SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
onzinquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daar ben ik het echt absoluut niet mee eens. Dat was juist waar ik me ongelooflijk aan ergerde bij hem, ging geen duel aan, geen venijn, gewoon angstig. Andersen is ook nog 1,84, dus dan hebben we nog wat lengte erbij op het middenveld. Nou weet ik niet of hij goed kan koppen, maar toch.
Ben je de "oke ik ga er de volgende wedstrijden eens op letten tyron" al vergeten?quote:
Leuk dat jij bepaalt wanneer ik zie dat ik mis zit. Eriksen discussies hoef je niet met jou te beginnen, omdat alles sowieso fantastisch is. Over andere dingen wel, daar niet vanquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ben je de "oke ik ga er de volgende wedstrijden eens op letten tyron" al vergeten?
Toen zag je dat je gewoon mis zat.
Je gaf toen zelf gewoon toe dat je mis zat en het verkeerd had gezien.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Leuk dat jij bepaalt wanneer ik zie dat ik mis zit. Eriksen discussies hoef je niet met jou te beginnen, omdat alles sowieso fantastisch is. Over andere dingen wel, daar niet van
Het klopt dat het me in die wedstrijd niet tegenviel wat dat betreft. Maar dat maakt de wedstrijden daarvoor en daarna nog niet anders. Ik hoop niet dat je denkt dat ik graag alleen maar negatieve dingen wil zien over Eriksen xxquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je gaf toen zelf gewoon toe dat je mis zat en het verkeerd had gezien.
Dat soort onzin kwam vooral van types als LitmanenAFCA die alleen maar fapt op techniekloze, fysiek sterke grijze muizen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:40 schreef Dven het volgende:
Mensen die nu nog niet inzien dat Eriksen een gigantisch gemis is ook al 'ging hij geen duel aan' en 'had hij geen venijn' en meer van dat soort flauwekul
Net zo'n lullo als die Chelseaman op ajax.netwerk.to en zijn afkeer tegen Suarezquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort onzin kwam vooral van types als LitmanenAFCA die alleen maar fapt op techniekloze, fysiek sterke grijze muizen.
Ja maar die fapt alleen maar op zijn jeugdvriendjes van Zeeburgia.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Net zo'n lullo als die Chelseaman op ajax.netwerk.to en zijn afkeer tegen Suarez
Maher, Assaidi, Narsinghquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar die fapt alleen maar op zijn jeugdvriendjes van Zeeburgia.
In aanvallend opzicht is het een grote leegte die hij achterlaat ja. Ik geloof dat niemand daaraan twijfelt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:40 schreef Dven het volgende:
Mensen die nu nog niet inzien dat Eriksen een gigantisch gemis is ook al 'ging hij geen duel aan' en 'had hij geen venijn' en meer van dat soort flauwekul
Ik zou ze alle drie toch met liefde ingeruild hebben voor wat we nu hebben staan..quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede spelers, maar win je de oorlog ook niet mee.
Verdedigend ook aangezien hij als één van de weinigen prima onder druk uit kan voetballen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
In aanvallend opzicht is het een grote leegte die hij achterlaat ja. Ik geloof dat niemand daaraan twijfelt.
Ik ook hoor. Maarja die waren toch te duur voor het TH. Sana is gelukkig veel goedkoper en heeft ons al veel successen gebracht natuurlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou ze alle drie toch met liefde ingeruild hebben voor wat we nu hebben staan..
Dat is ook aanvallendquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Verdedigend ook aangezien hij als één van de weinigen prima onder druk uit kan voetballen.
Blijft jammer dat we dit jaar echt een extreem matig team hebben. Met een redelijk team had je gewoon kunnen overwinteren in de CL.quote:
De talenten kunnen best individueel wat beter worden, maar ze hebben eigenlijk toppers in het team nodig om zich aan op te trekken. Alleen talenten werkt gewoon niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:54 schreef stoeltafel het volgende:
Zien jullie Ajax nog beter worden? De Boer heeft bijna iedereen al uitgeprobeerd.
Jawel hoor, bijna alle spelers kunnen een stuk beterquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:54 schreef stoeltafel het volgende:
Zien jullie Ajax nog beter worden? De Boer heeft bijna iedereen al uitgeprobeerd.
Wanneer Moisander, Duarte en Bojan terug zijn waarschijnlijk wel ja.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:54 schreef stoeltafel het volgende:
Ook inderdaad. Juist verdedigend is onder druk vandaan kunnen voetballen juist ontzettend belangrijk. Omdat je dan juist weer aan aanvallen kan denken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook aanvallend![]()
Dat hij gemist wordt is duidelijk
En daarom is het zo jammer dat onze categorie 23+ zo waardeloos is eigenlijkquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De talenten kunnen best individueel wat beter worden, maar ze hebben eigenlijk toppers in het team nodig om zich aan op te trekken. Alleen talenten werkt gewoon niet.
Ja en het drukzetten begon bij hem, liep ook het meest van iedereen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook inderdaad. Juist verdedigend is onder druk vandaan kunnen voetballen juist ontzettend belangrijk. Omdat je dan juist weer aan aanvallen kan denken.
Ja maar de spelers die goed zijn en 23+ die gaan naar het buitenland. Die zijn helaas niet vast te houden voor dit Ajax. Zo zonde dat je bij Ajax gewoon elk jaar opnieuw je team moet opbouwen. Had zoveel beter geweest als het in elke competitie gelijk was wat dat betreft qua geld. Maarja dat is een illusie.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En daarom is het zo jammer dat onze categorie 23+ zo waardeloos is eigenlijkDat zouden de spelers moeten zijn die de talenten beter zouden moeten laten spelen maar ze zorgen alleen maar voor extra druk.
Op Moisander na, dat vond en vind ik wel een waardevolle speler, hoewel die jonkies het achterin best aardig doen, voor Poulsen lijkt dit jaar er 1 teveelquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En daarom is het zo jammer dat onze categorie 23+ zo waardeloos is eigenlijkDat zouden de spelers moeten zijn die de talenten beter zouden moeten laten spelen maar ze zorgen alleen maar voor extra druk.
Moisander is niet verkeerd, maar kan het ook niet in zijn eentje. Schone, Poulsen, Siggy, Vermeer, De Jong; allemaal halen ze hun niveau niet en dit zijn de spelers die op basis van leeftijd en ervaring de kar zouden moeten trekken. Je kunt wel boos worden op Fischer en Boilesen, maar dat zijn juist de spelers die de fouten nog mogen maken. De balans is momenteel helemaal pleite.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op Moisander na, dat vond en vind ik wel een waardevolle speler, hoewel die jonkies het achterin best aardig doen, voor Poulsen lijkt dit jaar er 1 teveel
Het hoeven ook geen wereldspelers te zijn, maar een bepaald basisniveau is toch niet teveel gevraagd?quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar de spelers die goed zijn en 23+ die gaan naar het buitenland. Die zijn helaas niet vast te houden voor dit Ajax. Zo zonde dat je bij Ajax gewoon elk jaar opnieuw je team moet opbouwen. Had zoveel beter geweest als het in elke competitie gelijk was wat dat betreft qua geld. Maarja dat is een illusie.
Een ervaren speler in elke linie is wel goed genoeg hoor. Maar dan moet je de Jong in de spits zetten en dan eigenlijk nog een echt goede ervaren middenvelder halen. Van der Vaart had ideaal geweest.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Moisander is niet verkeerd, maar kan het ook niet in zijn eentje. Schone, Poulsen, Siggy, Vermeer, De Jong; allemaal halen ze hun niveau niet en dit zijn de spelers die op basis van leeftijd en ervaring de kar zouden moeten trekken. Je kunt wel boos worden op Fischer en Boilesen, maar dat zijn juist de spelers die de fouten nog mogen maken. De balans is momenteel helemaal pleite.
Zeker niet. Maar dat soort spelers moet je dus wel aankopen. Kan jordi zo wel weer aankomen dat het beleid is dat ze talenten van 16 halen, maar je moet juist directe versterkingen halen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het hoeven ook geen wereldspelers te zijn, maar een bepaald basisniveau is toch niet teveel gevraagd?
Omdat je niet zomaar dat geld aan salaris kan uitgeven. Dat blijft namelijk een tijdje staan en kom je in de problemen met je begrotingen. Ajax moet gewoon proberen op een structurele manier hun inkomsten te vergroten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:06 schreef MouzurX het volgende:
Hoezo moet ajax nou eigenlijk elk jaar opnieuw beginnen?
Stel ze worden weer kampioen, dan heb je echt een enorme bak geld. Kan je die spelers die goed zijn gewoon een flink salaris bieden wat iig niet als reden voor een stap naar het buitenland meer hoeft te zijn.
Van der Vaart is wel een goeie speler maar dan moet je in zijn dienst gaan voetballen en dat strookt weer met de hele Ajax filosofiequote:Op zondag 27 oktober 2013 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een ervaren speler in elke linie is wel goed genoeg hoor. Maar dan moet je de Jong in de spits zetten en dan eigenlijk nog een echt goede ervaren middenvelder halen. Van der Vaart had ideaal geweest.
Dat risicoloze "domineren" hoort ook niet bij de Ajax-filosofie.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van der Vaart is wel een goeie speler maar dan moet je in zijn dienst gaan voetballen en dat strookt weer met de hele Ajax filosofie
Maar wat ik zeg dus, ze hebben nu een vrij grote buffer opgebouwd, pak je nog een keer CL dan word het helemaal veel. Vervolgens moet je toch wel een vrij constante inkomstenstroom kunnen generen met spelers verkopen uit de jeugd en CL halen? Voor de rest zijn er nou eenmaal niet zoveel inkomsten te behalen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je niet zomaar dat geld aan salaris kan uitgeven. Dat blijft namelijk een tijdje staan en kom je in de problemen met je begrotingen. Ajax moet gewoon proberen op een structurele manier hun inkomsten te vergroten.
Wat wil je daar nou mee zeggen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat risicoloze "domineren" hoort ook niet bij de Ajax-filosofie.
Je moet niet gokken op de CL, dat hebben we te lang gedaan. Je moet dus ergens qua marketing of sponsoring een manier vinden om de inkomsten te vergroten ofzo.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Maar wat ik zeg dus, ze hebben nu een vrij grote buffer opgebouwd, pak je nog een keer CL dan word het helemaal veel. Vervolgens moet je toch wel een vrij constante inkomstenstroom kunnen generen met spelers verkopen uit de jeugd en CL halen? Voor de rest zijn er nou eenmaal niet zoveel inkomsten te behalen.
Van der Vaart kan ook wel in het systeem voetballen hoor. Goede voetballers kunnen dat altijd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat wil je daar nou mee zeggen?
Het heeft toch weinig zin om spelers naar een bepaalde filosofie op te leiden en dan in het eerste anders gaan spelen
Als halfspeler wordt er fysiek veel meer van je gevraagd dan als luie 10. Dan zie ik nog liever Pienaar komen eigenlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Vaart kan ook wel in het systeem voetballen hoor. Goede voetballers kunnen dat altijd.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:12 schreef GGMM het volgende:
Schade is dus te overzien.
Nu eens tijd dat we kansen gaan creëren.
Hij kan helemaal niet lopen manquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Vaart kan ook wel in het systeem voetballen hoor. Goede voetballers kunnen dat altijd.
VdV heeft idd erg veel moeite op de half posities. Niet voor niks dat hij constant in de 70e minuut werd gewisseld bij Tottenham.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als halfspeler wordt er fysiek veel meer van je gevraagd dan als luie 10. Dan zie ik nog liever Pienaar komen eigenlijk.
En daar speelde hij op 10quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:15 schreef Syntix het volgende:
[..]
VdV heeft idd erg veel moeite op de half posities. Niet voor niks dat hij constant in de 70e minuut werd gewisseld bij Tottenham.
Urby zou het ook kunnen bij Ajaxquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als halfspeler wordt er fysiek veel meer van je gevraagd dan als luie 10. Dan zie ik nog liever Pienaar komen eigenlijk.
Slechter dan de Jong kan hij het niet doen hoor. Die staat ook altijd te diep en moet de andere halfspeler ook al het loopwerk doen. Wie zie jij dan graag als creatieve middenvelder erbij?quote:
Urby is eigenlijk net op het verkeerde moment weggegaan. Net toen er een systeem kwam met zijn ideale positie ging hij weg.quote:
Urby als half zou ik wel toejuichen jaquote:
Denk niet dat hij er spijt van heeftquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Urby is eigenlijk net op het verkeerde moment weggegaan. Net toen er een systeem kwam met zijn ideale positie ging hij weg.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Slechter dan de Jong kan hij het niet doen hoor. Die staat ook altijd te diep en moet de andere halfspeler ook al het loopwerk doen. Wie zie jij dan graag als creatieve middenvelder erbij?
Hopelijk komt hij volgend jaar terug. Zijn contract loopt toch af?quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Urby als half zou ik wel toejuichen jaTechniek en creativiteit gekoppeld aan dynamiek en diepgang is eigenlijk precies wat we nu nodig hebben.
Ligt eraan. Als we eerder in dat systeem hadden gespeeld had hij zich kunnen ontwikkelen op een vaste positie en had hij niet door het hele team gegooid geworden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Denk niet dat hij er spijt van heeft
ja maar Milanquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als we eerder in dat systeem hadden gespeeld had hij zich kunnen ontwikkelen op een vaste positie en had hij niet door het hele team gegooid geworden.
Toch zou ik het niet erg vinden als van der Vaart terug kwam bij Ajax hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]Hij kan wel voetballen maar niet op die positie, is echt een 10 voor achter de spits
Ja maar met ontwikkeling had hij daar misschien echt een topper kunnen zijn. En niet een bankzitter.quote:
Financieel is hij er goed op vooruit gegaan, wat ik van hem nooit begrepen heb is dat hij zich niet volledig op de linksback plek heeft geconcentreerd, daar zijn maar weinig goeie van en had hij zomaar bij topclub kunnen spelen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als we eerder in dat systeem hadden gespeeld had hij zich kunnen ontwikkelen op een vaste positie en had hij niet door het hele team gegooid geworden.
Op de linksback plek was hij totaal niet goed. Hij stond altijd te dromen en was verdedigend niet goed. Echt op linkshalf hoort hij thuis in het systeem wat we nu bij Ajax spelen. Dan had hij echt een topper kunnen worden bij Ajax.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Financieel is hij er goed op vooruit gegaan, wat ik van hem nooit begrepen heb is dat hij zich niet volledig op de linksback plek heeft geconcentreerd, daar zijn maar weinig goeie van en had hij zomaar bij topclub kunnen spelen.
oh ja, dan had hij nu bij Barca gespeeld ipv Neymarquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar met ontwikkeling had hij daar misschien echt een topper kunnen zijn. En niet een bankzitter.
Nee als linksback welquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op de linksback plek was hij totaal niet goed. Hij stond altijd te dromen en was verdedigend niet goed. Echt op linkshalf hoort hij thuis in het systeem wat we nu bij Ajax spelen. Dan had hij echt een topper kunnen worden bij Ajax.
Misschien wel in de basis bij United of Arsenal ofzo.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:25 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja, dan had hij nu bij Barca gespeeld ipv Neymar
Urby heeft een beetje een klassiek probleem: te veel techniek, te weinig van het andere waardoor je eigenlijk altijd net tekort komt voor de wereldtop.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:25 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja, dan had hij nu bij Barca gespeeld ipv Neymar
Jawel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is hij verdedigend niet goed genoeg voor.
Dit is wel echt triest zeg, maar aan de andere kant is het ook wel logisch met al het blessureleed en vertrekkende basisspelers.quote:
Kun je voorstellen als we wél aankopen hadden gedaan die ook echt iets toevoegde..quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:18 schreef Tyron het volgende:
Zelfs Vitesse - Groningen zit mee
Hadden we maar gewonnen
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 27-10-2013 om 18:35:00RT @TomvanderMolen: Ajax nog maar 9 punten boven de nacompetitie-streep #ajax #entweede reageer retweet
quote:Messi `Idol` Tristan Alif: Andik and Messi
Posted: 25.10.2013 07:30
Liputan6.com, Jakarta: Tristan Alif Noufal called Ajax Amsterdam to get in their club's football academy. Tristan will be leaving next October 30 to get appreciation in the form of an allowance of Rp 10 million of Commission I of the House of Representatives. Parents who deliver Tristan Alif express gratitude and thanks.
"Thanks Om," said Alif to the commission of the House at a meeting of Commission I Nusantara II Parliament Building, Senayan, Jakarta, Thursday (10/24/2013).
Alif which is still sitting in 4th grade Kartika, South Jakarta was admitted hobby of playing football since he often accompanied his father watching a football game on television. Finally, Alif started liking football and pursue his hobby.
"I used to love watching the ball so now likes to play ball," said Alif who idolized Andik Vermansyah and Barcelona star Lionel Messi is plain.
According to Tristan Alif parents, Ivan Trianto father that his son had joined Liverpool's academy Indonesia. Later when I was around 10 years old, Alif promised would be taken to the central academy Liverpool, England. But because there is a problem with Indonesian football in FIFA rankings so far, it cannot be brought into the UK.
In addition to Liverpool Indonesia, according to Ivan Trianto, his son was also preferred by many European clubs who offered to join.
"There are a lot of clubs in Europe such as Ajax, Hamburg, Barcelona and others who asked him to join. Fact when Pep Guardiola to Indonesia he asked to demonstrate his ability Alif directly. Appreciate the technique and eventually Pep owned by Alif," added Ivan.
Once, for a lot of information, Ivan finally agreed to put his children in the Ajax youth academy. Because, based on FIFA rankings best school in the world of college football is Ajax.
"Once we learn the school's best football academies in the world according to the FIFA one is Ajax. Moreover Ajax request Alif playing at the club for 5 years at the academy there. Finally we agreed to bring Alif to Ajax Amsterdam," he said.
AZ is de enige winnaar. Wij hebben gewoon geluk dat de rest zo kut isquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:48 schreef huffderobot het volgende:
De topictitel is bijzonder waar. Alhoewel we Vitesse en Groningen ook tot grote winnaar mogen bestempelen en misschien AZ ook nog wel...
Normaal gesproken zou je zeggen dat die uiteindelijk toch niet meedoen om de titel, maar dit seizoen kun je nergens van op aan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:48 schreef huffderobot het volgende:
De topictitel is bijzonder waar. Alhoewel we Vitesse en Groningen ook tot grote winnaar mogen bestempelen en misschien AZ ook nog wel...
Ziet er best sick uit. Vooral knap omdat hij zo te zien tegen/met oudere kinderen speelt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze hebben de eerste versterking al binnen.
Ja, ik zit hier als Twentenaar ook met een gevoel van "Oh, okee, vaag, maar prima dan." Aleen Twente gezien, maar die andere uitslagen zijn absured. Het verloop ook. Vitesse maakt een kwartier voor tijd 2-0 en raakt dan in paniek. Feyenoord heeft in de eerste helft geen kind aan Heracles, maar verliest. Twente hoort met 5-0 te verliezen, maar komt nog gelijk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
AZ is de enige winnaar. Wij hebben gewoon geluk dat de rest zo kut is
We hadden dik voor kunnen staan al helaas
En Bojan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:12 schreef Vermecelli het volgende:
Op dit moment kan de Boer denk ik niet veel beter met het elftal. Hopen dat Moisander en Duarte snel weer fit zijn.
Ajax was de afgelopen jaren gewoon erg sterk. Zeker geen kampioen van de armoede. Maar als het dit seizoen zo door gaat dan gaat aanstaande kampioen wel de kampioen van de armoede worden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:04 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ja, ik zit hier als Twentenaar ook met een gevoel van "Oh, okee, vaag, maar prima dan." Aleen Twente gezien, maar die andere uitslagen zijn absured. Het verloop ook. Vitesse maakt een kwartier voor tijd 2-0 en raakt dan in paniek. Feyenoord heeft in de eerste helft geen kind aan Heracles, maar verliest. Twente hoort met 5-0 te verliezen, maar komt nog gelijk.
Dit jaar gaat de boeken in. Ajax de afgelopen jaren kampioen van de armoede? Dacht het niet. De echte kampioen van de armoede zien we waarschijnlijk pas op de laatste speeldag van 2014. Als ze die schaal dan nog omhoog durven te steken.![]()
(omkopig, belchinezen, maffia, doping, hasj - coke - en billen, men weet)
Niks aan die vent. Pure individualist alleen uit om weer doelpuntjes te maken zodat ze zijn contract in Barcelona verlengen. Lekker Andersen of De Sa laten staanquote:
Misschien wel kampioen van de armoede, maar niet kampioen omdat de rest het liet afwetenquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:15 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ajax was de afgelopen jaren gewoon erg sterk. Zeker geen kampioen van de armoede. Maar als het dit seizoen zo door gaat dan gaat aanstaande kampioen wel de kampioen van de armoede worden.
Ik heb Bojan altijd gesteund en zal dat altijd blijven doen. Wereldspeler. Heeft het overal laten zien.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:15 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Niks aan die vent. Pure individualist alleen uit om weer doelpuntjes te maken zodat ze zijn contract in Barcelona verlengen. Lekker Andersen of De Sa laten staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:22 schreef wieisboos het volgende:
We hebben 1 punt meer dan vorig jaar na 11 speelrondes
Hoe reageerden ze? Een beetje beledigd van 'stel je niet aan'? Had de tv al uitstaan..quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Netjes.
Die spelers gisteren trouwensNa toch heel behoorlijk gesteund te zijn de hele wedstrijd een terecht fluitconcert na d match en toen ze het publiek kwamen bedanken. Die reactie toen ze uitgefloten werden
![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:32 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik heb Bojan altijd gesteund en zal dat altijd blijven doen. Wereldspeler. Heeft het overal laten zien.Bojan moet gewoon in de spits. Siggy is toch bagger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon met Fischer-Bojan-Andersen spelen en ze met z'n 3e een dag in een kamer zetten zodat ze precies weten wat ze aan elkaar hebben en dan gewoon lekker voetballen. Je kan veel zeggen (zeker over Fischer en Bojan) maar lekker ballen kunnen ze allemaal.
Iets wat ik bij De Sa weer niet zie (Hard rennen en dan maar proberen voor te geven, geen individuele actie, geen creativiteit)
Wat we al jaren roepen is waarheid geworden. Het niveau is gezakt en clubs met matige budgetten kunnen voor minder geld 11 aardige spelers opstellen.
Clubs die nog een beetje vermogen hebben kunnen van de winter het kampioenschap kopen met 1 of 2 gerichte (dure) aankopen.So confused when you're lost in the groove
Twijfelend of ze dichterbij moesten komen of niet en toen toch maar afkeurend ver weg gebleven en doorgelopenquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoe reageerden ze? Een beetje beledigd van 'stel je niet aan'? Had de tv al uitstaan..
CLubs zoals Ajax.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:59 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Bojan moet gewoon in de spits. Siggy is toch bagger.
Gewoon met Fischer-Bojan-Andersen spelen en ze met z'n 3e een dag in een kamer zetten zodat ze precies weten wat ze aan elkaar hebben en dan gewoon lekker voetballen. Je kan veel zeggen (zeker over Fischer en Bojan) maar lekker ballen kunnen ze allemaal.
Iets wat ik bij De Sa weer niet zie (Hard rennen en dan maar proberen voor te geven, geen individuele actie, geen creativiteit)
Wat we al jaren roepen is waarheid geworden. Het niveau is gezakt en clubs met matige budgetten kunnen voor minder geld 11 aardige spelers opstellen.
Clubs die nog een beetje vermogen hebben kunnen van de winter het kampioenschap kopen met 1 of 2 gerichte (dure) aankopen.
Nee dit was echt omdat ze uitgefloten werden wat terecht was. Verder klopt het wel ja wat je zegt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
De jongens die we nu hebben lopen vind ik prima met het publiek hoor. Dit is gewoon omdat ze balen van het resultaat. Als ik zie dat ze shirts geven bij celtic (en toen ook bij city)bijvoorbeeld.
ik zou ze wel wat vaker in het home willen zien maar dat is allemaal al meer dan vroeger
twitter:basvuik_ twitterde op zondag 27-10-2013 om 20:54:17Falcao van AS Monaco jaren jaren terug aangeboden aan #Ajax volgens Jan Everse bij FC Rijmond @AjaxFanzoneNL #Ajax koos toen voor Cvitanich. reageer retweet
Als dat waar isquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:basvuik_ twitterde op zondag 27-10-2013 om 20:54:17Falcao van AS Monaco jaren jaren terug aangeboden aan #Ajax volgens Jan Everse bij FC Rijmond @AjaxFanzoneNL #Ajax koos toen voor Cvitanich. reageer retweet
Ach bij Ajax was hij toch rechtsbuiten gezet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
Veel waarheidquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:15 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Niks aan die vent. Pure individualist alleen uit om weer doelpuntjes te maken zodat ze zijn contract in Barcelona verlengen. Lekker Andersen of De Sa laten staan
Jij zou Andersen er weer uit halen voor Bojan? Aan Andersen hebben we in de toekomst veel meer dan aan Bojan dus laat die maar lekker vlieguren maken kan Bojan mooi invallen als het nodig is.quote:
Zet Andersen maar op het middenveld. Is de Jong daar weg. Kan Bojan ook beter renderen op rechts.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij zou Andersen er weer uit halen voor Bojan? Aan Andersen hebben we in de toekomst veel meer dan aan Bojan dus laat die maar lekker vlieguren maken kan Bojan mooi invallen als het nodig is.
Laten we dat maar niet doen. Maar goed de hele wereld wacht al jaren tot Bojan gaat renderenquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zet Andersen maar op het middenveld. Is de Jong daar weg. Kan Bojan ook beter renderen op rechts.
Of Andersen op links en dan Fischer laten banken. Niks mis mee. Eigenlijk vind ik alles goed zolang de Jong maar weggaat van het middenveld.quote:
Niet helemaal:quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon laten staan zoals het nu staat maar dan Duarte op CVM. Serero vervangen heeft toch geen nut want er is geen betere helaas.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of Andersen op links en dan Fischer laten banken. Niks mis mee. Eigenlijk vind ik alles goed zolang de Jong maar weggaat van het middenveld.
Wist je dat Messi ook bijna voor Ajax speelde en dat Felipe Kasmirsky nu de linksback van Atleti bij Ajax heeft gezeten echt super speciaal allemaalquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:02 schreef LogiteX het volgende:
[..]
Niet helemaal:
http://ajax1.nl/archief/t(...)-leeftijd-naar-ajax/
Blind op CVM is niet zo slecht hoor. Gewoon Blind dus op CVM met Duarte en Serero als halven. De Jong in de spits en dan Andersen of Fischer op links en Bojan op rechts. En dan maar uit zien te houden tot de winterstop en dan een Ola John of Cuenca halen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon laten staan zoals het nu staat maar dan Duarte op CVM. Serero vervangen heeft toch geen nut want er is geen betere helaas.
Het probleem is eerder dat Boilesen niet echt best aan het spelen is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blind op CVM is niet zo slecht hoor. Gewoon Blind dus op CVM met Duarte en Serero als halven. De Jong in de spits en dan Andersen of Fischer op links en Bojan op rechts. En dan maar uit zien te houden tot de winterstop en dan een Ola John of Cuenca halen.
Ik kan alleen PSV en Vitesse naast Ajax bedenken die dat kunnen.quote:
De grote vraag is: Wie is betaalbaar?quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Vorig jaar met Babel, Boerrigter, Lukoki en Sulejmani er nog bij vond de Boer Cuenca nog nodig, ze gaan op zeker op zoek naar een buitenspeler.
Cuenca, Elia of John. Dat is het scoutinglijstje vrees ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De grote vraag is: Wie is betaalbaar?
Waarom niet een keer van het kaliber Suarez? Een échte winnaarquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Cuenca, Elia of John. Dat is het scoutinglijstje vrees ik.
In Nederland kan ik alleen Tadic bedenken die dat kaliber benadert.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom niet een keer van het kaliber Suarez? Een échte winnaar
Fischer is een winnaar voor de camera's, maar op het veld...![]()
Boussoufa wil ook weg uit Ruslandquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boularouz zijn contract bij Brøndby is niet rechtsgeldig
Omdat de KNVB zowat de enige bond is die er streng op toeziet dat er geen rode cijfers komen. Een model qua Manchester City is ondenkbaar in de Eredivisie, kijk maar naar Vitesse.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:35 schreef The_Groove het volgende:
[..]
In Nederland kan ik alleen Tadic bedenken die dat kaliber benadert.
Ik kan ze verder niet bedenken, ook in het buitenland pik je die niet 1.2.3. op omdat Ajax maar 1miljoen betaald.
Een model a la PSG wel. Dus een BV'tje van de sjeikh die dan 100 miljoen per jaar aan sponsorgeld overmaakt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat de KNVB zowat de enige bond is die er streng op toeziet dat er geen rode cijfers komen. Een model qua Manchester City is ondenkbaar in de Eredivisie, kijk maar naar Vitesse.
Waarom denk je dat Vitesse nu een 'nieuwe' eigenaar heeft? Kunnen ze mooi onder die regeltjes uitkomen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat de KNVB zowat de enige bond is die er streng op toeziet dat er geen rode cijfers komen. Een model qua Manchester City is ondenkbaar in de Eredivisie, kijk maar naar Vitesse.
En Defour komt ookquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boussoufa wil ook weg uit Rusland
johansson zou wel schitterend zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:35 schreef The_Groove het volgende:
[..]
In Nederland kan ik alleen Tadic bedenken die dat kaliber benadert.
Ik kan ze verder niet bedenken, ook in het buitenland pik je die niet 1.2.3. op omdat Ajax maar 1miljoen betaald.
Dat is ook wel zo, maar het is dan ook wel echt een enorme vormdip bij bijna iedereen hoor.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:04 schreef Tarado het volgende:
Het is echt extreem slecht momenteel en dat heb je echt niet met een aankoop van een leuke buitenspeler opgelost, spelers die Ajax echt verder zouden helpen komen toch niet dus ook zinloos om te hameren op een winterstop aankoop want dat zijn toch alleen maar breedte oplossingen.
Positief is dat de schade meevalt en je met dit brandhout nog gewoon gedeeld eerste staat, geen paniek dus, hard werken aan herstel, uiteindelijk is de selectie beter dan die van de anderen en dat zal zich hopelijk snel gaan uitbetalen.
Dat zit hem toch wel in het te gehaast wat willen doen ipv de juiste oplossing zoekenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar het is dan ook wel echt een enorme vormdip bij bijna iedereen hoor.
En ik snap gewoon niet waarom Ajax geen doelpunten meer kan maken, het is al weten totaal drama, niets gaat erin, hoe makkelijk de kans ook...
Ja maar komop, ik zie, zelfs in Nederland, bij modale clubs, spitsen ballen erin rammen, uit elke hoek, waarom kan niemand bij Ajax dat? Gewoon datgene waar het hele spelletje om draaitquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zit hem toch wel in het te gehaast wat willen doen ipv de juiste oplossing zoeken
Blijkbaar is dat niet alleen bij Ajax zoquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar komop, ik zie, zelfs in Nederland, bij modale clubs, spitsen ballen erin rammen, uit elke hoek, waarom kan niemand bij Ajax dat? Gewoon datgene waar het hele spelletje om draait.
True, maar die zijn altijd al kut geweest, Ajax nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat niet alleen bij Ajax zo
Zoveel waarheid in jouw posts JR! Ajb die opstelling idd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blind op CVM is niet zo slecht hoor. Gewoon Blind dus op CVM met Duarte en Serero als halven. De Jong in de spits en dan Andersen of Fischer op links en Bojan op rechts. En dan maar uit zien te houden tot de winterstop en dan een Ola John of Cuenca halen.
En wanneer was dat dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:31 schreef Iwanius het volgende:
Als Ajax na dit weekend (slechte generale) geen punten pakt in de komende wedstrijden (maakt niet uit of het nu in EU verband of de beker/landstitel is) dan word het misschien tijd de Cruijff doctrine iets aan te passen. Ik kan mij nog herinneren dat er ooit een Van Gaal doctrine was die zowel op de korte als de lange termijn zoden aan de dijk zette.
Klopt van geen meter, Van Gaal plukte juist de vruchten van de door JC opgezette jeugdopleiding en maakte er een zooitje van.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:31 schreef Iwanius het volgende:
Als Ajax na dit weekend (slechte generale) geen punten pakt in de komende wedstrijden (maakt niet uit of het nu in EU verband of de beker/landstitel is) dan word het misschien tijd de Cruijff doctrine iets aan te passen. Ik kan mij nog herinneren dat er ooit een Van Gaal doctrine was die zowel op de korte als de lange termijn zoden aan de dijk zette.
Het kan wel, tegen Celtic was het veldspel ook niet onaardig en als je dan je kansen nog eens benut hebben we het nergens meer over.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:45 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben benieuwd of we nog ineens goed gaan spelen tegen Vitesse. Twente speelt thuis tegen NEC, PSV thuis tegen PEC zonder Depay en met een keeper die er niks van schijnt te kunnen, Feyenoord uit bij Cambuur zonder Pellé, AZ thuis tegen ADO.. vergeet ik nog meer titelkandidaten?
Komt dat door de wind of was Kluivert er met de spelersbus vandoor?quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt dat door de wind of was Kluivert er met de spelersbus vandoor?
Alsof Kluivert de NSBér nog bij Ajax mag komenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
ja, dat mag hijquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof Kluivert de NSBér nog bij Ajax mag komen.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar houd ik je aanquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:22 schreef tammepiet het volgende:
Zo'n week dat alles misgaat, als we tegen ASWH niet probleemloos winnen post ik een foto van mijn bolle reet hier.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom is hij NSBer?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ajax zal wel een nieuwe tent krijgen, deze lappen ze op en gaat naar Rotterdam, die hebben ook adidas volgend seizoen maar een minder contractquote:
Waarom zou Ajax probleem de wedstrijd winnen? Weinig vertrouwen in de pot, denk max 2-0 en nog moeizaam ook. Ajax creëert zo verschrikkelijk weinig...quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:22 schreef tammepiet het volgende:
Zo'n week dat alles misgaat, als we tegen ASWH niet probleemloos winnen post ik een foto van mijn bolle reet hier.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax zal wel een nieuwe tent krijgen, deze lappen ze op en gaat naar Rotterdam, die hebben ook adidas volgend seizoen maar een minder contract
[..]
Ajax zal wel een nieuwe tent krijgen, deze lappen ze op en gaat naar Rotterdam, die hebben ook adidas volgend seizoen maar een minder contract
Vooral in zijn laatste seizoen , toen die zelf aankopen moest doenquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:31 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat was het ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
Was dit de adidas performance centre?
Ik weet van andere sporthallen idd altijd dat ze die dingen in de winter weghalenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:26 schreef Syntix het volgende:
Wie bouwt er dan ook zo'n opblaasbaar fragiel dingetje in NL
Dat staat zo weer, lijkt me niet echt een probleemquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik weet van andere sporthallen idd altijd dat ze die dingen in de winter weghalen
Dat lijkt me ook geen probleem inderdaad. Of bouw anders gewoon een echte hal om dat veld heen. Qua luchtdruk zijn die ballonhallen sowieso nooit prettig om in te trainen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat staat zo weer, lijkt me niet echt een probleem
Alleen hing het ook helemaal vol met verlichting en camera's.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat staat zo weer, lijkt me niet echt een probleem
Zoiets doen ze al met pionnen die licht geven.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:26 schreef Syntix het volgende:
Wie bouwt er dan ook zo'n opblaasbaar fragiel dingetje in NLKunnen we nu niet ook zo'n "footbonaut" krijgen zoals bij Dortmund:
Binnen een maand heb je gewoon een echte hal staan lijkt mij. Investeer daar nog in zou ik zeggen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alleen hing het ook helemaal vol met verlichting en camera's.
[..]
Zoiets doen ze al met pionnen die licht geven.
Deze was toch volledig door adidas gefinancierd?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Binnen een maand heb je gewoon een echte hal staan lijkt mij. Investeer daar nog in zou ik zeggen.
Kan wel ja. Maar alsnog, bouw nu gewoon een echte sporthal ipv zo'n flut opblaashal.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze was toch volledig door adidas gefinancierd?
Nu net voor het winter wordt is het handig als het snel weer staatquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kan wel ja. Maar alsnog, bouw nu gewoon een echte sporthal ipv zo'n flut opblaashal.
http://www.viagogo.nl/Spo(...)na-Kaartjes/E-568979quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:17 schreef Landgeld het volgende:
Vraag omtrent tickets: Is het nog mogelijk om via de "normale wegen" tickets te krijgen voor de wedstrijd Ajax-Barcelona? Kan nergens een verkoopschema vinden. Iemand tips?
Nee hoor. 410 zit niet meer in 410quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
http://www.viagogo.nl/Spo(...)na-Kaartjes/E-568979
Voor slechts 160 euro anderhalf uur het gejengel van trommeltjes aanhoren.
Makes sensequote:Op maandag 28 oktober 2013 13:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee hoor. 410 zit niet meer in 410
Is nog maar een jaar of vijf zo.quote:
Hoe moet ik dat weten dan? Ben alleen vorig jaar een keertje in die bak geweest.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is nog maar een jaar of vijf zo.
Je hoeft het ook niet te weten, maar een beetje troller zou voorbereid zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten dan? Ben alleen vorig jaar een keertje in die bak geweest.
Was niet eens als troll bedoeld man, wil mijn joodse vrienden af en toe gewoon helpen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te weten, maar een beetje troller zou voorbereid zijn.
Rare manier van helpen daar toch in Rotterdam. Lekker gefloten gister?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Was niet eens als troll bedoeld man, wil mijn joodse vrienden af en toe gewoon helpen.
Ik geef hem toch een goede link? Ik fluit mijn eigen spelers niet uit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Rare manier van helpen daar toch in Rotterdam. Lekker gefloten gister?
Toch raar. Dat zeggen jullie allemaal. Stond er een CD op dan gister?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik geef hem toch een goede link? Ik fluit mijn eigen spelers niet uit.
Ze lopen ook niet weg schijntquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Toch raar. Dat zeggen jullie allemaal. Stond er een CD op dan gister?
Nee hoor, waren er genoeg die floten. Maar ik kan hier alleen maar voor mezelf spreken he.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Da's zeker zo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee hoor, waren er genoeg die floten. Maar ik kan hier alleen maar voor mezelf spreken he.
hehequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Talentvolle speler?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:36 schreef tammepiet het volgende:
[ afbeelding ]
De boi debuteert dinsdag.
Nieuwe impuls enzoquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mwah, hij is snel en verder... niet veel.
Waarom is lukaki dan verhuurd?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mwah, hij is snel en verder... niet veel.
Tja, mooie planning is dat zo wel. Ik denk dat spelers als Bazoer, Meleg en Lobotka gewoon bij Jong spelen.twitter:
Zijn er ook nog kaarten via reguliere kanalen te kopen? Niet dus?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
http://www.viagogo.nl/Spo(...)na-Kaartjes/E-568979
Voor slechts 160 euro anderhalf uur het gejengel van trommeltjes aanhoren.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:50 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Zijn er ook nog kaarten via reguliere kanalen te kopen? Niet dus?
twitter:AjaxSupport twitterde op donderdag 17-10-2013 om 13:46:49@peijes Nu geen beschikbaarheid. Het is afwachten op aantal barca fans en UEFA ca 2 weken voor de wedstrijd pas meer duidelijkheid. reageer retweet
quote:Mickey van der Hart (19) verdedigt het doel van Ajax in de ontmoeting in de KNVB-beker tegen hoofdklasser ASWH. Trainer Frank de Boer laat normaal gesproken zijn tweede doelman aantreden in het bekertoernooi, maar Kenneth Vermeer staat maandag onder de lat in de competitiewedstrijd van Jong Ajax tegen FC Dordrecht.
Ik verwacht dat hij tegen de koploper van de Jupiler League meer te doen zal krijgen dan tegen een amateurclub, verklaarde De Boer maandag op de clubwebsite.
Voor Niklas Moisander en Lerin Duarte komt het duel te vroeg, terwijl het meespelen van Lasse Schöne en Ricardo van Rhijn twijfelachtig is.
Teh fuck hoe gaan ze spelen dan?twitter:BvdPloegg twitterde op maandag 28-10-2013 om 16:17:02Sana en V.d. Hoorn zullen vanavond in ieder geval meedoen met Jong #Ajax en niet met Ajax 1. Selectie wordt bekend na Jong Ajax-Dordrecht. reageer retweet
Ze willen gewoon Dordrecht KAPOT maken. Waar ik trouwens een groot voorstander van benquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Teh fuck hoe gaan ze spelen dan?twitter:BvdPloegg twitterde op maandag 28-10-2013 om 16:17:02Sana en V.d. Hoorn zullen vanavond in ieder geval meedoen met Jong #Ajax en niet met Ajax 1. Selectie wordt bekend na Jong Ajax-Dordrecht. reageer retweet
Bron?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eigenlijk boeit die wedstrijd tegen de amateurs me vrij weinig. Je kan toch alleen maar verliezen.
Vermeij op rechtsbuitenquote:
meleg is wissel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vermeij op rechtsbuiten! Meleg morgen ook bij Ajax 1?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vermeij op rechtsbuiten! Meleg morgen ook bij Ajax 1?
Misschien wel.twitter:
Eigenlijk zou je juist van zulke jongens op moeten stellen. Ik denk dat zij een stuk gemotiveerder zijn tegen amateurs dan onze huidige basiself.quote:
Hoezo niet? Als hij niet in actie komt of kort invalt dan kan hij gewoon meedoen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dan kan hij toch morgen in Ajax 1 spelen of niet dan?
Dat zeg ikquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als hij niet in actie komt of kort invalt dan kan hij gewoon meedoen.
Kon je daar ook douchen dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al het gas is eruit gelopen ja.
zijn alweer uitverkocht.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
Voor de liefhebbers, de laatste kaarten Ajax - Celtic zijn in de verkoop gegaan.
heb zelf al een ppt maar had nog wel een kaart voor een vriend op de kop getikt.
Alleen beperkt zicht nog geloof ik? Zal ook wel zo weg zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
oh blijkbaar toch niet uitverkocht.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:55 schreef Smoofie het volgende:
Wat een aids, ik om 12:00 uur klaarzitten, zeggen ze het is uitgesteld zonder tijd erbij te vermelden..
twitter:AjaxSupport twitterde op maandag 28-10-2013 om 16:17:19Verkoop extra kaarten CL wedstrijd Ajax - Celtic FC start vanavond om 18:00u uitsluitend online en alleen voor (S)CC houders. #ajacel #CL reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op maandag 28-10-2013 om 17:46:36Over een kwartiertje gaat de losse kaartverkoop voor #Ajax - Celtic alsnog van start. Snel zijn! http://t.co/rJddkMx43e #ajacel reageer retweet
Ja toen had ik tentamens gvd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]twitter:AjaxSupport twitterde op maandag 28-10-2013 om 16:17:19Verkoop extra kaarten CL wedstrijd Ajax - Celtic FC start vanavond om 18:00u uitsluitend online en alleen voor (S)CC houders. #ajacel #CL reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op maandag 28-10-2013 om 17:46:36Over een kwartiertje gaat de losse kaartverkoop voor #Ajax - Celtic alsnog van start. Snel zijn! http://t.co/rJddkMx43e #ajacel reageer retweet
Wdf doet van de hoorn bij jong Ajax dan ipv bekerduel morgen... Hij kan er niet zoveel van maar tegen amateurs? is dit een signaal ala el hamlap van de boer?quote:
ik kijk verder nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En Castillion wordt constant neergehaald maar dat is steeds niks.
Heel matig. Kan ook niet anders als je de opstelling zag.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik kijk verder niethoe is het spel?
Dord is een sterkere tegenstander dan ASWH. De mindere gaan morgen mee als wissel tegen ASWH.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:31 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Wdf doet van de hoorn bij jong Ajax dan ipv bekerduel morgen... Hij kan er niet zoveel van maar tegen amateurs? is dit een signaal ala el hamlap van de boer?
Kan het hier alleen maar mee eens zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:14 schreef Kopsterk het volgende:
Niet verrassend dat dit team er weinig van bakt. Drie verdedigende middenvelders en ontzettend matige spelers in de aanval en de verdediging. Veltman heeft 15 keer meer talent dan Van der Hoorn trouwens.
Hoop dat ie na de winterstop kan aansluiten bij het eerste. Ik zie in hem bijvoorbeeld veel meer dan Klaassen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:40 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Kan het hier alleen maar mee eens zijn.
Lobotka potentie om door te breken? De paar wedstrijdjes Jong Ajax die ik gezien heb viel hij altijd wel positief op.
Lobotka kan zeker het eerste halen. Kan nu al in de basis eigenlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:40 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Kan het hier alleen maar mee eens zijn.
Lobotka potentie om door te breken? De paar wedstrijdjes Jong Ajax die ik gezien heb viel hij altijd wel positief op.
Klaassen zijn contract moet dan ook gewoon worden ontbonden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoop dat ie na de winterstop kan aansluiten bij het eerste. Ik zie in hem bijvoorbeeld veel meer dan Klaassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |