Halloween word tot leven geroepen in NL he.. Dat mag dan weer wel.. Nog een buitenlandse traditie..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:35 schreef DaMart het volgende:
Oké, er lopen hier serieus kinderen met lampions over straat 'trick or treat' te roepen... wachten tot 11 november duurt zeker te lang voor die snoepbedelaars.
wat is 11 november danquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:35 schreef DaMart het volgende:
Oké, er lopen hier serieus kinderen met lampions over straat 'trick or treat' te roepen... wachten tot 11 november duurt zeker te lang voor die snoepbedelaars.
ow, dat bestaat hier niet of nauwelijksquote:
Als ze hier aan de deur komen, dan smijt ik hem gewoon dicht. Oprotten met die Amerikaanse troep in Nederland. De spiegel barst als ik erin kijk, dus ik voel me beledigd door die mensen die zich eng verkleden. Ik eis een verbod daarop, want dat is gewoon racisme!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:38 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Halloween word tot leven geroepen in NL he.. Dat mag dan weer wel.. Nog een buitenlandse traditie..
Ze hoeven het hier gelukkig niet in hun hoofd te halen.. Dan ben ik toch wel blij dat ik in Friesland woon..
Ik moet er zelf uitquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, dan ben ik als het goed is toch niet thuis. Dan moet ik taart eten bij mijn ouders.
is ook een forse tippelquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan weet je dus dat je mijn huis kunt overslaan, want ik ben er niet.
je denkt toch niet dat ik helemaal naar jou toe ga om voor je deur te gaan zingen terwijl ik weet dat je er niet bentquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan weet je dus dat je mijn huis kunt overslaan, want ik ben er niet.
een vrije dagquote:
Pino in de KSCquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:42 schreef Pino112 het volgende:
Geen 11 nov en geen 31 okt hier. Lekker rustig aan de deur.
Ik ga denk ik zo even een warme choco zetten, en dan een scheutje Whiskeycreamer en slagroomquote:
nommenommequote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik zo even een warme choco zetten, en dan een scheutje Whiskeycreamer en slagroom![]()
![]()
Ook lekker, maar koffie net ietsie lekkerderquote:
zuipschuitquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook lekker, maar koffie net ietsie lekkerder
Thee met rum
hoi Koenquote:
met ups en downs, Ben elke dag wel verrot. Nu helemaal.quote:
hmmm klinkt enigsinds positiefquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:00 schreef crv het volgende:
[..]
met ups en downs, Ben elke dag wel verrot. Nu helemaal.
Had vandaag 2 vervolginterviews (vrijdag had ik een meet and greet)
Vanmorgen technisch geradbraakt en vanmiddag HR interview.
Ben "geslaagd" nu door naar de 3e ronde -> klantinterview. Dat zou nog een obstakel kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |