Als 'ie het heeft, ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:22 schreef Cavaliers het volgende:
Fernando Ricksen gaat binnen een aantal jaar dood, heeft ALS. Off topic, maar wel heavy.
Heel triest inderdaad.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:22 schreef Cavaliers het volgende:
Fernando Ricksen gaat binnen een aantal jaar dood, heeft ALS. Off topic, maar wel heavy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
VI publiceert over een paar dagen zijn biografie als het goed is.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:22 schreef Cavaliers het volgende:
Ik snap zijn reactie wel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgens mij snap je zijn reactie niet.
VI schijt nu echt aan de lopende band biografieën uit, who's next: Hansie, Hansie?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
VI publiceert over een paar dagen zijn biografie als het goed is.
Hansie heeft in 2008 al een bio gehad, uiterst vermakelijk wel, niet van de VI stalquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
VI schijt nu echt aan de lopende band biografieën uit, who's next: Hansie, Hansie?
Doen ze snel.quote:
Die heeft ongeveer tegelijk met Gijp een boek uitgegeven, alleen niet via VI. Het boek van Hansie vond ik wel veel leuker om te lezen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
VI schijt nu echt aan de lopende band biografieën uit, who's next: Hansie, Hansie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |