gemiddelde meisje noemt zoiets een "engerd" of een "freak"quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:02 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
tis maar net hoe je het brengt.
Zat intellectuelen die zelf ook niet heel sociaalvaardig zijn. Dus die spreken niks aan... Zouden blij zijn met een beetje aandacht van een meisje.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf ook niet makkelijk.
Als je zelf enigzins intellectueel lijkt, vergroot dit de kans om door intellectuelen aangesproken te worden. Tevens verkleint het de kans om door paupers te worden aangesproken.
Tevens leek het een onbewuste fout, geen bewuste, zoals this.
Dat is waar.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:12 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Zat intellectuelen die zelf ook niet heel sociaalvaardig zijn. Dus die spreken niks aan... Zouden blij zijn met een beetje aandacht van een meisje.
Nee, man vrouwen worden zelden door iemand aangesproken op origineel wijze op straat op vriendelijke manier. Zeker in de zomer dan waarderen ze het opzeker.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:10 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
gemiddelde meisje noemt zoiets een "engerd" of een "freak"
Ja misschien een beetje een leuk "gewoon" meisje wel. Maar echt geen make up tutje van het mbo. ( bedoel niet mezelf) zou om sommige wel moeten lachen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:14 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Nee, man vrouwen worden zelden door iemand aangesproken op origineel wijze op straat op vriendelijke manier. Zeker in de zomer dan waarderen ze het opzeker.
De gemiddelde vrouw is geen make up tutje van mboquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:16 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Ja misschien een beetje een leuk "gewoon" meisje wel. Maar echt geen make up tutje van het mbo. ( bedoel niet mezelf) zou om sommige wel moeten lachen.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je hebt niet door dat het aan jouw ligt, dat je dit soort volk aantrekt
echt nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je hebt niet door dat het aan jouw ligt, dat je dit soort volk aantrekt
Ja oke maar ook van die hbo arrogante dames.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:19 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
De gemiddelde vrouw is geen make up tutje van mbo
Klopt. Niet alle, maar zijn genoeg van wel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:22 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Ja oke maar ook van die hbo arrogante dames.
Niet alle dames zijn van zoiets gediend.
jij mag op een hete zwoele avond van mij 10 dames op deze manier aanspreken onder toeziend oog van mij. Maar ik denk echt niet dat het goed uit gaat pakken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:24 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Klopt. Niet alle, maar zijn genoeg van wel.
Afgesproken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:25 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
jij mag op een hete zwoele avond van mij 10 dames op deze manier aanspreken onder toeziend oog van mij. Maar ik denk echt niet dat het goed uit gaat pakken.
Waarom spreekt hij haar dan niet in trein haar. De miet, zo kom je er natuurlijk nooit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:32 schreef Inktvisch het volgende:
Lol deze gaat pas ver.... Een jongen had mijn zusjes naam gezien op haar OV kaart... Had hij haar opgezocht en aangesproken op FB!
nog een andere jongen had haar ook aangesproken metquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:33 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Waarom spreekt hij haar dan niet in trein haar. De miet, zo kom je er natuurlijk nooit.
Ga je straks mee uit?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:34 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
nog een andere jongen had haar ook aangesproken met
" en waren de boodschappen gelukt bij de appie?"
Jaloers dat je zusje meer aandacht krijgt?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:34 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
nog een andere jongen had haar ook aangesproken met
" en waren de boodschappen gelukt bij de appie?"
waar is je negeermethode?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:40 schreef Splutje het volgende:
Vertel me meer over je zus dan
Is die een beetje stabiel?
Heb dit al geprobeerd. Ze laat niets losquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:40 schreef Splutje het volgende:
Vertel me meer over je zus dan
Is die een beetje stabiel?
Ja jongens die je aanspreken met " jij hebt toch een zusje he"quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:48 schreef Splutje het volgende:
[..]
Heb het over je zus he niet over jou
Ik verveel me to the max man, zit al de hele dag te wachten tot die hoerentrein weer naar Amsterdam rijdtquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
[..]
Zo gaat dat dus nooit werken Splut
Dan kom je Meloewa zeker weer tegen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:56 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik verveel me to the max man, zit al de hele dag te wachten tot die hoerentrein weer naar Amsterdam rijdt
haha waar zit je te wachten ?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:56 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik verveel me to the max man, zit al de hele dag te wachten tot die hoerentrein weer naar Amsterdam rijdt
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:04 schreef Inktvisch het volgende:
[Img]]http://imgur.com/hfIimz3.jpg[/img]
Verse muntthee
Ben je misschien travestiet want mannen dragen geen hakken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:38 schreef Inktvisch het volgende:
2 minuten geleden hoor ik ineens een stem achter me op de roltrap is het een jongen die tegen mij praat.
Hij " hey ga je uit of zo"
Ik zo "nee hoezo?"
Hij" ja je draagt zo'n hoge hakken enz"
Slechte hosselaar beetje denken als een meisje hakken draagt dat ze uit gaat op n maandag middag!!!
Ben je misschien travestiet want mannen dragen geen hakken.
Kl8: jongen spreekt oer slechte onliner tegen mij uit.
das toch chil. Dacht in een of ander wegrestaurantjequote:Op maandag 28 oktober 2013 18:01 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ouderlijk huis, kan slechter maar verveel me echt de tering
Wat zei ik nou!? Vrouwenhaat!quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:58 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dan kom je Meloewa zeker weer tegen.
Nice, muntthee is echt lekkerquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:21 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ja haha! 2 lepels. Mjam!
Ik word er best rustig van.. Ga ik vaker doen.
Is valium geen betere optie voor je!? Word je ook niet dik vanquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:21 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ja haha! 2 lepels. Mjam!
Ik word er best rustig van.. Ga ik vaker doen.
Nee! Zet wat muziek op binnen en doe een dansje en wat stretch oefeningen!quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nice, muntthee is echt lekker
Nu jullie toch offtopic zijn: zou ik zo gaan sporten(fietsen door storm en regen)?
Waarom moet het allemaal origineel en moet je een man uit duizenden zijn? Wat is er mis met gewoon een praatje maken en wat dollen e.d.??quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:14 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Nee, man vrouwen worden zelden door iemand aangesproken op origineel wijze op straat op vriendelijke manier. Zeker in de zomer dan waarderen ze het opzeker.
Hahaquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:26 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Nee! Zet wat muziek op binnen en doe een dansje en wat stretch oefeningen!
Of gewoon zoals mij lekker op bed liggen
ik heb het over de voorgaande pics tuttebelquote:
ja ik heb nooit gesport.. Mij kun je beter vermijden want ik ben de queen of slechte habits. Rook en drink wel niet... Of ja mijn ouders roken wel, dus ben wel beetje een meerokertjequote:
Ja, als je dat niet doet word je net zo'n futloze dikzak als Mortaxx.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nice, muntthee is echt lekker
Nu jullie toch offtopic zijn: zou ik zo gaan sporten(fietsen door storm en regen)?
Ga sporten dan, je zou paar maanden geleden al inschrijven voor de gymquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:29 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ja ik heb nooit gesport.. Mij kun je beter vermijden want ik ben de queen of slechte habits. Rook en drink wel niet... Of ja mijn ouders roken wel, dus ben wel beetje een meerokertje
Ik heb het tegen puntenjager, huilie huiliequote:Op maandag 28 oktober 2013 18:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb het over de voorgaande pics tuttebel
waarom moet je overal je neus insteken
bemoeial [ afbeelding ] het zal eens niet
ja wel beetje jammer dat ik m'n lichaam zo verslons.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga sporten dan, je zou paar maanden geleden al inschrijven voor de gym
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb het tegen puntenjager, huilie huilie![]()
Uhuh... Terug naar de keuken.quote:
Ga anders samen met jouw zusje?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:31 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ja wel beetje jammer dat ik m'n lichaam zo verslons.
Heb gewoon weinig motivatie wat betreft beweging. Ben der een van de zijlijn.
Haha je voelt je aangesproken dus. Mooiquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
Uhuh... Terug naar de keuken.
Nee dat gaat hem sowieso niet worden. Moet gewoon 'S avonds een blokje omlopen. Voor een zuivere geest en wat beweging.quote:
als je het tegen PJ had quote je hem maarquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha je voelt je aangesproken dus. Mooi
Jammer dat je zo ver weg woont, anders was ik mee gegaan allesquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:34 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Nee dat gaat hem sowieso niet worden. Moet gewoon 'S avonds een blokje omlopen. Voor een zuivere geest en wat beweging.
Echt, ga huilen. Jankwijfquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:34 schreef Dimachaerus het volgende:
als je het tegen PJ had quote je hem maar
zo losstaande post kan je zien al algemene post
zeker nadat ie vlak na de mijne gepost was
Verwachte (goeie) argumentatie, terug naar de ballenbak, met 16 jaar ben je daar nog niet uitgegroeid blijkbaar.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jammer dat je zo ver weg woont, anders was ik mee gegaan alles
[..]
Echt, ga huilen. Jankwijf
Jij bent wel uitgegroeid hea!!!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Verwachte (goeie) argumentatie, terug naar de ballenbak, met 16 jaar ben je daar nog niet uitgegroeid blijkbaar.
Ja was wel gezellig geweest. Konden we de laatste FOK roddels bespreken al lopend/rennend.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jammer dat je zo ver weg woont, anders was ik mee gegaan alles
[..]
Echt, ga huilen. Jankwijf
al sinds mijn 16e jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij bent wel uitgegroeid hea!!!!![]()
Lol.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
al sinds mijn 16e ja
relevantie ontgaat mij volledig
beter maak je geen (woord)grapjes als meisje zijnde
het is niet om te lachen nmlk
Oh nog wel ja?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
het is hier nog steeds droog hoor
stop eens met jezelf te projecteren op mij
Hugh gedraagt zich niet als een zeikwijf, een zeikwijf in een "vriendschap" is genoeg, zeikwijf+zeikwijf werkt niet, vandaarquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:40 schreef Inktvisch het volgende:
Ik snap het niet meer... Hugh en angel zijn vrienden
Dima en Hugh zijn vriendin.
Hoe kunnen vrienden van vrienden ruzie met elkaar hebben? Hugh doe eens wat eraan!
mmm nog steeds het idee dat op n dag dima en jij paarmatties zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hugh gedraagt zich niet als een zeikwijf, een zeikwijf in een "vriendschap" is genoeg, zeikwijf+zeikwijf werkt niet, vandaar
ze kan niet handelen dat ze met dr neus op de feiten wordt gedruktquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:40 schreef Inktvisch het volgende:
Ik snap het niet meer... Hugh en angel zijn vrienden
Dima en Hugh zijn vrienden
Hoe kunnen vrienden van vrienden ruzie met elkaar hebben? Hugh doe eens wat eraan!
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:42 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
mmm nog steeds het idee dat op n dag dima en jij paarmatties zijn.
ja schattie! Deze meid vind het genoeg voor vandaag. Moet effe afkicken van FOKquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:44 schreef Mortaxx het volgende:
Gelukkig is deze bijna vol. De sc vinden jullie wel he
Je weet me te vinden he angel!quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wil liever iemand met ervaring dan een maagd.
Zou je trouwens nog vertellen over ene leuke collega, maar eerst sporten!
HEY GEFELICITEERD!quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Ben btw 17 Dima, get your facts straight
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:45 schreef Dimachaerus het volgende:
wat boeit mij dat nou , alsof er een wezenlijk verschil is tussen 16-17, alsof je opeens de wijsheid van de wereld bemachtigd hebt
Echt zo bekrompen denkwijze dat kan alleen een tiener hebben
Hypocriet, denk je dat jij met jouw 21 jaar wel wat voorstelt?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:45 schreef Dimachaerus het volgende:
wat boeit mij dat nou , alsof er een wezenlijk verschil is tussen 16-17, alsof je opeens de wijsheid van de wereld bemachtigd hebt
Echt zo bekrompen denkwijze dat kan alleen een tiener hebben
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hypocriet, denk je dat jij met jouw 21 jaar wel wat voorstelt?
Haha wow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |