abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132694376
Hebben jullie huisdieren een kinderwens?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_132694650
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 16:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
_O-
pi_132694801
Ik wilde nog serieus gaan antwoorden ook.
Soms herken ik sarcasme nog niet als het onder mn neus hangt. :')

Maar, mijn schuld, ik hou dr over op. ;)
pi_132695147
ik vind het wel leuk om af en toe wat over iets anders te lezen, maar het moet inderdaad wel een beetje binnen de perken blijven. :p
Leuke hondjes wel.

En ik heb ondertussen al een hele bak vol met babydingetjes. Er zitten maar 4 (! oh veel zeg) gekochte dingetjes tussen, de rest is allemaal gratis zooi van beursen enzo.
De gekochte dingen: Nijntje speelgoedkist (gekregen van manlief vorige kerst) en een grote Nijntje muursticker (zelf gekocht, omdat ik nooit in die nijntjewinkel kom). En vorig jaar ook een Nijntje muziekknuffel gekregen voor mijn verjaardag. En vorig jaar een muziek knuffeltje omdat mijn kies was getrokken (dat was toen best heftig gegaan).
(hebben jullie in de gaten dat ik nijntjegek ben?)

Oh ja, dat bloed... de kramp is terug :(
Echt net alsof ik elk moment ongesteld moet gaan worden. Heel vreemd allemaal.
Ik vind het allemaal maar flink stom.
pi_132695551
Idd erg stom, dat bloed en die kramp. Onduidelijk ook, lijkt me. :*
pi_132696645
quote:
:{
We mogen dus echt alleen over batsen, strepen pissen en ovuleren praten hier? Jammer ik vind het nml wel fijn om de persoon achter de user te leren kennen!
S. 2014
J. 2016
pi_132696688
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 17:20 schreef Risu het volgende:
ik vind het wel leuk om af en toe wat over iets anders te lezen, maar het moet inderdaad wel een beetje binnen de perken blijven. :p
Leuke hondjes wel.

En ik heb ondertussen al een hele bak vol met babydingetjes. Er zitten maar 4 (! oh veel zeg) gekochte dingetjes tussen, de rest is allemaal gratis zooi van beursen enzo.
De gekochte dingen: Nijntje speelgoedkist (gekregen van manlief vorige kerst) en een grote Nijntje muursticker (zelf gekocht, omdat ik nooit in die nijntjewinkel kom). En vorig jaar ook een Nijntje muziekknuffel gekregen voor mijn verjaardag. En vorig jaar een muziek knuffeltje omdat mijn kies was getrokken (dat was toen best heftig gegaan).

Irritant is dat! Lijkt net alsof je hele lijf in de war is!
S. 2014
J. 2016
pi_132696947
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 18:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

We mogen dus echt alleen over batsen, strepen pissen en ovuleren praten hier? Jammer ik vind het nml wel fijn om de persoon achter de user te leren kennen!
tenen in! :D
Niet iedereen heeft iets met honden ;)
pi_132697036
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 18:23 schreef Tennisballetje het volgende:

[..]

tenen in! :D
Niet iedereen heeft iets met honden ;)
Nee dat snap ik, en t gaat ook niet over die viervoeters, meer dat ik nu het idee krijg dat t alleen maar over strepen batsen en ovuleren maar gaan, terwijl als er een 90-10 verhouding is, het ook prima is denk ik!

Anyway, ik heb gewoon honger denk ik :P
S. 2014
J. 2016
pi_132697083
Kom dan gewoon gezellig met zn allen naar de SC
OUD / [OUD SC] Klussen en wonen zolderkamernerds ftw!
pi_132699332
quote:
Allen gecastreerd :')

Maar de hond ziet wel graag kindjes over de vloer.. dus ik denk van ja :+
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132699502
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 18:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

In het topic 'Wachten op het tweede streepje' vind ik persoonlijk foto's van honden vrij overbodig. Maar om nou te zeggen dat het niet mag alleen omdat ik dat vind gaat me ook een beetje ver. :+.
pi_132699633
quote:
Leuke hondjes wel.

Nijntje O+

Wij hebben ook al wat spulletjes hoor.. Zo nu en dan kom je eens wat tegen..
tis niet dat de complete kinderkamer al op zolder ligt.. dan zou ik daar niet meer durven komen tot het zover is.. hihi

Maar wat vervelend van je kramp en bloedingen. Heel stom!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132699886
quote:
Leuke hondjes wel.

Wij hebben al een kinderwagen (mijn droomwagen stond voor 20 euro tk, en is lastig aan te komen omdat het n oud model is)en een badje (gekregen)in de kelder staan, en ik heb via FOK! een zak vol positiekleding gekocht, (tegen enkel verzendkosten) maar dat is alles want nog meer voelt als jinxen
S. 2014
J. 2016
pi_132699916
Risu, heel stom inderdaad...

Ik heb nog helemaal niks aan babyspulletjes gekocht. Een beetje zelfbescherming denk ik, anders had ik nu al bijna een jaar lang iedere maand tegen sokjes en rompertjes aangekeken... had me heel depressief gemaakt wellicht :P

Ik heb wel 1 keer een houten speelgoedje gekocht, maar daarna toch een kraamcadeautje voor iemand anders van gemaakt.

Voelt inderdaad toch een beetje als jinxen voor mij op een of andere gekke manier.
pi_132699940
Nou hier ga ik het wat somberder in zien..
Manlief gilt nog steeds van enthousiasme en vol vertrouwen bij thuiskomst tegen mijn onderbuik.. "Hallo baby! O+ " Waar ik mij overigens erg ongemakkelijk bij voel :')

Maar mijn borsten gaan weer gek doen en rete misselijk in de avond en ochtend net als de laatste rondes en en en.. kan mijn vinger er niet opleggen. Het voelt alsof we gewoon naar ronde 10 gaan..
Wachten het maar gewoon af ;)
pi_132700126
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 19:33 schreef Dottey het volgende:
Nou hier ga ik het wat somberder in zien..
Manlief gilt nog steeds van enthousiasme en vol vertrouwen bij thuiskomst tegen mijn onderbuik.. "Hallo baby! O+ " Waar ik mij overigens erg ongemakkelijk bij voel :')

Maar mijn borsten gaan weer gek doen en rete misselijk in de avond en ochtend net als de laatste rondes en en en.. kan mijn vinger er niet opleggen. Het voelt alsof we gewoon naar ronde 10 gaan..
Wachten het maar gewoon af ;)
Dat ongemakkelijke gevoel herken ik wel.. Afwachten maar
S. 2014
J. 2016
pi_132705638
Risu, kan me voorstellen dat je door de bloeding in de war bent. Ik hoop dat het de innesteling is! En gefeliciteerd met je stage :)

Ik ben dus de laatste paar dagen ongesteld geweest. Maar ik heb nul buikpijn gehad en heb alleen maar bloed gezien, geen uh... weefsel om het zo maar te noemen, wat ik normaal gesproken bij een menstruatie wel duidelijk heb. De menstruatie duurde ook veel korter dan ik gewend ben -- maar ik ben natuurlijk wel alleen maar pilbloedingen gewend en geen echte menstruaties. Ik heb een beetje zitten googelen hoe een innestelingsbloeding normaal gesproken zou verlopen, maar wat ik had was volgens mij wel te heftig om een innestelingsbloeding te kunnen zijn. Maar toch voelde dit gewoon niet als een échte ongesteldheid :? Maargoed, misschien haal ik me wel dingen in m'n hoofd.

Spannend Dottey, misschien heeft je man wel gewoon gelijk!

Ik heb nog bijna niemand in m'n omgeving verteld dat we bezig zijn met zwanger worden, en ik koop al helemaal geen spulletjes. Dat voelt inderdaad echt als jinxen. De enigen die het weten zijn een vriendin die ook zwanger probeert te worden, en een vriendin die nu een paar maanden zwanger is. Voor de anderen is het straks gewoon een verrassing ;)

Ik vind het wel leuk om van iedereen hier wat meer te lezen, geeft een beter beeld van wie wie is! Ik voel me nog te nieuw in OUD om me in de slowchat te storten eigenlijk :@ In ieder geval, wij hebben hier 3 katten rondlopen en ik ben gek op de hond van vrienden!
pi_132714704
Nieuw symptoom, temp is gezakt. Bloed is niet weg (juist weer terug) en de kramp was gisteren ook de hele dag aanwezig. Nu weg, maar kan nog komen. Als dit menstruatie is, dan is het deze keer vreemd begonnen. Als een mislukte innesteling zeg maar. Vandaag dagje weg, dus doe maar een maandverbandje voor de zekerheid. Vandaag dag 28, en 10dpo op z'n vroegst.
pi_132714970
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 07:44 schreef Risu het volgende:
Nieuw symptoom, temp is gezakt. Bloed is niet weg (juist weer terug) en de kramp was gisteren ook de hele dag aanwezig. Nu weg, maar kan nog komen. Als dit menstruatie is, dan is het deze keer vreemd begonnen. Als een mislukte innesteling zeg maar. Vandaag dagje weg, dus doe maar een maandverbandje voor de zekerheid. Vandaag dag 28, en 10dpo op z'n vroegst.
Wat ik altijd begreep heb is dat je temp hoog blijft bij een zwangerschap, dus als hij gezakt is....
S. 2014
J. 2016
pi_132715081
Is iets van een voorstelronde anders een idee?
pi_132715160
Oh jeej... ik heb menstruatie achtige krampen. Ik hoop dat het wegblijft.. :(
In life, every ending is a new beginning..
pi_132715216
Ik vind een voorstelronde een prima idee! En ik zal ook beginnen.
Ik ben 28 jaar en woon op de Veluwe. Ik werk in het noorden van het land en ben daarom gemiddeld vier nachten per week van huis de komende tijd.
Ik ben al ruim zeven jaar gelukkig met mijn vriend. En ik heb een hond. ;)
Vervelend dat je temperatuur is gezakt Risu! Ik duim voor je dat het toch raak is.
LaLouchi ik duim voor je dat het weg blijft.
pi_132715327
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 08:49 schreef Cholula het volgende:
Ik vind een voorstelronde een prima idee! En ik zal ook beginnen.
Ik ben 28 jaar en woon op de Veluwe. Ik werk in het noorden van het land en ben daarom gemiddeld vier nachten per week van huis de komende tijd.
Ik ben al ruim zeven jaar gelukkig met mijn vriend. En ik heb een hond. ;)
Vervelend dat je temperatuur is gezakt Risu! Ik duim voor je dat het toch raak is.
LaLouchi ik duim voor je dat het weg blijft.
Dankjewel. Moet pas over 6 dagen ongesteld worden maar voel wel een beetje krampen.

De veluwe, mooie plek voor een kind om op te groeien zeg met al dat groen! :)
pi_132715377
LaLouchi, jouw NOD is toch pas maandag? Misschien is die buikpijn wel heel iets anders! :)
Risu, het klinkt wel een beetje als menstruatie. Vervelend als je lichaam zo onvoorspelbaar doet -O-
Ongeduldig, is het je eerste menstruatie na het stoppen met de pil? Ik heb ook niet altijd weefsel er bij zitten (bonkjes, sliertjes om in FOK-jargon te blijven...)
pi_132715425
Voorstelrondje:
Ik ben Gm87 ik ben 26 jaar, sinds mei getrouwd met mijn grote liefde, wij wonen samen met onze 2 honden en een kat in Rotterdam.
Wij zijn bezig voor ons 1e kindje.

Symptomen heb ik deze maand niet maar ik acht de kans ook klein dus dat kan kloppen ;)
S. 2014
J. 2016
pi_132715562
Tennisbal, woon vijf jaar samen met mijn vriend, aan de leukste kant van de rivieren, en ook bezig voor ons eerste kindje. De kat loopt ergens in de tuin rond.
pi_132715642
MevrouwCactus, woon samen met mijn vriendin, zeer binnenkort trouwen, twee katten, gaan voor ons eerste kindje. Wonen overigens in het mooie Brabant.
pi_132715714
In mei getrouwd, sinds juni 4 jaar relatie, beide 29 jaar en eerste kindje. Wonen in noord-brabant.
Geen huisdieren, schoonouders hebben wel een hondje.
pi_132715733
allemaal Brabanders O+
  woensdag 30 oktober 2013 @ 09:41:53 #81
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132716051
Brabant O+
KuikenGuppy
pi_132716231
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 09:03 schreef Tennisballetje het volgende:
LaLouchi, jouw NOD is toch pas maandag? Misschien is die buikpijn wel heel iets anders! :)
Risu, het klinkt wel een beetje als menstruatie. Vervelend als je lichaam zo onvoorspelbaar doet -O-
Ongeduldig, is het je eerste menstruatie na het stoppen met de pil? Ik heb ook niet altijd weefsel er bij zitten (bonkjes, sliertjes om in FOK-jargon te blijven...)
Nee dinsdag! Maar ik heb wel vaker dat ik een week voor ik ongesteld word pms achtige klachten heb.

Voorstelrondje;

Ik ben LaLouhi, 25 jaar en ik woon in utrecht. Ben nu anderhalf jaar samen met mijn vriend en wij gaan voor een voor mij tweede kindje, voor hem een eerste :). En ik heb 2 honden :)
pi_132717064
Voorstelrondje, goed idee.

LuDann, 28 jaar en vriend 29, 2,5 jaar samen met vriend en gaan in 2015 trouwen. Eerste kind, tweede zwangerschap. Heb 1 kat. Oh ja en we wonen in een mooi koophuis sinds vorig jaar december in de buurt van Amsterdam. Vriend heb ik op Fok! ontmoet. :)
pi_132717637
getverdemme ik ben dus dagennachtdromer. en ben dus duidelijk de ouwe doos van het stel ;) ik ben 33. mijn man en ik zijn twee en half jaar getrouwd. we wonen in het noorden van het land, en we gaan voor ons eerste kindje. we hebben twee poezen die absoluut geen kinderwens hebben. denk dat dat ruzie gaat worden zodra er zo'n spugende kwijlebal (baby) bij komt. ik zie nu al voor me hoe ik ze keer op keer van zachte babyplekjes zoals de box moet wegjagen
pi_132717988
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 10:55 schreef DagenNachtdromer het volgende:
getverdemme ik ben dus dagennachtdromer. en ben dus duidelijk de ouwe doos van het stel ;) ik ben 33. mijn man en ik zijn twee en half jaar getrouwd. we wonen in het noorden van het land, en we gaan voor ons eerste kindje. we hebben twee poezen die absoluut geen kinderwens hebben. denk dat dat ruzie gaat worden zodra er zo'n spugende kwijlebal (baby) bij komt. ik zie nu al voor me hoe ik ze keer op keer van zachte babyplekjes zoals de box moet wegjagen
ik word in feb 34 jaar....... manlief over twee maanden 27. Wij zijn iets over de twee jaar samen en iets over een jaar getrouwd. Dat voelt zoooo fijn.. dus voor diegene die gaan trouwen... O+
Hihi
Wij zijn aan het eerste baby klus project begonnen.

Wonen in westen van brabant met onze twee rode katers en rossige hond. Mijn man is ook rossig.... ik ben de enige brunette in huis.. manlief grijnst er een beetje bij als hij grapt... we will take over the world.. en hoopt dus een hoop rossige kindjes te krijgen.. hihi
Ik vind 1 voorlopig voldoende.. met mooi donker haar dus :p
pi_132718096
dottey, ook een ouwe cougar dus! mijn man is ook aardig wat jonger ;)
en ook nog dezelfde nod. weet jij al meer? kwaaltjes of aankomende "feestweek"?
pi_132718528
Ik ben ook in de dertig, geen zorgen :D
pi_132718667
gezellig tennisballetje!
pi_132720462
Ik ben 28, al 4 jaar getrouwd en woon in Noord-Limburg. We hebben vorig jaar oktober ons eerste kindje gekregen, afgelopen zondag werd ze 1 :). Mijn man is 34. We dromen nu over een gezinnetje met vier kindjes. De tijd zal het leren :)
pi_132720816
Over oudjes gesproken.. ik ben bijna 37 hoor :D

En er plakt nogsteeds iets, bij elk krampje/steekje is er paniek.
En ik ga pas over naar t volgende draadje als ik een echte echo heb gehad en er minimaal een paar van jullie met me meegaan ;)

Zit nu in de overheerlijke warmte van Thailand dus zal weinig hier posten. Lees en leef wel enorm met alles van jullie mee hoor!

:*
pi_132721569
Goed. Lang verhaal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132721916
hou die benen bij elkaar blue! vast houden dat klompje cellen, daar moet een hele mooi baby uit groeien!!

ik vind het voorstelrondje heel erg leuk, het is inderdaad fijn om meer diepte te hebben achter de persoon. zo lees je ook nog eens wat anders dan alleen maar geklaag over wel of geen kwaaltjes ;)

Ik vind het gisteren en vandaag niet zo leuk meer, nog vier dagen wachten.. is het nou wel of niet zo. voel ik nou dingen of ben ik mezelf aan het gek maken. geduld is niet mijn ding zeg maar ;)
pi_132727326
Zal ik dan zelf ook maar? :+. DaD, 27 jaar, woonachtig in het hoge noorden en sinds vandaag officieel geregistreerd partner van mijn vriend, ook 27. Afgelopen september waren we drie jaar samen. We hebben aan het begin van dit jaar een huis gekocht waarin we het onwijs naar ons zin hebben. Daarnaast heb ik ook nog eens de leukste baan ter wereld: vier dagen in de week sta ik voor de klas. Oh, en we hebben een poes. O+.
pi_132727557
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zal ik dan zelf ook maar? :+. DaD, 27 jaar, woonachtig in het hoge noorden en sinds vandaag officieel geregistreerd partner van mijn vriend, ook 27. Afgelopen september waren we drie jaar samen. We hebben aan het begin van dit jaar een huis gekocht waarin we het onwijs naar ons zin hebben. Daarnaast heb ik ook nog eens de leukste baan ter wereld: vier dagen in de week sta ik voor de klas. Oh, en we hebben een poes. O+.
Gefeliciteerd!

IMA, 24, woon in t iets minder hoge noorden. Vriend is 31 en we zijn 7 jaar bij elkaar. We hebben twee poezels. Doe iets bij de overheid. We hebben nog geen kinderen.
pi_132727819
Ik ook!

Kwakz0r, 30 jaar oud, mijn vriend is 25. In juli van dit jaar waren we 3 jaar samen en we wonen sinds januari 2012 officieel samen (maar voor die tijd praktisch gezien ook al vanaf dag 1)... Nog geen kindjes of zwangerschappen gehad, wel een kat :+ die is nu anderhalf.
Net als DaD sta ik 4 dagen per week voor de klas, maar ik geef een ander vak :P
Kwak
  woensdag 30 oktober 2013 @ 16:22:26 #96
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132728264
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heuj! Gefeliciteerd! :D *O*

Ik kwam ff spieken voor jou & Kwak, maar moet nog ff geduld hebben zie ik al...
pi_132728970
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:22 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

, ook 27. Afgelopen september waren we drie jaar samen. We hebben aan het begin van dit jaar een huis gekocht waarin we het onwijs naar ons zin hebben. Daarnaast heb ik ook nog eens de leukste baan ter wereld: vier dagen in de week sta ik voor de klas. Oh, en we hebben een poes. O+.
Heuj! Gefeliciteerd! :D *O*

Ik kwam ff spieken voor jou & Kwak, maar moet nog ff geduld hebben zie ik al...
[/quote]
Ja, het duurt hier nog wel even. Vriendlief wil er wel werk van maken... Oftewel, netjes om de dag seks vanaf cyclusdag zes. :+ .
pi_132729001
Oh, m'n quote is niet helemaal lekker.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 16:57:25 #99
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132729373
Gefeliciteerd DAD!
En je mag hem nu je man noemen he ;).
Doen wij ook, wel zo leuk O+.
KuikenGuppy
pi_132729536
Gefeliciteerd DAD!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties