abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132694376
Hebben jullie huisdieren een kinderwens?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_132694650
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 16:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
_O-
pi_132694801
Ik wilde nog serieus gaan antwoorden ook.
Soms herken ik sarcasme nog niet als het onder mn neus hangt. :')

Maar, mijn schuld, ik hou dr over op. ;)
pi_132695147
ik vind het wel leuk om af en toe wat over iets anders te lezen, maar het moet inderdaad wel een beetje binnen de perken blijven. :p
Leuke hondjes wel.

En ik heb ondertussen al een hele bak vol met babydingetjes. Er zitten maar 4 (! oh veel zeg) gekochte dingetjes tussen, de rest is allemaal gratis zooi van beursen enzo.
De gekochte dingen: Nijntje speelgoedkist (gekregen van manlief vorige kerst) en een grote Nijntje muursticker (zelf gekocht, omdat ik nooit in die nijntjewinkel kom). En vorig jaar ook een Nijntje muziekknuffel gekregen voor mijn verjaardag. En vorig jaar een muziek knuffeltje omdat mijn kies was getrokken (dat was toen best heftig gegaan).
(hebben jullie in de gaten dat ik nijntjegek ben?)

Oh ja, dat bloed... de kramp is terug :(
Echt net alsof ik elk moment ongesteld moet gaan worden. Heel vreemd allemaal.
Ik vind het allemaal maar flink stom.
pi_132695551
Idd erg stom, dat bloed en die kramp. Onduidelijk ook, lijkt me. :*
pi_132696645
quote:
:{
We mogen dus echt alleen over batsen, strepen pissen en ovuleren praten hier? Jammer ik vind het nml wel fijn om de persoon achter de user te leren kennen!
S. 2014
J. 2016
pi_132696688
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 17:20 schreef Risu het volgende:
ik vind het wel leuk om af en toe wat over iets anders te lezen, maar het moet inderdaad wel een beetje binnen de perken blijven. :p
Leuke hondjes wel.

En ik heb ondertussen al een hele bak vol met babydingetjes. Er zitten maar 4 (! oh veel zeg) gekochte dingetjes tussen, de rest is allemaal gratis zooi van beursen enzo.
De gekochte dingen: Nijntje speelgoedkist (gekregen van manlief vorige kerst) en een grote Nijntje muursticker (zelf gekocht, omdat ik nooit in die nijntjewinkel kom). En vorig jaar ook een Nijntje muziekknuffel gekregen voor mijn verjaardag. En vorig jaar een muziek knuffeltje omdat mijn kies was getrokken (dat was toen best heftig gegaan).

Irritant is dat! Lijkt net alsof je hele lijf in de war is!
S. 2014
J. 2016
pi_132696947
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 18:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

We mogen dus echt alleen over batsen, strepen pissen en ovuleren praten hier? Jammer ik vind het nml wel fijn om de persoon achter de user te leren kennen!
tenen in! :D
Niet iedereen heeft iets met honden ;)
pi_132697036
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 18:23 schreef Tennisballetje het volgende:

[..]

tenen in! :D
Niet iedereen heeft iets met honden ;)
Nee dat snap ik, en t gaat ook niet over die viervoeters, meer dat ik nu het idee krijg dat t alleen maar over strepen batsen en ovuleren maar gaan, terwijl als er een 90-10 verhouding is, het ook prima is denk ik!

Anyway, ik heb gewoon honger denk ik :P
S. 2014
J. 2016
pi_132697083
Kom dan gewoon gezellig met zn allen naar de SC
OUD / [OUD SC] Klussen en wonen zolderkamernerds ftw!
pi_132699332
quote:
Allen gecastreerd :')

Maar de hond ziet wel graag kindjes over de vloer.. dus ik denk van ja :+
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132699502
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 18:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

In het topic 'Wachten op het tweede streepje' vind ik persoonlijk foto's van honden vrij overbodig. Maar om nou te zeggen dat het niet mag alleen omdat ik dat vind gaat me ook een beetje ver. :+.
pi_132699633
quote:
Leuke hondjes wel.

Nijntje O+

Wij hebben ook al wat spulletjes hoor.. Zo nu en dan kom je eens wat tegen..
tis niet dat de complete kinderkamer al op zolder ligt.. dan zou ik daar niet meer durven komen tot het zover is.. hihi

Maar wat vervelend van je kramp en bloedingen. Heel stom!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132699886
quote:
Leuke hondjes wel.

Wij hebben al een kinderwagen (mijn droomwagen stond voor 20 euro tk, en is lastig aan te komen omdat het n oud model is)en een badje (gekregen)in de kelder staan, en ik heb via FOK! een zak vol positiekleding gekocht, (tegen enkel verzendkosten) maar dat is alles want nog meer voelt als jinxen
S. 2014
J. 2016
pi_132699916
Risu, heel stom inderdaad...

Ik heb nog helemaal niks aan babyspulletjes gekocht. Een beetje zelfbescherming denk ik, anders had ik nu al bijna een jaar lang iedere maand tegen sokjes en rompertjes aangekeken... had me heel depressief gemaakt wellicht :P

Ik heb wel 1 keer een houten speelgoedje gekocht, maar daarna toch een kraamcadeautje voor iemand anders van gemaakt.

Voelt inderdaad toch een beetje als jinxen voor mij op een of andere gekke manier.
pi_132699940
Nou hier ga ik het wat somberder in zien..
Manlief gilt nog steeds van enthousiasme en vol vertrouwen bij thuiskomst tegen mijn onderbuik.. "Hallo baby! O+ " Waar ik mij overigens erg ongemakkelijk bij voel :')

Maar mijn borsten gaan weer gek doen en rete misselijk in de avond en ochtend net als de laatste rondes en en en.. kan mijn vinger er niet opleggen. Het voelt alsof we gewoon naar ronde 10 gaan..
Wachten het maar gewoon af ;)
pi_132700126
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 19:33 schreef Dottey het volgende:
Nou hier ga ik het wat somberder in zien..
Manlief gilt nog steeds van enthousiasme en vol vertrouwen bij thuiskomst tegen mijn onderbuik.. "Hallo baby! O+ " Waar ik mij overigens erg ongemakkelijk bij voel :')

Maar mijn borsten gaan weer gek doen en rete misselijk in de avond en ochtend net als de laatste rondes en en en.. kan mijn vinger er niet opleggen. Het voelt alsof we gewoon naar ronde 10 gaan..
Wachten het maar gewoon af ;)
Dat ongemakkelijke gevoel herken ik wel.. Afwachten maar
S. 2014
J. 2016
pi_132705638
Risu, kan me voorstellen dat je door de bloeding in de war bent. Ik hoop dat het de innesteling is! En gefeliciteerd met je stage :)

Ik ben dus de laatste paar dagen ongesteld geweest. Maar ik heb nul buikpijn gehad en heb alleen maar bloed gezien, geen uh... weefsel om het zo maar te noemen, wat ik normaal gesproken bij een menstruatie wel duidelijk heb. De menstruatie duurde ook veel korter dan ik gewend ben -- maar ik ben natuurlijk wel alleen maar pilbloedingen gewend en geen echte menstruaties. Ik heb een beetje zitten googelen hoe een innestelingsbloeding normaal gesproken zou verlopen, maar wat ik had was volgens mij wel te heftig om een innestelingsbloeding te kunnen zijn. Maar toch voelde dit gewoon niet als een échte ongesteldheid :? Maargoed, misschien haal ik me wel dingen in m'n hoofd.

Spannend Dottey, misschien heeft je man wel gewoon gelijk!

Ik heb nog bijna niemand in m'n omgeving verteld dat we bezig zijn met zwanger worden, en ik koop al helemaal geen spulletjes. Dat voelt inderdaad echt als jinxen. De enigen die het weten zijn een vriendin die ook zwanger probeert te worden, en een vriendin die nu een paar maanden zwanger is. Voor de anderen is het straks gewoon een verrassing ;)

Ik vind het wel leuk om van iedereen hier wat meer te lezen, geeft een beter beeld van wie wie is! Ik voel me nog te nieuw in OUD om me in de slowchat te storten eigenlijk :@ In ieder geval, wij hebben hier 3 katten rondlopen en ik ben gek op de hond van vrienden!
pi_132714704
Nieuw symptoom, temp is gezakt. Bloed is niet weg (juist weer terug) en de kramp was gisteren ook de hele dag aanwezig. Nu weg, maar kan nog komen. Als dit menstruatie is, dan is het deze keer vreemd begonnen. Als een mislukte innesteling zeg maar. Vandaag dagje weg, dus doe maar een maandverbandje voor de zekerheid. Vandaag dag 28, en 10dpo op z'n vroegst.
pi_132714970
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 07:44 schreef Risu het volgende:
Nieuw symptoom, temp is gezakt. Bloed is niet weg (juist weer terug) en de kramp was gisteren ook de hele dag aanwezig. Nu weg, maar kan nog komen. Als dit menstruatie is, dan is het deze keer vreemd begonnen. Als een mislukte innesteling zeg maar. Vandaag dagje weg, dus doe maar een maandverbandje voor de zekerheid. Vandaag dag 28, en 10dpo op z'n vroegst.
Wat ik altijd begreep heb is dat je temp hoog blijft bij een zwangerschap, dus als hij gezakt is....
S. 2014
J. 2016
pi_132715081
Is iets van een voorstelronde anders een idee?
pi_132715160
Oh jeej... ik heb menstruatie achtige krampen. Ik hoop dat het wegblijft.. :(
In life, every ending is a new beginning..
pi_132715216
Ik vind een voorstelronde een prima idee! En ik zal ook beginnen.
Ik ben 28 jaar en woon op de Veluwe. Ik werk in het noorden van het land en ben daarom gemiddeld vier nachten per week van huis de komende tijd.
Ik ben al ruim zeven jaar gelukkig met mijn vriend. En ik heb een hond. ;)
Vervelend dat je temperatuur is gezakt Risu! Ik duim voor je dat het toch raak is.
LaLouchi ik duim voor je dat het weg blijft.
pi_132715327
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 08:49 schreef Cholula het volgende:
Ik vind een voorstelronde een prima idee! En ik zal ook beginnen.
Ik ben 28 jaar en woon op de Veluwe. Ik werk in het noorden van het land en ben daarom gemiddeld vier nachten per week van huis de komende tijd.
Ik ben al ruim zeven jaar gelukkig met mijn vriend. En ik heb een hond. ;)
Vervelend dat je temperatuur is gezakt Risu! Ik duim voor je dat het toch raak is.
LaLouchi ik duim voor je dat het weg blijft.
Dankjewel. Moet pas over 6 dagen ongesteld worden maar voel wel een beetje krampen.

De veluwe, mooie plek voor een kind om op te groeien zeg met al dat groen! :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_132715377
LaLouchi, jouw NOD is toch pas maandag? Misschien is die buikpijn wel heel iets anders! :)
Risu, het klinkt wel een beetje als menstruatie. Vervelend als je lichaam zo onvoorspelbaar doet -O-
Ongeduldig, is het je eerste menstruatie na het stoppen met de pil? Ik heb ook niet altijd weefsel er bij zitten (bonkjes, sliertjes om in FOK-jargon te blijven...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')