SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
onzinquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daar ben ik het echt absoluut niet mee eens. Dat was juist waar ik me ongelooflijk aan ergerde bij hem, ging geen duel aan, geen venijn, gewoon angstig. Andersen is ook nog 1,84, dus dan hebben we nog wat lengte erbij op het middenveld. Nou weet ik niet of hij goed kan koppen, maar toch.
Ben je de "oke ik ga er de volgende wedstrijden eens op letten tyron" al vergeten?quote:
Leuk dat jij bepaalt wanneer ik zie dat ik mis zit. Eriksen discussies hoef je niet met jou te beginnen, omdat alles sowieso fantastisch is. Over andere dingen wel, daar niet vanquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ben je de "oke ik ga er de volgende wedstrijden eens op letten tyron" al vergeten?
Toen zag je dat je gewoon mis zat.
Je gaf toen zelf gewoon toe dat je mis zat en het verkeerd had gezien.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Leuk dat jij bepaalt wanneer ik zie dat ik mis zit. Eriksen discussies hoef je niet met jou te beginnen, omdat alles sowieso fantastisch is. Over andere dingen wel, daar niet van
Het klopt dat het me in die wedstrijd niet tegenviel wat dat betreft. Maar dat maakt de wedstrijden daarvoor en daarna nog niet anders. Ik hoop niet dat je denkt dat ik graag alleen maar negatieve dingen wil zien over Eriksen xxquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je gaf toen zelf gewoon toe dat je mis zat en het verkeerd had gezien.
Dat soort onzin kwam vooral van types als LitmanenAFCA die alleen maar fapt op techniekloze, fysiek sterke grijze muizen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:40 schreef Dven het volgende:
Mensen die nu nog niet inzien dat Eriksen een gigantisch gemis is ook al 'ging hij geen duel aan' en 'had hij geen venijn' en meer van dat soort flauwekul
Net zo'n lullo als die Chelseaman op ajax.netwerk.to en zijn afkeer tegen Suarezquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort onzin kwam vooral van types als LitmanenAFCA die alleen maar fapt op techniekloze, fysiek sterke grijze muizen.
Ja maar die fapt alleen maar op zijn jeugdvriendjes van Zeeburgia.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Net zo'n lullo als die Chelseaman op ajax.netwerk.to en zijn afkeer tegen Suarez
Maher, Assaidi, Narsinghquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar die fapt alleen maar op zijn jeugdvriendjes van Zeeburgia.
In aanvallend opzicht is het een grote leegte die hij achterlaat ja. Ik geloof dat niemand daaraan twijfelt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:40 schreef Dven het volgende:
Mensen die nu nog niet inzien dat Eriksen een gigantisch gemis is ook al 'ging hij geen duel aan' en 'had hij geen venijn' en meer van dat soort flauwekul
Ik zou ze alle drie toch met liefde ingeruild hebben voor wat we nu hebben staan..quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede spelers, maar win je de oorlog ook niet mee.
Verdedigend ook aangezien hij als één van de weinigen prima onder druk uit kan voetballen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
In aanvallend opzicht is het een grote leegte die hij achterlaat ja. Ik geloof dat niemand daaraan twijfelt.
Ik ook hoor. Maarja die waren toch te duur voor het TH. Sana is gelukkig veel goedkoper en heeft ons al veel successen gebracht natuurlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou ze alle drie toch met liefde ingeruild hebben voor wat we nu hebben staan..
Dat is ook aanvallendquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Verdedigend ook aangezien hij als één van de weinigen prima onder druk uit kan voetballen.
Blijft jammer dat we dit jaar echt een extreem matig team hebben. Met een redelijk team had je gewoon kunnen overwinteren in de CL.quote:
De talenten kunnen best individueel wat beter worden, maar ze hebben eigenlijk toppers in het team nodig om zich aan op te trekken. Alleen talenten werkt gewoon niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:54 schreef stoeltafel het volgende:
Zien jullie Ajax nog beter worden? De Boer heeft bijna iedereen al uitgeprobeerd.
Jawel hoor, bijna alle spelers kunnen een stuk beterquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:54 schreef stoeltafel het volgende:
Zien jullie Ajax nog beter worden? De Boer heeft bijna iedereen al uitgeprobeerd.
Wanneer Moisander, Duarte en Bojan terug zijn waarschijnlijk wel ja.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:54 schreef stoeltafel het volgende:
Ook inderdaad. Juist verdedigend is onder druk vandaan kunnen voetballen juist ontzettend belangrijk. Omdat je dan juist weer aan aanvallen kan denken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook aanvallend![]()
Dat hij gemist wordt is duidelijk
En daarom is het zo jammer dat onze categorie 23+ zo waardeloos is eigenlijkquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De talenten kunnen best individueel wat beter worden, maar ze hebben eigenlijk toppers in het team nodig om zich aan op te trekken. Alleen talenten werkt gewoon niet.
Ja en het drukzetten begon bij hem, liep ook het meest van iedereen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook inderdaad. Juist verdedigend is onder druk vandaan kunnen voetballen juist ontzettend belangrijk. Omdat je dan juist weer aan aanvallen kan denken.
Ja maar de spelers die goed zijn en 23+ die gaan naar het buitenland. Die zijn helaas niet vast te houden voor dit Ajax. Zo zonde dat je bij Ajax gewoon elk jaar opnieuw je team moet opbouwen. Had zoveel beter geweest als het in elke competitie gelijk was wat dat betreft qua geld. Maarja dat is een illusie.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En daarom is het zo jammer dat onze categorie 23+ zo waardeloos is eigenlijkDat zouden de spelers moeten zijn die de talenten beter zouden moeten laten spelen maar ze zorgen alleen maar voor extra druk.
Op Moisander na, dat vond en vind ik wel een waardevolle speler, hoewel die jonkies het achterin best aardig doen, voor Poulsen lijkt dit jaar er 1 teveelquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En daarom is het zo jammer dat onze categorie 23+ zo waardeloos is eigenlijkDat zouden de spelers moeten zijn die de talenten beter zouden moeten laten spelen maar ze zorgen alleen maar voor extra druk.
Moisander is niet verkeerd, maar kan het ook niet in zijn eentje. Schone, Poulsen, Siggy, Vermeer, De Jong; allemaal halen ze hun niveau niet en dit zijn de spelers die op basis van leeftijd en ervaring de kar zouden moeten trekken. Je kunt wel boos worden op Fischer en Boilesen, maar dat zijn juist de spelers die de fouten nog mogen maken. De balans is momenteel helemaal pleite.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op Moisander na, dat vond en vind ik wel een waardevolle speler, hoewel die jonkies het achterin best aardig doen, voor Poulsen lijkt dit jaar er 1 teveel
Het hoeven ook geen wereldspelers te zijn, maar een bepaald basisniveau is toch niet teveel gevraagd?quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar de spelers die goed zijn en 23+ die gaan naar het buitenland. Die zijn helaas niet vast te houden voor dit Ajax. Zo zonde dat je bij Ajax gewoon elk jaar opnieuw je team moet opbouwen. Had zoveel beter geweest als het in elke competitie gelijk was wat dat betreft qua geld. Maarja dat is een illusie.
Een ervaren speler in elke linie is wel goed genoeg hoor. Maar dan moet je de Jong in de spits zetten en dan eigenlijk nog een echt goede ervaren middenvelder halen. Van der Vaart had ideaal geweest.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Moisander is niet verkeerd, maar kan het ook niet in zijn eentje. Schone, Poulsen, Siggy, Vermeer, De Jong; allemaal halen ze hun niveau niet en dit zijn de spelers die op basis van leeftijd en ervaring de kar zouden moeten trekken. Je kunt wel boos worden op Fischer en Boilesen, maar dat zijn juist de spelers die de fouten nog mogen maken. De balans is momenteel helemaal pleite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |