abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 oktober 2013 @ 20:39:13 #51
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_132772373
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 20:29 schreef Salatrel het volgende:
Ktm heeft ook een elektrische fiets :') daar kun je je wel 45minuten op uitleven voordat ie aan de oplader moet :')
pi_132772955
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:53 schreef JK het volgende:

[..]

Een elektrische? Zal wel weer heel duur zijn. De VanVan is ook erg hoog geprijsd. Maar dat is dan ook wel weer een behoorlijk groot ding voor een 125cc.
125 staat voor cc ;) niet voor het aantal aa batterijen :p
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  donderdag 31 oktober 2013 @ 22:13:55 #53
34586 kepler
No bounce, no play
pi_132777623
quote:
14s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:11 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Sowieso in de zomervakantie, zal waarschijnlijk begin Augustus wezen tegen die tijd. Hangt er ook vanaf welke periode Salatrel vrij krijgt.
Ah ok, ik denk dat ik er ergens in juni zal zijn. Ligt ook een beetje aan mn broertje wat hij doet. Ik geef jullie wel wat tips qua camping/route :P
The line is a dot to you!
pi_132778366
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_132792667


Wat een toeval
  vrijdag 1 november 2013 @ 14:18:49 #56
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_132793209
Bajesklanten :{w
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 1 november 2013 @ 15:48:24 #57
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_132795824
Long way round staat btw ook gewoon op netflix, helaas is de serie niet HD :(
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_132796987
Ik moet mogelijk 124 kilometer per dag gaan reizen voor mijn werk en denk erover dat met de motor te gaan doen. Daarom ben ik aan het rekenen geslagen.

Hoe hoog schatten de kenners hier de onderhoudskosten in bij ca. 2500 kilometer per maand waarvan ongeveer de helft snelweg?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2013 16:33:17 ]
  vrijdag 1 november 2013 @ 16:38:03 #59
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_132797110
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:33 schreef Sloggi het volgende:
Ik moet mogelijk 124 kilometer per dag gaan reizen voor mijn werk en denk erover dat met de motor te gaan doen. Daarom ben ik aan het rekenen geslagen.

Hoe hoog schatten de kenners hier de onderhoudskosten in bij ca. 2500 kilometer per maand waarvan ongeveer de helft snelweg?
Wat rijd je en hoe oud?

een 125 heeft het op de snelweg zwaarder dan een 1300. Standaard grote beurt is zo'n 500 a 700 ex te vervangen materiaal.

Ik reed op mijn 600 ww en deed 20K met een voorband 13K met een achterband. Meestal deed ik met 20K ook meteen een ketting.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_132797140
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:38 schreef stinkie het volgende:

[..]

Wat rijd je en hoe oud?

een 125 heeft het op de snelweg zwaarder dan een 1300. Standaard grote beurt is zo'n 500 a 700 ex te vervangen materiaal.

Ik reed op mijn 600 ww en deed 20K met een voorband 13K met een achterband. Meestal deed ik met 20K ook meteen een ketting.
Transalp 1993. Hij wordt onderhouden door een beun die twintig euro per uur rekent. Ik rijd redelijk rustig en de ketting krijgt regelmatig onderhoud, dus ik verwacht minstens dubbel zo lang te doen met de ketting.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2013 16:40:33 ]
  vrijdag 1 november 2013 @ 18:20:22 #61
34586 kepler
No bounce, no play
pi_132799935
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 15:48 schreef KneusTeun het volgende:
Long way round staat btw ook gewoon op netflix, helaas is de serie niet HD :(
Cool! Binnenkort maar weer eens kijken dan :D
The line is a dot to you!
  vrijdag 1 november 2013 @ 18:54:52 #62
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_132800877
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:33 schreef Sloggi het volgende:
Ik moet mogelijk 124 kilometer per dag gaan reizen voor mijn werk en denk erover dat met de motor te gaan doen. Daarom ben ik aan het rekenen geslagen.

Hoe hoog schatten de kenners hier de onderhoudskosten in bij ca. 2500 kilometer per maand waarvan ongeveer de helft snelweg?
Bij een Alp scheelt het dat je veel zelf kunt doen. Olie & ketting moet je sowieso in de gaten houden bij zulke getallen (minstens elke 2 weken ff checken), luchtfilter en oliefilter hangt er maar net vanaf (vervang ik hier na ~15K).

Banden verschilt enorm per merk.
pi_132817517
Zo mijn nieuwe Kawa ophalen *O*. Vanmiddag meteen een koper voor mijn XJ.
pi_132818034
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 november 2013 09:44 schreef picodealion het volgende:
Zo mijn nieuwe Kawa ophalen *O*. Vanmiddag meteen een koper voor mijn XJ.
nieuw nieuw of nieuw voor jou?
pi_132818394
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:54 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Bij een Alp scheelt het dat je veel zelf kunt doen. Olie & ketting moet je sowieso in de gaten houden bij zulke getallen (minstens elke 2 weken ff checken), luchtfilter en oliefilter hangt er maar net vanaf (vervang ik hier na ~15K).

Banden verschilt enorm per merk.
Ik heb berekend dat ik na mijn brandstofkosten zo'n 260 euro per maand overhoud om aan onderhoud te besteden. Dat is meer dan 3000 euro per jaar, daar kan ik bijna drie keer een andere Transalp voor kopen in een jaar. Dat moet toch gemakkelijk kunnen.

Andere vraag: dat extra ruitje boven je gewone ruit, heb je daar veel profijt van op de snelweg? Ik zit net iets te veel met mijn kop in de wind en heb dit gezien.

Wat zijn de voor- en nadelen van jouw ruitje?
  zaterdag 2 november 2013 @ 15:56:38 #66
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_132825087
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:07 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik heb berekend dat ik na mijn brandstofkosten zo'n 260 euro per maand overhoud om aan onderhoud te besteden. Dat is meer dan 3000 euro per jaar, daar kan ik bijna drie keer een andere Transalp voor kopen in een jaar. Dat moet toch gemakkelijk kunnen.

Andere vraag: dat extra ruitje boven je gewone ruit, heb je daar veel profijt van op de snelweg? Ik zit net iets te veel met mijn kop in de wind en heb dit gezien.

Wat zijn de voor- en nadelen van jouw ruitje?
Dat ruitje zat er van de zomer op vanwege de hitte - het spoilertje maakte snelwegen wat minder lawaaiig, terwijl ik in bijv Rome of Athene het ding ook naar benee kon zetten voor meer ventilatie.

Momenteel zit er een hoge ruit op, welke ideaal is voor het huidige weer. Echter, aan zo'n ruitje kan je dan weer aardig lastig komen.
pi_132825395
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:56 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Dat ruitje zat er van de zomer op vanwege de hitte - het spoilertje maakte snelwegen wat minder lawaaiig, terwijl ik in bijv Rome of Athene het ding ook naar benee kon zetten voor meer ventilatie.

Momenteel zit er een hoge ruit op, welke ideaal is voor het huidige weer. Echter, aan zo'n ruitje kan je dan weer aardig lastig komen.
Ik heb ook zo'n hoger ruitje maar nog steeds erg veel last van lawaai en turbulentie boven de 120.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2013 16:08:22 ]
  zaterdag 2 november 2013 @ 16:39:38 #68
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_132826221
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 november 2013 16:07 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik heb ook zo'n hoger ruitje maar nog steeds erg veel last van lawaai en turbulentie boven de 120.
Dan helpt zo'n spoilertje prima, mits je 'm goed monteerd (en de ruit zelf 'm kan dragen).
pi_132826384
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 16:39 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Dan helpt zo'n spoilertje prima, mits je 'm goed monteerd (en de ruit zelf 'm kan dragen).
Misschien toch maar eens aanschaffen zo'n ding. Dan kan ik nog altijd experimenteren met de gewone en de verhoogde ruit.
pi_132828768
iemand al een lijstje voor november gemaakt? }:|
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132828798
:o :o !!

Wat is er gebeurd?
pi_132828832
achterwiel gleed weg, lowsidert
schade valt reuze mee, zelf niks ;) gat in m'n broek, jas, ego
pi_132828849
Gelukkig heb je zelf niks. :Y

Wel zonde ;(
pi_132828870
Aii.. Wel een nare schade :X !
  zaterdag 2 november 2013 @ 18:27:56 #75
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_132828878
Srsly? -O-

Det sucks.. :'( :{ ;(

Gisteren ook op pad geweest met de CB, en ik snap wel dat de meesten hem laten staan als het frisser is, want de grip is ver te zoeken met deze temperaturen; in bijna elke bocht voel je hem zoeken naar grip..

Zelf nog heel?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_132830778
quote:
18s.gif Op zaterdag 2 november 2013 18:24 schreef Maegrim het volgende:
iemand al een lijstje voor november gemaakt? }:|
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
men vroeg om foto's van tijdens de rit niet na de rit pannekoek!
  zaterdag 2 november 2013 @ 19:29:00 #77
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_132830869
Sterkte Maegrim! Gelukkig ben je er nog goed vanaf gekomen.
pi_132830935
Dat is kut!
Is dat de enige schade aan je motor en jezelf? Dan ben je er nog wel goed vanaf gekomen :o
pi_132831369
motor nog wat meer; nieuw stuurgewicht nodig, middenbok is krom, stuur staat scheef maar dat lijkt recht te schroeven, kras op de tank. gat in m'n jas, gat in m'n broek, maar niks door dus prima ;)

denk dat ik em langzaam gereed maak voor het nieuwe seizoen, wou al een breder stuur met handvatverwarming en nieuwe spiegels, dus wordt een beetje onderdeeltjes sprokkelen... heb de VFR nog :)
  zaterdag 2 november 2013 @ 22:39:11 #80
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_132839441
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:41 schreef Maegrim het volgende:
motor nog wat meer; nieuw stuurgewicht nodig, middenbok is krom, stuur staat scheef maar dat lijkt recht te schroeven, kras op de tank. gat in m'n jas, gat in m'n broek, maar niks door dus prima ;)

denk dat ik em langzaam gereed maak voor het nieuwe seizoen, wou al een breder stuur met handvatverwarming en nieuwe spiegels, dus wordt een beetje onderdeeltjes sprokkelen... heb de VFR nog :)
Wanneer heb je dat gedaan? :o
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_132840033
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 10:38 schreef Salatrel het volgende:

[..]

nieuw nieuw of nieuw voor jou?
Nieuw voor mij, ER-5 uit '97. Morgen de achterrem even fixen en nieuwe achterknipperlichtjes erop, verder rijdt ie heerlijk.
  zaterdag 2 november 2013 @ 23:43:25 #82
34586 kepler
No bounce, no play
pi_132841517
quote:
18s.gif Op zaterdag 2 november 2013 18:24 schreef Maegrim het volgende:
iemand al een lijstje voor november gemaakt? }:|
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ai, zonde... Gelukkig geen persoonlijke schade!

Dit is voor mij de eerste herfst op de motor en ik vind wel een beetje spannend, zeker na al die verhalen hier :P Ik ga als een opa van 90 met Alzheimer door de bochten ;)
Vervolgens word ik bijna geraakt door een Kamikaze duif, die ik net kon ontwijken door te bukken :D
The line is a dot to you!
pi_132843557
Ik kopte laatst zowaar bijna een buizerd op de A12. Spannnend.
  zondag 3 november 2013 @ 17:54:28 #84
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_132860229
In de categorie "zo zouden alle advertenties moeten zijn":

quote:
For sale is a 2000 Yamaha WR400F.
One owner. Ridden all over the place. No title. It's a dirtbike.

It has participated in Ice Racing, Motocross, Super Moto,, TT's, Flat Track, and GNCC's. It has been ridden in Glamis, Pismo, Ocotillio Wells, Coos Bay, Florence, Sand Lakes, Single Track of Blue Ridge in Vancouver BC Canada, all over Alaska's outback, through rivers, on top of glaciers and frozen lakes and rivers, up and down mountain sides, through city streets, golf courses, and gravel pits, has had multiple impacts at high speed (one at 95mph) resulting in rider concussions and general mayhem, jumped off steel ramps, natural dirt doubles, Dirt Hips, Sand of all types, boulders, concrete drops, and generally ridden quite hard for the last 13 years.

Estimated to have done over 10,000 fifth gear wheelies on pavement. The type that result in the front wheel slowly rolling to a stop, then going backwards from the wind. Then leaving 747 style marks on the pavement while white smoking the tire to glory from touching down at 80+mph. Apparently you can wear out 5th gear on a motorcycle. A few times. In fact, art has been created in it's wheelying honor because it has spent most of it's life on the back wheel. It has spent thousands of hours attempting to recreate the abilities of Chris Carr, Ty Davis, Seth Enslow, and Geoff Aaron. Possibly 2 minutes of this entire time could be said to have achieved a fraction of those abilities. Most notably Seth Enslow. Of those abilities, the eating shit part tends to stick out.

The engine has been rebuilt 4 times, the center cases replaced once due to a crack resulting from the chain snapping off on a landing off a steel ramp on a 60 foot gap, radiators replaced twice due to frontal impacts during a bout with another racer during one of the above mentioned races, multiple fender and side panel replacements, some due to being run over by other racers, most notably during ice racing which is exceedingly scary by the way, some due to wheelying over backwards, or cat scratching and high siding whilst sideways at high speed on numerous surfaces, multiple handgaurd replacements, a few piston and ring replacements, one crankshaft replacement, multiple timing chain replacements,fifth gear replaced 3 times with new shifting forks, 2 clutch replacements, one was due to fragmentation of the aluminum plates, resulting in an engine rebuild, one valve set replacement with re-cutt valve seats, tons and tons of oil filter and oil changes and air cleaner changes, always using high quality oils, either Bel Ray or Maxima.

In it's current configuration it has a 2001 YZ426 connecting rod, piston and cylinder. It now displaces 426 CC's.

It is running the stock exhaust with the baffle removed, but available if you need stealth mode by replacing the spark arrestor.

Front tire is in really good shape, back tire can work for a while.

IMS high capacity gas tank with a YZ 426 seat.

YZ 450 Radiators.

Stock cams in stock WR configuration, as I have found this to be the best setup for really really smooth long predictable showstopping wheelies.

Change it to the YZ timing and remove the grey wire from the CDI box and get more peak power and more snap at the loss of the most brilliantly delivered power known to man.

The original throttle stop was removed in the five minutes it took to get from the showroom floor to the pickup.

Suspension is setup to chew 3 foot whoops at 90 mph with a 190 lb or so rider.

Headlight works still, running a 100 watt halogen H4, although a little scary for use in technical terrain at high speeds at night.

Runs and starts always. ALWAYS.

This is about the most reliable machine on planet earth that I have ever come across.
Throughout my 13 year campaign of trying to destroy the Mighty Yamaha WR400F, and while succeeding in some ways, I am still baffled that I have done only a SINGLE valve adjustment in it's whole history. I believe this to be in part by Yamaha's solid original design, and in part due to religiously keeping clean oil and air in the beast. Try and say that about a modern Honda CRF 450 variety motorcycle.

So why would you want this? Honestly, I have no idea. But here are some thoughts on it.

Some say it is old, outdated, outclassed. I believe the same of the people who say that about this motorcycle. It has great, predictable, never ending power, incredibly tunable suspension, unbelievable reliability, fantastic range, and weighs as much as 12 Portland grade hipsters.

It requires a starting drill. It is part of the religion you receive when purchasing this motorcycle. It goes something like this:

This is an excerpt from book one of four hundred and fifty two of "Owning this Damn Motorcycle".
I hope you like to read.

1) When it is cold, you twist the throttle 3 times. EXACTLY THREE TIMES. NO FUCK ROUND!!!

2) Pull out the choke knob. The hidden black one. NOT The red one.

3) Roll the engine over with the kickstarter slowly till it's at top dead center. You will know because it will take 17 portland hipsters to move it further.

3) Pull in the decompressor. The little anodized blue lever. NEXT to the clutch. Now that we are on the subject of decompressors, use this thing only when it is NOT running. Some people think it is a good kill switch. That to me is my switch to kill someone who is that incompetent.

4) Let the kickstarter rise all the way back up, move the lever an inch. ONE INCH. NO FUCK ROUND.

5) Release the decompressor. Say a little prayer. Let the kickstarter come all the way back up again. Set your foot on the mother. Say two more prayers. Maybe three for good measure.

6) Clinch Your teeth.

7) Are you wearing sandals or motorcycle boots?

8) Kick with vengence. Like you fuckin mean it. Like you were giving a curbie to a zombie on the walking dead. Like THAT.

9) TA DA! The beast is now alive. Warm it up. Remove the choke. Let her come back to an idle. Don't rev it wildly. Just let it settle. Turn it off. Check the oil. Adjust as required. Do the whole thing again.

10) Ride.

11) If it is hot, flooded from stupidity, either from a fall or raping the throttle while it isn't running (can you say, accelerator pump?), pull the hot start button. the red one. the Accessible one. Then do the drill again. Make sure you say at least 12 prayers and think of 15 Portland hipsters jumping on a kickstarter all at the same time.

What it comes with:

The manual. Very used.
A nice aluminum YZ 426 exhaust, should you like that sort of thing, and the headpipe.
A box of miscellaneous engine parts. Gaskets, pistons, cylinders, crankshaft, engine case parts, wheel bearings, sprockets, inner tubes, some plastic.
The stock gas tank. Not sure why but I still have it.
A ramp. It's kind of lame, but it is a ramp.
A stand.
Various lubricants for maintenance.
An flag mount for the dunes. (sorry, no more paddle, 9 of the 10 paddles were gone anyways)
A certificate of manliness/womanliness/unicliness/humanliness/whateverliness floats your boat.If you can start this motorcycle one, and if you can ride this motorcycle two, your deserve some kind of damn certificate.
A printed copy of this craigslist ad.
A bill of sale on parchment written in the best calligraphy.

Basically, this bike has truthfully had the snot beaten out of it, but has also had a lot of love, time and money poured into it. This bike will do it all, it's real limitation is the rider.
http://portland.craigslist.org/mlt/mcy/4138240383.html

Het is me echt een raadsel waarom'ie 'm wegdoet.
pi_132860351
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 17:54 schreef Dekatria het volgende:
In de categorie "zo zouden alle advertenties moeten zijn":

[..]

http://portland.craigslist.org/mlt/mcy/4138240383.html

Het is me echt een raadsel waarom'ie 'm wegdoet.
hij gaat een 1200gs kopen :)
  zondag 3 november 2013 @ 20:34:08 #86
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_132865865
Mooi trouwens, mensen op feestjes.

"Wat is nou eigenlijk als motorrijder het gevaarlijkste?"
-"Automobilisten"
"Oh echt? Waarom?"

:z
pi_132872903
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 20:34 schreef Dekatria het volgende:
Mooi trouwens, mensen op feestjes.

"Wat is nou eigenlijk als motorrijder het gevaarlijkste?"
-"Automobilisten"
"Oh echt? Waarom?"

:z
Maar de meeste mensen zouden zichzélf toch juist dood rijden :?

:W
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 4 november 2013 @ 14:07:08 #89
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_132887897
volgens mij lag er gisteren nog hagel op de weg
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_132890848
Opletten voor rode C1'tjes in Enschede! Ze rijden je zo dood als ze willen!

PTA / Irritaties op de weg #52 Met of zonder regels

:r
pi_132891091
quote:
11s.gif Op maandag 4 november 2013 15:36 schreef Gummiebeer het volgende:
Opletten voor rode C1'tjes in Enschede! Ze rijden je zo dood als ze willen!

PTA / Irritaties op de weg #52 Met of zonder regels

:r
Met de veerweg van een klein beetje offroad motor moet het toch geen probleem zijn om gewoon over die C1 heen te rijden? :7
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_132891210
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 15:42 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Met de veerweg van een klein beetje offroad motor moet het toch geen probleem zijn om gewoon over die C1 heen te rijden? :7
Mijn veerweg is iets minder geworden met de iets dikkere olie in de poten :D
pi_132891506
Zo'n C1 kan je toch wel omgooien? (ik denk dat ik hem wel had gehoekt als hij met gebalde vuist achter mij aan zou komen :X )..... Hulde voor jouw zelfbeheersing. _O_
Kom maar terug wanneer je kogels kan koppen.
BMW R1100 RT rijder zonder gele fluor helm.
Alfist
pi_132892251
Het was erg druk en de actie dat hij achter mij aan kwam rennen was bij de betreffende school. Ik kwam hem daar dus voor de 2e keer tegen en ik deed nog zo'n "ik zie jou gebaar" naar hem. Op dat moment stoof hij uit de auto en kwam achter mij aan rennen, wat best een komisch gezicht was. Hij dacht mij namelijk echt in te lopen terwijl ik op de alp reed :')

Maar hij krijgt het nog wel hoor, ik weet waar hij is rond 1500 uur. Ik pak het even tactisch aan snap je ;) Hier en daar ken ik nog wel een paar uit "die mc uit het oosten", kijken of de C1 rijdert daar ook op de achterwielen durft te rijden.

Nu ik er even over na denk ben ik die josti al vaker tegengekomen dit jaar. Ook toen was bumper/bandkleven hem niet vreemd en sneed diegene meerdere koekblikkers af.

Edit: Toch maar effe sparen voor een cam. Dingen zijn nuttig bij dit soort acties :Y

[ Bericht 8% gewijzigd door Gummiebeer op 04-11-2013 16:28:54 ]
pi_132893249
Of compromitterend wanneer je toch uit je slof schiet... }:|
Kom maar terug wanneer je kogels kan koppen.
BMW R1100 RT rijder zonder gele fluor helm.
Alfist
pi_132893891
We zullen het wel merken. Dit krijgt iig een staartje.
  maandag 4 november 2013 @ 17:05:15 #97
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_132893952
Stelletje sjappies rijden er rond :N nog goed hoe je je beheerst hebt.
pi_132894510
Het wordt idd steeds erger. Soms vraag ik mij wel eens af wat ik nog op een motor doe.. Tegenwoordig lijkt het alsof je suicidaal bent op een tweewieler. Gefrustreerde koekblikkers die jouw als motorrijder geen centimeter asfalt gunnen. Ik heb al eens meerdere malen overwogen om de motor de deur uit te doen om zo mijn levensverwachting op te krikken. Ik heb al 2 motorvrienden verloren door ongelukken met koekblikkers die in de fout gingen. Maar aan de andere kant heeft het motorrijden meer pro's dan con's om dat op te geven.
pi_132895374
quote:
15s.gif Op maandag 4 november 2013 17:22 schreef Gummiebeer het volgende:
Het wordt idd steeds erger. Soms vraag ik mij wel eens af wat ik nog op een motor doe.. Tegenwoordig lijkt het alsof je suicidaal bent op een tweewieler. Gefrustreerde koekblikkers die jouw als motorrijder geen centimeter asfalt gunnen. Ik heb al eens meerdere malen overwogen om de motor de deur uit te doen om zo mijn levensverwachting op te krikken. Ik heb al 2 motorvrienden verloren door ongelukken met koekblikkers die in de fout gingen. Maar aan de andere kant heeft het motorrijden meer pro's dan con's om dat op te geven.
Omdat


O+
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_132895446
Machtig filmpje idd en zo is het ook! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')