Ja dat gevoel heb ik dus ook hahaquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:41 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Ik ga daar ook maar gewoon van uit... ik denk dat ik al die "symptomen" namelijk ook al had voor ik probeerde zwanger te raken, alleen lette ik er toen niet op
+1quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:41 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Ik ga daar ook maar gewoon van uit... ik denk dat ik al die "symptomen" namelijk ook al had voor ik probeerde zwanger te raken, alleen lette ik er toen niet op
hihiquote:Op vrijdag 1 november 2013 07:15 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Wat ruk dat je nod naar achter is dottey! Wachten is niet leuk en vond het wel gezellig, een nod delen;) gelukkig maakt het voor het lukken niet uit toch?
ik vind het niet echt symptomen.. ik heb gewoon veel trekquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:14 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Spannend Dottey, zeker met bijkomende symptomen..!
wat deed dan pijn? en tijdens wat?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:33 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik weet dat dus niet meer, hoe dat was. Alleen dat het veel pijn deed tijdens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn (korte versie) extra pillen, geen alcohol in bepaalde weken en klussen
[ Bericht 53% gewijzigd door Dottey op 01-11-2013 11:33:59 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Ohw meis.. Je kunt bij het UWV om een reintegratie traject vragen.. van daar uit mag je gewoon "stage"gaan lopen om werkervaring op te doen en om in het proces te blijven terwijl je naar een andere baan blijft / gaat zoeken..quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:13 schreef Risu het volgende:
Ik heb een rotdag.
Net van UWV gehoord dat ik waarschijnlijk dat werk niet mag doen. Ik hoop vanavond meer te weten, maar het lijkt erop dat ik gewoon moet afbellen en thuis moet blijven zitten. Ze doen blijkbaar niet aan cv-verrijking ofzo.
En dan moet ik vandaag ook nog met de belastingdienst gaan bellen vanwege die zorgtoeslag rotzooi. En als ik dat inderdaad terug moet gaan betalen, gaat mijn uitkering dus meteen naar de belasting. Lekker dan, schiet ik er nog niks mee op.
Ik heb al besloten dat als ik dat werk niet mag doen, dan ga ik mijn talen weer verbeteren (want dat heb ik gestudeerd) en dan ga ik zodra die bullshit van de UWV stopt, lekker freelance zoeken ofzo. Hoef ik ook geen toestemming meer te vragen.
En ongesteld zijn is kut.
Die felicitaties krijgen iedereen die een kindje verwachten.. dat is om ze een oppepper te geven en aan te moedigen..quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:50 schreef Risu het volgende:
Ik heb ondertussen het werk gebeld, en ze vinden het goed als ik over 6 weken pas begin. Dan heb ik geen last meer van het UWV.
Toch nog een beetje goed nieuws dus vandaag.
En ik heb mezelf een schop gegeven en mijn neef en zijn vrouw gefeliciteerd via facebook. Zij kunnen er tenslotte ook niks aan doen.
Het is in ieder geval een leuke neef, dus dan is het iets minder erg. Wel kut zijn de reacties die ze dan krijgen. Dat ze de beste papa en mama zullen zijn enzo. Ja alsof ik een kutmoeder zou zijn. Bah. Hoop dat ik ze voorlopig niet zie, want ik heb geen zin in vragen of wij al aan kinderen beginnen. Dan ga ik spontaan janken dat weet ik nu al.
^^quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja, dit. Damn wat een ellende
Seks met condooms
Je kunt het!quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:14 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Aarggh het kriebelt zo om al te testen! Ik zit echt de klok verder te kijken tot de supermarkt dicht is en ik nog een dagje heb hehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |