Die weegschaal kan mn te dikke kont kussenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
Of de weegschaal blij wordt van pistoletten brie met een fondantaart er bovenop is een tweede
Wat tof zeg!!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
Ik eet trouwens gewoon nog wat ik lekker vind hoor, zo had ik vanmiddag een heerlijk pistoletje met brie
Alleen brie van rauwe melk. Maar daarvoor moet je tegenwoordig naar de kaasjuwelier.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Die weegschaal kan mn te dikke kont kussen
Vandaag was het roken of vreten... Ik koos vh laatste
En ik dacht echt dat brie niet mocht tijdens zwangerschap..
In ht begin vond ik dat ik er teveel mee bezig was, en nu leef ik.via het, niet zwanger tot het tegendeel bewezen is principe! Bevalt een stuk beterquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe ervaren jullie het, proberen om zwanger te worden? Hebben jullie het idee dat je jezelf veel moet ontzeggen of juist dingen moet doen die je anders niet zou doen?
Totaal niet eigenlijk. Ja, ik temperatuur elke ochtend, dat zou ik normaal niet doenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe ervaren jullie het, proberen om zwanger te worden? Hebben jullie het idee dat je jezelf veel moet ontzeggen of juist dingen moet doen die je anders niet zou doen?
Ik ben expres ruim van tevoren al gestopt met de ergste vergiffen: in oktober 2012 gestopt met roken en tussen januari en april met mijn AD. En fitter worden en afvallen ook al twee jaar. Dus het voelt nu niet alsof ik er dingen voor moet laten. Ik moet alleen wat vaker zin maken in seksquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat, zo'n beetje. De eerste ronde vond ik het lastigst. Ineens allemaal van die symptomen en geen idee wat het betekent. Daarna ben ik er maar gewoon vanuit gegaan dat het allemaal niks betekent.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
In ht begin vond ik dat ik er teveel mee bezig was, en nu leef ik.via het, niet zwanger tot het tegendeel bewezen is principe! Bevalt een stuk beter
Oh ja, dit. Damn wat een ellendequote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het enige verschil hier is dat het na de seks veel meer een zooi is (we gebruikten hiervoor altijd condooms) en dat m'n vitamines 's ochtends uit een ander potje komen. Roken en drinken deed ik al niet.
Wel dagdroom ik veel, over hoe het zal zijn als we een kindje krijgen.. Maar eigenlijk deed ik dat ook al een paar jaar.
.
ja ik heb maar weer witte lakens op het bed gegooid, het standaard zwart is dan geen goede keuzequote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Elke keer weer zorgen dat je een doekje bij de hand hebt of zo..
Na zes jaar rubbers was ik eigenlijk wel gewend aan plakvrije dijen en dat beviel me best goedquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Seks moet toch smerig zijn dames
Ik val bij voorkeur niet na de seks in slaap in een poel sperma.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Seks moet toch smerig zijn dames
Bekkenbodemspieren aanspannen en naar het toilet rennenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Elke keer weer zorgen dat je een doekje bij de hand hebt of zo..
Ja of je hand er tegenaan en hupsenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bekkenbodemspieren aanspannen en naar het toilet rennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En![]()
Ik val sowieso niet in slaap na de seks... Dat werkt bij niet...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik val bij voorkeur niet na de seks in slaap in een poel sperma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |