Waarom foei?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:36 schreef KneusTeun het volgende:
Zijn niet echt cafe racers. Meer scramblers (in ieder geval custom)
Die laatste is foei.
Pepernoten?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:29 schreef klawie het volgende:
Vandaag trouwens echt een harley rijder gezien die iets zocht in de berm
zonde, streetfighter en nog slecht gedaan ook. (dat vind ik hoor)quote:
Heb je zelf in de hand hè.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:51 schreef Dekatria het volgende:
Overigens - leuk, zo'n ongeval tussen 3 vrachtwagens
[ afbeelding ]
Daar zou ik dus werkelijk nooit gaan rijden tenzij er duidelijk geseind wordt vanuit de vrachtwaggel dat het veilig is.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:51 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Hmja. Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat de boel niet ineens weer gaat rijden kan het nog wel ja. Maar ik pak dan liever even de redresseerstrook ofzo. Mag wel niet, maar /care.quote:
Inderdaad- later werd het te sappel, ben ik ook even rechts erlangs gegaan. Zodra het weer kon er weer tussen gekropen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hmja. Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat de boel niet ineens weer gaat rijden kan het nog wel ja. Maar ik pak dan liever even de redresseerstrook ofzo. Mag wel niet, maar /care.
Die gozer achter je wil er langs.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:51 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal je sterker vertellen - hij stond te wachten voor het gat. Ik kom aanrijden, zet 'm ernaast: "Heuj gezellig! Ik denk dat het wel past, ff kijken". Ik rij er rustig door, waarna hij me volgde.quote:
Er zijn bewegende beeldenquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:19 schreef BlackLining het volgende:
En de hamvraag, paste het of moesten jullie steppend weer achteruit?
Hihi, ik zie 'm inderdaad net op Feestboek voorbij komen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zal je sterker vertellen - hij stond te wachten voor het gat. Ik kom aanrijden, zet 'm ernaast: "Heuj gezellig! Ik denk dat het wel past, ff kijken". Ik rij er rustig door, waarna hij me volgde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |