SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Vitesse verliest heb ik gewoon een negatieve score in mijn manager denk ik
Mjah niet echt eigenlijkquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Manager is echt geniaal dit weekend
Dat kan niet. Feyenoord heeft een trouw publiek, beste publiek van Nederland. Geloof Callie nou maarquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:23 schreef Ties02 het volgende:
Live beelden van de tribune's in Rotterdam Zuid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had niet gewisseld, had ik beter wel kunnen doen, al mijn winst van vorige keer is weer weg.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Juist wel. Iedereen scoort kut.
[ afbeelding ]
Was iets met een Fok ofzo erin kan er niet meer op komenquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Degene die net dat Ajax-plaatje postte zal nu wel stil zijn.
Ik had dit weekend voor het eerst Pelle en die verdediger van Twente erin. Voor de rest echt bagger.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had niet gewisseld, had ik beter wel kunnen doen, al mijn winst van vorige keer is weer weg.
Hardop gelachen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:23 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |