Oh nog wel ja?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
het is hier nog steeds droog hoor
stop eens met jezelf te projecteren op mij
Hugh gedraagt zich niet als een zeikwijf, een zeikwijf in een "vriendschap" is genoeg, zeikwijf+zeikwijf werkt niet, vandaarquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:40 schreef Inktvisch het volgende:
Ik snap het niet meer... Hugh en angel zijn vrienden
Dima en Hugh zijn vriendin.
Hoe kunnen vrienden van vrienden ruzie met elkaar hebben? Hugh doe eens wat eraan!
mmm nog steeds het idee dat op n dag dima en jij paarmatties zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hugh gedraagt zich niet als een zeikwijf, een zeikwijf in een "vriendschap" is genoeg, zeikwijf+zeikwijf werkt niet, vandaar
ze kan niet handelen dat ze met dr neus op de feiten wordt gedruktquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:40 schreef Inktvisch het volgende:
Ik snap het niet meer... Hugh en angel zijn vrienden
Dima en Hugh zijn vrienden
Hoe kunnen vrienden van vrienden ruzie met elkaar hebben? Hugh doe eens wat eraan!
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:42 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
mmm nog steeds het idee dat op n dag dima en jij paarmatties zijn.
ja schattie! Deze meid vind het genoeg voor vandaag. Moet effe afkicken van FOKquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:44 schreef Mortaxx het volgende:
Gelukkig is deze bijna vol. De sc vinden jullie wel he
Je weet me te vinden he angel!quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wil liever iemand met ervaring dan een maagd.
Zou je trouwens nog vertellen over ene leuke collega, maar eerst sporten!
HEY GEFELICITEERD!quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Ben btw 17 Dima, get your facts straight
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:45 schreef Dimachaerus het volgende:
wat boeit mij dat nou , alsof er een wezenlijk verschil is tussen 16-17, alsof je opeens de wijsheid van de wereld bemachtigd hebt
Echt zo bekrompen denkwijze dat kan alleen een tiener hebben
Hypocriet, denk je dat jij met jouw 21 jaar wel wat voorstelt?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:45 schreef Dimachaerus het volgende:
wat boeit mij dat nou , alsof er een wezenlijk verschil is tussen 16-17, alsof je opeens de wijsheid van de wereld bemachtigd hebt
Echt zo bekrompen denkwijze dat kan alleen een tiener hebben
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hypocriet, denk je dat jij met jouw 21 jaar wel wat voorstelt?
Haha wow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |