Oh neu, dat doe ik ook alleen maar als men echt een moordaanslag geprobeerd heeft. zeg gemiddeld één keer per dagquote:Op maandag 4 november 2013 18:10 schreef Dekatria het volgende:
Oh, mensen verrot schelden in de helm... doe ik ook zo vaaksoms zelfs (als het echt te erg is) met handgebaren en alles.
Zo heb ik ook redelijk wat oneliners uitgebraakt, ik zou er bijna een boek mee kunnen vullen.quote:Op maandag 4 november 2013 18:10 schreef Dekatria het volgende:
Oh, mensen verrot schelden in de helm... doe ik ook zo vaaksoms zelfs (als het echt te erg is) met handgebaren en alles.
Ik denk dat 75% van Ned die term niet kent, dus denken ze eerder zie je wel heb je weer zoon rare motorrijder.quote:Op maandag 4 november 2013 19:02 schreef Salatrel het volgende:
Ik doe wel eens facepalm als ik iemand voorbijrij
U heeft DMquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:40 schreef Tunafish het volgende:
Gummie, is dat zo'n kereltje van ongeveer 35 met een hoofd alsof ie continu een keutel dwars heeft zitten? Ben ook wel eens zo'n figuur tegengekomen hier die zich enorm druk liep te maken en te gebaren naar me, ook in een rode C1. Probeerde me zowaar op de Getfertsingel in te halen omdat de vrachtwagen voor me blijkbaar niet hard genoeg reed.
quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:24 schreef Maegrim het volgende:
iemand al een lijstje voor november gemaakt?
Zet mij er ook maar bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel minder schade gelukkig. Maar koude banden plus regen plus blaadjes plus haast is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook een lowsidert
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Dan eerder de MT07quote:
9quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan eerder de MT07
[ afbeelding ]
Trapje mee?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Laatst bij Motorport even op een Triumph Explorer 1200 gaan zitten. Wat een lomp groot apparaat is dat zegHad serieus moeite om daarop te klimmen
de mt9 is beter dan de mt7quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:38 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zou er graag nog een lichter motor ding bij willen.
Nu zijn mijn ogen gericht op een 2takt 250 crossertje, wou eerst 250 of 500 4 takt, maar wil lichter en eenvoudiger onderhoud.
Aankomende zondag ga ik als het weer een beetje meezit met 2 vrienden mee, die allebei ook een 250cc 2 takt hebben gehaald (gasgas en een husqvarna)
Gaan ff door het zand, en hopelijk meteen is kijken hoe dat is op zo'n ding
Is niet beetje andere insteek fiets?quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zet mij er ook maar bij![]()
Wel minder schade gelukkig. Maar koude banden plus regen plus blaadjes plus haast is..Klote man..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook een lowsidertZelf niks?
Edit: Gistermiddag begon ik ook te driften in de bocht. Tourance+nat wegdek=glijden
Tis net een Puch..quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:42 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
SR500 ook weer "nieuwe" versie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |