Het elftal dat in 2005 de halve finale van de Champions league haalde verloor ook twee keer van Roda. Angstgegner en zo.quote:
Kan ik mooi m'n Griekse vrinden in de gaten houden..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Goeie site he, hier staan nog meer competities:
http://www.futbol24.com/
De media in de eerste weken over psvquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:17 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV speelt wel fris en frivool, dat is ook wat waard.
Je kunt ook wedstrijden selecteren die je leuk vindt, die kun je dan via mijn wedstrijden volgen. Dan is het wat makkelijker te volgen allemaal.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan ik mooi m'n Griekse vrinden in de gaten houden..
Feyenoord had ook zoiets in Venlo. Vorig seizoen 2-3 gewonnen waar we 2-0 achterstondenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het elftal dat in 2005 de halve finale van de Champions league haalde verloor ook twee keer van Roda. Angstgegner en zo.
Alleen 11 rode slapjanussenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:20 schreef RensAjacied het volgende:
Wat 0-3?![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn er 2 rode kaarten bij PSV ofzo.
Jochie heeft winnersmentaliteitquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
De tweets van Depay dat ze het vandaag gaan goedmaken zijn ook weg.
Als 'ie het heeft, ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:22 schreef Cavaliers het volgende:
Fernando Ricksen gaat binnen een aantal jaar dood, heeft ALS. Off topic, maar wel heavy.
Heel triest inderdaad.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:22 schreef Cavaliers het volgende:
Fernando Ricksen gaat binnen een aantal jaar dood, heeft ALS. Off topic, maar wel heavy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
VI publiceert over een paar dagen zijn biografie als het goed is.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:22 schreef Cavaliers het volgende:
Ik snap zijn reactie wel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgens mij snap je zijn reactie niet.
VI schijt nu echt aan de lopende band biografieën uit, who's next: Hansie, Hansie?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
VI publiceert over een paar dagen zijn biografie als het goed is.
Hansie heeft in 2008 al een bio gehad, uiterst vermakelijk wel, niet van de VI stalquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
VI schijt nu echt aan de lopende band biografieën uit, who's next: Hansie, Hansie?
Doen ze snel.quote:
Die heeft ongeveer tegelijk met Gijp een boek uitgegeven, alleen niet via VI. Het boek van Hansie vond ik wel veel leuker om te lezen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
VI schijt nu echt aan de lopende band biografieën uit, who's next: Hansie, Hansie?
Laat tom toch even lekker uitrazen, dan is hij hier misschien wat normaler.quote:
quote:
Ik wacht met smart op de biografie van Dirk Kuyt. Die jongen heeft pas echt geleefd.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heeft ongeveer tegelijk met Gijp een boek uitgegeven, alleen niet via VI. Het boek van Hansie vond ik wel veel leuker om te lezen.
jij ergert je aan die kinderen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
Ik irriteer mij aan die kinderen. Dat was misschien nog niet duidelijk voor jullie
*ergerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
Ik irriteer mij aan die kinderen. Dat was misschien nog niet duidelijk voor jullie
Dat kan niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
Die irritante kinderen ergeren mijquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Wat wel kan: ik erger mij aan die kinderen.
quote:
*regen*quote:
Hey psssst, zal ik je een klein geheimpje verklappen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
Deense beker 3-0 voor Horsens! tegen Norvest.
Wat dacht je hier van in Guatemala:quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
Deense beker 3-0 voor Horsens! tegen Norvest.
Llagostera - Valencia B 2-0!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |