hahaha nee dankjewel. M'n leven bestaat écht niet uit alleen dat enzoquote:
Je zit op Fok. Moet wel. Ook ik heb geen leven. Geen werk, geen school, uitkering jwt. Harde leven.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:35 schreef hayir het volgende:
[..]
hahaha nee dankjewel. M'n leven bestaat écht niet uit alleen dat enzo
je hebt gelijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je zit op Fok. Moet wel. Ook ik heb geen leven. Geen werk, geen school, uitkering jwt. Harde leven.
Ze mogen doen wat ze willen, maar een stuk van Turkije krijgen ze nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Koerdistan?
Wat is jouw mening over Palestina?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:39 schreef hayir het volgende:
[..]
Ze mogen doen wat ze willen, maar een stuk van Turkije krijgen ze niet![]()
Ik heb wel gehoord over Iraaks koerdistan ofzo ? Als het daar mag vind ik het helemaal prima. Maar ze moeten niet Turkije uitelkaar halen omdat ze een eigen land willen![]()
en jij ?
-quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja man!
[..]
Dus kijk uit met wie je fuckt
Dat weet ik nog niet. Want eigenlijk was het altijd Israel. En ik hou eigenlijk niet echt van Israel, maar om nou een stuk van hun land te willen..quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Palestina?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:42 schreef hayir het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Want eigenlijk was het altijd Israel. En ik hou eigenlijk niet echt van Israel, maar om nou een stuk van hun land te willen..
Troll jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:42 schreef hayir het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Want eigenlijk was het altijd Israel. En ik hou eigenlijk niet echt van Israel, maar om nou een stuk van hun land te willen..
Trollquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:46 schreef hayir het volgende:
[..]
Zeg ik iets heel doms ?Ik heb vernomen dat het altijd Israel is geweest. Leg uit
Wat is jouw mening over de aanwezigheid van Armeense kernraketten op het door Grieken bezette gedeelte van Cyprus?quote:
Is altijd Israel geweest...... Dit moet gewoon fake zijn.....quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:48 schreef hayir het volgende:
tamam neyse millet ik ga gewoon. Ik ben hier trouwens nieuw op fok ama ben geen troll
maarja, yolunuz acik olsun
daag
Oh, is dat zo? Weet ik niets van af.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over de aanwezigheid van Armeense kernraketten op het door Grieken bezette gedeelte van Cyprus?
uh nee walla was het niet maar okéquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is altijd Israel geweest...... Dit moet gewoon fake zijn.....
Dat komt omdat de Turkofoben je middels de Zionisten en hun media dom willen houden!quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh, is dat zo? Weet ik niets van af.
ja neyse ga maar gewoonquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:48 schreef hayir het volgende:
tamam neyse millet ik ga gewoon. Ik ben hier trouwens nieuw op fok ama ben geen troll
maarja, yolunuz acik olsun
daag
Ja zo ken ik nog 200 verhalen van mijn papa. (die vaak blijken te kloppen, maar ok.....)quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat komt omdat de Turkofoben je middels de Zionisten en hun media dom willen houden!
Mijn inlichtingen komen direkt van Mehmet uit het koffiehuis, hij keek ernstig en zijn neef heeft een dochter bij een tante van mijn moeder dus ik vertrouw hem.
Ben het op heel veel gebieden niet eens met hemquote:
Die zijn ook allemaal waar, Turkse vaders liegen nooit tegen hun kinderen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja zo ken ik nog 200 verhalen van mijn papa. (die vaak blijken te kloppen, maar ok.....)
Maar als jij Bozkurt bent, dan ben je voor MHP.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:54 schreef hayir het volgende:
[..]
Ben het op heel veel gebieden niet eens met hem![]()
Maar op dit moment ben ik het sowieso met geen 1 partij in Turkije eens
en jij ?
Ja man. Mn moeder loog echt vaak tegen me... Vooral m'n oma...quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die zijn ook allemaal waar, Turkse vaders liegen nooit tegen hun kinderen.
Hun vrouw daartegen...
Ja ik ben ook voor MHP maar op dit moment vind ik Devlat Bahceli echt 10 x niks snap jequote:Op maandag 28 oktober 2013 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar als jij Bozkurt bent, dan ben je voor MHP.
Alle partijen hebben mijn steun niet. Ze creeren allemaal scheuren en verdeling. Nu nog gezeik tussen alevieten en soennieten. Schande.
Waarom moet ze overal wat van vinden. Dit is net zo irritant als op de middelbare school waar bij elke discussie over allochtonen of de islam om mijn mening werd gevraagd.quote:
Oke, jij bent 16. Je lijkt mijn nichtje wel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:56 schreef hayir het volgende:
[..]
Ja ik ben ook voor MHP maar op dit moment vind ik Devlat Bahceli echt 10 x niks snap je
En die dingen tussen alevieten en soennieten vind ik heel erg ja
dankjewelquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke, jij bent 16. Je lijkt mijn nichtje wel.
Omdat ik jullie mening al ken en wilde checken of deze snel boos te krijgen isquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom moet ze overal wat van vinden. Dit is net zo irritant als op de middelbare school waar bij elke discussie over allochtonen of de islam om mijn mening werd gevraagd.
Zonder een eikpunt is het moeilijk om iemand in een hokje te stoppen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom moet ze overal wat van vinden. Dit is net zo irritant als op de middelbare school waar bij elke discussie over allochtonen of de islam om mijn mening werd gevraagd.
quote:
Ik van dit soort shit...quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:04 schreef expans het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik word altijd euforisch van dit soort shit.
Daaromquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik van dit soort shit...
[ afbeelding ]
Pamukoglu Is een idioot.quote:
turken... alles draait om politiek...quote:
Why?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pamukoglu Is een idioot.
Kafir en musrik btw.
Why een idioot of why een kafir?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:10 schreef expans het volgende:
[..]
Why?
Ik ben trouwens, mocht het niet duidelijk zijn want internet, niet serieus bezig
True.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:08 schreef expans het volgende:
[..]
Daarom
[ afbeelding ]
Maar dat spreekt eigenlijk voor zich, divide & conquer is de nummer één tactiek.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:08 schreef expans het volgende:
[..]
Daarom
[ afbeelding ]
Maar dat spreekt eigenlijk voor zich, divide & conquer is de nummer één tactiek.
Beide.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Why een idioot of why een kafir?
[ afbeelding ]
hij is pas een baas
Nou om heel eerlijk te zijn, deze video illustreert precies waarom Pamukoglu een simpele ziel is en precies het probleem van wanneer een militaristisch gedachte de politiek in gaat.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:20 schreef expans het volgende:
[..]
Beide.
Maar eigenlijk maakt het toch niet uit wat wij simpele geesten ervan vinden want de beslissingen die erom doen worden door machtige mannen in verborgen kamertjes genomen..
In mijn ogen is het nooit gegaan om onafhankelijkheid of meer rechten, dat is de smoes die gebruikt word terwijl dat soort groeperingen door anderen worden ingezet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cem_Ersever
http://en.wikipedia.org/wiki/E%C5%9Fref_Bitlis
http://en.wikipedia.org/wiki/Kemal_Kayacan
http://en.wikipedia.org/wiki/Memduh_%C3%9Cnl%C3%BCt%C3%BCrk
En er was nog een Turkse generaal (jandarma) die vond dat geweld niet de oplossing was oid en die is ook vermoord.
Laat staan al die shit van de jaren 70/80 tijdens de koude oorlog.
De sharia dan maar invoeren?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:26 schreef Triggershot het volgende:
Inmenging van het leger in de Turkse politiek heeft bijna nooit wat goeds gebracht.
Noem eens een coup van het leger wat tegen de Sharia was gericht, en kom aub niet met 28 Subat, als je daar iets over weet iig.quote:
Je bent toch voorstander van de Sharia of niet, daarom kwam ik hiermee. Niet dat ik een voorstander ben van een vroegere Turkije.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Noem eens een coup van het leger wat tegen de Sharia was gericht, en kom aub niet met 28 Subat, als je daar iets over weet iig.
Met alle respect, maar ben jij uberhaupt wel met mij in staat om een discussie over de Sharia te voeren in detail? Laat staan dat je weet waar ik een voorstander van ben of niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent toch voorstander van de Sharia of niet, daarom kwam ik hiermee. Niet dat ik een voorstander ben van een vroegere Turkije.
Je hebt het zelf gezegdquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ben jij uberhaupt wel met mij in staat om een discussie over de Sharia te voeren in detail? Laat staan dat je weet waar ik een voorstander van ben of niet.
Linkje?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt het zelf gezegd![]()
Aman, bosver.
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraalquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gaat volgen. Ik ga later zoeken. Even nadenken waar het was.
Je hebt nog steeds niets getoond, alleen woorden in de mond gelegd. geen wonder dat het een non-discussie wordt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:42 schreef Stimorol- het volgende:
Occupy. Daar was 't. Maar neyse, zelfde discussie, zelfde non-inhoud. Nvm.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:49 schreef Triggershot het volgende:
Maar goed, mensen zijn hier altijd al mee bang gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja, als je met kritiek op het leger meteen begint over sharia invoeren, dan betwijfel ik dat heel erg, no offence, ken je niet, dus niks persoonlijks.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ik kan wel verder kijken dan dit. Kalsin.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ben jij uberhaupt wel met mij in staat om een discussie over de Sharia te voeren in detail? Laat staan dat je weet waar ik een voorstander van ben of niet.
De sharie heeft tenminste betere privacywetten dan de Nederlandse wettenquote:
Ja maar Ambipur heeft een Shariafobie.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:16 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
De sharie heeft tenminste betere privacywetten dan de Nederlandse wetten
Meeting is niet doorgegaan wegens onvoldoende animo. Helaas.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Was er geen meeting afgelopen/aankomende tijd?
Ik ben eindelijk thuis. Onderweg wel enkele mensen leren kennen. Ik heb het nummer van een jongedame geritseld, het was gezellig enzo. Verder ook een Turkse student gesproken. Nou ja, ik kwam er achter dat ie Turks is toen ie met z'n ma aan de telefoon Turks sprak - tot die tijd sprak ik in het Engels met hem...quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:55 schreef Ayca het volgende:
Wees blij. Ik sta al 5.5 uur op Leeuwarden vast.
Als het goed is kan ik wel zo weg, hoop ik.
Hoe geritseld dannnnnquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk thuis. Onderweg wel enkele mensen leren kennen. Ik heb het nummer van een jongedame geritseld, het was gezellig enzo. Verder ook een Turkse student gesproken. Nou ja, ik kwam er achter dat ie Turks is toen ie met z'n ma aan de telefoon Turks sprak - tot die tijd sprak ik in het Engels met hem...
Maar ehh, ik heb bijna een uur in het Turks zitten lullen met hem. Dat is voor mij een persoonlijk record...![]()
![]()
De volgende keer dat ik je zie praat ik ook Turks met jou. Waag het niet om me uit te lachen hè.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:02 schreef Bortecinem het volgende:
Tss met hun praat je wel Turks he, tis goed met jou, sylvester.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psssh.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Ja, gewoon in de metro.Ik stuurde haar een foto van de dienstregeling via WhatsApp.
Volgens mij doet hij pua o.i.d.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:24 schreef xminator het volgende:
Pfffs Sylv leer mij ook eens je smooth talks
Ga ik eind volgende week uitproberen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:30 schreef zarGon het volgende:
En Marmaray wordt in gebruik genomen vandaag..
Xaban is ook jarig!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:30 schreef zarGon het volgende:
Turkije is jarig, 90 jaar oud..
En Marmaray wordt in gebruik genomen vandaag..
Is hier animo voor? Zoja, wie is bereid de organisatie op zich te nemen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Meeting is niet doorgegaan wegens onvoldoende animo. Helaas.
zarGon en ik hadden er laatst overigens wel over om eind december weer bij Mahzen langs te gaan, een soort van jubileumfeest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |