gewoon brabantsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik scheld niet
ik ben gewoon aan het praten

ik praat eigenlijk nooit echt netjesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik praat doorgaans vrij netjesmaar af en toe, als ik onder" eigen volk" ben, ga ik helemaal los

preciesquote:

quote:
quote:

Wa denkte, kut? Da ge da zomaar, gewoon ken doen? Nou?quote:

dat heb ik beide dagelijksquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
als ik netjes ga praten dan heb ik het met autoriteiten te doen of ik ben super boos aan het worden

Ja klopt wel, die broodjes waren opzich wel lekker. maar hoeft van mij niet elke dag.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze hebben alleen wel stom ontbijt daarvan die ranzige zoete broodjes en meuk. was in lissabon ook al zo
brrrr

ja wij hadden ook ontbijt erbij.. lauwe gekookte eieren, plakken mozarella en ham, warme melk en zoete broodjesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja klopt wel, die broodjes waren opzich wel lekker. maar hoeft van mij niet elke dag.
Wij hadden ontbijt in het hotel, heb geleefd op scrambled eggs en soort gekookte knakworst.
 het was eehm bijzonder
  het was eehm bijzonder

roma
 roma  gekregen voor mn afstuderen. hij studeert komend jaar af (fingers crossed
 gekregen voor mn afstuderen. hij studeert komend jaar af (fingers crossed  ) benieuwd waar hij naartoe wil
 ) benieuwd waar hij naartoe wil   

egwelquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Wa denkte, kut? Da ge da zomaar, gewoon ken doen? Nou?

Dat klinkt wel bijzonder jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja wij hadden ook ontbijt erbij.. lauwe gekookte eieren, plakken mozarella en ham, warme melk en zoete broodjeshet was eehm bijzonder

Das welquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
maar tochroma
ik had t tripje van mngekregen voor mn afstuderen. hij studeert komend jaar af (fingers crossed
) benieuwd waar hij naartoe wil

Ge zei TETquote:
 .
 .

als ik t geld had hequote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel bijzonder ja
Bij ons was het ook niet super uitgebreid..
[..]
Das wel
 was ik altijd op reis
  was ik altijd op reis

Hihi herkenbaarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als ik t geld had hewas ik altijd op reis

volgende grote vakantie wordt noorwegen waarschijnlijkquote:
 en ik wil graag een keer naar ijsland, en indonesie
 en ik wil graag een keer naar ijsland, en indonesie   

als ik ooit n rijke vent vind die niet met me trouwt, alsnog de seychellen
 als ik ooit n rijke vent vind die niet met me trouwt, alsnog de seychellen   

Hoor ik daar dat je meneerLDG gaat inruilen voor een rijke vent die jou meeneemt naar de Seychellen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:13 schreef littledrummergirl het volgende:
en andersals ik ooit n rijke vent vind die niet met me trouwt, alsnog de seychellen

nee, meneer ldg gaat heel hard sparen, voor bovenstaande bountygebeuren. in ruil voor keiveul seks en liefde enzoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoor ik daar dat je meneerLDG gaat inruilen voor een rijke vent die jou meeneemt naar de Seychellen?

Ohquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee, meneer ldg gaat heel hard sparen, voor bovenstaande bountygebeuren. in ruil voor keiveul seks en liefde enzo
 .
 .

hij weet t alleen zelf nog nietquote:

quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij weet t alleen zelf nog niet

Wat?quote:

mn avondquote:
 zit n beetje te wachten tot alles n tijdje rustig slaapt voordat ik ook ga omkleden en tukken. wat ben jij aant doen?
 zit n beetje te wachten tot alles n tijdje rustig slaapt voordat ik ook ga omkleden en tukken. wat ben jij aant doen?

Ik heb net wat saaie mailtjes verstuurd en zit nu te twijfelen of ik op deze halloweenavond nog naar Alien ga kijken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mn avondzit n beetje te wachten tot alles n tijdje rustig slaapt voordat ik ook ga omkleden en tukken. wat ben jij aant doen?

ik ben n beetje bang voor horrorfilmsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb net wat saaie mailtjes verstuurd en zit nu te twijfelen of ik op deze halloweenavond nog naar Alien ga kijken.

IJsland staat hier ook erg hoog op het lijstjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgende grote vakantie wordt noorwegen waarschijnlijken ik wil graag een keer naar ijsland, en indonesie

oh en als ik ooit op huwelijksreis ga, de seychellen

Aaahwquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben n beetje bang voor horrorfilms
 .
 .

Volgens mij moeten we gewoon met zn allen met Mart meegaanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
IJsland staat hier ook erg hoog op het lijstje
 .
 .

is ook echt vet mooiquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
IJsland staat hier ook erg hoog op het lijstje
 geisers enzo. land vol natuurgeweld
 geisers enzo. land vol natuurgeweld   

en daarom verveel ik me dusquote:

Kijk een toffe film danquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en daarom verveel ik me dus
 .
 .

ja maar daar is het weer te laat voorquote:

Boekje lezen dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar daar is het weer te laat voor
mekkerdemekkerzeurmiep

ook al niet bij mequote:

Nou, huphup, naar bedje dan!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ook al niet bij me
eigenlijk moet ik gewoon naar bed

de tent is nog niet rustigquote:

Mehquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de tent is nog niet rustig

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |