abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132715425
Voorstelrondje:
Ik ben Gm87 ik ben 26 jaar, sinds mei getrouwd met mijn grote liefde, wij wonen samen met onze 2 honden en een kat in Rotterdam.
Wij zijn bezig voor ons 1e kindje.

Symptomen heb ik deze maand niet maar ik acht de kans ook klein dus dat kan kloppen ;)
S. 2014
J. 2016
pi_132715562
Tennisbal, woon vijf jaar samen met mijn vriend, aan de leukste kant van de rivieren, en ook bezig voor ons eerste kindje. De kat loopt ergens in de tuin rond.
pi_132715642
MevrouwCactus, woon samen met mijn vriendin, zeer binnenkort trouwen, twee katten, gaan voor ons eerste kindje. Wonen overigens in het mooie Brabant.
pi_132715714
In mei getrouwd, sinds juni 4 jaar relatie, beide 29 jaar en eerste kindje. Wonen in noord-brabant.
Geen huisdieren, schoonouders hebben wel een hondje.
pi_132715733
allemaal Brabanders O+
  woensdag 30 oktober 2013 @ 09:41:53 #81
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132716051
Brabant O+
KuikenGuppy
pi_132716231
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 09:03 schreef Tennisballetje het volgende:
LaLouchi, jouw NOD is toch pas maandag? Misschien is die buikpijn wel heel iets anders! :)
Risu, het klinkt wel een beetje als menstruatie. Vervelend als je lichaam zo onvoorspelbaar doet -O-
Ongeduldig, is het je eerste menstruatie na het stoppen met de pil? Ik heb ook niet altijd weefsel er bij zitten (bonkjes, sliertjes om in FOK-jargon te blijven...)
Nee dinsdag! Maar ik heb wel vaker dat ik een week voor ik ongesteld word pms achtige klachten heb.

Voorstelrondje;

Ik ben LaLouhi, 25 jaar en ik woon in utrecht. Ben nu anderhalf jaar samen met mijn vriend en wij gaan voor een voor mij tweede kindje, voor hem een eerste :). En ik heb 2 honden :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_132717064
Voorstelrondje, goed idee.

LuDann, 28 jaar en vriend 29, 2,5 jaar samen met vriend en gaan in 2015 trouwen. Eerste kind, tweede zwangerschap. Heb 1 kat. Oh ja en we wonen in een mooi koophuis sinds vorig jaar december in de buurt van Amsterdam. Vriend heb ik op Fok! ontmoet. :)
pi_132717637
getverdemme ik ben dus dagennachtdromer. en ben dus duidelijk de ouwe doos van het stel ;) ik ben 33. mijn man en ik zijn twee en half jaar getrouwd. we wonen in het noorden van het land, en we gaan voor ons eerste kindje. we hebben twee poezen die absoluut geen kinderwens hebben. denk dat dat ruzie gaat worden zodra er zo'n spugende kwijlebal (baby) bij komt. ik zie nu al voor me hoe ik ze keer op keer van zachte babyplekjes zoals de box moet wegjagen
pi_132717988
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 10:55 schreef DagenNachtdromer het volgende:
getverdemme ik ben dus dagennachtdromer. en ben dus duidelijk de ouwe doos van het stel ;) ik ben 33. mijn man en ik zijn twee en half jaar getrouwd. we wonen in het noorden van het land, en we gaan voor ons eerste kindje. we hebben twee poezen die absoluut geen kinderwens hebben. denk dat dat ruzie gaat worden zodra er zo'n spugende kwijlebal (baby) bij komt. ik zie nu al voor me hoe ik ze keer op keer van zachte babyplekjes zoals de box moet wegjagen
ik word in feb 34 jaar....... manlief over twee maanden 27. Wij zijn iets over de twee jaar samen en iets over een jaar getrouwd. Dat voelt zoooo fijn.. dus voor diegene die gaan trouwen... O+
Hihi
Wij zijn aan het eerste baby klus project begonnen.

Wonen in westen van brabant met onze twee rode katers en rossige hond. Mijn man is ook rossig.... ik ben de enige brunette in huis.. manlief grijnst er een beetje bij als hij grapt... we will take over the world.. en hoopt dus een hoop rossige kindjes te krijgen.. hihi
Ik vind 1 voorlopig voldoende.. met mooi donker haar dus :p
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132718096
dottey, ook een ouwe cougar dus! mijn man is ook aardig wat jonger ;)
en ook nog dezelfde nod. weet jij al meer? kwaaltjes of aankomende "feestweek"?
pi_132718528
Ik ben ook in de dertig, geen zorgen :D
pi_132718667
gezellig tennisballetje!
pi_132720462
Ik ben 28, al 4 jaar getrouwd en woon in Noord-Limburg. We hebben vorig jaar oktober ons eerste kindje gekregen, afgelopen zondag werd ze 1 :). Mijn man is 34. We dromen nu over een gezinnetje met vier kindjes. De tijd zal het leren :)
pi_132720816
Over oudjes gesproken.. ik ben bijna 37 hoor :D

En er plakt nogsteeds iets, bij elk krampje/steekje is er paniek.
En ik ga pas over naar t volgende draadje als ik een echte echo heb gehad en er minimaal een paar van jullie met me meegaan ;)

Zit nu in de overheerlijke warmte van Thailand dus zal weinig hier posten. Lees en leef wel enorm met alles van jullie mee hoor!

:*
pi_132721569
Goed. Lang verhaal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132721916
hou die benen bij elkaar blue! vast houden dat klompje cellen, daar moet een hele mooi baby uit groeien!!

ik vind het voorstelrondje heel erg leuk, het is inderdaad fijn om meer diepte te hebben achter de persoon. zo lees je ook nog eens wat anders dan alleen maar geklaag over wel of geen kwaaltjes ;)

Ik vind het gisteren en vandaag niet zo leuk meer, nog vier dagen wachten.. is het nou wel of niet zo. voel ik nou dingen of ben ik mezelf aan het gek maken. geduld is niet mijn ding zeg maar ;)
pi_132727326
Zal ik dan zelf ook maar? :+. DaD, 27 jaar, woonachtig in het hoge noorden en sinds vandaag officieel geregistreerd partner van mijn vriend, ook 27. Afgelopen september waren we drie jaar samen. We hebben aan het begin van dit jaar een huis gekocht waarin we het onwijs naar ons zin hebben. Daarnaast heb ik ook nog eens de leukste baan ter wereld: vier dagen in de week sta ik voor de klas. Oh, en we hebben een poes. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_132727557
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zal ik dan zelf ook maar? :+. DaD, 27 jaar, woonachtig in het hoge noorden en sinds vandaag officieel geregistreerd partner van mijn vriend, ook 27. Afgelopen september waren we drie jaar samen. We hebben aan het begin van dit jaar een huis gekocht waarin we het onwijs naar ons zin hebben. Daarnaast heb ik ook nog eens de leukste baan ter wereld: vier dagen in de week sta ik voor de klas. Oh, en we hebben een poes. O+.
Gefeliciteerd!

IMA, 24, woon in t iets minder hoge noorden. Vriend is 31 en we zijn 7 jaar bij elkaar. We hebben twee poezels. Doe iets bij de overheid. We hebben nog geen kinderen.
pi_132727819
Ik ook!

Kwakz0r, 30 jaar oud, mijn vriend is 25. In juli van dit jaar waren we 3 jaar samen en we wonen sinds januari 2012 officieel samen (maar voor die tijd praktisch gezien ook al vanaf dag 1)... Nog geen kindjes of zwangerschappen gehad, wel een kat :+ die is nu anderhalf.
Net als DaD sta ik 4 dagen per week voor de klas, maar ik geef een ander vak :P
Kwak
  woensdag 30 oktober 2013 @ 16:22:26 #96
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132728264
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heuj! Gefeliciteerd! :D *O*

Ik kwam ff spieken voor jou & Kwak, maar moet nog ff geduld hebben zie ik al...
pi_132728970
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:22 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

, ook 27. Afgelopen september waren we drie jaar samen. We hebben aan het begin van dit jaar een huis gekocht waarin we het onwijs naar ons zin hebben. Daarnaast heb ik ook nog eens de leukste baan ter wereld: vier dagen in de week sta ik voor de klas. Oh, en we hebben een poes. O+.
Heuj! Gefeliciteerd! :D *O*

Ik kwam ff spieken voor jou & Kwak, maar moet nog ff geduld hebben zie ik al...
[/quote]
Ja, het duurt hier nog wel even. Vriendlief wil er wel werk van maken... Oftewel, netjes om de dag seks vanaf cyclusdag zes. :+ .
pi_132729001
Oh, m'n quote is niet helemaal lekker.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 16:57:25 #99
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132729373
Gefeliciteerd DAD!
En je mag hem nu je man noemen he ;).
Doen wij ook, wel zo leuk O+.
KuikenGuppy
pi_132729536
Gefeliciteerd DAD!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties