Nah, ging langzaam. Reed een uitrit af de straat op, iets te veel op het gas en het achterwiel was pissen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Klote man..Zelf niks?
Edit: Gistermiddag begon ik ook te driften in de bocht. Tourance+nat wegdek=glijden
Fixed itquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nah, ging langzaam. Reed een uitrit af de straat op, iets te veel op het gas en het achterwiel was pissen.
Vooral mijn pak helemaal smerig want ik viel in een soort halfzachte bladersoep![]()
Beetje last van den schouders vanwege het opvangen van de klap. Nu niks bijzonders, maar het zal morgen wel weer feest worden. Been there, done that.. and appearantly did not learn jack shit from the last time![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Grappig, is er ook een versie voor niet-pygmeëen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:41 schreef Dekatria het volgende:
Mooi dat het goed is afgelopen BL!
Overigens:
[ afbeelding ]
Kill it. With fire.
Ga eens proefrijden; ik denk dat het allemaal wel mee valtquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is niet beetje andere insteek fiets?
Ik kan me voorstellen dat koppel van 9 genieten is, maar wendbaarheid op 80km/h met lichter fietsje meer plezier geeft?
Daarvoor te weinig ervaring, gewoon wat ik denk.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Fixed it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben gelukkig nog nooit hard op mijn bek gegaan. Althans nooit met hoge snelheid en nergens tegenaan gegleden. Voor wat betreft het aantal kleine 'crashes', stuk of 6, 7 denk ik. En da's dan allemaal in de categorie zelf om gevraagd, lekker knullig bij straatje keren, of afstappen zonder standaard enzulks
Maar die spierpijn die ik morgen ga hebben ken ik maar al te goed
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Gewicht van een fiets zegt ook niet alles. Ik heb wel op lichtere motoren gereden dan de Bandit die aanzienlijk moeilijker de hoek om gingen. Het is vooral een kwestie van geometrie. En desnoods laat je hem voor wat door de pootjes zakken. Stuur ie véél scherper.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is niet beetje andere insteek fiets?
Ik kan me voorstellen dat koppel van 9 genieten is, maar wendbaarheid op 80km/h met lichter fietsje meer plezier geeft?
Daarvoor te weinig ervaring, gewoon wat ik denk.
Echt Klote beterschapquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nah, ging langzaam. Reed een uitrit af de straat op, iets te veel op het gas en het achterwiel was pissen.
Vooral mijn pak helemaal smerig want ik viel in een soort halfzachte bladersoep![]()
Beetje last van den schouders vanwege het opvangen van de klap. Nu niks bijzonders, maar het zal morgen wel weer feest worden. Been there, done that..
allroad kopen dan valt dat niet opquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vallen met een VFR is streng verboden!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:17 schreef Vrieskist het volgende:
@Maegrim, gelukkig niet met de VFR gevallen
Ja, ik was al meer dan een half jaar niet meer op mijn bek gegaanquote:Op woensdag 6 november 2013 11:58 schreef Maegrim het volgende:
Dat had meer schade aan de portemonnee, maar minder schade aan de ziel veroorzaakt
niet zo achter iedereen aanlopen trouwens BL![]()
Injectiequote:Op woensdag 6 november 2013 14:33 schreef Salatrel het volgende:
je kan trouwens vinden van het uiterlijk van die nieuwe vstrom 1000 wat je wil maar met een 100pk vtwin motor en een gewicht van 228kg en een 20L tank zijn dat vergeleken met de andere "grotere" allroads geen slechte cijfers
inb4 injectie
Ja totdat het ergens niet meer werkt, lijkt me minder makkelijk te beunen dan een carb.quote:
Ik beun sowieso niet, ik poets alleenquote:Op woensdag 6 november 2013 15:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja totdat het ergens niet meer werkt, lijkt me minder makkelijk te beunen dan een carb.
Edit: harley gaat zich op de hipsters richten
Deze mag overigens ook meteen meequote:Op dinsdag 5 november 2013 18:41 schreef Dekatria het volgende:
Mooi dat het goed is afgelopen BL!
Overigens:
[ afbeelding ]
Kill it. With fire.
http://www.enduro21.com/i(...)qvarna-701-prototypequote:Op woensdag 6 november 2013 17:43 schreef KneusTeun het volgende:
Lijkt me studie model (concept) en geen model dat echt helemaal zo gaat uitkomen toch?
Sommige dingen vind ik er wel mooi aan, sommige dingen ook echt lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |