Het elftal dat in 2005 de halve finale van de Champions league haalde verloor ook twee keer van Roda. Angstgegner en zo.quote:
Kan ik mooi m'n Griekse vrinden in de gaten houden..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Goeie site he, hier staan nog meer competities:
http://www.futbol24.com/
De media in de eerste weken over psvquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:17 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV speelt wel fris en frivool, dat is ook wat waard.
Je kunt ook wedstrijden selecteren die je leuk vindt, die kun je dan via mijn wedstrijden volgen. Dan is het wat makkelijker te volgen allemaal.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan ik mooi m'n Griekse vrinden in de gaten houden..
Feyenoord had ook zoiets in Venlo. Vorig seizoen 2-3 gewonnen waar we 2-0 achterstondenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het elftal dat in 2005 de halve finale van de Champions league haalde verloor ook twee keer van Roda. Angstgegner en zo.
Alleen 11 rode slapjanussenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:20 schreef RensAjacied het volgende:
Wat 0-3?![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn er 2 rode kaarten bij PSV ofzo.
Jochie heeft winnersmentaliteitquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
De tweets van Depay dat ze het vandaag gaan goedmaken zijn ook weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |