Ik heb laatst bij Motoport eens op een Explorer 1200 gezeten. Wat zit dat machtig zeg. Soort troonquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:33 schreef Sloggi het volgende:
Zoiets stond naast mijn Alp vanmiddag:
Mooie fiets, maar wat wil je als je de 800GS na-aapt.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:53 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
The Dubai built - 5000 hp Devel Sixteen, looks impressive! Apparently it will do 560km/h
Volgens mij moet er iemand turbo's gaan halen
natuurmaffia. Auto's beginnen er langzaam ook mee te experimenterenquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:50 schreef BlackLining het volgende:
Wat is dat met al die driecilinders trouwens de laatste tijd? Zowat elk merk komt er ineens mee.
Ik heb er nooit mee gereden, maar er stond hier laatst een Speed Triple en ik kan nou niet zeggen dat ik dat zo mooi vond klinken eigenlijkRij eigenschappen zullen wel erg goed zijn verder..
Volgens mij is er al jaaaren een driecilinder Polo op de markt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
natuurmaffia. Auto's beginnen er langzaam ook mee te experimenteren
maar geen Ford en BMWquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij is er al jaaaren een driecilinder Polo op de markt.
Denk dat ze dan wel die 1-pittert erin houden. Een model tussen de 660 en 1200 in zou interessant zijnquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:50 schreef Salatrel het volgende:
Als Yamaha als een nieuwe tenere komt denk ik dat deze of het 2inlijn blok van de mt-07 of de 3iblijn van de mt-09 heeft. Wel anders afgesteld natuurlijk want met die 48pk kun je gewoon niet op tegen het geweld van Triumph en BMW met hun 800's al is de tenere altijd een 1pittergeweest volgens mij
Soepel en tegelijk onderin veel koppel, zo is het verhaal. Of zoiets.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:00 schreef BlackLining het volgende:
Meh, ik weet het niet. Sta er niet om te springen moet ik zeggen.
Het (excuus)argument zou zijn dat het soepeler zou lopen? Kan me moeilijk voorstellen dat dat soepeler gaat dan een vierpitter (inline of V) gezien het feit dat de individuele cilinders nooit gelijk kunnen lopen met de slagen van een viertaktmotor. Het lijkt me maar een wankele bedoeling met weinig koppel.
Mja, en daar heb ik dus mijn twijfels bij. Elke 240 graden een arbeidsslag. Dan heb je perioden dat er géén cilinders hun arbeidsslag aan het doen zijn. Relatief kort met 60 graden, maar toch. Het lijkt mij dat dat onderin juist enorm bokt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Soepel en tegelijk onderin veel koppel, zo is het verhaal. Of zoiets.
zeiksnolquote:Op zaterdag 9 november 2013 01:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, en daar heb ik dus mijn twijfels bij. Elke 240 graden een arbeidsslag. Dan heb je perioden dat er géén cilinders hun arbeidsslag aan het doen zijn. Relatief kort met 60 graden, maar toch. Het lijkt mij dat dat onderin juist enorm bokt.
Ik ben geen engineer natuurlijk, dus zal er wel naast zitten, maar op de totale massa van de zuigers die lager uitvalt na, snap ik het doel van een viertaktmotor met drie cilinders niet. Zou het wel eens willen proberen
Rijd er nou maar eens op.quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, en daar heb ik dus mijn twijfels bij. Elke 240 graden een arbeidsslag. Dan heb je perioden dat er géén cilinders hun arbeidsslag aan het doen zijn. Relatief kort met 60 graden, maar toch. Het lijkt mij dat dat onderin juist enorm bokt.
Ik ben geen engineer natuurlijk, dus zal er wel naast zitten, maar op de totale massa van de zuigers die lager uitvalt na, snap ik het doel van een viertaktmotor met drie cilinders niet. Zou het wel eens willen proberen
Krijg ik dan van jou een zak geld?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Krijg ik dan van jou een zak geld?
Zou best willen. Wel schitterend mooie machines namelijk die Speed Triplesik vind die koplamp een beetje kaal. en die flap bij de uitlaten ook een beetje raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Dat is een echt love-it or hate-it dingetje denk ik. Mijns inziens maakt dat die hele motor.quote:Op zaterdag 9 november 2013 03:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind die koplamp een beetje kaal.
Inderdaad. Gewoon naar de lokale dealer en vragen of je een ritje mag maken, evt nog even doen alsof je echt er aan denkt om te kopenquote:Op zaterdag 9 november 2013 09:14 schreef Vinniiee het volgende:
Om proef te rijden heb je geen zak met geld nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |