gemiddelde meisje noemt zoiets een "engerd" of een "freak"quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:02 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
tis maar net hoe je het brengt.
Zat intellectuelen die zelf ook niet heel sociaalvaardig zijn. Dus die spreken niks aan... Zouden blij zijn met een beetje aandacht van een meisje.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf ook niet makkelijk.
Als je zelf enigzins intellectueel lijkt, vergroot dit de kans om door intellectuelen aangesproken te worden. Tevens verkleint het de kans om door paupers te worden aangesproken.
Tevens leek het een onbewuste fout, geen bewuste, zoals this.
Dat is waar.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:12 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Zat intellectuelen die zelf ook niet heel sociaalvaardig zijn. Dus die spreken niks aan... Zouden blij zijn met een beetje aandacht van een meisje.
Nee, man vrouwen worden zelden door iemand aangesproken op origineel wijze op straat op vriendelijke manier. Zeker in de zomer dan waarderen ze het opzeker.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:10 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
gemiddelde meisje noemt zoiets een "engerd" of een "freak"
Ja misschien een beetje een leuk "gewoon" meisje wel. Maar echt geen make up tutje van het mbo. ( bedoel niet mezelf) zou om sommige wel moeten lachen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:14 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Nee, man vrouwen worden zelden door iemand aangesproken op origineel wijze op straat op vriendelijke manier. Zeker in de zomer dan waarderen ze het opzeker.
De gemiddelde vrouw is geen make up tutje van mboquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:16 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Ja misschien een beetje een leuk "gewoon" meisje wel. Maar echt geen make up tutje van het mbo. ( bedoel niet mezelf) zou om sommige wel moeten lachen.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je hebt niet door dat het aan jouw ligt, dat je dit soort volk aantrekt
echt nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je hebt niet door dat het aan jouw ligt, dat je dit soort volk aantrekt
Ja oke maar ook van die hbo arrogante dames.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:19 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
De gemiddelde vrouw is geen make up tutje van mbo
Klopt. Niet alle, maar zijn genoeg van wel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:22 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Ja oke maar ook van die hbo arrogante dames.
Niet alle dames zijn van zoiets gediend.
jij mag op een hete zwoele avond van mij 10 dames op deze manier aanspreken onder toeziend oog van mij. Maar ik denk echt niet dat het goed uit gaat pakken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:24 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Klopt. Niet alle, maar zijn genoeg van wel.
Afgesproken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:25 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
jij mag op een hete zwoele avond van mij 10 dames op deze manier aanspreken onder toeziend oog van mij. Maar ik denk echt niet dat het goed uit gaat pakken.
Waarom spreekt hij haar dan niet in trein haar. De miet, zo kom je er natuurlijk nooit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:32 schreef Inktvisch het volgende:
Lol deze gaat pas ver.... Een jongen had mijn zusjes naam gezien op haar OV kaart... Had hij haar opgezocht en aangesproken op FB!
nog een andere jongen had haar ook aangesproken metquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:33 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Waarom spreekt hij haar dan niet in trein haar. De miet, zo kom je er natuurlijk nooit.
Ga je straks mee uit?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:34 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
nog een andere jongen had haar ook aangesproken met
" en waren de boodschappen gelukt bij de appie?"
Jaloers dat je zusje meer aandacht krijgt?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:34 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
nog een andere jongen had haar ook aangesproken met
" en waren de boodschappen gelukt bij de appie?"
waar is je negeermethode?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:40 schreef Splutje het volgende:
Vertel me meer over je zus dan
Is die een beetje stabiel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |