quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hebben jullie huisdieren een kinderwens?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Irritant is dat! Lijkt net alsof je hele lijf in de war is!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:20 schreef Risu het volgende:
ik vind het wel leuk om af en toe wat over iets anders te lezen, maar het moet inderdaad wel een beetje binnen de perken blijven. :p
Leuke hondjes wel.
En ik heb ondertussen al een hele bak vol met babydingetjes. Er zitten maar 4 (! oh veel zeg) gekochte dingetjes tussen, de rest is allemaal gratis zooi van beursen enzo.
De gekochte dingen: Nijntje speelgoedkist (gekregen van manlief vorige kerst) en een grote Nijntje muursticker (zelf gekocht, omdat ik nooit in die nijntjewinkel kom). En vorig jaar ook een Nijntje muziekknuffel gekregen voor mijn verjaardag. En vorig jaar een muziek knuffeltje omdat mijn kies was getrokken (dat was toen best heftig gegaan).
(hebben jullie in de gaten dat ik nijntjegek ben?)
Oh ja, dat bloed... de kramp is terug
Echt net alsof ik elk moment ongesteld moet gaan worden. Heel vreemd allemaal.
Ik vind het allemaal maar flink stom.
tenen in!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
We mogen dus echt alleen over batsen, strepen pissen en ovuleren praten hier? Jammer ik vind het nml wel fijn om de persoon achter de user te leren kennen!
Nee dat snap ik, en t gaat ook niet over die viervoeters, meer dat ik nu het idee krijg dat t alleen maar over strepen batsen en ovuleren maar gaan, terwijl als er een 90-10 verhouding is, het ook prima is denk ik!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:23 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
tenen in!![]()
Niet iedereen heeft iets met honden
Allen gecastreerdquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
In het topic 'Wachten op het tweede streepje' vind ik persoonlijk foto's van honden vrij overbodig. Maar om nou te zeggen dat het niet mag alleen omdat ik dat vind gaat me ook een beetje ver.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
We mogen dus echt alleen over batsen, strepen pissen en ovuleren praten hier? Jammer ik vind het nml wel fijn om de persoon achter de user te leren kennen!
Nijntjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:20 schreef Risu het volgende:
ik vind het wel leuk om af en toe wat over iets anders te lezen, maar het moet inderdaad wel een beetje binnen de perken blijven. :p
Leuke hondjes wel.
En ik heb ondertussen al een hele bak vol met babydingetjes. Er zitten maar 4 (! oh veel zeg) gekochte dingetjes tussen, de rest is allemaal gratis zooi van beursen enzo.
De gekochte dingen: Nijntje speelgoedkist (gekregen van manlief vorige kerst) en een grote Nijntje muursticker (zelf gekocht, omdat ik nooit in die nijntjewinkel kom). En vorig jaar ook een Nijntje muziekknuffel gekregen voor mijn verjaardag. En vorig jaar een muziek knuffeltje omdat mijn kies was getrokken (dat was toen best heftig gegaan).
Wij hebben al een kinderwagen (mijn droomwagen stond voor 20 euro tk, en is lastig aan te komen omdat het n oud model is)en een badje (gekregen)in de kelder staan, en ik heb via FOK! een zak vol positiekleding gekocht, (tegen enkel verzendkosten) maar dat is alles want nog meer voelt als jinxenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:20 schreef Risu het volgende:
Leuke hondjes wel.
Dat ongemakkelijke gevoel herken ik wel.. Afwachten maarquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:33 schreef Dottey het volgende:
Nou hier ga ik het wat somberder in zien..
Manlief gilt nog steeds van enthousiasme en vol vertrouwen bij thuiskomst tegen mijn onderbuik.. "Hallo baby!" Waar ik mij overigens erg ongemakkelijk bij voel
![]()
Maar mijn borsten gaan weer gek doen en rete misselijk in de avond en ochtend net als de laatste rondes en en en.. kan mijn vinger er niet opleggen. Het voelt alsof we gewoon naar ronde 10 gaan..
Wachten het maar gewoon af
Wat ik altijd begreep heb is dat je temp hoog blijft bij een zwangerschap, dus als hij gezakt is....quote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:44 schreef Risu het volgende:
Nieuw symptoom, temp is gezakt. Bloed is niet weg (juist weer terug) en de kramp was gisteren ook de hele dag aanwezig. Nu weg, maar kan nog komen. Als dit menstruatie is, dan is het deze keer vreemd begonnen. Als een mislukte innesteling zeg maar. Vandaag dagje weg, dus doe maar een maandverbandje voor de zekerheid. Vandaag dag 28, en 10dpo op z'n vroegst.
Dankjewel. Moet pas over 6 dagen ongesteld worden maar voel wel een beetje krampen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:49 schreef Cholula het volgende:
Ik vind een voorstelronde een prima idee! En ik zal ook beginnen.
Ik ben 28 jaar en woon op de Veluwe. Ik werk in het noorden van het land en ben daarom gemiddeld vier nachten per week van huis de komende tijd.
Ik ben al ruim zeven jaar gelukkig met mijn vriend. En ik heb een hond.![]()
Vervelend dat je temperatuur is gezakt Risu! Ik duim voor je dat het toch raak is.
LaLouchi ik duim voor je dat het weg blijft.
Nee dinsdag! Maar ik heb wel vaker dat ik een week voor ik ongesteld word pms achtige klachten heb.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:03 schreef Tennisballetje het volgende:
LaLouchi, jouw NOD is toch pas maandag? Misschien is die buikpijn wel heel iets anders!
Risu, het klinkt wel een beetje als menstruatie. Vervelend als je lichaam zo onvoorspelbaar doet
Ongeduldig, is het je eerste menstruatie na het stoppen met de pil? Ik heb ook niet altijd weefsel er bij zitten (bonkjes, sliertjes om in FOK-jargon te blijven...)
ik word in feb 34 jaar....... manlief over twee maanden 27. Wij zijn iets over de twee jaar samen en iets over een jaar getrouwd. Dat voelt zoooo fijn.. dus voor diegene die gaan trouwen...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:55 schreef DagenNachtdromer het volgende:
getverdemme ik ben dus dagennachtdromer. en ben dus duidelijk de ouwe doos van het stelik ben 33. mijn man en ik zijn twee en half jaar getrouwd. we wonen in het noorden van het land, en we gaan voor ons eerste kindje. we hebben twee poezen die absoluut geen kinderwens hebben. denk dat dat ruzie gaat worden zodra er zo'n spugende kwijlebal (baby) bij komt. ik zie nu al voor me hoe ik ze keer op keer van zachte babyplekjes zoals de box moet wegjagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zal ik dan zelf ook maar?. DaD, 27 jaar, woonachtig in het hoge noorden en sinds vandaag officieel geregistreerd partner van mijn vriend, ook 27. Afgelopen september waren we drie jaar samen. We hebben aan het begin van dit jaar een huis gekocht waarin we het onwijs naar ons zin hebben. Daarnaast heb ik ook nog eens de leukste baan ter wereld: vier dagen in de week sta ik voor de klas. Oh, en we hebben een poes.
.
Heuj! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zal ik dan zelf ook maar?. DaD, 27 jaar, woonachtig in het hoge noorden en sinds vandaag officieel geregistreerd partner van mijn vriend, ook 27. Afgelopen september waren we drie jaar samen. We hebben aan het begin van dit jaar een huis gekocht waarin we het onwijs naar ons zin hebben. Daarnaast heb ik ook nog eens de leukste baan ter wereld: vier dagen in de week sta ik voor de klas. Oh, en we hebben een poes.
.
Heuj! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
, ook 27. Afgelopen september waren we drie jaar samen. We hebben aan het begin van dit jaar een huis gekocht waarin we het onwijs naar ons zin hebben. Daarnaast heb ik ook nog eens de leukste baan ter wereld: vier dagen in de week sta ik voor de klas. Oh, en we hebben een poes..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |