Omdat hij limburger isquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:07 schreef Adames het volgende:
wat zou ik die vent zo graag bij Ajax zien
Gulpen
gewonnen duels welquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:08 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop dat De Boer meekijkt en ziet dat balbezit, aantal kansen en aantal passes écht niet uitmaakt voor de winst
quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:19 schreef FireFox1 het volgende:
Alle eredivisie wedstrijden wederom fout voorspeld
quote:30/10 18.45 uur. KNVB-beker, Nederland:
PSV vs. Roda JC (1: 1.25) (X: 5.50) (2: 8.00)
1, 100
Dwaas.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:10 schreef Syntix het volgende:
Wat je nu alleen nog mist is een paar zware blessuregevallen.
idd, Rekik, Wijnaldum, Zoet en Park zijn niet genoeg.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:10 schreef Syntix het volgende:
Wat je nu alleen nog mist is een paar zware blessuregevallen.
Lekker cashen.quote:
Twente paar jaar terug met 2-6?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:10 schreef Tchock het volgende:
Weet iemand wat de laatste keer is dat PSV in eigen huis verloor met drie doelpunten verschil?
Maher is gekloond.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:11 schreef Morendo het volgende:
46
WISSEL
A. Maher - O. Hiljemark
46
WISSEL
A. Maher - L. Narsingh
Is Maher gekloond of zit VI er weer eens naast?
Zwaai ook even met witte zakdoekjes, misschien kom je nog in beeld.quote:
Nul, elk zakdoekje is een jostiquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel witte zakdoekjes tel je?
Ja roda.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:12 schreef DaveDave09 het volgende:
Spelen ze met een b elftal of wat?
Ik zie het. Grootste nederlaag is 0-5, maar als Roda nog één keer scoort zitten ze al op de grootste thuisnederlaag sinds 1967.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Twente paar jaar terug met 2-6?
Totaal nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:12 schreef DaveDave09 het volgende:
Huh wdf psv 0-3 achter? spelen ze met een b elftal of wat?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet dit weer grappig voorstellen.
Arsenal won hier een aantal jaar geleden nog met 0-4, dus dat klopt alvast niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie het. Grootste nederlaag is 0-5, maar als Roda nog één keer scoort zitten ze al op de grootste thuisnederlaag sinds 1967.
Bij ajax was het 14-3 geweest.quote:
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu achteraf: ''We hebben gedomineerd''.
PSV haalt haar gewoonlijke niveau.quote:
Wij spelen fruitig, niet frisvool.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:17 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV speelt wel fris en frivool, dat is ook wat waard.
Roda laat PSV komen. Het is een kat en muisspel, waarbij PSV de prooi is.quote:
Fristiviool?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wij spelen fruitig, niet frisvool.
Het elftal dat in 2005 de halve finale van de Champions league haalde verloor ook twee keer van Roda. Angstgegner en zo.quote:
Kan ik mooi m'n Griekse vrinden in de gaten houden..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Goeie site he, hier staan nog meer competities:
http://www.futbol24.com/
De media in de eerste weken over psvquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:17 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV speelt wel fris en frivool, dat is ook wat waard.
Je kunt ook wedstrijden selecteren die je leuk vindt, die kun je dan via mijn wedstrijden volgen. Dan is het wat makkelijker te volgen allemaal.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan ik mooi m'n Griekse vrinden in de gaten houden..
Feyenoord had ook zoiets in Venlo. Vorig seizoen 2-3 gewonnen waar we 2-0 achterstondenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het elftal dat in 2005 de halve finale van de Champions league haalde verloor ook twee keer van Roda. Angstgegner en zo.
Alleen 11 rode slapjanussenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:20 schreef RensAjacied het volgende:
Wat 0-3?![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn er 2 rode kaarten bij PSV ofzo.
Jochie heeft winnersmentaliteitquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
De tweets van Depay dat ze het vandaag gaan goedmaken zijn ook weg.
Als 'ie het heeft, ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:22 schreef Cavaliers het volgende:
Fernando Ricksen gaat binnen een aantal jaar dood, heeft ALS. Off topic, maar wel heavy.
Heel triest inderdaad.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:22 schreef Cavaliers het volgende:
Fernando Ricksen gaat binnen een aantal jaar dood, heeft ALS. Off topic, maar wel heavy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
VI publiceert over een paar dagen zijn biografie als het goed is.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:22 schreef Cavaliers het volgende:
Ik snap zijn reactie wel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgens mij snap je zijn reactie niet.
VI schijt nu echt aan de lopende band biografieën uit, who's next: Hansie, Hansie?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
VI publiceert over een paar dagen zijn biografie als het goed is.
Hansie heeft in 2008 al een bio gehad, uiterst vermakelijk wel, niet van de VI stalquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
VI schijt nu echt aan de lopende band biografieën uit, who's next: Hansie, Hansie?
Doen ze snel.quote:
Die heeft ongeveer tegelijk met Gijp een boek uitgegeven, alleen niet via VI. Het boek van Hansie vond ik wel veel leuker om te lezen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
VI schijt nu echt aan de lopende band biografieën uit, who's next: Hansie, Hansie?
Laat tom toch even lekker uitrazen, dan is hij hier misschien wat normaler.quote:
quote:
Ik wacht met smart op de biografie van Dirk Kuyt. Die jongen heeft pas echt geleefd.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heeft ongeveer tegelijk met Gijp een boek uitgegeven, alleen niet via VI. Het boek van Hansie vond ik wel veel leuker om te lezen.
jij ergert je aan die kinderen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
Ik irriteer mij aan die kinderen. Dat was misschien nog niet duidelijk voor jullie
*ergerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
Ik irriteer mij aan die kinderen. Dat was misschien nog niet duidelijk voor jullie
Dat kan niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
Die irritante kinderen ergeren mijquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Wat wel kan: ik erger mij aan die kinderen.
quote:
*regen*quote:
Hey psssst, zal ik je een klein geheimpje verklappen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
Deense beker 3-0 voor Horsens! tegen Norvest.
Wat dacht je hier van in Guatemala:quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
Deense beker 3-0 voor Horsens! tegen Norvest.
Llagostera - Valencia B 2-0!quote:
Huppertsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:34 schreef Cavaliers het volgende:
Ze zullen Hupperts nu wel gaan hypen
Valencia 1-0 Almeria. De grote broer doet het beter.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:34 schreef OverRated het volgende:
[..]
Valt me tegen van Valencia B. Die speelden vorige week nog erg mooi voetbal!
hoort bij een voetballerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:35 schreef VMSDKR het volgende:
hoepperts denkt wel veel. weet hij ook iets zeker?
Hij weet dat ze net van PSV hebben gewonnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:35 schreef VMSDKR het volgende:
volgend jaar beterquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:36 schreef Morendo het volgende:
PSV had meer moeten scouten op het karakter van spelers. Nooit zo'n stelletje ongeïnteresseerde fuck-ups bij elkaar gezien.
Leermomentje.
en het is gewoon hupperts, geen hoepperts, ondanks de duitse streekquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:35 schreef VMSDKR het volgende:
mijn oprechte excuses.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:37 schreef Adames het volgende:
[..]
en het is gewoon hupperts, geen hoepperts, ondanks de duitse streek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Tussenjaarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Weer geen prijzen voor PSV dit seizoen.
Tijd om Feyenoord te zien verliezenquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tijd om Feyenoord te zien verliezen
Zijn wel de voordelen van de Beker wedstrijden... Voor de amateurs danquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:47 schreef Elan het volgende:
Lijkt me echt bruut om zoiets als amateur mee te maken. Spelen tegen je favoriete club.
jammer dat het niet in eigen stadion is eigenlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:47 schreef Elan het volgende:
Lijkt me echt bruut om zoiets als amateur mee te maken. Spelen tegen je favoriete club.
Mwoah, nu speel je in De Kuip en zijn er nog 2000 man mee.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:47 schreef Adames het volgende:
[..]
jammer dat het niet in eigen stadion is eigenlijk
Bakkal speelt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand al een dik iemand gezien in het publiek?
Happel zit nog spareribs te eten hoorde ik net.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand al een dik iemand gezien in het publiek?
De Kuip is sowieso altijd beter dan welk stadion dan ookquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Mwoah, nu speel je in De Kuip en zijn er nog 2000 man mee.
Voor de financiën is het beter als Hoek thuis speelt, al beweert Elan steeds andersquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Mwoah, nu speel je in De Kuip en zijn er nog 2000 man mee.
Beter thuis spelen krijgen ze meer geld en kan er misschien nog een stuntje uitrollenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zijn wel de voordelen van de Beker wedstrijden... Voor de amateurs dan
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:44 schreef Dagoduck het volgende:
Roda heeft gescoort!dSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Dat soort spul ga ik niet lezen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum7/1458-63.php
Maher of Toivonen, ghehe.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat soort spul ga ik niet lezen.
Bijdehandje is het.quote:
Altijd mooi om de frustraties van de IQ-lozen te lezenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Best wel grappig. Staat hij het hele seizoen te janken bij de clubleiding dat hij hogerop wil, krijgt hij eindelijk zijn transfer. Wordt het een groot fiasco, en ook nog minstens 6.5 miljoen weggegooid door PSV. Dat is nog leuker.quote:
Dat soort spul kan ik niet lezen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toppertje niet?quote:
hij had zijn ouders meegenomen toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:54 schreef Morendo het volgende:
Volgens Arno Vermeulen leefde Maher tijdens zijn periode bij AZ nog bij zijn ouders. En nu zit hij in een appartement in het Sodom en Gomorra van Brabant. Zelfs een vrome moslimjongen kan door aardse verlokkingen van het rechte padje afwijken.
He, tompsv is een 'legende' op dat forum.quote:
dat komt omdat ze daar geen UI's kunnen instellen. dan loop je ook niet het risico dat je hem bij een weddenschap hoeft te veranderen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
He, tompsv is een 'legende' op dat forum.
Ondertitels d.m.v. aantal postsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
He, tompsv is een 'legende' op dat forum.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
dat komt omdat ze daar geen UI's kunnen instellen. dan loop je ook niet het risico dat je hem bij een weddenschap hoeft te veranderen.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
dat komt omdat ze daar geen UI's kunnen instellen. dan loop je ook niet het risico dat je hem bij een weddenschap hoeft te veranderen.
Ik word niet bang van Tom.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah daar is Tom ook, oppassen dat hij niet boos wordt.
Nee De Jong speelt goed op 10 wou je zeggen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan te bedenken dat Overmars de zondebok was omdat Maher niet kwam naar Ajax![]()
Speelt hij op 10 ja?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee De Jong speelt goed op 10 wou je zeggen?
Komt het meest in de buurt.quote:
Buuuuuurnquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mja, maar die is (nu blijkt) erg afhankelijk van Christian Eriksen geweest. Kan voetballend totaal niet meer mee en is de grootste onrustgevende factor in het spel. Ach, hij is aanvoerder.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Komt het meest in de buurt.
Dat was een knotsgekke pot ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi, genoten van een knotsgek potje Nederlands voetbal?
Beukering was fitter.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe Bakkal over het veld loopt is toch lachwekkend.
Dit heeft helemaal niets met topsport te maken. Bij het zien spelen van Bakkal waan ik me momenteel op een afgelegen sportpark de plaatselijke FC het opneemt tegen de degradatiekandidaat.quote:
Maar vaak wel effectief. Hij is idd fokcing sloom altijd.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe Bakkal over het veld loopt is toch lachwekkend.
Die hangen zelfs te hoog.quote:
hehehehehequote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Eerbetoon aan Immers
Bal in de maas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |