is het feest morgen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering mijn halloween kostuum is warm
dan wordt het ook nog nat en niet warmquote:
Halloween is vanaafquote:
jij hebt kouwe pis ?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan wordt het ook nog nat en niet warm
vandaag, morgen en zaterdagquote:
Brabantsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Ze maken mijn de pis niet lauw![]()
Theo
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Ze maken mijn de pis niet lauw![]()
Theo
ik ben een weekend in belgie geweest, mn zachte g is weer volle bak terugquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben een weekend in belgie geweest, mn zachte g is weer volle bak terug
ja maar ik was met een braboquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
de belgen spreken toch echt anders hoor![]()
die noemen zelfs mij nog een hollander![]()
8 jaarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:21 schreef littledrummergirl het volgende:
hoe lang woon jij er eigk al gf?
ik spreek ook nog steeds brabants hierquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar ik was met een brabodat helpt wel
ja dat viel mij ook opquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik spreek ook nog steeds brabants hier![]()
en vooral van het woordje kut blijven die belgen verschieten![]()
en dat gebruik ik dus best veel
Ik vind dat ook wel raar eigenlijk als ik op straat mensen hoor scheldenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja dat viel mij ook opvriendin en ik liepen scheldend als platte brabo's door die stad en werden me toch met grote ogen aangekeken
niet volle bak ruzie ofzo hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel raar eigenlijk als ik op straat mensen hoor schelden
Okayquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet volle bak ruzie ofzo hoormaar meer n soort "en toen kwam dat wijf, met die achterlijke bakkes van dr"
in het dagelijks leven en nuchter ben ik verder heel beschaafd hoor![]()
Fixeren die hapquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:39 schreef littledrummergirl het volgende:
zucht een van mn clienten escaleert al de hele dagzo geen zin om me er weeeeer mee te bemoeien nu
neuh zo gevaarlijk nog niet, vooral irritant , en ik ben alleen hequote:
Jouw zachte Gquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben een weekend in belgie geweest, mn zachte g is weer volle bak terug
lekker boers en lellikquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuh zo gevaarlijk nog niet, vooral irritant , en ik ben alleen hefixeert wat lastig
Ik hoop het ook voor jequote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:44 schreef littledrummergirl het volgende:
yeah tis nu ff rustighopelijk escaleert mn client zichzelf in slaap
Je gaat wegquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:48 schreef littledrummergirl het volgende:
dit onderdeel van t werk ga ik zo niet missenvan die stressdingetjes in de avond waardoor je de hele nacht wakker ligt vd adrenaline
quote:
Oh dearquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]t wordt gesloten over twee maanden
Geen idee of ik hem al beantwoord of gezien hebquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
oh en roos ik had t laatst ook al ns gevraagd maar je antwoord niet gezienhoe was roma
?
nope.. werk biedt herplaatsingstraject aan maar ook dat heeft onvoldoende vrije werkplekken, dus even afwachten en rondkijken nuquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh dear
En heb je al een idee wat je dan gaat doen
Oh wadan? En jij dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]t wordt gesloten over twee maanden
Jeetje, wat rot voor je zegquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nope.. werk biedt herplaatsingstraject aan maar ook dat heeft onvoldoende vrije werkplekken, dus even afwachten en rondkijken nu
daar ga ik miss in de lente naartoequote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Geen idee of ik hem al beantwoord of gezien heb![]()
Maar leuk!Mooie stad en lekker etenAl vind ik Barcelona wat gezelliger en sfeervoller.
ach, ik hou mezelf gewoon voor dat er miss een leuke nieuwe kans uitkomtquote:
Echt een aanraderquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar ga ik miss in de lente naartoe![]()
En olijfoliequote:en het eten, boooooh nog nooit zoveel mozarella en ham gegeten als daar
ze hebben alleen wel stom ontbijt daarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Echt een aanrader
[..]
En olijfolie
ik weet precies wat je bedoeltquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja dat viel mij ook opvriendin en ik liepen scheldend als platte brabo's door die stad en werden me toch met grote ogen aangekeken
ik praat doorgaans vrij netjesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet precies wat je bedoelt
True, misschien wel iets leuks waar je anders nooit terecht zou komen, fingers crossedquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach, ik hou mezelf gewoon voor dat er miss een leuke nieuwe kans uitkomt![]()
(van t andere vooruitzicht wordt ik namelijk lang zo gelukkig niet)
ik scheld nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel raar eigenlijk als ik op straat mensen hoor schelden
Ehm, okayquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik scheld niet![]()
ik ben gewoon aan het praten
gewoon brabantsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik scheld niet![]()
ik ben gewoon aan het praten
ik praat eigenlijk nooit echt netjesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik praat doorgaans vrij netjesmaar af en toe, als ik onder" eigen volk" ben, ga ik helemaal los
preciesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |