nog een dag overlevenquote:
ik nietquote:
dat doe je goedquote:
hier ook wel een bertje maar geen vrije dag helaasquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik niet![]()
1 november is een nationale vrije dag in België
had afgelopen veijdag al een eerste meet&greetquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat doe je goed![]()
hoe vond je ze zelf gaan?
Hopen dat er wat goeds uitkomtquote:
Belgen lijken de duitsers wel, te pas en te onpas een nationale vrije dagquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik niet![]()
1 november is een nationale vrije dag in België
die duitser hebben hun nationale dag op mijn trouwadg gepland .... Eikelsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hopen dat er wat goeds uitkomt
[..]
Belgen lijken de duitsers wel, te pas en te onpas een nationale vrije dag
Welke van de teveel die ze hebben bedoel je?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:02 schreef crv het volgende:
[..]
die duitser hebben hun nationale dag op mijn trouwadg gepland .... Eikels
hun dag van nationale eenheidquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Welke van de teveel die ze hebben bedoel je?
Haha, ik maakte het ook altijd gezellig als er iets mis ging met de treinen hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:11 schreef DaMart het volgende:
Op de een of andere manier heeft het wel wat als de treinen niet meer volgens plan rijden. Het was in ieder geval erg gezellig met de dames in de trein die na 45 minuten wachten als eerste weer reed.
Ja joh, mijn "Maandag waren het bomen, vandaag bommen op het spoor, scheelt maar één letter" werd gewaardeerd door medereizigers.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:18 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Haha, ik maakte het ook altijd gezellig als er iets mis ging met de treinen hoor
Beter dan chagrijnig doen denk ik maar..
morgen dus brommenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja joh, mijn "Maandag waren het bomen, vandaag bommen op het spoor, scheelt maar één letter" werd gewaardeerd door medereizigers.
Helaas vertelde die leuke jongedame alleen dat ze een vriendje heeft waar ze wel eens met de trein naartoe reist.
Alles kan kapot.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja joh, mijn "Maandag waren het bomen, vandaag bommen op het spoor, scheelt maar één letter" werd gewaardeerd door medereizigers.
Helaas vertelde die leuke jongedame alleen dat ze een vriendje heeft waar ze wel eens met de trein naartoe reist.
Klopt, alles kan kapot haha..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Halloween word tot leven geroepen in NL he.. Dat mag dan weer wel.. Nog een buitenlandse traditie..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:35 schreef DaMart het volgende:
Oké, er lopen hier serieus kinderen met lampions over straat 'trick or treat' te roepen... wachten tot 11 november duurt zeker te lang voor die snoepbedelaars.
wat is 11 november danquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:35 schreef DaMart het volgende:
Oké, er lopen hier serieus kinderen met lampions over straat 'trick or treat' te roepen... wachten tot 11 november duurt zeker te lang voor die snoepbedelaars.
ow, dat bestaat hier niet of nauwelijksquote:
Als ze hier aan de deur komen, dan smijt ik hem gewoon dicht. Oprotten met die Amerikaanse troep in Nederland. De spiegel barst als ik erin kijk, dus ik voel me beledigd door die mensen die zich eng verkleden. Ik eis een verbod daarop, want dat is gewoon racisme!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:38 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Halloween word tot leven geroepen in NL he.. Dat mag dan weer wel.. Nog een buitenlandse traditie..
Ze hoeven het hier gelukkig niet in hun hoofd te halen.. Dan ben ik toch wel blij dat ik in Friesland woon..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |