Dankjequote:Op zondag 27 oktober 2013 12:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
IN=GERUKT
Op GERUKT brengt de groep groet.
NA GERUKT breng jij groet.
MARS
Het een sluit het andere natuurlijk niet uit.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dit is toch niet bescheiden? Dit is het schoolvoorbeeld van onzekerheid.
Gewoon ergens een keer groeten als het geheel de groet brengt, terug in de houding komen en mars brullen.quote:
Topquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon ergens een keer groeten als het geheel de groet brengt, terug in de houding komen en mars brullen.
Het geheel, geeft acht
In......gerukt (lui brengen groet, jij nog in de houding)
Na 1 a 2 seconden breng jij de groet en komt weer terug in de houding.
Mars.
Hoeveel pannekoek was jij dan gisternacht?quote:Op zondag 27 oktober 2013 04:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Btw: fanta ik wil he van onder tot boven open scheuren. Doe ff je nummer.
Dan nog iets, wat is het waarschuwingscommando bij marsen vòòr halt?quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:08 schreef AchJa het volgende:
Waarom terug in de houding, omdat je alleen maar bevelen kan geven als je in de houding staat bij exercitie.
Groep, peloton, het geheel, compagnie... Maar net met wat voor club je op pad bent. In jouw geval zal het wel groep zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan nog iets, wat is het waarschuwingscommando bij marsen vòòr halt?
Afdeling als het een niet organiek bij elkaar gegooid zooitje is, of het geheel wat AchJa zegt, daarmee ben je altijd veilig.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan nog iets, wat is het waarschuwingscommando bij marsen vòòr halt?
Afdeling wordt vaak geroepen maar is niet juist. (afdva, afdeling veldartillerie).quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Afdeling als het een niet organiek bij elkaar gegooid zooitje is, of het geheel wat AchJa zegt, daarmee ben je altijd veilig.
Ohquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Afdeling wordt vaak geroepen maar is niet juist. (afdva, afdeling veldartillerie).
"Legerkorps" !quote:
Ik krijg alleen al een stijve van het geluid van de laarzenquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:45 schreef Pumatje het volgende:
[..]
"Legerkorps" !
Reeeeeeeeeeechts om.
![]()
Ff visualiseren
Dat is het laatste restje overblijfsel van een antiek systeem.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Afdeling wordt vaak geroepen maar is niet juist. (afdva, afdeling veldartillerie).
Nee, maar het is feitelijk niet juist. Een afdeling is een bataljon. Net zoals een batterij een compagnie is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat is het laatste restje overblijfsel van een antiek systeem.
Afdeling is een volstrekt normale en correcte benoeming van een gedeelte, vergelijkbaar met "het geheel".
Het lijkt mij niet dat de artjerie het exclusieve alleenrecht op die benaming heeft.
Taal is een constructie, en het woord heeft de betekenis die er aan gegeven wordt. En als de betekenis veranderd kun je het accepteren of negeren, maar er zal weinig aandacht geschonken worden aan jouw/jullie subjectieve mening.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, maar het is feitelijk niet juist. Een afdeling is een bataljon. Net zoals een batterij een compagnie is.
Daar verschillen de meningen in de taalkunde nogal over ben ik bang.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Taal is een constructie, en het woord heeft de betekenis die er aan gegeven wordt.
Als je wil gaan komma neuken, een afdeling is taalkundig een organiek verband. Dus niet een bijelkaar geraapt geheel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Taal is een constructie, en het woord heeft de betekenis die er aan gegeven wordt. En als de betekenis veranderd kun je het accepteren of negeren, maar er zal weinig aandacht geschonken worden aan jouw/jullie subjectieve mening.
Ik hoor nergens stalknechten klagen dat hun titel van maarschalk pertinent onjuist wordt gebruikt.
Joh, niet alleen in de taalkunde. Kijk maar naar het post-modernisme, maar dat staat los van deze discussie.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen in de taalkunde nogal over ben ik bang.
Het post-modernisme is te hoog gegrepen voor mijquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:17 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Joh, niet alleen in de taalkunde. Kijk maar naar het post-modernisme, maar dat staat los van deze discussie.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:15 schreef samthegreat5 het volgende:
BB, spreek die homo's van je maar gewoon aan met:
HOMO'S -- HALT
Kak, als ik hier nu tegenin ga insinueer ik dat V&V géén bij elkaar geraapt zooitje is...quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je wil gaan komma neuken, een afdeling is taalkundig een organiek verband. Dus niet een bijelkaar geraapt geheel.
Er bestaat geen objectieve waarheid. Alles is subjectief, dus niets is waar. Ergens in die hoek.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het post-modernisme is te hoog gegrepen voor mij
quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Kak, als ik hier nu tegenin ga insinueer ik dat V&V géén bij elkaar geraapt zooitje is...
Well played...
We kunnen niet weten of we echt iets beleven of dat iets een simulatie is, daarom is het leven een abstracte mix van realiteit en simulatie. Iets van die trant.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Er bestaat geen objectieve waarheid. Alles is subjectief, dus niets is waar. Ergens in die hoek.
Je maakt me zo onzekerquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:47 schreef Rave_NL het volgende:
Als jij zegt dat iets blauw is zijn het jouw geluidsgolven die door mijn lichaam omgezet worden in een besef dat dat het licht van dat voorwerp een bepaalde golflengte heeft dat volgens onze heersende culturele afspraak als blauw gedefinieerd wordt, er van uitgaand dat jouw perceptie van jouw werkelijkheid en mijn perceptie van mijn werkelijkheid enigszins overeenkomen, áls er al sprake is van een werkelijkheid, mits er...
Ik ookquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:04 schreef EllaN het volgende:
Oh, ik dacht aan het filmpje van dat jongetje dat bij de tandarts vandaan kwam.
Dan ben jij het voorbeeld bij uitstek van een niet bestaande werkelijkheid.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:58 schreef samthegreat5 het volgende:
De enige werkelijkheid is neuken en voortplanten
We zijn dieren, jij en ik, en alle andere menselijke wezens, ons dierlijke instinct zal immer ons doen sturen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan ben jij het voorbeeld bij uitstek van een niet bestaande werkelijkheid.
En toch trotseer jij alle dierlijke instincten tot reproductie door nimmer aflatend te masturberen! Chapeau.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
We zijn dieren, jij en ik, en alle andere menselijke wezens, ons dierlijke instinct zal immer ons doen sturen.
Aan deze door jou benoemde verspilling van de genetische informatie bevattende levensvloeistof, die ik eenzaam en alleen op mijn kamer naar buiten werk, zal weldra een einde komen mijn heer.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:17 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En toch trotseer jij alle dierlijke instincten tot reproductie door nimmer aflatend te masturberen! Chapeau.
Feestje met collega'squote:Op zondag 27 oktober 2013 13:46 schreef m.k het volgende:
[..]
Hoeveel pannekoek was jij dan gisternacht?
Komt door dat streepje.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Fanta heeft zich hier ook al een tijdje niet meer laten zien he?
gezinsautorijderquote:
Niks mee te maken eigenlijkquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Huh? Omdat het een beetje waait ben ik een gezinsautorijder? Hoe kan je daar nou bij?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Niks mee te maken eigenlijkZat watrond te neuzen in het bmw topic.
Alsjeblieft niet.. ik moet om 09:50 in het UMCN zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:19 schreef EllaN het volgende:
Het wordt morgen weer een feestje op de (spoor)wegen, denk ik.
boehoe, ik moet 7:15 er zijnquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet.. ik moet om 09:50 in het UMCN zijn.
Is het dan morgen eindelijk Sint Juttemis?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kom jij me ophalen in je bolide?
Ik vraag het nog netjesquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is het dan morgen eindelijk Sint Juttemis?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Moet je geen wedervraag stellen juh
16:00quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:25 schreef jitzzzze het volgende:
HéIs dit het opsomtopic hoe laat je begint met je 'werk'?
Whehe, streepje door haar naam.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:33 schreef thesystem het volgende:
Fanta is gone ?
bang voor de keuring ofzo
http://www.nu.nl/muziek/3612705/lou-reed-71-overleden.htmlquote:Lou Reed (71) overleden
De Amerikaanse zanger, muzikant en liedjesschrijver Lou Reed is op 71-jarige leeftijd overleden.
De oorzaak van zijn dood is nog niet officieel bekend gemaakt, zo meldt muziektijdschrift Rolling Stone. De muzikant onderging in mei een levertransplantatie.
Of dat iets met zijn dood te maken heeft, is onduidelijk. De 71-jarige Reed was samen met John Cale het gezicht van de band The Velvet Underground.
In de jaren zeventig ging hij solo verder. Hij scoorde grote hits zoals Walk On The Wild Side en Perfect Day.
Maak je geen zorgenquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whehe, streepje door haar naam.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 04:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Alsof dat uitmaakt
.. Vent komt op batstafniv terug...
Btw: fanta cola ik wil he van onder tot boven open scheuren. Doe ff je nummer.
Heerlijk sam! Je mist watquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Geen van die smerige, orgaanverziekende, dranken!
Eensch met system!quote:
Mondje, maltbierquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ho ho, zo kan die wel weer he..
Say whut nigga?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:12 schreef thesystem het volgende:
[..]
Mountain Dew met Walmart Boneless TSO wings
Niet ingaan op mijn aanbod.quote:
quote:
Ah joh dat is toch overschat.quote:
?quote:
De meester van het universumquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:20 schreef Cola-stick het volgende:
[..]
En wie ben jij om dat te bepalen?
Je hebt vandaag voor het eerst een meisje aangeraakt, niet praten alsof je wat voor het zeggen hebtquote:
Ja, dat zou je willen inderdaadquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:21 schreef Cola-stick het volgende:
[..]
Je hebt vandaag voor het eerst een meisje aangeraakt, niet praten alsof je wat voor het zeggen hebt
Speel nou niet de alpha die je niet bent, je zet jezelf alleen maar meer voor lulquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, dat zou je willen inderdaad
Ik ben niet degene die zichzelf voor lul zet schat. Bok nou maar weer gewoon op uit de SC, want we hebben je aanwezigheid hier niet gemist.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:25 schreef Cola-stick het volgende:
[..]
Speel nou niet de alpha die je niet bent, je zet jezelf alleen maar meer voor lul
Praat voor jezelf...quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die zichzelf voor lul zet schat. Bok nou maar weer gewoon op uit de SC, we hebben je aanwezigheid hier niet gemist.
Ik kan me wel verkleden als een hele knappe hoerquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:25 schreef Thaboel het volgende:
Kunnen we weer verder over mijn sex aanbod verdomme?!
Afgewezen schat, misschien als je wat minder aangeschoten bentquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:25 schreef Thaboel het volgende:
Kunnen we weer verder over mijn sex aanbod verdomme?!
Fixed.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:21 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Alleen Jitze is in staat banaan-vragen te stellen.
Wat doe je onaardig zeg, waar zijn jou manieren gebleven??quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die zichzelf voor lul zet schat. Bok nou maar weer gewoon op uit de SC, want we hebben je aanwezigheid hier niet gemist.
pfffffquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:29 schreef Cola-stick het volgende:
[..]
Afgewezen schat, misschien als je wat minder aangeschoten bent
Door de gootsteen gespoeldquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:30 schreef Cola-stick het volgende:
[..]
Wat doe je onaardig zeg, waar zijn jou manieren gebleven??
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:31 schreef Cola-stick het volgende:
[..]
Misschien moeten we hetzelfde met jou doen dan
ahjoh slap geouwehoer.quote:
maar serieuse zaken: hoe staat het met je keuring enzo?quote:
Druk bezig met voorbereiden, best wel zenuwachtig eigenlijk.. Slagingspercentage is zeeer klein dus moet echt gaan opvallen daar.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
maar serieuse zaken: hoe staat het met je keuring enzo?
quote:
Tot het moment dat ze huilend in een hoekje het resterende zaad van haar wang afveegt en me vraagt wanneer ik weer langskom.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ga je dit nog lang doorzetten?
Je bent wel heel desperate he, anders zoek je even een vriendin morgenavondquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tot het moment dat ze huilend in een hoekje het resterende zaad van haar wang afveegt en me vraagt wanneer ik weer langskom.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:53 schreef Cola-stick het volgende:
[..]
Je bent wel heel desperate he, anders zoek je even een vriendin morgenavond
quote:
Hihihi je zei zaadquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tot het moment dat ze huilend in een hoekje het resterende zaad van haar wang afveegt en me vraagt wanneer ik weer langskom.
Als ik loadmaster geweest was had ik het nog veel bonter gemaakt gok ik...quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:51 schreef thesystem het volgende:
[..]
The real loadmaster
[ afbeelding ]
Het zaad van hoeveel mannen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oja, dat was ik even vergetenquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:11 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ho ho, zulke dingen gebeuren alleen bij de marine natuurlijk.
Duh, wat dacht je dan... die bittere.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:14 schreef thesystem het volgende:
[..]
Naaaaaaa,
ik blijf bij de MD
Of je moet de echte classic, classic, coke....bedoelen
Royal Crown?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Duh, wat dacht je dan... die bittere.
Ken ik niet...quote:
Royal Crown is ook een van de Eckte cola's, niet te krijgen in europa. Ik neem altijd dozen met MD meequote:Op zondag 27 oktober 2013 20:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ken ik niet...
Een maat van me nam dat altijd mee van Ramstein, iets donkerder kleur rood blik. En niet zo zoet als de normale Coke, prima spul.
Ah okee, eens kijken of we dat eens kunnen scoren als ik een PX tegenkom.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:21 schreef thesystem het volgende:
[..]
Royal Crown is ook een van de Eckte cola's, niet te krijgen in europa. Ik neem altijd dozen met MD mee
EndExquote:
Altijd leuk. Kloons.quote:
Ditquote:
Ik leef nog...quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:31 schreef EllaN het volgende:
FoBo geupdate. Voor als ik ooit nog tijd heb om aan het Maffia-spel mee te doen
.
Gecheckt: want meiden kijken is leuk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:31 schreef EllaN het volgende:
FoBo geupdate. Voor als ik ooit nog tijd heb om aan het Maffia-spel mee te doen
.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:33 schreef thesystem het volgende:
Dit lijkt me wel een mooi kadotje voor mezelf![]()
http://www.eickhorn-solin(...)5/SubProducts/102225
Ik vond Mafia 2 wel erg kort...quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:34 schreef Aapsoldaat het volgende:
Het enige echte Maffia spel, is Mafia (2).
Dank, dan heb ik niet voor niets overdreven veel tijd besteed aan foto's zoeken van mijn achterhoofd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gecheckt: want meiden kijken is leuk.
Krijg je dit weer... Een beetje wind en het is weer paniek...quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker 7KM tegen de wind in fietsen, jeej.
Goed achterhoofd wel hoorquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:36 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dank, dan heb ik niet voor niets overdreven veel tijd besteed aan foto's zoeken van mijn achterhoofd.
Karakter vormend.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[ afbeelding ]
Ahumquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Krijg je dit weer... Een beetje wind en het is weer paniek...![]()
Goeie messen datquote:
Mafia 1 was baas! In mafia 2 zie je trouwens in een cutscene hoe je zelf vermoord wordt in mafia 1...quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mafia 2 was vrij kort inderdaad, wel een goed verhaal, maar Mafia 1 was echt spectaculair.
Helaas wel ja, ik had ook eigenlijk liever een wat dynamischer seizoensysteem gezien, want er was alleen maar sneeuw in het begin van het spel.quote:
Ja klopt!quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mafia 1 was baas! In mafia 2 zie je trouwens in een cutscene hoe je zelf vermoord wordt in mafia 1...
quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ook uit Solingen. En alle boeren weten...
Huh?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Goed nieuws, ik màg niet eens fietsen
Grapje?quote:
Vermoed het niet.quote:
Zullen we het anders over de Tocht hebben?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Krijg je dit weer... Een beetje wind en het is weer paniek...![]()
35km heen en 35km terug op de motor morgen, ben benieuwd.... zal wel meer naast mn brommer hangen dan dat ik dr op zit.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[ afbeelding ]
16 Toch?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als ik zijn leeftijd was geweest hadden mijn ouders me dat ook niet laten doen.
1963quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:50 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zullen we het anders over de Tocht hebben?
serieus? mijn ouders zeiden gewoon dat ik dan maar moest gaan lopen maar ze gingen me echt niet brengen... en OV was geen optie in dat gehucht waar mn ouders wonen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als ik zijn leeftijd was geweest hadden mijn ouders me dat ook niet laten doen.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:50 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zullen we het anders over de Tocht hebben?
quote:
1940?quote:
Dat, smoel dicht en voorwaarts. En je wist dat het ging waaien dus zet je de wekker maar een uur eerder, period.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:54 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
serieus? mijn ouders zeiden gewoon dat ik dan maar moest gaan lopen maar ze gingen me echt niet brengen... en OV was geen optie in dat gehucht waar mn ouders wonen.
Dit.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat, smoel dicht en voorwaarts. En je wist dat het ging waaien dus zet je de wekker maar een uur eerder, period.
Jupquote:
Hier hebben ze frisdrankautomaten waarbij je overal kunt kiezen om er vanille/kers/framboos smaak aan toe te voegen, of meerdere... oneindige mogelijkhedenquote:
Lekker speedmarsen tegen de wind in om 0400 zekerquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat, smoel dicht en voorwaarts. En je wist dat het ging waaien dus zet je de wekker maar een uur eerder, period.
Mijn pa weet deze dingen te slopenquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ook uit Solingen. En alle boeren weten...
Ga je maar om 0330, hoef je ook niet te speedmarsen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lekker speedmarsen tegen de wind in om 0400 zeker
Hier in Nederland is het steeds beter te krijgen, vroeger moest je ervoor naar de importzaak.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:07 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hier hebben ze frisdrankautomaten waarbij je overal kunt kiezen om er vanille/kers/framboos smaak aan toe te voegen, of meerdere... oneindige mogelijkheden
De meeste boeren die ik ken met zo'n mes die zijn allemaal bijna opgeslepen... Niet met een wetsteen scherp maken, neuh gewoon met de slijpmachine...quote:
Dan mag ik wel eens gaan slapenquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ga je maar om 0330, hoef je ook niet te speedmarsen.
Mijn pa begon er op een gegeven moment mee te plamuren.... Fucking boerenquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
De meeste boeren die ik ken met zo'n mes die zijn allemaal bijna opgeslepen... Niet met een wetsteen scherp maken, neuh gewoon met de slijpmachine...
Mooi toch... Is toch gewoon een gebruiksvoorwerp.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:13 schreef m.k het volgende:
[..]
Mijn pa begon er op een gegeven moment mee te plamuren.... Fucking boeren
Truste.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan mag ik wel eens gaan slapen
Je bedoeld...vluchtende en het volk achterlatende koninklijke familiequote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toevoeging:
Ik had vroegah zo'n mes:
[ afbeelding ]
Leende ik aan mijn pa, en aangezien mijn pa het technisch inzicht van een kameel heeft vouwde hij dat ding met brute kracht dicht...![]()
![]()
Gvd, wat gaat dat zwaar!!! Hele borging naar de kut.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toevoeging:
Ik had vroegah zo'n mes:
[ afbeelding ]
Leende ik aan mijn pa, en aangezien mijn pa het technisch inzicht van een kameel heeft vouwde hij dat ding met brute kracht dicht...![]()
![]()
Gvd, wat gaat dat zwaar!!! Hele borging naar de kut.
Ging gewoon het fornuis op!quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:21 schreef AchJa het volgende:
Nog 1 over het briljante technische inzicht van die ouwe van mij.
Mijn moeder kocht een eletrische waterkoker, een beetje dit model:
[ afbeelding ]
Need I say more?
Dat dus... Hele keuken blauw van de rook...quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat dus... Hele keuken blauw van de rook...![]()
Hij vond dat snoer ook al zo raar... maar ja, het zou zijn tijd wel duren...![]()
Is jou pa mijn pa?quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat dus... Hele keuken blauw van de rook...![]()
Hij vond dat snoer ook al zo raar... maar ja, het zou zijn tijd wel duren...![]()
Dat klinkt meer als mijn oom... Die is van mening dat er flink jenever gedronken moet worden omdat dat de aders schoon brandt...quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:34 schreef samthegreat5 het volgende:
Mijn pa drinkt verdund waterstofperoxide omdat hij denkt dat dat slechte microben doodmaakt in zijn lichaam...![]()
Mag ik ook meepraten?
Ja.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:42 schreef BredeBroeder het volgende:
Is je werknemer ID hetzelfde als je peoplesoftnummer?
Godverdomme hequote:Op zondag 27 oktober 2013 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als mijn oom... Die is van mening dat er flink jenever gedronken moet worden omdat dat de aders schoon brandt...![]()
Lood smelten, gewoon in de pan op het gasfornuis zonder masker op. ontstoken wonden in de bleekmiddel stoppen. Dat soort dingenquote:
Klinkt wel bekend ja...quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:53 schreef m.k het volgende:
[..]
Lood smelten, gewoon in de pan op het gasfornuis zonder masker op. ontstoken wonden in de bleekmiddel stoppen. Dat soort dingen
in dit geval om het in een buisje te krijgen wat daarna in een bootzeil (gamma) kon verwerkt worden.quote:
Ah joh. afzuigkap aan en gaan!quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Voor het wrakvissen, flink wat .50 hulzen verzamelen, lood erin gieten, paperclip erin.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:06 schreef m.k het volgende:
mijn pa stond ook een keer met een oud jachtgeweer in zijn handen in de binnenstad van Leiden
Mijn pa is een Drent mijn ma is een fries. FMLquote:
Eigenlijk is het woord peoplesoft nummer totale bullshit. T is gewoon WID.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:42 schreef BredeBroeder het volgende:
Is je werknemer ID hetzelfde als je peoplesoftnummer?
Gekke boerenquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:13 schreef m.k het volgende:
[..]
Mijn pa is een Drent mijn ma is een fries. FML
Leugens van de overheid.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou bij deze: Cola-stick is niet Fanta-stick
dafuq?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou bij deze: Cola-stick is niet Fanta-stick. Fanta heeft nog immer een ban.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |