Heb dit al geprobeerd. Ze laat niets losquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:40 schreef Splutje het volgende:
Vertel me meer over je zus dan
Is die een beetje stabiel?
Ja jongens die je aanspreken met " jij hebt toch een zusje he"quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:48 schreef Splutje het volgende:
[..]
Heb het over je zus he niet over jou
Ik verveel me to the max man, zit al de hele dag te wachten tot die hoerentrein weer naar Amsterdam rijdtquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
[..]
Zo gaat dat dus nooit werken Splut
Dan kom je Meloewa zeker weer tegen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:56 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik verveel me to the max man, zit al de hele dag te wachten tot die hoerentrein weer naar Amsterdam rijdt
haha waar zit je te wachten ?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:56 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik verveel me to the max man, zit al de hele dag te wachten tot die hoerentrein weer naar Amsterdam rijdt
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:04 schreef Inktvisch het volgende:
[Img]]http://imgur.com/hfIimz3.jpg[/img]
Verse muntthee
Ben je misschien travestiet want mannen dragen geen hakken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:38 schreef Inktvisch het volgende:
2 minuten geleden hoor ik ineens een stem achter me op de roltrap is het een jongen die tegen mij praat.
Hij " hey ga je uit of zo"
Ik zo "nee hoezo?"
Hij" ja je draagt zo'n hoge hakken enz"
Slechte hosselaar beetje denken als een meisje hakken draagt dat ze uit gaat op n maandag middag!!!
Ben je misschien travestiet want mannen dragen geen hakken.
Kl8: jongen spreekt oer slechte onliner tegen mij uit.
das toch chil. Dacht in een of ander wegrestaurantjequote:Op maandag 28 oktober 2013 18:01 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ouderlijk huis, kan slechter maar verveel me echt de tering
Wat zei ik nou!? Vrouwenhaat!quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:58 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dan kom je Meloewa zeker weer tegen.
Nice, muntthee is echt lekkerquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:21 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ja haha! 2 lepels. Mjam!
Ik word er best rustig van.. Ga ik vaker doen.
Is valium geen betere optie voor je!? Word je ook niet dik vanquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:21 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ja haha! 2 lepels. Mjam!
Ik word er best rustig van.. Ga ik vaker doen.
Nee! Zet wat muziek op binnen en doe een dansje en wat stretch oefeningen!quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nice, muntthee is echt lekker
Nu jullie toch offtopic zijn: zou ik zo gaan sporten(fietsen door storm en regen)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |