Dankjequote:Op zondag 27 oktober 2013 12:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
IN=GERUKT
Op GERUKT brengt de groep groet.
NA GERUKT breng jij groet.
MARS
Het een sluit het andere natuurlijk niet uit.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dit is toch niet bescheiden? Dit is het schoolvoorbeeld van onzekerheid.
Gewoon ergens een keer groeten als het geheel de groet brengt, terug in de houding komen en mars brullen.quote:
Topquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon ergens een keer groeten als het geheel de groet brengt, terug in de houding komen en mars brullen.
Het geheel, geeft acht
In......gerukt (lui brengen groet, jij nog in de houding)
Na 1 a 2 seconden breng jij de groet en komt weer terug in de houding.
Mars.
Hoeveel pannekoek was jij dan gisternacht?quote:Op zondag 27 oktober 2013 04:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Btw: fanta ik wil he van onder tot boven open scheuren. Doe ff je nummer.
Dan nog iets, wat is het waarschuwingscommando bij marsen vòòr halt?quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:08 schreef AchJa het volgende:
Waarom terug in de houding, omdat je alleen maar bevelen kan geven als je in de houding staat bij exercitie.
Groep, peloton, het geheel, compagnie... Maar net met wat voor club je op pad bent. In jouw geval zal het wel groep zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan nog iets, wat is het waarschuwingscommando bij marsen vòòr halt?
Afdeling als het een niet organiek bij elkaar gegooid zooitje is, of het geheel wat AchJa zegt, daarmee ben je altijd veilig.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan nog iets, wat is het waarschuwingscommando bij marsen vòòr halt?
Afdeling wordt vaak geroepen maar is niet juist. (afdva, afdeling veldartillerie).quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Afdeling als het een niet organiek bij elkaar gegooid zooitje is, of het geheel wat AchJa zegt, daarmee ben je altijd veilig.
Ohquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Afdeling wordt vaak geroepen maar is niet juist. (afdva, afdeling veldartillerie).
"Legerkorps" !quote:
Ik krijg alleen al een stijve van het geluid van de laarzenquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:45 schreef Pumatje het volgende:
[..]
"Legerkorps" !
Reeeeeeeeeeechts om.
![]()
Ff visualiseren
Dat is het laatste restje overblijfsel van een antiek systeem.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Afdeling wordt vaak geroepen maar is niet juist. (afdva, afdeling veldartillerie).
Nee, maar het is feitelijk niet juist. Een afdeling is een bataljon. Net zoals een batterij een compagnie is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat is het laatste restje overblijfsel van een antiek systeem.
Afdeling is een volstrekt normale en correcte benoeming van een gedeelte, vergelijkbaar met "het geheel".
Het lijkt mij niet dat de artjerie het exclusieve alleenrecht op die benaming heeft.
Taal is een constructie, en het woord heeft de betekenis die er aan gegeven wordt. En als de betekenis veranderd kun je het accepteren of negeren, maar er zal weinig aandacht geschonken worden aan jouw/jullie subjectieve mening.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, maar het is feitelijk niet juist. Een afdeling is een bataljon. Net zoals een batterij een compagnie is.
Daar verschillen de meningen in de taalkunde nogal over ben ik bang.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Taal is een constructie, en het woord heeft de betekenis die er aan gegeven wordt.
Als je wil gaan komma neuken, een afdeling is taalkundig een organiek verband. Dus niet een bijelkaar geraapt geheel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Taal is een constructie, en het woord heeft de betekenis die er aan gegeven wordt. En als de betekenis veranderd kun je het accepteren of negeren, maar er zal weinig aandacht geschonken worden aan jouw/jullie subjectieve mening.
Ik hoor nergens stalknechten klagen dat hun titel van maarschalk pertinent onjuist wordt gebruikt.
Joh, niet alleen in de taalkunde. Kijk maar naar het post-modernisme, maar dat staat los van deze discussie.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen in de taalkunde nogal over ben ik bang.
Het post-modernisme is te hoog gegrepen voor mijquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:17 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Joh, niet alleen in de taalkunde. Kijk maar naar het post-modernisme, maar dat staat los van deze discussie.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:15 schreef samthegreat5 het volgende:
BB, spreek die homo's van je maar gewoon aan met:
HOMO'S -- HALT
Kak, als ik hier nu tegenin ga insinueer ik dat V&V géén bij elkaar geraapt zooitje is...quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je wil gaan komma neuken, een afdeling is taalkundig een organiek verband. Dus niet een bijelkaar geraapt geheel.
Er bestaat geen objectieve waarheid. Alles is subjectief, dus niets is waar. Ergens in die hoek.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het post-modernisme is te hoog gegrepen voor mij
quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Kak, als ik hier nu tegenin ga insinueer ik dat V&V géén bij elkaar geraapt zooitje is...
Well played...
We kunnen niet weten of we echt iets beleven of dat iets een simulatie is, daarom is het leven een abstracte mix van realiteit en simulatie. Iets van die trant.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Er bestaat geen objectieve waarheid. Alles is subjectief, dus niets is waar. Ergens in die hoek.
Je maakt me zo onzekerquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:47 schreef Rave_NL het volgende:
Als jij zegt dat iets blauw is zijn het jouw geluidsgolven die door mijn lichaam omgezet worden in een besef dat dat het licht van dat voorwerp een bepaalde golflengte heeft dat volgens onze heersende culturele afspraak als blauw gedefinieerd wordt, er van uitgaand dat jouw perceptie van jouw werkelijkheid en mijn perceptie van mijn werkelijkheid enigszins overeenkomen, áls er al sprake is van een werkelijkheid, mits er...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |