SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik was dit liedje vergeten...quote:
De Griekse / Arabische remix ken je?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ik was dit liedje vergeten...
Ik acht mezelf niet meer jong.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een jaartje jonger en dan mij al oud noemen.
Ik ken de Griekse, maar geen remix.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De Griekse / Arabische remix ken je?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ken de Griekse, maar geen remix.
Je vond mij wel te oud voor jullie...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik acht mezelf niet meer jong.
Scheelt toch 12 maanden vriend.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je vond mij wel te oud voor jullie...
Dat is nog geen 4% van je leeftijd...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Scheelt toch 12 maanden vriend.
Doe mij maar gewoon de Arabische.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
loopt eik wel lekker over op elkaar
4% op 39291 jaar is alsnog veel hoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is nog geen 4% van je leeftijd...
elissa, bain al ainquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon de Arabische.
Zo oud ben je niet...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
4% op 39291 jaar is alsnog veel hoor
Asalah niet wil je zeggen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
Nancy Ajram is zoooo mainstream.
Asalah.![]()
Trust me, over 5 jaar kent niemand haar meerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke hier hier.
Ook mainstream maar anders.
Ona laf etmem, ik vind mezelf gewoon niet meer jongquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ontken niets. Ik voel me gewoon niet oud.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Trust me, over 5 jaar kent niemand haar meer
Ik heb besloten om mezelf jonger te vinden, want ik heb me altijd oud gevoeld.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ona laf etmem, ik vind mezelf gewoon niet meer jong
Waarom dat?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb besloten om mezelf jonger te vinden, want ik heb me altijd oud gevoeld.
nu je ouder bent ga je omgekeerd voelen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vicieuze cirkel. Doordat ik mezelf te oud vond gedroeg ik me er ook naar...
Ja, want ik gedraag me minder als een bejaarde.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nu je ouder bent ga je omgekeerd voelen?
Ga trouwen enzo dan!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, want ik gedraag me minder als een bejaarde.
Ja, en ook buiten FOK!...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
lopen er meerdere idioten als ik hier dan?
say say bitmezquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb je meerdere persoonlijkheden buiten FOK! ? Het zijn namelijk meerdere personen...
Tip of the iceberg!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus je bent in het echt zowel man als vrouw?16 jaar en 65 jaar?
Dan weet je waarschijnlijk mijn diepste geheimen ook...quote:
?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan weet je waarschijnlijk mijn diepste geheimen ook...
Als je de volgende vraag correct beantwoord, dan geloof ik je: wat deden mijn ouders, broers en zussen om mij tijdens het eten af te leiden zodat ik wat at? Ik was toen een jaar of 3-5.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Pickwick thee op een bruiloft![]()
Of juist wel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan ben jij dus niet al die personen in mijn omgeving.
En nee, ik ga niet vertellen wat zij allemaal deden om mij af te leiden. Ik schaam me ervoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan ben jij dus niet al die personen in mijn omgeving.
Je schaamt je voor wat andere deden? Of omdat jij er naar handelde?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En nee, ik ga niet vertellen wat zij allemaal deden om mij af te leiden. Ik schaam me ervoor.![]()
Gewoon het feit dat ze mij op die manier moesten afleiden....quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je schaamt je voor wat andere deden? Of omdat jij er naar handelde?
Die Fadl Shaker is nu een jihadist/terrorist en wordt nu gezocht door de Libanese overheid.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ik was dit liedje vergeten...
Mooi man zo'n reünie.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:52 schreef xminator het volgende:
Zo reünie van basisschoolklas. Dat is alweer 10 jaar geleden.. Tijd gaat snel. Over circa 50 jaar alweer dood als alles normaal verloopt.
Had er vorig jaar één. Vond maar awkward, eerste keer kroeg en alles.quote:
10 jaar? Damn... Je bent jong.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:52 schreef xminator het volgende:
Zo reünie van basisschoolklas. Dat is alweer 10 jaar geleden.. Tijd gaat snel. Over circa 50 jaar alweer dood als alles normaal verloopt.
Eens! Hopen dat het qua opkomst goed zal zijn.quote:
Waar woon jij ook al weer? Beverwijk was het toch?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Had er vorig jaar één. Vond maar awkward, eerste keer kroeg en alles.En de meeste hadden nog wel contact.
Tssk, te oud inmiddelsquote:
Heb je lopen flexen en u mirin gezegd enzo?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Had er vorig jaar één. Vond maar awkward, eerste keer kroeg en alles.En de meeste hadden nog wel contact.
Ja.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:15 schreef xminator het volgende:
Waar woon jij ook al weer? Beverwijk was het toch?
Wanneer gaan we chicks hosselen dan?quote:
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Taart voor iedereen! İt's my birthdayyy
Dogumgunun kutlu olsunquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Taart voor iedereen! İt's my birthdayyy
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Wanneer gaan we chicks hosselen dan?
Was wel een mooi avondje, kom uit een vrij crimineel stadje dus een aantal bajesklanten (die waren niet aanwezig). 2 nichten (wat niet erg is natuurlijk, ze mogen zelf weten wat ze doen). Plus 1 iemand die eerst een jongen was en nu een meisje is geworden (is wel even wennen natuurlijk).
Buiten dat een vrij normale groep.
Die jokes-videos op zijn kanaalquote:Op maandag 28 oktober 2013 04:38 schreef Ayca het volgende:
Ik heb net 10 minuten naar een bejaarde man gekeken die een watermeloen aan het eten is. Aanrader.
Hoe oud ben je? Zal me niks verbazen als ik je ooit een keer gezien heb o.i.d.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja man!
[..]
Dus kijk uit met wie je fuckt
Je bent niet de eerste die het zegt, ik begrijp jequote:Op maandag 28 oktober 2013 13:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jouw UIMoet je overal laten merken dat je er een bent?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:30 schreef hayir het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die het zegt, ik begrijp je
Maar er zijn meer mensen die zoiets hebben dus ik zie niet in waarom ik het zou veranderen
dankjewelquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ik moet huilen om bepaalde mensen....
hahaha nee dankjewel. M'n leven bestaat écht niet uit alleen dat enzoquote:
Je zit op Fok. Moet wel. Ook ik heb geen leven. Geen werk, geen school, uitkering jwt. Harde leven.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:35 schreef hayir het volgende:
[..]
hahaha nee dankjewel. M'n leven bestaat écht niet uit alleen dat enzo
je hebt gelijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je zit op Fok. Moet wel. Ook ik heb geen leven. Geen werk, geen school, uitkering jwt. Harde leven.
Ze mogen doen wat ze willen, maar een stuk van Turkije krijgen ze nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Koerdistan?
Wat is jouw mening over Palestina?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:39 schreef hayir het volgende:
[..]
Ze mogen doen wat ze willen, maar een stuk van Turkije krijgen ze niet![]()
Ik heb wel gehoord over Iraaks koerdistan ofzo ? Als het daar mag vind ik het helemaal prima. Maar ze moeten niet Turkije uitelkaar halen omdat ze een eigen land willen![]()
en jij ?
-quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja man!
[..]
Dus kijk uit met wie je fuckt
Dat weet ik nog niet. Want eigenlijk was het altijd Israel. En ik hou eigenlijk niet echt van Israel, maar om nou een stuk van hun land te willen..quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Palestina?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:42 schreef hayir het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Want eigenlijk was het altijd Israel. En ik hou eigenlijk niet echt van Israel, maar om nou een stuk van hun land te willen..
Troll jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:42 schreef hayir het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Want eigenlijk was het altijd Israel. En ik hou eigenlijk niet echt van Israel, maar om nou een stuk van hun land te willen..
Trollquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:46 schreef hayir het volgende:
[..]
Zeg ik iets heel doms ?Ik heb vernomen dat het altijd Israel is geweest. Leg uit
Wat is jouw mening over de aanwezigheid van Armeense kernraketten op het door Grieken bezette gedeelte van Cyprus?quote:
Is altijd Israel geweest...... Dit moet gewoon fake zijn.....quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:48 schreef hayir het volgende:
tamam neyse millet ik ga gewoon. Ik ben hier trouwens nieuw op fok ama ben geen troll
maarja, yolunuz acik olsun
daag
Oh, is dat zo? Weet ik niets van af.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over de aanwezigheid van Armeense kernraketten op het door Grieken bezette gedeelte van Cyprus?
uh nee walla was het niet maar okéquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is altijd Israel geweest...... Dit moet gewoon fake zijn.....
Dat komt omdat de Turkofoben je middels de Zionisten en hun media dom willen houden!quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh, is dat zo? Weet ik niets van af.
ja neyse ga maar gewoonquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:48 schreef hayir het volgende:
tamam neyse millet ik ga gewoon. Ik ben hier trouwens nieuw op fok ama ben geen troll
maarja, yolunuz acik olsun
daag
Ja zo ken ik nog 200 verhalen van mijn papa. (die vaak blijken te kloppen, maar ok.....)quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat komt omdat de Turkofoben je middels de Zionisten en hun media dom willen houden!
Mijn inlichtingen komen direkt van Mehmet uit het koffiehuis, hij keek ernstig en zijn neef heeft een dochter bij een tante van mijn moeder dus ik vertrouw hem.
Ben het op heel veel gebieden niet eens met hemquote:
Die zijn ook allemaal waar, Turkse vaders liegen nooit tegen hun kinderen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja zo ken ik nog 200 verhalen van mijn papa. (die vaak blijken te kloppen, maar ok.....)
Maar als jij Bozkurt bent, dan ben je voor MHP.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:54 schreef hayir het volgende:
[..]
Ben het op heel veel gebieden niet eens met hem![]()
Maar op dit moment ben ik het sowieso met geen 1 partij in Turkije eens
en jij ?
Ja man. Mn moeder loog echt vaak tegen me... Vooral m'n oma...quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die zijn ook allemaal waar, Turkse vaders liegen nooit tegen hun kinderen.
Hun vrouw daartegen...
Ja ik ben ook voor MHP maar op dit moment vind ik Devlat Bahceli echt 10 x niks snap jequote:Op maandag 28 oktober 2013 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar als jij Bozkurt bent, dan ben je voor MHP.
Alle partijen hebben mijn steun niet. Ze creeren allemaal scheuren en verdeling. Nu nog gezeik tussen alevieten en soennieten. Schande.
Waarom moet ze overal wat van vinden. Dit is net zo irritant als op de middelbare school waar bij elke discussie over allochtonen of de islam om mijn mening werd gevraagd.quote:
Oke, jij bent 16. Je lijkt mijn nichtje wel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:56 schreef hayir het volgende:
[..]
Ja ik ben ook voor MHP maar op dit moment vind ik Devlat Bahceli echt 10 x niks snap je
En die dingen tussen alevieten en soennieten vind ik heel erg ja
dankjewelquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke, jij bent 16. Je lijkt mijn nichtje wel.
Omdat ik jullie mening al ken en wilde checken of deze snel boos te krijgen isquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom moet ze overal wat van vinden. Dit is net zo irritant als op de middelbare school waar bij elke discussie over allochtonen of de islam om mijn mening werd gevraagd.
Zonder een eikpunt is het moeilijk om iemand in een hokje te stoppen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom moet ze overal wat van vinden. Dit is net zo irritant als op de middelbare school waar bij elke discussie over allochtonen of de islam om mijn mening werd gevraagd.
quote:
Ik van dit soort shit...quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:04 schreef expans het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik word altijd euforisch van dit soort shit.
Daaromquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik van dit soort shit...
[ afbeelding ]
Pamukoglu Is een idioot.quote:
turken... alles draait om politiek...quote:
Why?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pamukoglu Is een idioot.
Kafir en musrik btw.
Why een idioot of why een kafir?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:10 schreef expans het volgende:
[..]
Why?
Ik ben trouwens, mocht het niet duidelijk zijn want internet, niet serieus bezig
True.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:08 schreef expans het volgende:
[..]
Daarom
[ afbeelding ]
Maar dat spreekt eigenlijk voor zich, divide & conquer is de nummer één tactiek.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:08 schreef expans het volgende:
[..]
Daarom
[ afbeelding ]
Maar dat spreekt eigenlijk voor zich, divide & conquer is de nummer één tactiek.
Beide.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Why een idioot of why een kafir?
[ afbeelding ]
hij is pas een baas
Nou om heel eerlijk te zijn, deze video illustreert precies waarom Pamukoglu een simpele ziel is en precies het probleem van wanneer een militaristisch gedachte de politiek in gaat.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:20 schreef expans het volgende:
[..]
Beide.
Maar eigenlijk maakt het toch niet uit wat wij simpele geesten ervan vinden want de beslissingen die erom doen worden door machtige mannen in verborgen kamertjes genomen..
In mijn ogen is het nooit gegaan om onafhankelijkheid of meer rechten, dat is de smoes die gebruikt word terwijl dat soort groeperingen door anderen worden ingezet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cem_Ersever
http://en.wikipedia.org/wiki/E%C5%9Fref_Bitlis
http://en.wikipedia.org/wiki/Kemal_Kayacan
http://en.wikipedia.org/wiki/Memduh_%C3%9Cnl%C3%BCt%C3%BCrk
En er was nog een Turkse generaal (jandarma) die vond dat geweld niet de oplossing was oid en die is ook vermoord.
Laat staan al die shit van de jaren 70/80 tijdens de koude oorlog.
De sharia dan maar invoeren?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:26 schreef Triggershot het volgende:
Inmenging van het leger in de Turkse politiek heeft bijna nooit wat goeds gebracht.
Noem eens een coup van het leger wat tegen de Sharia was gericht, en kom aub niet met 28 Subat, als je daar iets over weet iig.quote:
Je bent toch voorstander van de Sharia of niet, daarom kwam ik hiermee. Niet dat ik een voorstander ben van een vroegere Turkije.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Noem eens een coup van het leger wat tegen de Sharia was gericht, en kom aub niet met 28 Subat, als je daar iets over weet iig.
Met alle respect, maar ben jij uberhaupt wel met mij in staat om een discussie over de Sharia te voeren in detail? Laat staan dat je weet waar ik een voorstander van ben of niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent toch voorstander van de Sharia of niet, daarom kwam ik hiermee. Niet dat ik een voorstander ben van een vroegere Turkije.
Je hebt het zelf gezegdquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ben jij uberhaupt wel met mij in staat om een discussie over de Sharia te voeren in detail? Laat staan dat je weet waar ik een voorstander van ben of niet.
Linkje?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt het zelf gezegd![]()
Aman, bosver.
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraalquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gaat volgen. Ik ga later zoeken. Even nadenken waar het was.
Je hebt nog steeds niets getoond, alleen woorden in de mond gelegd. geen wonder dat het een non-discussie wordt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:42 schreef Stimorol- het volgende:
Occupy. Daar was 't. Maar neyse, zelfde discussie, zelfde non-inhoud. Nvm.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:49 schreef Triggershot het volgende:
Maar goed, mensen zijn hier altijd al mee bang gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja, als je met kritiek op het leger meteen begint over sharia invoeren, dan betwijfel ik dat heel erg, no offence, ken je niet, dus niks persoonlijks.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ik kan wel verder kijken dan dit. Kalsin.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ben jij uberhaupt wel met mij in staat om een discussie over de Sharia te voeren in detail? Laat staan dat je weet waar ik een voorstander van ben of niet.
De sharie heeft tenminste betere privacywetten dan de Nederlandse wettenquote:
Ja maar Ambipur heeft een Shariafobie.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:16 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
De sharie heeft tenminste betere privacywetten dan de Nederlandse wetten
Meeting is niet doorgegaan wegens onvoldoende animo. Helaas.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Was er geen meeting afgelopen/aankomende tijd?
Ik ben eindelijk thuis. Onderweg wel enkele mensen leren kennen. Ik heb het nummer van een jongedame geritseld, het was gezellig enzo. Verder ook een Turkse student gesproken. Nou ja, ik kwam er achter dat ie Turks is toen ie met z'n ma aan de telefoon Turks sprak - tot die tijd sprak ik in het Engels met hem...quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:55 schreef Ayca het volgende:
Wees blij. Ik sta al 5.5 uur op Leeuwarden vast.
Als het goed is kan ik wel zo weg, hoop ik.
Hoe geritseld dannnnnquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk thuis. Onderweg wel enkele mensen leren kennen. Ik heb het nummer van een jongedame geritseld, het was gezellig enzo. Verder ook een Turkse student gesproken. Nou ja, ik kwam er achter dat ie Turks is toen ie met z'n ma aan de telefoon Turks sprak - tot die tijd sprak ik in het Engels met hem...
Maar ehh, ik heb bijna een uur in het Turks zitten lullen met hem. Dat is voor mij een persoonlijk record...![]()
![]()
De volgende keer dat ik je zie praat ik ook Turks met jou. Waag het niet om me uit te lachen hč.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:02 schreef Bortecinem het volgende:
Tss met hun praat je wel Turks he, tis goed met jou, sylvester.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psssh.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Ja, gewoon in de metro.Ik stuurde haar een foto van de dienstregeling via WhatsApp.
Volgens mij doet hij pua o.i.d.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:24 schreef xminator het volgende:
Pfffs Sylv leer mij ook eens je smooth talks
Ga ik eind volgende week uitproberen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:30 schreef zarGon het volgende:
En Marmaray wordt in gebruik genomen vandaag..
Xaban is ook jarig!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:30 schreef zarGon het volgende:
Turkije is jarig, 90 jaar oud..
En Marmaray wordt in gebruik genomen vandaag..
Is hier animo voor? Zoja, wie is bereid de organisatie op zich te nemen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Meeting is niet doorgegaan wegens onvoldoende animo. Helaas.
zarGon en ik hadden er laatst overigens wel over om eind december weer bij Mahzen langs te gaan, een soort van jubileumfeest.
hoe dat?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:26 schreef sylvesterrr het volgende:
Binnenkort misschien werkloos trouwens...![]()
![]()
![]()
Morgen weet ik het zeker.
welke bedrijf/sector?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Iets met een botte bijl en reorganisatie...
succes man!quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:26 schreef sylvesterrr het volgende:
![]()
![]()
Zuur en helemaal omdat je dat andere aanbod hebt afgeslagen...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:26 schreef sylvesterrr het volgende:
![]()
![]()
Ja, dat laatste maakt het inderdaad nogal zuur.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Zuur en helemaal omdat je dat andere aanbod hebt afgeslagen...
Fuck ze.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:26 schreef sylvesterrr het volgende:
![]()
![]()
Dit is de kans om impulsief te doen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:26 schreef sylvesterrr het volgende:
![]()
![]()
* sylvesterrr is zo goed als blut...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:59 schreef expans het volgende:
[..]
Dit is de kans om impulsief te doen.
Zeg je huur op en ga reizen, speel de verloren zoon voor een paar maanden.
Olsun!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
* sylvesterrr is zo goed als blut...
Misschien... Dat zie ik dan wel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:16 schreef expans het volgende:
[..]
Olsun!
Soms denk ik er echt over na om een dikke fuck you actie te fixen en met m'n spaargeld (paar duizend, no ebrag) richting Aziė te gaan en te chillen in Thailand tot m'n geld op is.
SOOOOOOOON.
Oh en elke keer als ik dit zeg kijkt m'n opa me aan alsof hij me wil vermoorden. Hij is echt bang dat ik eindig als een serseri.
Hmm maar je hebt nog geen diploma's geloof ik? Dan is een baantje houden handiger lijkt mij...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien... Dat zie ik dan wel.Als het morgen exit is, dan krijg ik als het goed is een zak geld mee...
Klopt, geen diploma.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmm maar je hebt nog geen diploma's geloof ik? Dan is een baantje houden handiger lijkt mij...
Nja reorganisatie lijkt mij altijd klote en zou daar nu niet werkzaam willen zijn. Sterkte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same here, morgen hoor ik het maar het ziet er slecht uitquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:26 schreef sylvesterrr het volgende:
![]()
![]()
Dat dacht je. Er gaat factor 0.5 over heen. - 52pr belastingquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien... Dat zie ik dan wel.Als het morgen exit is, dan krijg ik als het goed is een zak geld mee...
Sterkte!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Same here, morgen hoor ik het maar het ziet er slecht uit
Thanks, nee werk in de private sector ala finance.quote:
Ik word niet genaaid. Ik kom in een pool. Gegarandeerd nog 6/8 maanden loon. Ik zeg top hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:16 schreef Levolution het volgende:
Lekker genaaid worden in Nederland.![]()
We zijn allemaal expendable.
Hmmh, ik zie toekomst in data analyse uitvoeren in Turkije.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Thanks, nee werk in de private sector ala finance.
Syl, waarom probeer je het niet eens in TR? Ivm relatie is het geen optie voor mij maar anders zou het avontuur mij wel aanspreken.
En daarna?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik word niet genaaid. Ik kom in een pool. Gegarandeerd nog 6/8 maanden loon. Ik zeg top hoor.
Als je alpha bent heeft ze maar te luisteren en mee te gaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Syl, waarom probeer je het niet eens in TR? Ivm relatie is het geen optie voor mij maar anders zou het avontuur mij wel aanspreken.
Eerst die studie afronden. Duurt te lang nu. Daarna kijk ik wel. Ben geen planner.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmh, ik zie toekomst in data analyse uitvoeren in Turkije.
[..]
En daarna?
Ja dat ben ik dus nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als je alpha bent heeft ze maar te luisteren en mee te gaan.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Same here, morgen hoor ik het maar het ziet er slecht uit
Met 7 dienstjaren en de recente salarisverhoging houd ik er toch een leuk bedragje aan over.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat dacht je. Er gaat factor 0.5 over heen. - 52pr belasting
Na m'n opleiding wil ik het juist wel proberen in TR (Istanbul). Sinds begin deze maand werkt er een Turkse collega bij mij op het werk - ze heeft vanuit Istanbul gesolliciteerd op deze functie.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmh, ik zie toekomst in data analyse uitvoeren in Turkije.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja dat ben ik dus niet
Zij gaat wel mee... mits trouwen en aan kids beginnen is het Hollandse aanbod.... in Kaasland blijven is dus mijn credo
Haha, van die man heb ik een paar keer college gehad.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haha, van die man heb ik een paar keer college gehad.
Waar heb je dit gezien?
Saglik olsun, want "het is niet persoonlijk, afspiegelingsprincipe, bladibla.quote:
Hoezo? Wat moet je anders doen dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Saglik olsun, want "het is niet persoonlijk, afspiegelingsprincipe, bladibla.Dacht kan ik thuis zitten, o da yok beeeeeeeeeeeee.
Herkenbaar. Sws kan ik niet eens als er anderen in huis zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:03 schreef Bortecinem het volgende:
Mensen die voor een wc-deur gaan staan wachten/praten terwijl er iemand binnen zit - en nee, ik heb het niet over openbare toiletten.
Nog 1 maand doorwerken alsof er niets aan de hand is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoezo? Wat moet je anders doen dan?
Hmm, jammer! Als ik de komende 38 minuten niets hoor heb ik het overleefd!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:59 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben onofficieel ontslagen.. Rare shit.
Hahahaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:03 schreef Bortecinem het volgende:
Mensen die voor een wc-deur gaan staan wachten/praten terwijl er iemand binnen zit - en nee, ik heb het niet over openbare toiletten.
Je mag dus niet een tijdje thuis zitten met behoud van salaris?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Saglik olsun, want "het is niet persoonlijk, afspiegelingsprincipe, bladibla.Dacht kan ik thuis zitten, o da yok beeeeeeeeeeeee.
Nee, dat mag pas eerste week December. :Squote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahaha
[..]
Je mag dus niet een tijdje thuis zitten met behoud van salaris?
Wordt een gezellige maand dus...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, dat mag pas eerste week December. :S
Nja dat wilde je toch ook? Lekker 18 maanden uitbetaald krijgen, wat wilt gij nog meer?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:59 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben onofficieel ontslagen.. Rare shit.
Lees 't anders nog een keer.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Nja dat wilde je toch ook? Lekker 18 maanden uitbetaald krijgen, wat wilt gij nog meer?
quote:
Enige nadeel is dat je nog een maandje moet werken, of begrijp ik het verkeerd?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik word niet genaaid. Ik kom in een pool. Gegarandeerd nog 6/8 maanden loon. Ik zeg top hoor.
Ik wilde niet onofficieel ontslagen worden nee. Wtf moet ik hiermee.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:36 schreef xminator het volgende:
[..]
[..]
Enige nadeel is dat je nog een maandje moet werken, of begrijp ik het verkeerd?
Dus uiteindelijk word je wel genaaidquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wilde niet onofficieel ontslagen worden nee. Wtf moet ik hiermee.
Ik ga vnv mijn verdriet wegetenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk word je wel genaaid. Komt wel goed, no worries.
Gecmis olsun.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga vnv mijn verdriet wegeten
Banen liggen niet voor het grijpen...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:47 schreef Levolution het volgende:
Waarom verdrietig worden om een baan?
Valt echt wel mee, hoor....quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Gecmis olsun.
[..]
Banen liggen niet voor het grijpen...
Het is te merken dat je nog studeert.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:47 schreef Levolution het volgende:
Waarom verdrietig worden om een baan?
Tot 12 uur, dus?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hmm, jammer! Als ik de komende 38 minuten niets hoor heb ik het overleefd!
Dat worden heel wat 'didn't do shit today'-dagen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:51 schreef Stimorol- het volgende:
Omdat ik nog 1 maand moet doorwerken en zgn moet doen alsof er niets aan de hand is, het is immers niet officieel.
Ik weet niet hoe ik me moet gedragen nu.
Verdriet voel ik trouwens niet, hoor. Beetje overdrijven.
Begin dit jaar had ik gesolliciteerd op een interne functie. Ik werd het 'm niet, maar ik mocht wel de rotzooi van degene die het wel werd opruimen...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:52 schreef xminator het volgende:
Lijkt mij een rare situatie... Stel je voor dat je ook nog iemand mag inwerken
In principe kan ik tot 12 uur een uitnodiging ontvangen voor een gesprek in de ochtend (vandaag).quote:
Nasilsiin bruur?quote:
Vandaag gedaan: fok, fnv bellen, informatie zoeken. Nog 29.5 dagen!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat worden heel wat 'didn't do shit today'-dagen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:08 schreef Bortecinem het volgende:
Gefeliciteerd Syl!!!
*is blij dat ze haar frap krijgt*
Nja in de finance heb je nog zat banen geloof ik.. Maar het is wel lastiger dan in het verleden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is te merken dat je nog studeert..
Ging al een tijdje slecht, nu gaat het nog slechter. Tegenwoordig is het veel moeilijker om aan een baan te komen dan pak 'm beet een jaar terug.
Heheh dan had ik echt een dikke middelvinger getoond :pquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Begin dit jaar had ik gesolliciteerd op een interne functie. Ik werd het 'm niet, maar ik mocht wel de rotzooi van degene die het wel werd opruimen...
Xaban ders alsin sendenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Als ik het echt heb overleefd, dan krijg je zelfs een frap + gebakje + patatje.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij is gayserili... Zijn schuld is allang afgewaardeerd.
Als jij ervoor zorgt dat zij ook komt, dan krijgt zij dezelfde traktatie.quote:
quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laat maar, ik wil niet meer dat je komt.
Dat is een gebaar richting haters.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kijk hoe blij hij is dat jullie samen zullen zijn dan.
Dan heb je een fantasierijk verstand.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee dat is een blijk van blijdschap. Jij en ambi, kan mij er wel iets bij voorstellen.
Agree. Waar is Ambi trouwens. Iedereen die denkt dat ik Ambi benquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan heb je een fantasierijk verstand.
Er is geen Che en ikquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:13 schreef Bortecinem het volgende:
Olmadi ama. Ik wil het eerst over jou en Che hebben.
En ja, ik heb een recept voor chocoladetaart maar hij is wel een beeeeetje ingewikkeld. Niet moeilijk, maar veel stappen. Wil hem best een keer uittypen als je het ook ECHT gaat maken.
Geen idee. Die heb ik een lange tijd niet gezien hier.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Agree. Waar is Ambi trouwens. Iedereen die denkt dat ik Ambi ben
Gatverdamme viezerik.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:28 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.pinterest.com/scrappy37/recepten-taart-en-gebak/
Omg. Porno voor mijn ogen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |