Oh neu, dat doe ik ook alleen maar als men echt een moordaanslag geprobeerd heeft. zeg gemiddeld één keer per dagquote:Op maandag 4 november 2013 18:10 schreef Dekatria het volgende:
Oh, mensen verrot schelden in de helm... doe ik ook zo vaaksoms zelfs (als het echt te erg is) met handgebaren en alles.
Zo heb ik ook redelijk wat oneliners uitgebraakt, ik zou er bijna een boek mee kunnen vullen.quote:Op maandag 4 november 2013 18:10 schreef Dekatria het volgende:
Oh, mensen verrot schelden in de helm... doe ik ook zo vaaksoms zelfs (als het echt te erg is) met handgebaren en alles.
Ik denk dat 75% van Ned die term niet kent, dus denken ze eerder zie je wel heb je weer zoon rare motorrijder.quote:Op maandag 4 november 2013 19:02 schreef Salatrel het volgende:
Ik doe wel eens facepalm als ik iemand voorbijrij
U heeft DMquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:40 schreef Tunafish het volgende:
Gummie, is dat zo'n kereltje van ongeveer 35 met een hoofd alsof ie continu een keutel dwars heeft zitten? Ben ook wel eens zo'n figuur tegengekomen hier die zich enorm druk liep te maken en te gebaren naar me, ook in een rode C1. Probeerde me zowaar op de Getfertsingel in te halen omdat de vrachtwagen voor me blijkbaar niet hard genoeg reed.
quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:24 schreef Maegrim het volgende:
iemand al een lijstje voor november gemaakt?
Zet mij er ook maar bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel minder schade gelukkig. Maar koude banden plus regen plus blaadjes plus haast is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook een lowsidert
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Dan eerder de MT07quote:
9quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan eerder de MT07
[ afbeelding ]
Trapje mee?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Laatst bij Motorport even op een Triumph Explorer 1200 gaan zitten. Wat een lomp groot apparaat is dat zegHad serieus moeite om daarop te klimmen
de mt9 is beter dan de mt7quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:38 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zou er graag nog een lichter motor ding bij willen.
Nu zijn mijn ogen gericht op een 2takt 250 crossertje, wou eerst 250 of 500 4 takt, maar wil lichter en eenvoudiger onderhoud.
Aankomende zondag ga ik als het weer een beetje meezit met 2 vrienden mee, die allebei ook een 250cc 2 takt hebben gehaald (gasgas en een husqvarna)
Gaan ff door het zand, en hopelijk meteen is kijken hoe dat is op zo'n ding
Is niet beetje andere insteek fiets?quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zet mij er ook maar bij![]()
Wel minder schade gelukkig. Maar koude banden plus regen plus blaadjes plus haast is..Klote man..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook een lowsidertZelf niks?
Edit: Gistermiddag begon ik ook te driften in de bocht. Tourance+nat wegdek=glijden
Tis net een Puch..quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:42 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
SR500 ook weer "nieuwe" versie
Nah, ging langzaam. Reed een uitrit af de straat op, iets te veel op het gas en het achterwiel was pissen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Klote man..Zelf niks?
Edit: Gistermiddag begon ik ook te driften in de bocht. Tourance+nat wegdek=glijden
Fixed itquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nah, ging langzaam. Reed een uitrit af de straat op, iets te veel op het gas en het achterwiel was pissen.
Vooral mijn pak helemaal smerig want ik viel in een soort halfzachte bladersoep![]()
Beetje last van den schouders vanwege het opvangen van de klap. Nu niks bijzonders, maar het zal morgen wel weer feest worden. Been there, done that.. and appearantly did not learn jack shit from the last time![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Grappig, is er ook een versie voor niet-pygmeëen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:41 schreef Dekatria het volgende:
Mooi dat het goed is afgelopen BL!
Overigens:
[ afbeelding ]
Kill it. With fire.
Ga eens proefrijden; ik denk dat het allemaal wel mee valtquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is niet beetje andere insteek fiets?
Ik kan me voorstellen dat koppel van 9 genieten is, maar wendbaarheid op 80km/h met lichter fietsje meer plezier geeft?
Daarvoor te weinig ervaring, gewoon wat ik denk.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Fixed it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben gelukkig nog nooit hard op mijn bek gegaan. Althans nooit met hoge snelheid en nergens tegenaan gegleden. Voor wat betreft het aantal kleine 'crashes', stuk of 6, 7 denk ik. En da's dan allemaal in de categorie zelf om gevraagd, lekker knullig bij straatje keren, of afstappen zonder standaard enzulks
Maar die spierpijn die ik morgen ga hebben ken ik maar al te goed
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Gewicht van een fiets zegt ook niet alles. Ik heb wel op lichtere motoren gereden dan de Bandit die aanzienlijk moeilijker de hoek om gingen. Het is vooral een kwestie van geometrie. En desnoods laat je hem voor wat door de pootjes zakken. Stuur ie véél scherper.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is niet beetje andere insteek fiets?
Ik kan me voorstellen dat koppel van 9 genieten is, maar wendbaarheid op 80km/h met lichter fietsje meer plezier geeft?
Daarvoor te weinig ervaring, gewoon wat ik denk.
Echt Klote beterschapquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nah, ging langzaam. Reed een uitrit af de straat op, iets te veel op het gas en het achterwiel was pissen.
Vooral mijn pak helemaal smerig want ik viel in een soort halfzachte bladersoep![]()
Beetje last van den schouders vanwege het opvangen van de klap. Nu niks bijzonders, maar het zal morgen wel weer feest worden. Been there, done that..
allroad kopen dan valt dat niet opquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vooral mijn pak helemaal smerig want ik viel in een soort halfzachte bladersoep![]()
Vallen met een VFR is streng verboden!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:17 schreef Vrieskist het volgende:
@Maegrim, gelukkig niet met de VFR gevallen
Ja, ik was al meer dan een half jaar niet meer op mijn bek gegaanquote:Op woensdag 6 november 2013 11:58 schreef Maegrim het volgende:
Dat had meer schade aan de portemonnee, maar minder schade aan de ziel veroorzaakt
niet zo achter iedereen aanlopen trouwens BL![]()
Injectiequote:Op woensdag 6 november 2013 14:33 schreef Salatrel het volgende:
je kan trouwens vinden van het uiterlijk van die nieuwe vstrom 1000 wat je wil maar met een 100pk vtwin motor en een gewicht van 228kg en een 20L tank zijn dat vergeleken met de andere "grotere" allroads geen slechte cijfers
inb4 injectie
Ja totdat het ergens niet meer werkt, lijkt me minder makkelijk te beunen dan een carb.quote:
Ik beun sowieso niet, ik poets alleenquote:Op woensdag 6 november 2013 15:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja totdat het ergens niet meer werkt, lijkt me minder makkelijk te beunen dan een carb.
Edit: harley gaat zich op de hipsters richten
Deze mag overigens ook meteen meequote:Op dinsdag 5 november 2013 18:41 schreef Dekatria het volgende:
Mooi dat het goed is afgelopen BL!
Overigens:
[ afbeelding ]
Kill it. With fire.
http://www.enduro21.com/i(...)qvarna-701-prototypequote:Op woensdag 6 november 2013 17:43 schreef KneusTeun het volgende:
Lijkt me studie model (concept) en geen model dat echt helemaal zo gaat uitkomen toch?
Sommige dingen vind ik er wel mooi aan, sommige dingen ook echt lelijk.
Waarom foei?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:36 schreef KneusTeun het volgende:
Zijn niet echt cafe racers. Meer scramblers (in ieder geval custom)
Die laatste is foei.
Pepernoten?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:29 schreef klawie het volgende:
Vandaag trouwens echt een harley rijder gezien die iets zocht in de berm
zonde, streetfighter en nog slecht gedaan ook. (dat vind ik hoor)quote:
Heb je zelf in de hand hè.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:51 schreef Dekatria het volgende:
Overigens - leuk, zo'n ongeval tussen 3 vrachtwagens
[ afbeelding ]
Daar zou ik dus werkelijk nooit gaan rijden tenzij er duidelijk geseind wordt vanuit de vrachtwaggel dat het veilig is.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:51 schreef Dekatria het volgende:
Overigens - leuk, zo'n ongeval tussen 3 vrachtwagens
[ afbeelding ]
Hmja. Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat de boel niet ineens weer gaat rijden kan het nog wel ja. Maar ik pak dan liever even de redresseerstrook ofzo. Mag wel niet, maar /care.quote:
Inderdaad- later werd het te sappel, ben ik ook even rechts erlangs gegaan. Zodra het weer kon er weer tussen gekropen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hmja. Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat de boel niet ineens weer gaat rijden kan het nog wel ja. Maar ik pak dan liever even de redresseerstrook ofzo. Mag wel niet, maar /care.
Die gozer achter je wil er langs.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:51 schreef Dekatria het volgende:
Overigens - leuk, zo'n ongeval tussen 3 vrachtwagens
[ afbeelding ]
Ik zal je sterker vertellen - hij stond te wachten voor het gat. Ik kom aanrijden, zet 'm ernaast: "Heuj gezellig! Ik denk dat het wel past, ff kijken". Ik rij er rustig door, waarna hij me volgde.quote:
Er zijn bewegende beeldenquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:19 schreef BlackLining het volgende:
En de hamvraag, paste het of moesten jullie steppend weer achteruit?
Hihi, ik zie 'm inderdaad net op Feestboek voorbij komen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zal je sterker vertellen - hij stond te wachten voor het gat. Ik kom aanrijden, zet 'm ernaast: "Heuj gezellig! Ik denk dat het wel past, ff kijken". Ik rij er rustig door, waarna hij me volgde.
Ik heb laatst bij Motoport eens op een Explorer 1200 gezeten. Wat zit dat machtig zeg. Soort troonquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:33 schreef Sloggi het volgende:
Zoiets stond naast mijn Alp vanmiddag:
Mooie fiets, maar wat wil je als je de 800GS na-aapt.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:53 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
The Dubai built - 5000 hp Devel Sixteen, looks impressive! Apparently it will do 560km/h
Volgens mij moet er iemand turbo's gaan halen
natuurmaffia. Auto's beginnen er langzaam ook mee te experimenterenquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:50 schreef BlackLining het volgende:
Wat is dat met al die driecilinders trouwens de laatste tijd? Zowat elk merk komt er ineens mee.
Ik heb er nooit mee gereden, maar er stond hier laatst een Speed Triple en ik kan nou niet zeggen dat ik dat zo mooi vond klinken eigenlijkRij eigenschappen zullen wel erg goed zijn verder..
Volgens mij is er al jaaaren een driecilinder Polo op de markt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
natuurmaffia. Auto's beginnen er langzaam ook mee te experimenteren
maar geen Ford en BMWquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij is er al jaaaren een driecilinder Polo op de markt.
Denk dat ze dan wel die 1-pittert erin houden. Een model tussen de 660 en 1200 in zou interessant zijnquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:50 schreef Salatrel het volgende:
Als Yamaha als een nieuwe tenere komt denk ik dat deze of het 2inlijn blok van de mt-07 of de 3iblijn van de mt-09 heeft. Wel anders afgesteld natuurlijk want met die 48pk kun je gewoon niet op tegen het geweld van Triumph en BMW met hun 800's al is de tenere altijd een 1pittergeweest volgens mij
Soepel en tegelijk onderin veel koppel, zo is het verhaal. Of zoiets.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:00 schreef BlackLining het volgende:
Meh, ik weet het niet. Sta er niet om te springen moet ik zeggen.
Het (excuus)argument zou zijn dat het soepeler zou lopen? Kan me moeilijk voorstellen dat dat soepeler gaat dan een vierpitter (inline of V) gezien het feit dat de individuele cilinders nooit gelijk kunnen lopen met de slagen van een viertaktmotor. Het lijkt me maar een wankele bedoeling met weinig koppel.
Mja, en daar heb ik dus mijn twijfels bij. Elke 240 graden een arbeidsslag. Dan heb je perioden dat er géén cilinders hun arbeidsslag aan het doen zijn. Relatief kort met 60 graden, maar toch. Het lijkt mij dat dat onderin juist enorm bokt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Soepel en tegelijk onderin veel koppel, zo is het verhaal. Of zoiets.
zeiksnolquote:Op zaterdag 9 november 2013 01:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, en daar heb ik dus mijn twijfels bij. Elke 240 graden een arbeidsslag. Dan heb je perioden dat er géén cilinders hun arbeidsslag aan het doen zijn. Relatief kort met 60 graden, maar toch. Het lijkt mij dat dat onderin juist enorm bokt.
Ik ben geen engineer natuurlijk, dus zal er wel naast zitten, maar op de totale massa van de zuigers die lager uitvalt na, snap ik het doel van een viertaktmotor met drie cilinders niet. Zou het wel eens willen proberen
Rijd er nou maar eens op.quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, en daar heb ik dus mijn twijfels bij. Elke 240 graden een arbeidsslag. Dan heb je perioden dat er géén cilinders hun arbeidsslag aan het doen zijn. Relatief kort met 60 graden, maar toch. Het lijkt mij dat dat onderin juist enorm bokt.
Ik ben geen engineer natuurlijk, dus zal er wel naast zitten, maar op de totale massa van de zuigers die lager uitvalt na, snap ik het doel van een viertaktmotor met drie cilinders niet. Zou het wel eens willen proberen
Krijg ik dan van jou een zak geld?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Krijg ik dan van jou een zak geld?
Zou best willen. Wel schitterend mooie machines namelijk die Speed Triplesik vind die koplamp een beetje kaal. en die flap bij de uitlaten ook een beetje raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Dat is een echt love-it or hate-it dingetje denk ik. Mijns inziens maakt dat die hele motor.quote:Op zaterdag 9 november 2013 03:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind die koplamp een beetje kaal.
Inderdaad. Gewoon naar de lokale dealer en vragen of je een ritje mag maken, evt nog even doen alsof je echt er aan denkt om te kopenquote:Op zaterdag 9 november 2013 09:14 schreef Vinniiee het volgende:
Om proef te rijden heb je geen zak met geld nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |