abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 oktober 2013 @ 09:41:53 #81
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132716051
Brabant O+
KuikenGuppy
pi_132716231
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 09:03 schreef Tennisballetje het volgende:
LaLouchi, jouw NOD is toch pas maandag? Misschien is die buikpijn wel heel iets anders! :)
Risu, het klinkt wel een beetje als menstruatie. Vervelend als je lichaam zo onvoorspelbaar doet -O-
Ongeduldig, is het je eerste menstruatie na het stoppen met de pil? Ik heb ook niet altijd weefsel er bij zitten (bonkjes, sliertjes om in FOK-jargon te blijven...)
Nee dinsdag! Maar ik heb wel vaker dat ik een week voor ik ongesteld word pms achtige klachten heb.

Voorstelrondje;

Ik ben LaLouhi, 25 jaar en ik woon in utrecht. Ben nu anderhalf jaar samen met mijn vriend en wij gaan voor een voor mij tweede kindje, voor hem een eerste :). En ik heb 2 honden :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_132717064
Voorstelrondje, goed idee.

LuDann, 28 jaar en vriend 29, 2,5 jaar samen met vriend en gaan in 2015 trouwen. Eerste kind, tweede zwangerschap. Heb 1 kat. Oh ja en we wonen in een mooi koophuis sinds vorig jaar december in de buurt van Amsterdam. Vriend heb ik op Fok! ontmoet. :)
pi_132717637
getverdemme ik ben dus dagennachtdromer. en ben dus duidelijk de ouwe doos van het stel ;) ik ben 33. mijn man en ik zijn twee en half jaar getrouwd. we wonen in het noorden van het land, en we gaan voor ons eerste kindje. we hebben twee poezen die absoluut geen kinderwens hebben. denk dat dat ruzie gaat worden zodra er zo'n spugende kwijlebal (baby) bij komt. ik zie nu al voor me hoe ik ze keer op keer van zachte babyplekjes zoals de box moet wegjagen
pi_132717988
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 10:55 schreef DagenNachtdromer het volgende:
getverdemme ik ben dus dagennachtdromer. en ben dus duidelijk de ouwe doos van het stel ;) ik ben 33. mijn man en ik zijn twee en half jaar getrouwd. we wonen in het noorden van het land, en we gaan voor ons eerste kindje. we hebben twee poezen die absoluut geen kinderwens hebben. denk dat dat ruzie gaat worden zodra er zo'n spugende kwijlebal (baby) bij komt. ik zie nu al voor me hoe ik ze keer op keer van zachte babyplekjes zoals de box moet wegjagen
ik word in feb 34 jaar....... manlief over twee maanden 27. Wij zijn iets over de twee jaar samen en iets over een jaar getrouwd. Dat voelt zoooo fijn.. dus voor diegene die gaan trouwen... O+
Hihi
Wij zijn aan het eerste baby klus project begonnen.

Wonen in westen van brabant met onze twee rode katers en rossige hond. Mijn man is ook rossig.... ik ben de enige brunette in huis.. manlief grijnst er een beetje bij als hij grapt... we will take over the world.. en hoopt dus een hoop rossige kindjes te krijgen.. hihi
Ik vind 1 voorlopig voldoende.. met mooi donker haar dus :p
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132718096
dottey, ook een ouwe cougar dus! mijn man is ook aardig wat jonger ;)
en ook nog dezelfde nod. weet jij al meer? kwaaltjes of aankomende "feestweek"?
pi_132718528
Ik ben ook in de dertig, geen zorgen :D
pi_132718667
gezellig tennisballetje!
pi_132720462
Ik ben 28, al 4 jaar getrouwd en woon in Noord-Limburg. We hebben vorig jaar oktober ons eerste kindje gekregen, afgelopen zondag werd ze 1 :). Mijn man is 34. We dromen nu over een gezinnetje met vier kindjes. De tijd zal het leren :)
pi_132720816
Over oudjes gesproken.. ik ben bijna 37 hoor :D

En er plakt nogsteeds iets, bij elk krampje/steekje is er paniek.
En ik ga pas over naar t volgende draadje als ik een echte echo heb gehad en er minimaal een paar van jullie met me meegaan ;)

Zit nu in de overheerlijke warmte van Thailand dus zal weinig hier posten. Lees en leef wel enorm met alles van jullie mee hoor!

:*
pi_132721569
Goed. Lang verhaal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132721916
hou die benen bij elkaar blue! vast houden dat klompje cellen, daar moet een hele mooi baby uit groeien!!

ik vind het voorstelrondje heel erg leuk, het is inderdaad fijn om meer diepte te hebben achter de persoon. zo lees je ook nog eens wat anders dan alleen maar geklaag over wel of geen kwaaltjes ;)

Ik vind het gisteren en vandaag niet zo leuk meer, nog vier dagen wachten.. is het nou wel of niet zo. voel ik nou dingen of ben ik mezelf aan het gek maken. geduld is niet mijn ding zeg maar ;)
pi_132727326
Zal ik dan zelf ook maar? :+. DaD, 27 jaar, woonachtig in het hoge noorden en sinds vandaag officieel geregistreerd partner van mijn vriend, ook 27. Afgelopen september waren we drie jaar samen. We hebben aan het begin van dit jaar een huis gekocht waarin we het onwijs naar ons zin hebben. Daarnaast heb ik ook nog eens de leukste baan ter wereld: vier dagen in de week sta ik voor de klas. Oh, en we hebben een poes. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_132727557
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zal ik dan zelf ook maar? :+. DaD, 27 jaar, woonachtig in het hoge noorden en sinds vandaag officieel geregistreerd partner van mijn vriend, ook 27. Afgelopen september waren we drie jaar samen. We hebben aan het begin van dit jaar een huis gekocht waarin we het onwijs naar ons zin hebben. Daarnaast heb ik ook nog eens de leukste baan ter wereld: vier dagen in de week sta ik voor de klas. Oh, en we hebben een poes. O+.
Gefeliciteerd!

IMA, 24, woon in t iets minder hoge noorden. Vriend is 31 en we zijn 7 jaar bij elkaar. We hebben twee poezels. Doe iets bij de overheid. We hebben nog geen kinderen.
pi_132727819
Ik ook!

Kwakz0r, 30 jaar oud, mijn vriend is 25. In juli van dit jaar waren we 3 jaar samen en we wonen sinds januari 2012 officieel samen (maar voor die tijd praktisch gezien ook al vanaf dag 1)... Nog geen kindjes of zwangerschappen gehad, wel een kat :+ die is nu anderhalf.
Net als DaD sta ik 4 dagen per week voor de klas, maar ik geef een ander vak :P
Kwak
  woensdag 30 oktober 2013 @ 16:22:26 #96
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132728264
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heuj! Gefeliciteerd! :D *O*

Ik kwam ff spieken voor jou & Kwak, maar moet nog ff geduld hebben zie ik al...
pi_132728970
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:22 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

, ook 27. Afgelopen september waren we drie jaar samen. We hebben aan het begin van dit jaar een huis gekocht waarin we het onwijs naar ons zin hebben. Daarnaast heb ik ook nog eens de leukste baan ter wereld: vier dagen in de week sta ik voor de klas. Oh, en we hebben een poes. O+.

[/quote]
Ja, het duurt hier nog wel even. Vriendlief wil er wel werk van maken... Oftewel, netjes om de dag seks vanaf cyclusdag zes. :+ .
pi_132729001
Oh, m'n quote is niet helemaal lekker.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 16:57:25 #99
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132729373
Gefeliciteerd DAD!
En je mag hem nu je man noemen he ;).
Doen wij ook, wel zo leuk O+.
KuikenGuppy
pi_132729536
Gefeliciteerd DAD!
pi_132729804
Ik ben 29 jaar oud, 4 jaar getrouwd maar al 13 jaar samen, we hebben een zoon van ruim 2 jaar en wonen in het Noorden.

Ow ja, DAD: gefeliciteerd!
pi_132730549
Gefeliciteerd DaD!
  woensdag 30 oktober 2013 @ 17:41:57 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_132730860
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:

Ja, het duurt hier nog wel even. Vriendlief wil er wel werk van maken... Oftewel, netjes om de dag seks vanaf cyclusdag zes. :+ .
Ooh, dan ben jij over drie weken zwanger :+

[ Bericht 10% gewijzigd door SQ op 30-10-2013 17:47:24 ]
disclaimer
pi_132731394
Leuk die voorstelronde!
Ik zal mezelf (opnieuw ;)) even voorstellen als het zover is dat je je 2 keer voor moet stellen betekent dat eigenlijk dat je hier al te lang rondloopt he :P

Ik ben 30 jaar, vriend is 3 jaar ouder dan ik. We wonen nu bijna 5 jaar in een grote Brabantse stad en gaan voor een eerste kindje O+
Bijna gelukt in april, maar toen kreeg ik helaas een miskraam. We blijven stug volhouden ;)
pi_132731527
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 03:22 schreef OzBunyip het volgende:
Hee Skittles, kan je mij er ook weer bij zetten? NOD is 21 november. Thanks :)
En ook jij staat erin.

Gefeliciteerd DAD!

Ovulatietest was (volgens mij) positief vandaag. Gisteren en vandaag gebruik van onze klustijd gemaakt. Ik wilde zelf nog wel een tweede keer, maar vriend vond dat even iets teveel van het goede :P

En voorstelronde:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132733651
Ik ben ondertussen ruim een jaar met de pil gestopt en ik zit nu mijn cyclus van het afgelopen jaar te bekijken. Ik hou logica, maar dat is hier echt niet te bekennen (44-45-35-43-49-49-39-53).
Dus ik heb ovulatietesten besteld en die wil ik de volgende ronde gaan gebruiken, denk ik. Zijn er hier anderen die ook zo'n onregelmatige cyclus hebben?
Ik word een beetje onzeker of mijn lijf eigenlijk wel snapt wat het moet doen. Ik hoop dat ovulatietesten dit een voor een deel kunnen wegnemen.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 19:32:30 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_132734253
Je lijf doet toch wat het moet doen? Er zijn hordes vrouwen met een onregelmatige cyclus :Y
En meestal reguleert het steeds beter hoe langer je van de pil af bent.
Ik snap desondanks je gevoel wel, en ovulatietesten kunnen je dan zeker helpen ;)
disclaimer
pi_132734426
Wat Stormqueen zegt: het gaat bij jou (en vele andere dames) vrij onregelmatig, maar een cyclus heb je, dus weet je lijf wel wat het moet doen ;)

Ik ben zelf ook begonnen met de ovulatietesten een paar maanden geleden en ik vind het wel heel erg fijn. Je ziet van tevoren de eisprong aankomen, zodat je daar een beetje rekening mee kan houden tussen de lakens :P

Sommige meiden hier temperaturen ook en hebben daar veel baat bij. Ik vind het voor mijzelf te onhandig, dat geklungel iedere ochtend, en je ziet achteraf pas dat je een eisprong hebt gehad.
pi_132735377
Jullie hebben helemaal gelijk. Ik zat gewoon te piekeren en moest even mijn twijfel uitspreken.
Temperaturen lijkt me ook onhandig, vooral omdat ik slaapdronken naar het toilet strompel als de wekker gaat en dus waarschijnlijk drie dagen per week die thermometer compleet zou vergeten.
pi_132735939
quote:
99s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ooh, dan ben jij over drie weken zwanger :+
Zou tof zijn. :D.

Bedankt voor de felicitaties! Het stelde niet veel voor hoor, alleen onze ouders waren erbij. Zaterdag nog een feestje bij ons thuis.
pi_132738398
Ik ben zwanger! :D
pi_132742236
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:22 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

, ook 27. Afgelopen september waren we drie jaar samen. We hebben aan het begin van dit jaar een huis gekocht waarin we het onwijs naar ons zin hebben. Daarnaast heb ik ook nog eens de leukste baan ter wereld: vier dagen in de week sta ik voor de klas. Oh, en we hebben een poes. O+.

[/quote]wat lief! Ja nog even op t wachtbankje maar ik verwacht weinig deze maand. Voel me wel belabberd maar dat is eerder een verkoudheid. Ben ook erg licht in mn hoofd/duizelig... meh... maakt me ook niet gepassioneerder...
Kwak
pi_132743849
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 11:17 schreef DagenNachtdromer het volgende:
dottey, ook een ouwe cougar dus! mijn man is ook aardig wat jonger ;)
en ook nog dezelfde nod. weet jij al meer? kwaaltjes of aankomende "feestweek"?
ik vind cougar zo naar... ik dacht toen ik hem leerde kennen dat hij ouder was :)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132743919
Over mijn man vragen ze wel eens of hij mn vader is. :')
pi_132744151
Leuk dat voorstelrondje! Ggirl, 26 jaar en woon met vriendlief van 27 in het zuiden van Limburg. We kennen mekaar ruim 3 jaar (collega's) wonen 2 jaar en 10 maanden samen (en vieren morgen ons 3 jarig jubileum)
Hij is ingetrokken in mijn koopappartement waar we nu een samengesteld gezin vormen met mijn Beagle en zijn herder. We zijn aan het klussen voor ons eerste kindje..
pi_132744623
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 12:35 schreef BlueEyes het volgende:
Over oudjes gesproken.. ik ben bijna 37 hoor :D

En er plakt nogsteeds iets, bij elk krampje/steekje is er paniek.
En ik ga pas over naar t volgende draadje als ik een echte echo heb gehad en er minimaal een paar van jullie met me meegaan ;)

Zit nu in de overheerlijke warmte van Thailand dus zal weinig hier posten. Lees en leef wel enorm met alles van jullie mee hoor!

:*
lijkt me ook rete spannend!
Het is denk wel genieten zo ver weg in dat warmere weer! Heerlijk!
pi_132744817
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:52 schreef Rodawa het volgende:
wat fijn!!!!!! Gefeliciteerd!!!!
pi_132745057
Leuk alle voorstel posts! Ik ben Rana, bijna 30. Vriend is net 42. Zijn nu vier jaar samen waarvan twee jaar samen wonen. Na lange tijd het hoge noorden ben ik sinds kort in Amsterdam gaan wonen. Hebben een kater, zo'n rode goedzak en sinds ongeveer een jaar een kinderwens. Verder ben ik psycholoog in het dagelijks leven. Dat was het wel zo'n beetje.

Las ik nou dat Rodawa zwanger is? GEFELICITEERD!!!!!!
  woensdag 30 oktober 2013 @ 23:14:25 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_132745433
Psst, rodawa is een troll uit klb.
Gr gr :D
disclaimer
pi_132745506
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:52 schreef Rodawa het volgende:
voorstellen mag dus ook in het volgende topic z&g :D
pi_132745542
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
Psst, rodawa is een troll uit klb.
Gr gr :D
baby trollen moeten ook geboren worden.....
  woensdag 30 oktober 2013 @ 23:17:38 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_132745554
True, true.
disclaimer
  donderdag 31 oktober 2013 @ 00:02:35 #123
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_132747124
Rip en sterkte aan de nabestaanden :') :P
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 10:05:53 #124
409579 LuDann
All the way
pi_132751832
Even snel teruglezen: gefeliciteerd DAD. :)

quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:17 schreef Dottey het volgende:

[..]

baby trollen moeten ook geboren worden.....
_O-
pi_132752114
Ik ben LMN, ruim 5 jaar samen met een FOK!ker (niet via hier ontmoet overigens), en woon ruim 4 jaar samen in Limburg, met een kat en een papegaai erbij. Altijd al een kinderwens gehad, maar netjes afgewacht totdat hij er ook klaar voor was. Dus nu op naar de eerste :D

Volgens ff zou ik ieder moment mijn nod moeten tegenkomen, maar ben nu sinds zondag erop aan het wachten.
Ik ga er niet vanuit dat het raak is, dus ik wacht nog even rustig af en kijk ondertussen uit naar jullie streepjes!
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_132752133
Ongesteld geworden -O-
Het is pas dag 29, dus te vroeg. Ik ga uit van een mislukte innesteling (want het ging zo raar), dus ik hou voor de volgende NOD gewoon weer 35 dagen aan.
Niewe NOD 4 december (leuk sinterklaaskado)

DAD gefeliciteerd met je partnerschap.

Rodawa, gefeliciteerd met je trollbaby.
pi_132752419
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:19 schreef Risu het volgende:
Ongesteld geworden -O-
Het is pas dag 29, dus te vroeg. Ik ga uit van een mislukte innesteling (want het ging zo raar), dus ik hou voor de volgende NOD gewoon weer 35 dagen aan.
Niewe NOD 4 december (leuk sinterklaaskado)

DAD gefeliciteerd met je partnerschap.

Rodawa, gefeliciteerd met je trollbaby.
ohw meis, wat jammer!
Dikke kus :*
pi_132752440
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:18 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik ben LMN, ruim 5 jaar samen met een FOK!ker (niet via hier ontmoet overigens), en woon ruim 4 jaar samen in Limburg, met een kat en een papegaai erbij. Altijd al een kinderwens gehad, maar netjes afgewacht totdat hij er ook klaar voor was. Dus nu op naar de eerste :D

Volgens ff zou ik ieder moment mijn nod moeten tegenkomen, maar ben nu sinds zondag erop aan het wachten.
Ik ga er niet vanuit dat het raak is, dus ik wacht nog even rustig af en kijk ondertussen uit naar jullie streepjes!
spannend!
Heb je al getest??
pi_132752578
Nee nog niet, ik wacht het nog even af, aangezien ik de nod in ff wel erg vroeg vond staan, ik zou hem pas vandaag ergens verwachten. Mocht het na dit weekend nog niet gekomen zijn, ga ik wel testen.
Voor mijn gevoel hebben we de eisprong niet goed benut deze keer sowieso, en aangezien ik me verder gewoon normaal voel, op af en toe wat krampen deze week na, zal het niks zijn.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  donderdag 31 oktober 2013 @ 11:03:42 #130
351378 OzBunyip
King of the mountain
pi_132753188
Hee leuk, dat voorstellen. Zal ik ook even gauw doen dan, voor degenen die zin hebben om het te lezen :)

SPOILER
Ovulatie is volgens m'n app op 4 november, vorige maand kon ik 'm voelen dus benieuwd of dat nu weer is - vorige keer voelde ik duidelijk een steek/trekkerig gevoel rechts. Nooit eerder gehad.

M'n schoonzusje is zwanger, in maart uitgerekend en het lijkt mij zo leuk om een paar maandjes 'samen' zwanger te zijn... Hope so :)

@Risu, balen joh...

@Little_Miss_Naughty, hee je weet maar nooit, ik hoop dat het raak is! Duimen voor 2 streepjes!
pi_132753411
Nou moe, ik had een bericht getypt en toen ik op invoeren drukte werd ik uitgelogd :{

DaD, gefeliciteerd met je geregistreerde partnerschap!

LMN, spannend nog!

Risu, wat jammer! Maar, misschien wordt je cyclus wel wat korter, dat zou wel fijn zijn toch? :)
pi_132753447
Oh, mijn zaadvriendelijke glijmiddel kwam gisteren binnen :D :') Ik ben benieuwd of het doet wat het moet doen.
pi_132755049
Hier ook aan het wachten op NOD, naar verwachting morgen of overmorgen.
Ik geloof niet dat het deze maand raak is geweest aangezien we weer eens gezegend zijn met een hoop stress en trammelant.

Voorstelrondje wil ik wel aan mee, maar ik ga het wel heel summier houden anders verraad ik me nog ;)

SPOILER
pi_132760079
Jammer Risu!

Ik ben het wachten zo zat... -O-
pi_132760536
Balen Risu.
Ik moet ergens tussen zondag en woensdag ongesteld worden. Ik heb al wat kramp dus het zal niet heel erg lang duren, denk ik.
pi_132760575
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 15:08 schreef DanseMacabre het volgende:
Balen Risu.
Ik moet ergens tussen zondag en woensdag ongesteld worden. Ik heb al wat kramp dus het zal niet heel erg lang duren, denk ik.
+1
S. 2014
J. 2016
pi_132760654
risu, vind het heel erg stom voor je!

voor alle wachtende dames, was ons wachtbankje maar zo leuk als deze ;)

pi_132760890

taartje erbij?
S. 2014
J. 2016
pi_132761160
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 14:54 schreef LaLouchi het volgende:
Jammer Risu!

Ik ben het wachten zo zat... -O-
is dit de eerste ronde?
-edit- dat kwam er lulliger uit dan ik het bedoelde :@ :') Maar jij bent nog niet zo heel lang bezig toch?

[ Bericht 10% gewijzigd door Tennisballetje op 31-10-2013 16:03:04 ]
pi_132762701
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 15:27 schreef Tennisballetje het volgende:

[..]

is dit de eerste ronde?
-edit- dat kwam er lulliger uit dan ik het bedoelde :@ :') Maar jij bent nog niet zo heel lang bezig toch?
Nee de tweede. Maar ik bedoel meer de onzekerheid nu of het nou wel of niet zo is. Want ik eet bij voorbaat al geen tartaar, biefstuk, carpacio, pesto, franse kaasjes etc meer en ook met glaasjes wijn volledig gestopt. En misschien wel.voor niks :P
pi_132762716
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 15:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[ afbeelding ]

taartje erbij?
Leuk zeg!!!! Zelf.gemaakt?
  donderdag 31 oktober 2013 @ 16:11:34 #142
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132762770
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:09 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Nee de tweede. Maar ik bedoel meer de onzekerheid nu of het nou wel of niet zo is. Want ik eet bij voorbaat al geen tartaar, biefstuk, carpacio, pesto, franse kaasjes etc meer en ook met glaasjes wijn volledig gestopt. En misschien wel.voor niks :P
Waarom zou je dat doen? Straks duurt het twee jaar voordat het raak is, en dan heb je al die tijd jezelf al dat lekkers ontzegd.
Als je zwanger bent mag je nog 8 maanden lang jezelf kwellen, ik zou dat nu niet bij voorbaat al doen. En het is ook helemaal niet nodig zolang je geen positieve test in handen hebt ;).
KuikenGuppy
pi_132762836
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:11 schreef Burdie het volgende:

[..]

Waarom zou je dat doen? Straks duurt het twee jaar voordat het raak is, en dan heb je al die tijd jezelf al dat lekkers ontzegd.
Als je zwanger bent mag je nog 8 maanden lang jezelf kwellen, ik zou dat nu niet bij voorbaat al doen. En het is ook helemaal niet nodig zolang je geen positieve test in handen hebt ;).
Ik heb in het verleden al eens een miskraam gehad, en ik wil helemaal niks doen wat dat zou kunnen veroorzaken. Stel ik ben nu wel zwanger maar weet het niet dan krijg ik allemaal schadelijke stoffen binnen en dat wil ik niet. Miss een beetje overdreven maar voelt beter :)
  donderdag 31 oktober 2013 @ 16:13:19 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_132762849
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:11 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wat deze vrouw zegt. Het kan ook helemaal nog geen kwaad de eerste paar weken.
disclaimer
pi_132762875
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:10 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Leuk zeg!!!! Zelf.gemaakt?
:Y

Ik eet trouwens gewoon nog wat ik lekker vind hoor, zo had ik vanmiddag een heerlijk pistoletje met brie O+
S. 2014
J. 2016
  donderdag 31 oktober 2013 @ 16:14:21 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_132762900
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik eet trouwens gewoon nog wat ik lekker vind hoor, zo had ik vanmiddag een heerlijk pistoletje met brie O+
Dat kan sowieso gewoon, ook als je zwanger bent.
disclaimer
  donderdag 31 oktober 2013 @ 16:14:36 #147
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_132762910
quote:

[..]

Dat mag ook als je zwanger bent :P

Oh :'). Wat SQ zegt dus :Y)
  donderdag 31 oktober 2013 @ 16:15:17 #148
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132762940
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:13 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ik heb in het verleden al eens een miskraam gehad, en ik wil helemaal niks doen wat dat zou kunnen veroorzaken. Stel ik ben nu wel zwanger maar weet het niet dan krijg ik allemaal schadelijke stoffen binnen en dat wil ik niet. Miss een beetje overdreven maar voelt beter :)
Er is de eerste paar weken nog helemaal geen bloedband met de baby he... ;)
KuikenGuppy
  donderdag 31 oktober 2013 @ 16:15:32 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_132762947
Of de weegschaal blij wordt van pistoletten brie met een fondanttaart er bovenop is een tweede :+
disclaimer
  donderdag 31 oktober 2013 @ 16:15:34 #150
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132762949
quote:
99s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat kan sowieso gewoon, ook als je zwanger bent.
Gelukkig wel ja :9
KuikenGuppy
pi_132763055
Ik ga pas stoppen met dingen die niet mogen als ik een positieve test heb gezien.
Anders blijf ik bezig. _O-
pi_132763083
quote:
12s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
Of de weegschaal blij wordt van pistoletten brie met een fondantaart er bovenop is een tweede :+
Die weegschaal kan mn te dikke kont kussen :P
Vandaag was het roken of vreten... Ik koos vh laatste :')

En ik dacht echt dat brie niet mocht tijdens zwangerschap..
S. 2014
J. 2016
pi_132763144
quote:

[..]

Wat tof zeg!! O+

@ Burdie, ik weet het, het is gewoon een gevoel:)
  donderdag 31 oktober 2013 @ 16:20:46 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_132763180
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Die weegschaal kan mn te dikke kont kussen :P
Vandaag was het roken of vreten... Ik koos vh laatste :')

En ik dacht echt dat brie niet mocht tijdens zwangerschap..
Alleen brie van rauwe melk. Maar daarvoor moet je tegenwoordig naar de kaasjuwelier.
disclaimer
pi_132763304
Hoe ervaren jullie het, proberen om zwanger te worden? Hebben jullie het idee dat je jezelf veel moet ontzeggen of juist dingen moet doen die je anders niet zou doen?
pi_132763391
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe ervaren jullie het, proberen om zwanger te worden? Hebben jullie het idee dat je jezelf veel moet ontzeggen of juist dingen moet doen die je anders niet zou doen?
In ht begin vond ik dat ik er teveel mee bezig was, en nu leef ik.via het, niet zwanger tot het tegendeel bewezen is principe! Bevalt een stuk beter ;)
S. 2014
J. 2016
  donderdag 31 oktober 2013 @ 16:26:21 #157
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_132763424
quote:
Totaal niet eigenlijk. Ja, ik temperatuur elke ochtend, dat zou ik normaal niet doen :'). Maar verder? Ik denk er ook gewoon de hele dag eigenlijk niet aan :?. Misschien omdat ik al een kindje heb dat het anders voelt ofzo? Oh, en drinken en roken deed ik al niet dus daar hoef ik ook geen rekening mee te houden.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 16:26:32 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_132763431
quote:
Ik ben expres ruim van tevoren al gestopt met de ergste vergiffen: in oktober 2012 gestopt met roken en tussen januari en april met mijn AD. En fitter worden en afvallen ook al twee jaar. Dus het voelt nu niet alsof ik er dingen voor moet laten. Ik moet alleen wat vaker zin maken in seks :')
disclaimer
pi_132763448
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

In ht begin vond ik dat ik er teveel mee bezig was, en nu leef ik.via het, niet zwanger tot het tegendeel bewezen is principe! Bevalt een stuk beter ;)
Dat, zo'n beetje. De eerste ronde vond ik het lastigst. Ineens allemaal van die symptomen en geen idee wat het betekent. Daarna ben ik er maar gewoon vanuit gegaan dat het allemaal niks betekent.

Het enige wat ik anders doe is het niet meer slikken van de pil.
pi_132763731
Oh ik ben wel gestopt met roken sinds 13 sept maar dat voelt meer als een verbetering van mn gezondheid dan als een opoffering voor een kindje, drinken deed ik toch al niet, mn AD is zwangerschapsproof en onder controle op de mamapoli... Best lekker bezig
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')