Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
best wel ja, maar nu ik het ding heb bevestigt het wel mijn idee wat ik van te voren had: dat het echt een overbodig ding is als je al een laptop en een smartphone hebtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit aangeraakt, zo`n tablet.Werkt prettig zeker?
Als je alleen bent wel ja. Met een gezin is zo`n ding wel erg handig.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best wel ja, maar nu ik het ding heb bevestigt het wel mijn idee wat ik van te voren had: dat het echt een overbodig ding is als je al een laptop en een smartphone hebt
* Moeraskat krijgt spontaan een kaakverzakking, duwt mond dicht en moet meteen ontzettend hard lachen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady zet mergpijpjes op tafel
ja iedereen moet toch zelf weten wat die gebruikt. Alle OS-en, Hardwares, whatevers, hebben hun voor en nadelen. Ik kan niet beoordelen wat voor jouw beter is. Ik kan hooguit zeggen wat IK (persoonlijk) beter vindt....quote:
ik gebruik de tab ook als ik thuis zit en niet de laptop wil pakken, dan is zo'n groter scherm wel wat fijner dan de telefoon voor facebook/fok/tvgids.nl ofzoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je alleen bent wel ja. Met een gezin is zo`n ding wel erg handig.
Ik gebruik mijn IPad vooral om boeken op te lezen.
De IPad die in de huiskamer ligt is eigenlijk van mijn moeder, maar als we daar met het gezin of mensen zitten en iemand wil iets laten zien, gebeurt dat altijd op de iPad, wat wel erg handig is. Sneller dan dat je even de laptop moet opstartten.
Maar je hebt gelijk hoor, ik gebruik al die apparaten ook niet altijd evenveel. Ik wissel voornamelijk af. Momenteel gebruik ik meer mijn IMac en IPad omdat ik mijn Macbook uitgeleend heb.
Je kunt ook niet alles tegelijkertijd gebruiken... gelukkig...
Het is ook dat ik mijn iPad gekregen had, anders had ik hem misschien nooit gekocht, dan was ik voor een goede e-reader gegaan.
Een kaakverzakking ook echtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat krijgt spontaan een kaakverzakking, duwt mond dicht en moet meteen ontzettend hard lachen.
LOLAAAAAA![]()
* HAMSTERENquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
lekker LoLaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
ik vind het alleen behoorlijk naar dat zowel de telefoon als tablet niet vernieuwd op FOK!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik gebruik de tab ook als ik thuis zit en niet de laptop wil pakken, dan is zo'n groter scherm wel wat fijner dan de telefoon voor facebook/fok/tvgids.nl ofzo
maar vooral voor deer hunter 2014
Ja vind ik ook, helaas doet niet iedereen dat.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:24 schreef crv het volgende:
[..]
ja iedereen moet toch zelf weten wat die gebruikt. Alle OS-en, Hardwares, whatevers, hebben hun voor en nadelen. Ik kan niet beoordelen wat voor jouw beter is. Ik kan hooguit zeggen wat IK (persoonlijk) beter vindt....
dat is wel irritant ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind het alleen behoorlijk naar dat zowel de telefoon als tablet niet vernieuwd op FOK!
U heeft mij betraptquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een kaakverzakking ook echt
Gefeliciteerd mijn eerste lach van vandaag.. chapeau chapeau
MK![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is wel irritant ja.
maar als ik echt op fok wil zitten zet ik gewoon de laptop op de leuning van de bank
ik wil een nieuwe bank, want mijn vaste zitplaats is redelijk doorgezaktquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]lijkt me handig ja.
Ik wil een eigen apartement![]()
mèt een bank
Ze zijn met een nieuwe versie bezig. Geen idee wanneer dat af is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind het alleen behoorlijk naar dat zowel de telefoon als tablet niet vernieuwd op FOK!
Kringloop?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil een nieuwe bank, want mijn vaste zitplaats is redelijk doorgezakt
maar te duur
Eindelijkquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze zijn met een nieuwe versie bezig. Geen idee wanneer dat af is.
ja, maar dan koop je een bank die al door anderen is doorgezetenquote:
GC / [KSC #4978] Eendenbekken en mergpijpjes ?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
U heeft mij betrapt
Ik wil dat mergpijp gedoe echt eens opzoeken en terug lezen, tranen van het lachen toen
over 12 jaarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze zijn met een nieuwe versie bezig. Geen idee wanneer dat af is.
Ik ben bij het stuk fantoompijpenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:32 schreef Moeraskat het volgende:
omgwat zit ik elke keer mergpijpjes te posten
verslaafd ?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:32 schreef Moeraskat het volgende:
omgwat zit ik elke keer mergpijpjes te posten
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben bij het stuk fantoompijpen
traaaaaaaaanen weer
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
ondiepe merpijpjes aan dek ik herhaal, ondiepe mergpijpjes aan dek!
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
muffe murgpoep![]()
![]()
mergpijptransplantatie
quote:
juiste reactie/Smileyquote:
ik geloof het bestquote:
Ja welke moeten we nog?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:48 schreef Moeraskat het volgende:
ooow lolaaa wanneer gaan we naar de Starbucks
Amsterdam nogmaals.quote:
Die in Eindhovenquote:
Zurich heeft er ook een paarquote:
ohja ze hadden weinig soeps qua bekers he?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Amsterdam nogmaals.
Oh wacht ik ben de 15e in amsterdam, kunnen we dan koffie drinken? Ik kan overigens niet zeggen hoelaat, nu, ik moet dan naar de keuring.
Ja, het kon de hele dag duren stond er op de briefquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja ze hadden weinig soeps qua bekers he?
uh de 15e ?
Dat is op een vrijdag
hmm op zich wel. dan laat ik S overblijven en ga ik met K treinen, vindtie geweldig
Hangt idd van de tijd af.. ergens tussen half 10 en 14:00
Ja de hele dag kan niet hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, het kon de hele dag duren stond er op de brief![]()
Zullen wel even kijken; kan er niks zinnigs op zeggen. En anders spreken we wel een andere keer af.
K![]()
Ja, die bekers waren belachelijk daaren ik wil nog een amsterdam beker
Vind ik ookquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja de hele dag kan niet hoor
Misschien dan eens langs wippen wellicht hebben ze nu leukere bekers
Nee dat is mijn dingquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vind ik ookze mogen mij daar niet de hele dag vast houden
JA!quote:
lola zei wippenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja de hele dag kan niet hoor
Misschien dan eens langs wippen wellicht hebben ze nu leukere bekers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |