ohw meis, wat jammer!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:19 schreef Risu het volgende:
Ongesteld geworden![]()
Het is pas dag 29, dus te vroeg. Ik ga uit van een mislukte innesteling (want het ging zo raar), dus ik hou voor de volgende NOD gewoon weer 35 dagen aan.
Niewe NOD 4 december (leuk sinterklaaskado)
DAD gefeliciteerd met je partnerschap.
Rodawa, gefeliciteerd met je trollbaby.
spannend!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:18 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik ben LMN, ruim 5 jaar samen met een FOK!ker (niet via hier ontmoet overigens), en woon ruim 4 jaar samen in Limburg, met een kat en een papegaai erbij. Altijd al een kinderwens gehad, maar netjes afgewacht totdat hij er ook klaar voor was. Dus nu op naar de eerste![]()
Volgens ff zou ik ieder moment mijn nod moeten tegenkomen, maar ben nu sinds zondag erop aan het wachten.
Ik ga er niet vanuit dat het raak is, dus ik wacht nog even rustig af en kijk ondertussen uit naar jullie streepjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ovulatie is volgens m'n app op 4 november, vorige maand kon ik 'm voelen dus benieuwd of dat nu weer is - vorige keer voelde ik duidelijk een steek/trekkerig gevoel rechts. Nooit eerder gehad.
M'n schoonzusje is zwanger, in maart uitgerekend en het lijkt mij zo leuk om een paar maandjes 'samen' zwanger te zijn... Hope so
@Risu, balen joh...
@Little_Miss_Naughty, hee je weet maar nooit, ik hoop dat het raak is! Duimen voor 2 streepjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:08 schreef DanseMacabre het volgende:
Balen Risu.
Ik moet ergens tussen zondag en woensdag ongesteld worden. Ik heb al wat kramp dus het zal niet heel erg lang duren, denk ik.
is dit de eerste ronde?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:54 schreef LaLouchi het volgende:
Jammer Risu!
Ik ben het wachten zo zat...
Nee de tweede. Maar ik bedoel meer de onzekerheid nu of het nou wel of niet zo is. Want ik eet bij voorbaat al geen tartaar, biefstuk, carpacio, pesto, franse kaasjes etc meer en ook met glaasjes wijn volledig gestopt. En misschien wel.voor niksquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:27 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
is dit de eerste ronde?
-edit- dat kwam er lulliger uit dan ik het bedoelde![]()
Maar jij bent nog niet zo heel lang bezig toch?
Waarom zou je dat doen? Straks duurt het twee jaar voordat het raak is, en dan heb je al die tijd jezelf al dat lekkers ontzegd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:09 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Nee de tweede. Maar ik bedoel meer de onzekerheid nu of het nou wel of niet zo is. Want ik eet bij voorbaat al geen tartaar, biefstuk, carpacio, pesto, franse kaasjes etc meer en ook met glaasjes wijn volledig gestopt. En misschien wel.voor niks
Ik heb in het verleden al eens een miskraam gehad, en ik wil helemaal niks doen wat dat zou kunnen veroorzaken. Stel ik ben nu wel zwanger maar weet het niet dan krijg ik allemaal schadelijke stoffen binnen en dat wil ik niet. Miss een beetje overdreven maar voelt beterquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Straks duurt het twee jaar voordat het raak is, en dan heb je al die tijd jezelf al dat lekkers ontzegd.
Als je zwanger bent mag je nog 8 maanden lang jezelf kwellen, ik zou dat nu niet bij voorbaat al doen. En het is ook helemaal niet nodig zolang je geen positieve test in handen hebt.
Wat deze vrouw zegt. Het kan ook helemaal nog geen kwaad de eerste paar weken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Straks duurt het twee jaar voordat het raak is, en dan heb je al die tijd jezelf al dat lekkers ontzegd.
Als je zwanger bent mag je nog 8 maanden lang jezelf kwellen, ik zou dat nu niet bij voorbaat al doen. En het is ook helemaal niet nodig zolang je geen positieve test in handen hebt.
quote:
Dat kan sowieso gewoon, ook als je zwanger bent.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
Ik eet trouwens gewoon nog wat ik lekker vind hoor, zo had ik vanmiddag een heerlijk pistoletje met brie
Dat mag ook als je zwanger bentquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
Ik eet trouwens gewoon nog wat ik lekker vind hoor, zo had ik vanmiddag een heerlijk pistoletje met brie
Er is de eerste paar weken nog helemaal geen bloedband met de baby he...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:13 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden al eens een miskraam gehad, en ik wil helemaal niks doen wat dat zou kunnen veroorzaken. Stel ik ben nu wel zwanger maar weet het niet dan krijg ik allemaal schadelijke stoffen binnen en dat wil ik niet. Miss een beetje overdreven maar voelt beter
Gelukkig wel jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan sowieso gewoon, ook als je zwanger bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |