abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132763779
Het enige verschil hier is dat het na de seks veel meer een zooi is (we gebruikten hiervoor altijd condooms) en dat m'n vitamines 's ochtends uit een ander potje komen. Roken en drinken deed ik al niet.

Wel dagdroom ik veel, over hoe het zal zijn als we een kindje krijgen. O+. Maar eigenlijk deed ik dat ook al een paar jaar. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 16:35:59 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_132763802
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het enige verschil hier is dat het na de seks veel meer een zooi is (we gebruikten hiervoor altijd condooms) en dat m'n vitamines 's ochtends uit een ander potje komen. Roken en drinken deed ik al niet.

Wel dagdroom ik veel, over hoe het zal zijn als we een kindje krijgen. O+. Maar eigenlijk deed ik dat ook al een paar jaar. :+.
Oh ja, dit. Damn wat een ellende :')
Seks met condooms _O_
disclaimer
pi_132763828
Elke keer weer zorgen dat je een doekje bij de hand hebt of zo. :').
pi_132763845
Ohja, herkenbaar.
Erg romantisch ook. _O-
  donderdag 31 oktober 2013 @ 16:37:16 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_132763857
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
ja ik heb maar weer witte lakens op het bed gegooid, het standaard zwart is dan geen goede keuze :')
disclaimer
pi_132764015
Seks moet toch smerig zijn dames ;)
S. 2014
J. 2016
  donderdag 31 oktober 2013 @ 16:41:41 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_132764046
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Na zes jaar rubbers was ik eigenlijk wel gewend aan plakvrije dijen en dat beviel me best goed :')
disclaimer
pi_132764051
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik val bij voorkeur niet na de seks in slaap in een poel sperma.
pi_132764110
Seks mag van mij best schoon zijn. ^O^
  donderdag 31 oktober 2013 @ 16:43:10 #170
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132764112
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bekkenbodemspieren aanspannen en naar het toilet rennen :+.
KuikenGuppy
  donderdag 31 oktober 2013 @ 16:44:11 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_132764155
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:43 schreef Burdie het volgende:

[..]

Bekkenbodemspieren aanspannen en naar het toilet rennen :+.
Ja of je hand er tegenaan en hupsen :')
disclaimer
pi_132764169
:')
  donderdag 31 oktober 2013 @ 16:52:22 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_132764470
Ja sorry, voor vieze gesprekken kun je altijd porren :@
Maar ik had geloof ik beloofd jullie niet meer zo veel lastig te vallen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
pi_132764593
Ik zit niet met vieze gesprekken hoor. _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En :*
pi_132764700
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:41 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik val bij voorkeur niet na de seks in slaap in een poel sperma.
Ik val sowieso niet in slaap na de seks... Dat werkt bij niet... :') man rolt om snurkt, ik niet.

Wij hebben de condooms al n tijd niet meer gebruikt, maar ik moest mij dus aanwennen om niet gelijk te gaan plassen na de seks...
S. 2014
J. 2016
pi_132764878
Hoezo kan je niet gelijk plassen na de seks?
  donderdag 31 oktober 2013 @ 17:05:50 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_132764925
Overigens, interessant ter lering ende vermaak :D (zitten veel inkoppertjes tussen maar ook nuttige weetjes ;))

quote:
Als je een glijmiddel wil gebruiken neem dan bijvoorbeeld PreSeed. Vooral als je 'droog' bent hebben de zaadjes weinig kans en preseed zorgt voor een comfortabele omgeving zodat de zaadjes beter naar boven kunnen zwemmen. Let er in ieder geval op dat je glijmiddel niet zaaddodend is.

Eet groene bladrijke groenten, slik foliumzuur en eventueel extra voedingsupplementen om je cyclus regelmatig te krijgen als dit nodig is. Er zijn speciale supplementen voor zwangeren verkrijgbaar bij de drogist.

Probeer zelf ook een orgasme te krijgen, dan ben je vochtiger dus de zaadjes kunnen makkelijker naar binnen zwemmen. Je baarmoeder trekt samen waardoor de zaadjes de goede kant op worden 'geduwd'.

Maak een afspraak met je huisarts als je cyclus onregelmatig is. Hij kan je doorsturen voor onderzoeken.

Maak een afspraak met je huisarts als je erg laat in je cyclus ovuleert. De peride tussen de ovulatie en de volgende menstruatie varieert van 10 tot 16 dagen, waarbij 10 erg kort, of te kort is.

Seks op zijn hondjes, missionarispositie (vrouw onder, op haar rug) en lepeltje zijn goede standjes om zwanger te worden. Elk standje waarbij zo weinig mogelijk sperma terugloopt is goed.

Pompoenpitten bevatten zink en kan het sperma van de man verbeteren (ongecontroleerd).

Blijf een minuut of 10 op bed liggen na de daad. Ga dus niet direct naar het toilet. Met de benen omhoog liggen is niet nodig, stilliggen heeft hetzelfde effect.

Val af bij ernstig overgewicht. Zwaarlijvigheid kan de hormonale huishouding ontregelen met eventuele ovulatieproblemen als gevolg. Een hoog lichaamsgewicht kan ook zorgen voor een hoger insulinenivo wat op zijn beurt zorgt voor een overproductie van mannelijke hormonen en het niet meer afgeven van eicellen door de eierstokken.

Kom aan bij ernstig ondergewicht als dit wordt veroorzaakt door te weinig eten. Vrouwen met een BMI tusen de 20 en 30 worden het snelst zwanger.

Leer je cyclus kennen. Net voor de ovulatie ben je het vruchtbaarst. Gebruik eventueel de temperatuurkaarten hier op Babybytes.nl of gebruik ovulatietesten vanaf dag 11/12 van je cyclus.

Sommige aandoeningen en geboorteproblemen kunnen erfelijk zijn. Licht je huisarts in als dit in jouw familie voorkomt.

Als je geen stress van ovulatietesten wilt hebben kun je om de dag vrijen.

Om de dag seks hebben, of 3 keer per week, verhoogt de spermakwaliteit. Als de man te vaak klaarkomt zit er minder zaad in het sperma. Te lang 'sparen' is echter ook niet goed voor de kwaliteit van de zaadcellen. Ook niet goed voor de spermakwaliteit zijn een tekort aan vitamine A, C of Zink, sauna's en lange autoritten.

Zorg voor minder stress. Zorg bijvoorbeeld dat je huis op orde is en dat je geen zenuwslopende dingen moet doen. Ga naar je dokter als je stresst omdat je denkt niet zwanger te kunnen worden.

Depressieve vrouwen hebben meer moeite met zwanger worden. Ga naar je dokter als je tekenen van depressie vertoont.

Mannen moeten vooral geen strakke of te warme onderbroek aantrekken. Hete baden worden ook afgeraden.

Stop met roken, drugs, drinken of heftig lijnen. Al deze zaken verlagen de kans op zwangerschap.

Vraag je huisarts naar een lijst van benodigde vaccinaties voor zwangere vrouwen.

Schakel over naar decaf-koffie en drink minder cola en andere cafeïne bevattende dranken.

Zorg dat je vagina spermavriendelijk is. Voorkom het gebruik van geparfumeerde tampons, vaginale sprays, zaaddodende glijmiddelen en douches.

In de morgen heeft sperma meer zaadcellen.

Heb plezier aan seks. Zowel het orgasme van de vrouw als een verhoogde zaadproductie van de man helpen de kans om zwanger te geraken.

Als je vegetariër bent is het beter om te veel sojaproducten te vermijden.

Sommige vrouwen kunnen ovulatieproblemen krijgen als ze te veel sporten (bijvoorbeeld elke dag een uur sporten). Bewegen blijft belangrijk, maar te veel kan ongunstig zijn. Als je veel sport en gewoon ovuleert is dit geen probleem. Een te korte periode tussen ovulatie en de volgende menstruatie kan het gevolg zijn van veel sporten.

Lukt het na een jaar proberen nog niet? Ga dan langs bij de huisarts

Sommige dokters raden aan om al na zes maanden proberen een dokter te zien als je 35 of ouder bent (in plaats van na een jaar voor jongere vrouwen).

Gebruik geen Ibuprofen meer als pijnstiller, Ibuprofen kan de hormoonbalans verstoren, waardoor een bevruchte eicel zich niet in de baarmoederwand kan hechten. Ga beter over op paracetamol.

Hou je baarmoederhalsslijm in de gaten. De beste tijd om zwanger te worden is wanneer het slijm er glad, elastisch en schoner uitziet. Vergelijk het dan met rauw eiwit. De rol van dit gladde slijm is ervoor te zorgen dat de sperma genoeg bescherming en snelheid heeft op weg naar het ei.

Volle melk drinken en ijs eten is beter voor vrouwen die zwanger willen worden dan een dieet met magere melk en dito yoghurt. Met een mager dieet lijkt het risico op onvruchtbaarheid toe te nemen.
disclaimer
  donderdag 31 oktober 2013 @ 17:06:43 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_132764956
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 17:04 schreef DanseMacabre het volgende:
Hoezo kan je niet gelijk plassen na de seks?
Omdat:

quote:
Blijf een minuut of 10 op bed liggen na de daad. Ga dus niet direct naar het toilet. Met de benen omhoog liggen is niet nodig, stilliggen heeft hetzelfde effect.
Anders drop je je zaadjes meteen :D
disclaimer
pi_132765132
Ik plas meestal na een half uur ongeveer, maar niet bewust.
Maar ik geloof niet dat je al die zaadcellen meteen dropt in de pot. Pot vol met kwak.
pi_132765178
Ik vind dat 'lukt het na een jaar nog niet, ga naar de huisarts' altijd zo'n dooddoener. Er zijn zat vrouwen die pas (natuurlijk) zwanger raken na een jaar. Alsof er wordt uitgegaan dat er wat mis met je (of hem) is.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 17:12:57 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_132765182
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 17:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik plas meestal na een half uur ongeveer, maar niet bewust.
Maar ik geloof niet dat je al die zaadcellen meteen dropt in de pot. Pot vol met kwak.
Niet alles, maar wel veul.
Beste is eigenlijk om na het zaadvangen jezelf nog even in hogere sferen te (laten) brengen :Y :')
disclaimer
pi_132765191
Enige waar ik mee gestopt ben is de D-mannose, dat gebruikte ik als preventie tegen blaasontstekingen. Daar had ik heel veel last van, en dat is het enige wat helpt. Maar blijkbaar kan dat het zwanger worden bemoeilijken ofzoiets.
In plaats daarvan blijf ik dus elke keer langer op het toilet zitten dan nodig, alleen maar om zeker te zijn dat alles uit mijn blaas is. Dan probeer ik ook nog veel te drinken, maar ik faal behoorlijk.
Ik gebruik het wel als ik ongesteld ben. Dan even een snel kuurtje om het in te halen. (het is met een dag wel uit je bloed, dus dat kan wel) Tot nu toe lukt het blaasonstekingvrij te zijn.
Voor de rest ben ik eigenlijk niks anders gaan doen. Het temperaturen nagelaten dan, dat is er alleen bij gekomen en sinds kort dus de ovulatietestjes.
Qua eten dus gewoon alles. (hmm tartaartjes)

En wij hebben trouwens een stapeltje van die kleine handdoekjes naast het bed liggen, dan kan ik het daarmee opvangen en dan blijft het bed schoon. Ik ga dus echt niet elke 2 dagen het bed verschonen he :{w Ik vind 1 keer in de week al veel (heb er een gruwelijke hekel aan) En die handdoekjes gebruiken we alleen daarvoor. Als we ze niet meer nodig hebben, gooi ik ze wel weg.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 17:17:43 #183
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132765326
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 17:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind dat 'lukt het na een jaar nog niet, ga naar de huisarts' altijd zo'n dooddoener. Er zijn zat vrouwen die pas (natuurlijk) zwanger raken na een jaar. Alsof er wordt uitgegaan dat er wat mis met je (of hem) is.
Er zijn ook zat vrouwen (of mannen) die een zetje nodig hebben. Het is ook geen verplichting ofzo ;) maar het is toch wel fijn dat het op een gegeven moment even kan worden gechecked?
KuikenGuppy
pi_132765456
quote:
99s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 17:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Niet alles, maar wel veul.
Beste is eigenlijk om na het zaadvangen jezelf nog even in hogere sferen te (laten) brengen :Y :')
Klinkt als een nieuwe olympische sport _O-
S. 2014
J. 2016
pi_132772016
quote:
99s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja of je hand er tegenaan en hupsen :')
Heel herkenbaar. :X

Verder op de vraag wat ik er aan doe om zwanger te worden, niet zoveel. We hebben seks, ik slik foliumzuur. En ik hoef er tot nog toe ook niet veel voor te laten. Drinken doe ik toch al weinig, dus daar hoef ik weinig aan te veranderen. Ik sportte tot voor kort wel vijf dagen per week ruim een uur, maar door een gescheurde meniscus is dat nu ook wat minder. Overgewicht heb ik niet, ondergewicht ook niet, dus die factoren zijn wel redelijk in orde.

Wat jammer dat het deze ronde niet gelukt is, Risu. Op naar een mooi sinterklaascadeau!
pi_132774715
wij hebben ook doekjes naast het bed. Die de volgende ochtend gewoon de was in gaan.
"gastendoekjes"zijn het..
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132775365
Best een goed idee om daar gewoon van die kleine handdoekjes voor te gebruiken. :+.
pi_132775485
Wij gebruiken altijd babydoekjes :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_132777382
quote:
99s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
... in oktober 2012 gestopt met roken en tussen januari en april met mijn AD...
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
... mn AD is zwangerschapsproof...
AD? :@

Een stapeltje gastendoekjes in het nachtkastje is trouwens wel een briljant idee :D
pi_132777432
Antidepressivum.
pi_132777530
Oh, daar was ik zelf nooit opgekomen :D
  donderdag 31 oktober 2013 @ 22:14:32 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_132777640
Ik ben overigens geenszins depressief of suïcidaal ofzo, ik slikte ze wegens verstoorde chemische balans. Maar ik lijk het zelf prima te kunnen tegenwoordig ;)
disclaimer
pi_132778274
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 22:08 schreef Dyre het volgende:

[..]

[..]

AD? :@

Een stapeltje gastendoekjes in het nachtkastje is trouwens wel een briljant idee :D
precies.. ik stop er wel eens een of twee tussen de matras en hoofdbord in.. als ik frisky ben.. dat is makkelijker grabbelen dan uit het nachtkastjes voorraad.. :')
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132781371
Na herberekenen zijn wij er aan uit dat nod niet op de derde stast maar op de vijfde..

Zucht.. langer wachten dus.

Ik kan al een paar dagen niet goed in slaap komen. Trek in van alles en nu echt hongerig, dus we gaan maar eens een beschuit of boterham opzoeken hihi
pi_132782097
Spannend Dottey, zeker met bijkomende symptomen..!
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_132784631
Mja ik ben al eerder zwanger geweest en bij mij was het zo dat de symptomen pas met een week of 8 te merken waren.

Dus ik kan nu wel eens misselijk zijn voor mijn gevoel.. maar ga mezelf niet voor de gek zitten houden omdat ik denk dat ik het niet gelijk in de paar eerste weken zal voelen.

NOD volgend weekend volgens de theorie. Ga wel testen als ik niet bloed .. we zien wel.
pi_132784766
Wat ruk dat je nod naar achter is dottey! Wachten is niet leuk en vond het wel gezellig, een nod delen;) gelukkig maakt het voor het lukken niet uit toch?
pi_132785776
Ik kan deze cyclus vlak voor nod gewoon slapen zonder maagzuur. *O*
pi_132786262
Hier weer richting het einde van de cyclus. Voel niks noemenswaardig en ben vooral een beetje sceptisch. Vorige maand leek m'n cyclus weer normaal, maar of dat nu weer zo is.. Eerst zien, dan geloven ;)

En waarom ineens die mega-reclames? Superirritant!
pi_132786362
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 06:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Mja ik ben al eerder zwanger geweest en bij mij was het zo dat de symptomen pas met een week of 8 te merken waren.

Dus ik kan nu wel eens misselijk zijn voor mijn gevoel.. maar ga mezelf niet voor de gek zitten houden omdat ik denk dat ik het niet gelijk in de paar eerste weken zal voelen.

Ik ga daar ook maar gewoon van uit... ik denk dat ik al die "symptomen" namelijk ook al had voor ik probeerde zwanger te raken, alleen lette ik er toen niet op :D
pi_132786394
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:41 schreef Tennisballetje het volgende:

[..]

Ik ga daar ook maar gewoon van uit... ik denk dat ik al die "symptomen" namelijk ook al had voor ik probeerde zwanger te raken, alleen lette ik er toen niet op :D
Ja dat gevoel heb ik dus ook haha
In life, every ending is a new beginning..
pi_132787544
Ik weet dat dus niet meer, hoe dat was. Alleen dat het veel pijn deed tijdens.
pi_132787748
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:41 schreef Tennisballetje het volgende:

[..]

+1
S. 2014
J. 2016
pi_132788520
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 07:15 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Wat ruk dat je nod naar achter is dottey! Wachten is niet leuk en vond het wel gezellig, een nod delen;) gelukkig maakt het voor het lukken niet uit toch?
hihi :) ach ja.. het zijn maar twee dagen!
Alleen was ik al ingesteld om zondag te testen. Dan was manlief ook thuis. Maar dinsdag is ook geen probleem hoor ^^,

Een goede nachtrust na mijn boterhammetje pindakaas deed wonderen voor mijn humeur en instelling
pi_132788550
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 00:14 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Spannend Dottey, zeker met bijkomende symptomen..!
ik vind het niet echt symptomen.. ik heb gewoon veel trek :@
Kan ook prima zo zijn dat het door het weer komt. Mijn lichaam denkt dat het dan net als bij diertjes meer moet gaan eten om reserves op te bouwen voor de winter ofzo :9

Hoewel winterslaap mij wel prima in de oren klinkt O+
pi_132788563
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:33 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik weet dat dus niet meer, hoe dat was. Alleen dat het veel pijn deed tijdens.
wat deed dan pijn? en tijdens wat?
pi_132788676
Wat wij hier veranderd hebben sinds wij pogen:

SPOILER
zijn (korte versie) extra pillen, geen alcohol in bepaalde weken en klussen

[ Bericht 53% gewijzigd door Dottey op 01-11-2013 11:33:59 ]
pi_132789053
Welke foliumtabletten slik jij dan, Dottey?
Ik heb ze van Kruidvat en die hebben ongeveer het formaat van zo'n Roter vitamine C-tje (uit de bekende gele pot) en die slikken zeer makkelijk door :)
pi_132791579
Ik heb een rotdag.
Net van UWV gehoord dat ik waarschijnlijk dat werk niet mag doen. Ik hoop vanavond meer te weten, maar het lijkt erop dat ik gewoon moet afbellen en thuis moet blijven zitten. Ze doen blijkbaar niet aan cv-verrijking ofzo.
En dan moet ik vandaag ook nog met de belastingdienst gaan bellen vanwege die zorgtoeslag rotzooi. En als ik dat inderdaad terug moet gaan betalen, gaat mijn uitkering dus meteen naar de belasting. Lekker dan, schiet ik er nog niks mee op.

Ik heb al besloten dat als ik dat werk niet mag doen, dan ga ik mijn talen weer verbeteren (want dat heb ik gestudeerd) en dan ga ik zodra die bullshit van de UWV stopt, lekker freelance zoeken ofzo. Hoef ik ook geen toestemming meer te vragen.

En ongesteld zijn is kut.
pi_132792549
Risu :*
pi_132793309
Bah, ik moet inderdaad het werk afzeggen en ik moet alles terugbetalen omdat ik getrouwd ben sinds mei. Dank je wel hoor.

Maandag begin ik met het opnieuw 'studeren', eerst even een weekendje balen. En dan is maandag als het goed is ook die menstruatie weg, dus dan kunnen we er weer fris tegenaan.
pi_132793480
En nu zit ik hier keihard te janken, want mijn neef wordt vader.
Oneerlijke kutzooi.
  vrijdag 1 november 2013 @ 14:31:55 #213
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_132793579
Risu even een dikke knuffel :* :* :*

Hoezo bepaalt het UWV dat je bepaald werk niet mag doen? Moeten ze niet blij zijn dat je werk hebt?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_132793586
het is onbetaald werk, dus het mag niet.
  vrijdag 1 november 2013 @ 14:46:29 #216
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_132794022
Wat een onzin. Zolang je nog gewoon verder zoekt moet dat toch kunnen? Staat ook goed op je cv. Helaas heb ik nog weinig goeds over het uwv gehoord.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_132794127
Ik heb ondertussen het werk gebeld, en ze vinden het goed als ik over 6 weken pas begin. Dan heb ik geen last meer van het UWV.
Toch nog een beetje goed nieuws dus vandaag.
En ik heb mezelf een schop gegeven en mijn neef en zijn vrouw gefeliciteerd via facebook. Zij kunnen er tenslotte ook niks aan doen.
Het is in ieder geval een leuke neef, dus dan is het iets minder erg. Wel kut zijn de reacties die ze dan krijgen. Dat ze de beste papa en mama zullen zijn enzo. Ja alsof ik een kutmoeder zou zijn. Bah. Hoop dat ik ze voorlopig niet zie, want ik heb geen zin in vragen of wij al aan kinderen beginnen. Dan ga ik spontaan janken dat weet ik nu al.
pi_132794618
Ik snap dat je je rot voelt, risu maar probeer het niet op jezelf te betrekken. Je neef en zijn vrouw zullen heus de beste papa en mama zijn net als jullie dat ook ooit zullen zijn. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door DanseMacabre op 01-11-2013 15:22:49 ]
pi_132794809
Risu arme lieverd! dit is met recht een dag dat jij mag klagen! wat een kutdag!
en zoals DM zegt: betrek het niet op jezelf. als jij straks op facebook gaat joehoeen dat er een kleine Risu aankomt, dan gaan ze ook tegen jou zeggen dat je de allerbeste mama gaat zijn!
maar wat fijn dat je die baan ook mag beginnen als je klaar bent met dat vreselijke uwv!
pi_132795562
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 13:13 schreef Risu het volgende:
Ik heb een rotdag.
Net van UWV gehoord dat ik waarschijnlijk dat werk niet mag doen. Ik hoop vanavond meer te weten, maar het lijkt erop dat ik gewoon moet afbellen en thuis moet blijven zitten. Ze doen blijkbaar niet aan cv-verrijking ofzo.
En dan moet ik vandaag ook nog met de belastingdienst gaan bellen vanwege die zorgtoeslag rotzooi. En als ik dat inderdaad terug moet gaan betalen, gaat mijn uitkering dus meteen naar de belasting. Lekker dan, schiet ik er nog niks mee op.

Ik heb al besloten dat als ik dat werk niet mag doen, dan ga ik mijn talen weer verbeteren (want dat heb ik gestudeerd) en dan ga ik zodra die bullshit van de UWV stopt, lekker freelance zoeken ofzo. Hoef ik ook geen toestemming meer te vragen.

En ongesteld zijn is kut.
Ohw meis.. Je kunt bij het UWV om een reintegratie traject vragen.. van daar uit mag je gewoon "stage"gaan lopen om werkervaring op te doen en om in het proces te blijven terwijl je naar een andere baan blijft / gaat zoeken..

misschien heb je wat aan die tip..

belastingen zijn ruk! ongesteldheidsdagen zijn dat ook nog eens!
Dikke knuf! :* *;
pi_132795736
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 14:50 schreef Risu het volgende:
Ik heb ondertussen het werk gebeld, en ze vinden het goed als ik over 6 weken pas begin. Dan heb ik geen last meer van het UWV.
Toch nog een beetje goed nieuws dus vandaag.
En ik heb mezelf een schop gegeven en mijn neef en zijn vrouw gefeliciteerd via facebook. Zij kunnen er tenslotte ook niks aan doen.
Het is in ieder geval een leuke neef, dus dan is het iets minder erg. Wel kut zijn de reacties die ze dan krijgen. Dat ze de beste papa en mama zullen zijn enzo. Ja alsof ik een kutmoeder zou zijn. Bah. Hoop dat ik ze voorlopig niet zie, want ik heb geen zin in vragen of wij al aan kinderen beginnen. Dan ga ik spontaan janken dat weet ik nu al.
Die felicitaties krijgen iedereen die een kindje verwachten.. dat is om ze een oppepper te geven en aan te moedigen..
Iedere nieuwe ouder schijnt het allerbeste te zijn ;) Ik kan niet wachten tot jij mammie gaat worden en het gaat lukken.. dan zal ik je ook eens onder spammen met mijn juigende pompommetjes en meer van zulks O+ Het komt goed meis.. probeer geduld en vertrouwen te hebben in jezelf :*

* Dottey geeft een lekker bakje geurende warme thee met een reep chocolade
want tenslotte is alles even kut! :9
pi_132796644
Ik ben blij met jullie, en dit hele topic. O+
Ik snap die reacties best wel. Het was alleen even kut om te lezen.
Het gaat nou weer wat beter, heb even lekker zitten gamen, dat helpt meestal wel.
Die baan, dat komt wel goed. Die belasting ook, het is niet alsof we blut zijn ofzo, we willen tenslotte een kindje, dus spaargeld hebben we wel, nu gewoon ietsje minder.

En ik ben niet helemaal alleen. Vanavond het wekelijkse avondje bij de schoonouders, en die weten ook overal vanaf. Dus daar kan ik ook goed terecht.

En straks mag ik op facebook los. Vind ik leuk :)
pi_132799750
Aarggh het kriebelt zo om al te testen! Ik zit echt de klok verder te kijken tot de supermarkt dicht is en ik nog een dagje heb hehaald ;)
pi_132800035
quote:
99s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oh ja, dit. Damn wat een ellende :')
Seks met condooms _O_
^^
Kwak
pi_132800092
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:14 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Aarggh het kriebelt zo om al te testen! Ik zit echt de klok verder te kijken tot de supermarkt dicht is en ik nog een dagje heb hehaald ;)
Je kunt het! ;)
pi_132803126
Gelukkig dat je je weer wat beter voelt Risu.. Alles tegelijk en dan ook nog babynieuws uit onverwachte hoek kan dan gewoon even kut zijn - ondanks dat je het een ander ook gunt wil je het zelf dan ook zoooooo graag! I know how it feels. Nu weekend vieren!
pi_132804241
Ik snap je wel hoor Risu.

SPOILER
Gelukkig voel je je wat beter nu. :*
pi_132804617
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:33 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik snap je wel hoor Risu.

SPOILER
Gelukkig voel je je wat beter nu. :*
SPOILER
Risu beetje klotedag dus, kop op meis
S. 2014
J. 2016
pi_132804975
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

SPOILER
Risu beetje klotedag dus, kop op meis
SPOILER
Mijn beste vriendinnetje viert morgen haar verjaardag en ik heb gehoord dat er een baby'tje komt. O+
pi_132806435
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:52 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

SPOILER
Mijn beste vriendinnetje viert morgen haar verjaardag en ik heb gehoord dat er een baby'tje komt. O+
Ik vind je niet dom hoor :*
S. 2014
J. 2016
pi_132807418
Oh Risu, ik snap dat dit een rotdag was! Fijn dat de stage toch door kan gaan, ook al is het dan wat later. En jij wordt óók de beste mama!

Net als de rest in dit topic natuurlijk 8-)

Ik zal me ook nog even voorstellen:

SPOILER
pi_132807482
Lief gm. :*

Ik heb eigenlijk niet zoveel te melden verder. Geen symptomen om over te hypochonderen. :D
pi_132807883
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:55 schreef DanseMacabre het volgende:
Lief gm. :*

Ik heb eigenlijk niet zoveel te melden verder. Geen symptomen om over te hypochonderen. :D
Ik ben misselijk en heb rommelende darmen....

SPOILER
S. 2014
J. 2016
pi_132818920
Patat en taart? Nee joh, moet kunnen bij elkaar. Raar hoor.

Ik vind je ook niet dom hoor DM, ik vind hier niemand dom. Mijn zusje kan ook haar rijbewijs niet halen. Zij is ook niet dom. Ze heeft wel zo'n klein 45km autotje waar je een scooterrijbewijs voor moet hebben. Maar ja, moet je ook maar net in willen rijden. En er past ook geen maxi-cosi in volgens mij, dus tja.
pi_132819236
SPOILER
Ik ben echt zo blij dat ik deze cyclus niet misselijk ben. Dat is echt een stuk fijner. *O*
pi_132819638
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:36 schreef Risu het volgende:
Patat en taart? Nee joh, moet kunnen bij elkaar. Raar hoor.

Ik vind je ook niet dom hoor DM, ik vind hier niemand dom. Mijn zusje kan ook haar rijbewijs niet halen. Zij is ook niet dom. Ze heeft wel zo'n klein 45km autotje waar je een scooterrijbewijs voor moet hebben. Maar ja, moet je ook maar net in willen rijden. En er past ook geen maxi-cosi in volgens mij, dus tja.
Niet tegelijk gegeten natuurlijk :P

En ik heb wel n rijbewijs, maar geen auto... Schiet dus niet op! Maar ik kan wandelen en fietsen en reizen met t ov, dus ik maak mij niet druk
S. 2014
J. 2016
pi_132819714
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 12:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Niet tegelijk gegeten natuurlijk :P

En ik heb wel n rijbewijs, maar geen auto... Schiet dus niet op! Maar ik kan wandelen en fietsen en reizen met t ov, dus ik maak mij niet druk
Daarom, het autorijden an sich maakt me niet zoveel uit. Maar het feit dat ik het niet kán. Dat wel.
pi_132819748
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 12:14 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Daarom, het autorijden an sich maakt me niet zoveel uit. Maar het feit dat ik het niet kán. Dat wel.
Snap ik!

Joh de beste vriend van mn man heeft wel n rijbewijs maar ken ook niet rijden... :P
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 2 november 2013 @ 13:08:46 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_132820818
Ik heb een rijbewijs en een auto en ik doe alles lopend of met de fiets :s) en als ik later kinders heb breng ik die op de fiets naar de opvang ^O^
disclaimer
pi_132820984
Als ik wel een rijbewijs zou hebben zou ik ook op de fiets wegbrengen. Ik erger me altijd vreselijk aan al die auto's bij scholen.

Man fietst altijd naar z'n werk, tien kilometer. Bespaart ook nog eens heel veel geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')