas en te onpas een nationale vrije dag
Welke van de teveel die ze hebben bedoel je?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:02 schreef crv het volgende:
[..]
die duitser hebben hun nationale dag op mijn trouwadg gepland .... Eikels
hun dag van nationale eenheidquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Welke van de teveel die ze hebben bedoel je?
Haha, ik maakte het ook altijd gezellig als er iets mis ging met de treinen hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:11 schreef DaMart het volgende:
Op de een of andere manier heeft het wel wat als de treinen niet meer volgens plan rijden. Het was in ieder geval erg gezellig met de dames in de trein die na 45 minuten wachten als eerste weer reed.
Ja joh, mijn "Maandag waren het bomen, vandaag bommen op het spoor, scheelt maar één letter" werd gewaardeerd door medereizigers.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:18 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Haha, ik maakte het ook altijd gezellig als er iets mis ging met de treinen hoor
Beter dan chagrijnig doen denk ik maar..
morgen dus brommenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja joh, mijn "Maandag waren het bomen, vandaag bommen op het spoor, scheelt maar één letter" werd gewaardeerd door medereizigers.
Helaas vertelde die leuke jongedame alleen dat ze een vriendje heeft waar ze wel eens met de trein naartoe reist.
Alles kan kapot.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja joh, mijn "Maandag waren het bomen, vandaag bommen op het spoor, scheelt maar één letter" werd gewaardeerd door medereizigers.
Helaas vertelde die leuke jongedame alleen dat ze een vriendje heeft waar ze wel eens met de trein naartoe reist.
Klopt, alles kan kapot haha..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Halloween word tot leven geroepen in NL he.. Dat mag dan weer wel.. Nog een buitenlandse traditie..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:35 schreef DaMart het volgende:
Oké, er lopen hier serieus kinderen met lampions over straat 'trick or treat' te roepen... wachten tot 11 november duurt zeker te lang voor die snoepbedelaars.
wat is 11 november danquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:35 schreef DaMart het volgende:
Oké, er lopen hier serieus kinderen met lampions over straat 'trick or treat' te roepen... wachten tot 11 november duurt zeker te lang voor die snoepbedelaars.
ow, dat bestaat hier niet of nauwelijksquote:
Als ze hier aan de deur komen, dan smijt ik hem gewoon dicht. Oprotten met die Amerikaanse troep in Nederland. De spiegel barst als ik erin kijk, dus ik voel me beledigd door die mensen die zich eng verkleden. Ik eis een verbod daarop, want dat is gewoon racisme!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:38 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Halloween word tot leven geroepen in NL he.. Dat mag dan weer wel.. Nog een buitenlandse traditie..
Ze hoeven het hier gelukkig niet in hun hoofd te halen.. Dan ben ik toch wel blij dat ik in Friesland woon..
Ik moet er zelf uitquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, dan ben ik als het goed is toch niet thuis. Dan moet ik taart eten bij mijn ouders.
is ook een forse tippelquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan weet je dus dat je mijn huis kunt overslaan, want ik ben er niet.
je denkt toch niet dat ik helemaal naar jou toe ga om voor je deur te gaan zingen terwijl ik weet dat je er niet bentquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan weet je dus dat je mijn huis kunt overslaan, want ik ben er niet.
een vrije dagquote:
Pino in de KSCquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:42 schreef Pino112 het volgende:
Geen 11 nov en geen 31 okt hier. Lekker rustig aan de deur.
Ik ga denk ik zo even een warme choco zetten, en dan een scheutje Whiskeycreamer en slagroomquote:
nommenommequote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik zo even een warme choco zetten, en dan een scheutje Whiskeycreamer en slagroom![]()
![]()
Ook lekker, maar koffie net ietsie lekkerderquote:
zuipschuitquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook lekker, maar koffie net ietsie lekkerder
Thee met rum
hoi Koenquote:
met ups en downs, Ben elke dag wel verrot. Nu helemaal.quote:
hmmm klinkt enigsinds positiefquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:00 schreef crv het volgende:
[..]
met ups en downs, Ben elke dag wel verrot. Nu helemaal.
Had vandaag 2 vervolginterviews (vrijdag had ik een meet and greet)
Vanmorgen technisch geradbraakt en vanmiddag HR interview.
Ben "geslaagd" nu door naar de 3e ronde -> klantinterview. Dat zou nog een obstakel kunnen zijn
ja, maar we zijn er nog niet, als klant OK is dan ga ik erin gelovenquote:
Der in gepist ?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering mijn halloween kostuum is warm
is het feest morgen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering mijn halloween kostuum is warm
dan wordt het ook nog nat en niet warmquote:
Halloween is vanaafquote:
jij hebt kouwe pis ?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan wordt het ook nog nat en niet warm
vandaag, morgen en zaterdagquote:
Brabantsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Ze maken mijn de pis niet lauw![]()
Theo
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Ze maken mijn de pis niet lauw![]()
Theo
ik ben een weekend in belgie geweest, mn zachte g is weer volle bak terugquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben een weekend in belgie geweest, mn zachte g is weer volle bak terug
ja maar ik was met een braboquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
de belgen spreken toch echt anders hoor![]()
die noemen zelfs mij nog een hollander![]()
8 jaarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:21 schreef littledrummergirl het volgende:
hoe lang woon jij er eigk al gf?
ik spreek ook nog steeds brabants hierquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar ik was met een brabodat helpt wel
ja dat viel mij ook opquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik spreek ook nog steeds brabants hier![]()
en vooral van het woordje kut blijven die belgen verschieten![]()
en dat gebruik ik dus best veel
Ik vind dat ook wel raar eigenlijk als ik op straat mensen hoor scheldenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja dat viel mij ook opvriendin en ik liepen scheldend als platte brabo's door die stad en werden me toch met grote ogen aangekeken
niet volle bak ruzie ofzo hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel raar eigenlijk als ik op straat mensen hoor schelden
Okayquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet volle bak ruzie ofzo hoormaar meer n soort "en toen kwam dat wijf, met die achterlijke bakkes van dr"
in het dagelijks leven en nuchter ben ik verder heel beschaafd hoor![]()
Fixeren die hapquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:39 schreef littledrummergirl het volgende:
zucht een van mn clienten escaleert al de hele dagzo geen zin om me er weeeeer mee te bemoeien nu
neuh zo gevaarlijk nog niet, vooral irritant , en ik ben alleen hequote:
Jouw zachte Gquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben een weekend in belgie geweest, mn zachte g is weer volle bak terug
lekker boers en lellikquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuh zo gevaarlijk nog niet, vooral irritant , en ik ben alleen hefixeert wat lastig
Ik hoop het ook voor jequote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:44 schreef littledrummergirl het volgende:
yeah tis nu ff rustighopelijk escaleert mn client zichzelf in slaap
Je gaat wegquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:48 schreef littledrummergirl het volgende:
dit onderdeel van t werk ga ik zo niet missenvan die stressdingetjes in de avond waardoor je de hele nacht wakker ligt vd adrenaline
quote:
Oh dearquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]t wordt gesloten over twee maanden
Geen idee of ik hem al beantwoord of gezien hebquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
oh en roos ik had t laatst ook al ns gevraagd maar je antwoord niet gezienhoe was roma
?
nope.. werk biedt herplaatsingstraject aan maar ook dat heeft onvoldoende vrije werkplekken, dus even afwachten en rondkijken nuquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh dear
En heb je al een idee wat je dan gaat doen
Oh wadan? En jij dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]t wordt gesloten over twee maanden
Jeetje, wat rot voor je zegquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nope.. werk biedt herplaatsingstraject aan maar ook dat heeft onvoldoende vrije werkplekken, dus even afwachten en rondkijken nu
daar ga ik miss in de lente naartoequote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Geen idee of ik hem al beantwoord of gezien heb![]()
Maar leuk!Mooie stad en lekker etenAl vind ik Barcelona wat gezelliger en sfeervoller.
ach, ik hou mezelf gewoon voor dat er miss een leuke nieuwe kans uitkomtquote:
Echt een aanraderquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar ga ik miss in de lente naartoe![]()
En olijfoliequote:en het eten, boooooh nog nooit zoveel mozarella en ham gegeten als daar
ze hebben alleen wel stom ontbijt daarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Echt een aanrader
[..]
En olijfolie
ik weet precies wat je bedoeltquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja dat viel mij ook opvriendin en ik liepen scheldend als platte brabo's door die stad en werden me toch met grote ogen aangekeken
ik praat doorgaans vrij netjesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet precies wat je bedoelt
True, misschien wel iets leuks waar je anders nooit terecht zou komen, fingers crossedquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach, ik hou mezelf gewoon voor dat er miss een leuke nieuwe kans uitkomt![]()
(van t andere vooruitzicht wordt ik namelijk lang zo gelukkig niet)
ik scheld nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel raar eigenlijk als ik op straat mensen hoor schelden
Ehm, okayquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik scheld niet![]()
ik ben gewoon aan het praten
gewoon brabantsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik scheld niet![]()
ik ben gewoon aan het praten
ik praat eigenlijk nooit echt netjesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik praat doorgaans vrij netjesmaar af en toe, als ik onder" eigen volk" ben, ga ik helemaal los
preciesquote:
quote:
quote:
Wa denkte, kut? Da ge da zomaar, gewoon ken doen? Nou?quote:
dat heb ik beide dagelijksquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
als ik netjes ga praten dan heb ik het met autoriteiten te doen of ik ben super boos aan het worden
Ja klopt wel, die broodjes waren opzich wel lekker. maar hoeft van mij niet elke dag.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze hebben alleen wel stom ontbijt daarvan die ranzige zoete broodjes en meuk. was in lissabon ook al zo
brrrr
ja wij hadden ook ontbijt erbij.. lauwe gekookte eieren, plakken mozarella en ham, warme melk en zoete broodjesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja klopt wel, die broodjes waren opzich wel lekker. maar hoeft van mij niet elke dag.
Wij hadden ontbijt in het hotel, heb geleefd op scrambled eggs en soort gekookte knakworst.
egwelquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Wa denkte, kut? Da ge da zomaar, gewoon ken doen? Nou?
Dat klinkt wel bijzonder jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja wij hadden ook ontbijt erbij.. lauwe gekookte eieren, plakken mozarella en ham, warme melk en zoete broodjeshet was eehm bijzonder
Das welquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
maar tochroma
ik had t tripje van mngekregen voor mn afstuderen. hij studeert komend jaar af (fingers crossed
) benieuwd waar hij naartoe wil
Ge zei TETquote:
als ik t geld had hequote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel bijzonder ja
Bij ons was het ook niet super uitgebreid..
[..]
Das wel
Hihi herkenbaarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als ik t geld had hewas ik altijd op reis
volgende grote vakantie wordt noorwegen waarschijnlijkquote:
Hoor ik daar dat je meneerLDG gaat inruilen voor een rijke vent die jou meeneemt naar de Seychellen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:13 schreef littledrummergirl het volgende:
en andersals ik ooit n rijke vent vind die niet met me trouwt, alsnog de seychellen
nee, meneer ldg gaat heel hard sparen, voor bovenstaande bountygebeuren. in ruil voor keiveul seks en liefde enzoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoor ik daar dat je meneerLDG gaat inruilen voor een rijke vent die jou meeneemt naar de Seychellen?
Ohquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee, meneer ldg gaat heel hard sparen, voor bovenstaande bountygebeuren. in ruil voor keiveul seks en liefde enzo
hij weet t alleen zelf nog nietquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij weet t alleen zelf nog niet
Wat?quote:
mn avondquote:
Ik heb net wat saaie mailtjes verstuurd en zit nu te twijfelen of ik op deze halloweenavond nog naar Alien ga kijken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mn avondzit n beetje te wachten tot alles n tijdje rustig slaapt voordat ik ook ga omkleden en tukken. wat ben jij aant doen?
ik ben n beetje bang voor horrorfilmsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb net wat saaie mailtjes verstuurd en zit nu te twijfelen of ik op deze halloweenavond nog naar Alien ga kijken.
IJsland staat hier ook erg hoog op het lijstjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgende grote vakantie wordt noorwegen waarschijnlijken ik wil graag een keer naar ijsland, en indonesie
![]()
oh en als ik ooit op huwelijksreis ga, de seychellen
Aaahwquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben n beetje bang voor horrorfilms
Volgens mij moeten we gewoon met zn allen met Mart meegaanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
IJsland staat hier ook erg hoog op het lijstje
is ook echt vet mooiquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
IJsland staat hier ook erg hoog op het lijstje
en daarom verveel ik me dusquote:
Kijk een toffe film danquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en daarom verveel ik me dus
ja maar daar is het weer te laat voorquote:
Boekje lezen dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar daar is het weer te laat voor
mekkerdemekkerzeurmiep
ook al niet bij mequote:
Nou, huphup, naar bedje dan!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ook al niet bij me![]()
eigenlijk moet ik gewoon naar bed
de tent is nog niet rustigquote:
Mehquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de tent is nog niet rustig
trusten mpgquote:
slaap ze stuartquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:45 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen. Welterusten mensen![]()
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 31-10-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 043 crv
02. 041 littledrummergirl
03. 033 Moeraskat
04. 027 gianni61
05. 025 MPG
06. 025 LovelyLady
07. 024 goldfinger1963
08. 019 roos85
09. 019 Pino112
10. 016 Stuart
11. 014 Koen66
12. 010 Trevland
13. 009 DaMart
14. 008 Toekito
15. 006 franklop
16. 004 c-u-t-e
17. 003 kanca
18. 003 KapiteinGasthof
19. 002 Bos81
20. 001 Pheno
Reeks-statistieken!
huhquote:
quote:
quote:
Daaromquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is ook echt vet mooigeisers enzo. land vol natuurgeweld
Mogguhquote:
hondaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:40 schreef crv het volgende:
[..]
Mogguh![]()
aan wat al binnengekomen is en nog binnen moet komen![]()
stuartquote:
Opaquote:
Mooi zoquote:
Eerlijk gezegd ben ik er nog helemaal niet mee bezigquote:
quote:
Woop woopquote:
eindelijkquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik er nog helemaal niet mee bezigmaar juh, opzich wel geloof ik
Zin in het hebben van inkomen vooral eigenlijk
Een "wij zijn allemaal afgestudeerde hbo/wo-ers die geen werk kunnen vinden" baanquote:
slimme ww-ersquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Een "wij zijn allemaal afgestudeerde hbo/wo-ers die geen werk kunnen vinden" baan
quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Een "wij zijn allemaal afgestudeerde hbo/wo-ers die geen werk kunnen vinden" baan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |