SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
onzinquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daar ben ik het echt absoluut niet mee eens. Dat was juist waar ik me ongelooflijk aan ergerde bij hem, ging geen duel aan, geen venijn, gewoon angstig. Andersen is ook nog 1,84, dus dan hebben we nog wat lengte erbij op het middenveld. Nou weet ik niet of hij goed kan koppen, maar toch.
Ben je de "oke ik ga er de volgende wedstrijden eens op letten tyron" al vergeten?quote:
Leuk dat jij bepaalt wanneer ik zie dat ik mis zit. Eriksen discussies hoef je niet met jou te beginnen, omdat alles sowieso fantastisch is. Over andere dingen wel, daar niet vanquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ben je de "oke ik ga er de volgende wedstrijden eens op letten tyron" al vergeten?
Toen zag je dat je gewoon mis zat.
Je gaf toen zelf gewoon toe dat je mis zat en het verkeerd had gezien.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Leuk dat jij bepaalt wanneer ik zie dat ik mis zit. Eriksen discussies hoef je niet met jou te beginnen, omdat alles sowieso fantastisch is. Over andere dingen wel, daar niet van
Het klopt dat het me in die wedstrijd niet tegenviel wat dat betreft. Maar dat maakt de wedstrijden daarvoor en daarna nog niet anders. Ik hoop niet dat je denkt dat ik graag alleen maar negatieve dingen wil zien over Eriksen xxquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je gaf toen zelf gewoon toe dat je mis zat en het verkeerd had gezien.
Dat soort onzin kwam vooral van types als LitmanenAFCA die alleen maar fapt op techniekloze, fysiek sterke grijze muizen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:40 schreef Dven het volgende:
Mensen die nu nog niet inzien dat Eriksen een gigantisch gemis is ook al 'ging hij geen duel aan' en 'had hij geen venijn' en meer van dat soort flauwekul
Net zo'n lullo als die Chelseaman op ajax.netwerk.to en zijn afkeer tegen Suarezquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort onzin kwam vooral van types als LitmanenAFCA die alleen maar fapt op techniekloze, fysiek sterke grijze muizen.
Ja maar die fapt alleen maar op zijn jeugdvriendjes van Zeeburgia.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Net zo'n lullo als die Chelseaman op ajax.netwerk.to en zijn afkeer tegen Suarez
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |