SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Vitesse verliest heb ik gewoon een negatieve score in mijn manager denk ik
Mjah niet echt eigenlijkquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Manager is echt geniaal dit weekend
Dat kan niet. Feyenoord heeft een trouw publiek, beste publiek van Nederland. Geloof Callie nou maarquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:23 schreef Ties02 het volgende:
Live beelden van de tribune's in Rotterdam Zuid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had niet gewisseld, had ik beter wel kunnen doen, al mijn winst van vorige keer is weer weg.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Juist wel. Iedereen scoort kut.
[ afbeelding ]
Was iets met een Fok ofzo erin kan er niet meer op komenquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Degene die net dat Ajax-plaatje postte zal nu wel stil zijn.
Ik had dit weekend voor het eerst Pelle en die verdediger van Twente erin. Voor de rest echt bagger.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had niet gewisseld, had ik beter wel kunnen doen, al mijn winst van vorige keer is weer weg.
Hardop gelachen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:23 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
Auch.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:24 schreef alors het volgende:
Oh kak, ik had zoveel geld over dat ik Pelle had gekocht.
zelf gelijk spelen bij rkc en dan ons uitlachen. Droeftoeter.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
AFGELOPEN JAJAJAJAJAJAJAJA HAHAHAHAHAHAHAHA GENOT GENOT GENOT GENOT
HAHAHAHAHAHAHA
Kijk naar je eigen club.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
zelf gelijk spelen bij rkc en dan ons uitlachen. Droeftoeter.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
Aww koetsjiekoetsjiequote:Op zondag 27 oktober 2013 16:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:25 schreef Bastiefcg het volgende:
LAAT ONS WEER EENS JUICHEN
Olé olé FC Groningen olé
Olé olé FC Groningen olé
Laat ons weer eens juichen
FC FC Groningen.
Laat ons weer eens brullen
FC FC Groningen.
Groningers van het Hogeland,
Friezen langs de waterkant,
Drenthen van het vlakke land,
reikt elkander nu de hand.
FC FC Groningen.
FC FC Groningen.
Zondags staan we langs de lijn.
Niemand krijgt het Noorden klein.
FC FC Groningen.
FC FC Groningen.
Op het einde van ´t seizoen
zijn we dan geen kampioen.
Nou , dat zien we dan wel weer,
want we doen het nog een keer.
FC FC Groningen.
FC FC Groningen.
Pelle dacht dat hij Zidane wasquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:26 schreef AFCNiels het volgende:
Wat gebeurde er bij Feyenoord, ik keek AZ?
Dit gaat niet helemaal goed.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
eensquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ [url=]http://hpbimg.euroborggroningen.com/zwaaivlag.gif]afbeelding[/url] ]
quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
AZ speelde leuk, hadden eigenlijk met veel meer moeten winnen.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:25 schreef Bastiefcg het volgende:
LAAT ONS WEER EENS JUICHEN
Olé olé FC Groningen olé
Olé olé FC Groningen olé
FC FC Groningen.
FC FC Groningen.
Groningers van het Hogeland,
Friezen langs de waterkant,
Drenthen van het vlakke land,
reikt elkander nu de hand.
FC FC Groningen.
FC FC Groningen.
Zondags staan we langs de lijn.
Niemand krijgt het Noorden klein.
FC FC Groningen.
FC FC Groningen.
Op het einde van ´t seizoen
zijn we dan geen kampioen.
Nou , dat zien we dan wel weer,
want we doen het nog een keer.
FC FC Groningen.
FC FC Groningen.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Pelle dacht dat hij Zidane was
quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Blom![]()
![]()
Met een normale scheids (niet 200% pro-ajax) hadden we gewoon 8-0 gewonnen
quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Blom![]()
![]()
hahaquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Blom![]()
![]()
Daar was gisteren toch te slecht voor, maar de pijn is wel aardig verzacht.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit maakt mijn weekend toch weer goed.
Dat klopt welquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:27 schreef RensAjacied het volgende:
De eredivisie
Dit kan niet meer jongens, het niveau is nog nooit zo slecht geweest als dit jaar.
Knotsgekquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:28 schreef NaturalScience het volgende:
De wedstrijd tussen Vitesse en Groningen gaat dus plotseling om de koppositie!![]()
twitter:arnovermeulen twitterde op zondag 27-10-2013 om 16:27:11Eerder vandaag vier uitslagen voor vanmiddag voorspeld. Als geintje. Voorlopig drie van de vier goed . #NOS reageer retweet
quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik ben toch voor Feyenoord koekwaus
Was te verwachten na de transferperiode.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:27 schreef RensAjacied het volgende:
De eredivisie
Dit kan niet meer jongens, het niveau is nog nooit zo slecht geweest als dit jaar.
Bovenaan het rechterrijtjequote:Op zondag 27 oktober 2013 16:28 schreef NaturalScience het volgende:
Wie weet waar ze met de kerst staan.
Ohja, alleen mensen die zo achterlijk zijn kunnen dit goed voospellenquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:28 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:arnovermeulen twitterde op zondag 27-10-2013 om 16:27:11Eerder vandaag vier uitslagen voor vanmiddag voorspeld. Als geintje. Voorlopig drie van de vier goed . #NOS reageer retweet
WOP WOP WOP WOP.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:28 schreef Gramulanion het volgende:
Ga door.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Blom![]()
![]()
Eens wel, maar ik heb toch goede hoop voor de toekomst. De hele eredivisie heeft een tussenjaar lijkt het wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:27 schreef RensAjacied het volgende:
De eredivisie
Nee, eigenlijk niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nog gefrustreerd van vorige week zondag?
Wie is over de leidsman?quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:30 schreef Syntix het volgende:
"misschien wel de beste van de wereld" aldus over de leidsman
Een rake wel ja.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Kopstoot is toch minimaal 4 wedstrijden??/
Feyenoord heeft wel een kutschema zie ik nu
Cambuur uit (12:30 wedstrijdje, volle bak cambuur alles vol erop)
AZ thuis
RKC uit (altijd lastig)
PSV thuis
Die kunnen het wel vergeten. Ze zijn ook gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Kopstoot is toch minimaal 4 wedstrijden??/
Feyenoord heeft wel een kutschema zie ik nu
Cambuur uit (12:30 wedstrijdje, volle bak cambuur alles vol erop)
AZ thuis
RKC uit (altijd lastig)
PSV thuis
Niet te voorspellen wie er dan weer bovenaan staat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:31 schreef sonnyspek het volgende:
vr 1 nov, 20:00 RKC Waalwijk NAC Breda
za 2 nov, 18:45 Ajax Vitesse
za 2 nov, 19:45 AZ ADO Den Haag
za 2 nov, 19:45 FC Twente NEC
za 2 nov, 20:45 PSV PEC Zwolle
zo 3 nov, 12:30 FC Groningen Roda JC Kerkrade
zo 3 nov, 14:30 SC Cambuur Feyenoord
zo 3 nov, 14:30 Go Ahead Eagles Heracles Almelo
zo 3 nov, 16:30 FC Utrecht SC Heerenveen
Wat een toppers.
Twentequote:Op zondag 27 oktober 2013 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet te voorspellen wie er dan weer bovenaan staat.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:32 schreef hafcfan het volgende:
Pelle is t niet waard om dezelfde nationaliteit als mij te hebben. Nu de stad in feestvieren.![]()
NEC-thuis.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:32 schreef sonnyspek het volgende:
Nu is elke wedstrijd lastig voor een topploeg. Welke wedstrijden zijn nu makkelijk?
Je zegt het al. Hooligan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel triest om te zien dat geen enkele Feyenoordhooligang zich kan beheersen
Wat gebeurde er dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
De pot verwijt...quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja raar is dat. Als Feyenoord speelt zijn ze collectief muisstil om na de wedstrijd wel lawaai te maken wat vooral neerkomt op schelden met kanker.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is wel erg kansloos.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:34 schreef Alan_Bastard het volgende:
Bij Vitesse hebben ze het spandoek voor de inmiddels overleden Theo Bos weer van stal gehaald: "Theo Beterschap!", maar dan nu voor Theo Janssen. Smaakvol!
Ja, dat zou je dus verwachten en daarom juist weer niet!quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Groningen is underdog dus die winnen. Eredivisielogica.
RIP Janssen. 27-10-13quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:34 schreef Alan_Bastard het volgende:
Bij Vitesse hebben ze het spandoek voor de inmiddels overleden Theo Bos weer van stal gehaald: "Theo Beterschap!", maar dan nu voor Theo Janssen. Smaakvol!
Tenzij Vitas zometeen wint, dan staan die bovenaanquote:
Maakt het goed.quote:
Toch lullig voor Jordania, verkoop je na een paar jaar je aandelen en staan ze een week later voor het eerst bovenaan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tenzij Vitas zometeen wint, dan staan die bovenaan
Het is inderdaad interessanter als de kampioen voor de winterstop al gekroond is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
Trieste vertoning deze competitie. Maar och och wat is het spannend hé.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Ja, maar het is europees gezien niet handig..quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:39 schreef sonnyspek het volgende:
Poll: Dat de Eredivisie zo wisselvallig is is leuk
• Ja
• Nee
• Ik weet het gewoon niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het is inderdaad interessanter als de kampioen voor de winterstop al gekroond is.Nee maar als nummer 1 en nummer 11 maar 4 punten van elkaar af liggen mag je toch jezelf wel wat afvragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Tja ik vind het wel leuk eigenlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:39 schreef sonnyspek het volgende:
Poll: Dat de Eredivisie zo wisselvallig is is leuk
• Ja
• Nee
• Ik weet het gewoon niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Elke wedstrijd is leuk in deze loterijquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week leuke wedstrijden in de Eredivisie, vooral zaterdag![]()
![]()
Ik vind het eerder slecht dan wisselvallig, vooral de topclubs spelen een stuk minder.quote:
AD is een Feyenoord krantquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:40 schreef Pedroso het volgende:
Clasie zal morgen in het AD wel weer een 8 krijgen. Hij is aan de beurt om dit jaar speler van de eredivisie te worden bij het AD. Krijgt lachwekkende hoge cijfers.
Het wordt vooral weer heel erg slecht, dat is het enige wat ik je kan voorspellen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week leuke wedstrijden in de Eredivisie, vooral zaterdag![]()
![]()
Nee daar worden nu kaarten voor verkocht, omdat mensen altijd liepen te huilen over die lege plaatsen onderinquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:40 schreef Bastiefcg het volgende:
mocht men in Arnhem weer gratis naar binnen? lijkt voller dan normaal
Heerenveen volgend jaar tegen Real Madridquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:42 schreef Pedroso het volgende:
Het is een niveau van niks maar eerlijk is eerlijk het is wel spannend. Hopelijk wordt er dit jaar een subtopper als Heerenveen kampioen, zou helemaal passen.
Marco gaat on tourquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerenveen volgend jaar tegen Real Madrid
Niet volgens Feyenoorders. Maarja, die zien overal spoken momenteel. Als je er nu random eentje aanspreekt op straat wordt je in elkaar gebutst. 1 brok blinde woede.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
AD is een Feyenoord krant
het gras is groen
Ja leuk man. Staan we nog meer voor paal.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me best lachen. Dubbele cijfers en alles.
Dat staan we toch al.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja leuk man. Staan we nog meer voor paal.
deed niet mee in de toto die wedstrijdquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:44 schreef sonnyspek het volgende:
Wat had Johan Derksen als TOTO ingevuld?
Ik bedoel gewoon algemeen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
deed niet mee in de toto die wedstrijd
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend weekend eigenlijk allemaal voorspelbare wedstrijden op Roda JC - PSV na. Tot zo ver mijn diepe analyse.
Moest het hele uitvak terug naar Amsterdam om een paar dagen later weer helemaal terug te komen met de bus om een 1-1 te zienquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
De groene hel staat in brand![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop op Heracles, AZ en Groningen.
Echt he.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:59 schreef Alan_Bastard het volgende:
VItesse, met een eigenaar die zich niet laat zien en 'de club op afstand bestuurt'
Als je kijkt naar deze speelronde dan wil je NAC bovenaan hebben staan? Of NEC? Of AZ?quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Niveautje ook deze wedstrijd. En dan bedenken dat 1 van deze 2 straks bovenaan staat waarschijnlijk.
Gelijkspelletje zou genot zijnquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Niveautje ook deze wedstrijd. En dan bedenken dat 1 van deze 2 straks bovenaan staat waarschijnlijk.
Doe maar Twente.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:02 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Als je kijkt naar deze speelronde dan wil je NAC bovenaan hebben staan? Of NEC? Of AZ?
Dat zeker, maar ik zie het niet gebeuren.quote:
Ja, die hebben echt supergoed gewonnen dit weekendquote:
Maakt niet uit.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:03 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ja, die hebben echt supergoed gewonnen dit weekend
1-0 voor Vitesse, helaas
Inderdaad, want het zijn allemaal Nederlandse jongens.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:07 schreef Kriebelhoest het volgende:
"vreemdelingenlegioen", zo triest weer die comentator
Racistquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:07 schreef Kriebelhoest het volgende:
"vreemdelingenlegioen", zo triest weer die comentator
Mja, bij Ajax roepen ze dat ook niet en die ploeg staat ook niet bekend om de vele Nederlanders in het 1e.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, want het zijn allemaal Nederlandse jongens.
Oh, jij bent er weer zo eentje die gaat zitten afwegen hoevaak een bepaald woord bij andere clubs geroepen wordt en dat het allemaal oneerlijk is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mja, bij Ajax roepen ze dat ook niet en die ploeg staat ook niet bekend om de vele Nederlanders in het 1e.
Precies, al dat selectieve gelul. Elke wedstrijd weer.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mja, bij Ajax roepen ze dat ook niet en die ploeg staat ook niet bekend om de vele Nederlanders in het 1e.
Jouw psychosociale analyses raken kant noch wal.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, jij bent er weer zo eentje die gaat zitten afwegen hoevaak een bepaald woord bij andere clubs geroepen wordt en dat het allemaal oneerlijk is.
Ja, dan is het vervelend idd.
Maar natuurlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jouw psychosociale analyses raken kant noch wal.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onze sterkhouders ontbreken
Ik kan er niets aan doen dat je nogal opzichtig faalt in het in hokjes plaatsen van mensen die jouw wijzen op selectief gezeik op elke club behalve Ajax.quote:
Dat kan je wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat je nogal opzichtig faalt in het in hokjes plaatsen van mensen die jouw wijzen op selectief gezeik op elke club behalve Ajax.
Ah je eigen falen projecteren op anderen. Typisch.quote:
Daar zijn dan ook niet bijzonder veel nationaliteiten in het eerste elftal.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ah je eigen falen projecteren op anderen. Typisch.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jouw psychosociale analyses raken kant noch wal.
*jouquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat je nogal opzichtig faalt in het in hokjes plaatsen van mensen die jouw wijzen op selectief gezeik op elke club behalve Ajax.
Dat dus. 3 hooguit 4.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Daar zijn dan ook niet bijzonder veel nationaliteiten in het eerste elftal.
Je probeert een punt te maken maar faalt wederom. Misschien dat het ooit nog wat wordt, blijf oefenen.quote:
Ja, prima. Oke.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je probeert een punt te maken maar faalt wederom. Misschien dat het ooit nog wat wordt, blijf oefenen.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:14 schreef NaturalScience het volgende:
Jezus.... waar gaat al dat gelul over hier?![]()
Iedere club is gelijk, iedere club heeft evenveel bestaansrecht, iedere club heeft witte en zwarte mensen, iedere voetbalfan die etniciteit of religie op één of andere manier koppelt aan een voetbal club is geen voetbalfan...... ohja, en vrede op aarde!
Aan het oefenen voor de Miss-verkiezing?quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:14 schreef NaturalScience het volgende:
Jezus.... waar gaat al dat gelul over hier?![]()
Iedere club is gelijk, iedere club heeft evenveel bestaansrecht, iedere club heeft witte en zwarte mensen, iedere voetbalfan die etniciteit of religie op één of andere manier koppelt aan een voetbal club is geen voetbalfan...... ohja, en vrede op aarde!
quote:
Het feit dat hier schamper op wordt gereageerd geeft al aan hoe triest al dat voetbalvolk is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Aan het oefenen voor de Miss-verkiezing?
Ok. Totaal niet relevant verder.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:16 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[..]
Het feit dat hier schamper op wordt gereageerd geeft al aan hoe triest al dat voetbalvolk is.
Voetbal zou een leuke sport zijn als het niet de malloten waren die er dagelijks mee bezig zijn en zichzelf als de "echte" fans en kenners bestempelden.
Ok, nou, bedankt voor je mening en doei.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:16 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[..]
Het feit dat hier schamper op wordt gereageerd geeft al aan hoe triest al dat voetbalvolk is.
Voetbal zou een leuke sport zijn als het niet de malloten waren die er dagelijks mee bezig zijn en zichzelf als de "echte" fans en kenners bestempelden.
Inderdaad, voetbal zou een leuke sport zijn als niemand een mening zou hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:16 schreef NaturalScience het volgende:
Waarom die overacting Hansie?quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:16 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[..]
Als je trein al rijdt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:19 schreef Cavaliers het volgende:
Morgen herfststormGaat leuk worden richting de trein.
Bij jouw UI heb ik het idee dat Vegeta van DBZ in een breedbekvarken transformeert.quote:
Goed verhaalquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij jouw UI heb ik het idee dat Vegeta van DBZ in een breedbekvarken transformeert.
Ik weet dat dat weinig met de wedstrijd te maken heeft, maar het is even rust.
Ik waardeer jouw naïviteit.quote:
Ik zie ergens de referentie, maar het plaatje komt van een anime genaamd death notequote:Op zondag 27 oktober 2013 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij jouw UI heb ik het idee dat Vegeta van DBZ in een breedbekvarken transformeert.
Ik weet dat dat weinig met de wedstrijd te maken heeft, maar het is even rust.
Meningen zijn prima, maar laat ze dan ergens op gebaseerd zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, voetbal zou een leuke sport zijn als niemand een mening zou hebben.
Klinkt erg logisch.
quote:
twitter:NS_online twitterde op zondag 27-10-2013 om 16:30:19Morgen aangepaste dienstregeling vanwege storm. Nodig om grotere problemen te voorkomen. Meer info http://t.co/h7T9nQ44Vq reageer retweet
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]twitter:NS_online twitterde op zondag 27-10-2013 om 16:30:19Morgen aangepaste dienstregeling vanwege storm. Nodig om grotere problemen te voorkomen. Meer info http://t.co/h7T9nQ44Vq reageer retweet
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]twitter:NS_online twitterde op zondag 27-10-2013 om 16:30:19Morgen aangepaste dienstregeling vanwege storm. Nodig om grotere problemen te voorkomen. Meer info http://t.co/h7T9nQ44Vq reageer retweet
Ja, oke. Eens wel. Al denk ik dat het er overal zo aan toegaat, niet alleen in Nederland.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:24 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Meningen zijn prima, maar laat ze dan ergens op gebaseerd zijn.
Je krijgt toch per direct plaatsvervangende schaamte als je weer iemand over "die joden" hoort praten op straat. (alsof die hele uitspraak ook nog maar ergens op slaat)
Al die discussies over waarom clubs wel of niet OK zijn boorduren enkel voort op onzinnige standpunten en gevoelskwesties. Ben gewoon lekker fan voor je eigen stad of club en laat het hele hoe en waarom er alsjeblieft buiten.
Gisteren avond laat zat ik weer in een trein waar een groepje "fans" net terugkerend uit het stadion ook in kwamen zitten. Godverdetyfus wat een paupervolk is dat. Ouwehoeren over de meest onzinnige voetbalfeitjes met een hoop lawaai en bier. Je zit dan in die trein en je kunt aan niets anders denken dan, "jezus wat zijn deze mensen facking dom".
Het moge duidelijk zijn... ik heb gewoon een beetje een hekel gekregen aan opzichtige voetbalfans in Nederland.
Je bent dus niet tolerant.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:24 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Meningen zijn prima, maar laat ze dan ergens op gebaseerd zijn.
Je krijgt toch per direct plaatsvervangende schaamte als je weer iemand over "die joden" hoort praten op straat. (alsof die hele uitspraak ook nog maar ergens op slaat)
Al die discussies over waarom clubs wel of niet OK zijn boorduren enkel voort op onzinnige standpunten en gevoelskwesties. Ben gewoon lekker fan voor je eigen stad of club en laat het hele hoe en waarom er alsjeblieft buiten.
Gisteren avond laat zat ik weer in een trein waar een groepje "fans" net terugkerend uit het stadion ook in kwamen zitten. Godverdetyfus wat een paupervolk is dat. Ouwehoeren over de meest onzinnige voetbalfeitjes met een hoop lawaai en bier. Je zit dan in die trein en je kunt aan niets anders denken dan, "jezus wat zijn deze mensen facking dom".
Het moge duidelijk zijn... ik heb gewoon een beetje een hekel gekregen aan opzichtige voetbalfans in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |