Ben het op heel veel gebieden niet eens met hemquote:
Die zijn ook allemaal waar, Turkse vaders liegen nooit tegen hun kinderen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja zo ken ik nog 200 verhalen van mijn papa. (die vaak blijken te kloppen, maar ok.....)
Maar als jij Bozkurt bent, dan ben je voor MHP.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:54 schreef hayir het volgende:
[..]
Ben het op heel veel gebieden niet eens met hem![]()
Maar op dit moment ben ik het sowieso met geen 1 partij in Turkije eens
en jij ?
Ja man. Mn moeder loog echt vaak tegen me... Vooral m'n oma...quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die zijn ook allemaal waar, Turkse vaders liegen nooit tegen hun kinderen.
Hun vrouw daartegen...
Ja ik ben ook voor MHP maar op dit moment vind ik Devlat Bahceli echt 10 x niks snap jequote:Op maandag 28 oktober 2013 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar als jij Bozkurt bent, dan ben je voor MHP.
Alle partijen hebben mijn steun niet. Ze creeren allemaal scheuren en verdeling. Nu nog gezeik tussen alevieten en soennieten. Schande.
Waarom moet ze overal wat van vinden. Dit is net zo irritant als op de middelbare school waar bij elke discussie over allochtonen of de islam om mijn mening werd gevraagd.quote:
Oke, jij bent 16. Je lijkt mijn nichtje wel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:56 schreef hayir het volgende:
[..]
Ja ik ben ook voor MHP maar op dit moment vind ik Devlat Bahceli echt 10 x niks snap je
En die dingen tussen alevieten en soennieten vind ik heel erg ja
dankjewelquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke, jij bent 16. Je lijkt mijn nichtje wel.
Omdat ik jullie mening al ken en wilde checken of deze snel boos te krijgen isquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom moet ze overal wat van vinden. Dit is net zo irritant als op de middelbare school waar bij elke discussie over allochtonen of de islam om mijn mening werd gevraagd.
Zonder een eikpunt is het moeilijk om iemand in een hokje te stoppen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom moet ze overal wat van vinden. Dit is net zo irritant als op de middelbare school waar bij elke discussie over allochtonen of de islam om mijn mening werd gevraagd.
quote:
Ik van dit soort shit...quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:04 schreef expans het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik word altijd euforisch van dit soort shit.
Daaromquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik van dit soort shit...
[ afbeelding ]
Pamukoglu Is een idioot.quote:
turken... alles draait om politiek...quote:
Why?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pamukoglu Is een idioot.
Kafir en musrik btw.
Why een idioot of why een kafir?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:10 schreef expans het volgende:
[..]
Why?
Ik ben trouwens, mocht het niet duidelijk zijn want internet, niet serieus bezig
True.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:08 schreef expans het volgende:
[..]
Daarom
[ afbeelding ]
Maar dat spreekt eigenlijk voor zich, divide & conquer is de nummer één tactiek.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:08 schreef expans het volgende:
[..]
Daarom
[ afbeelding ]
Maar dat spreekt eigenlijk voor zich, divide & conquer is de nummer één tactiek.
Beide.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Why een idioot of why een kafir?
[ afbeelding ]
hij is pas een baas
Nou om heel eerlijk te zijn, deze video illustreert precies waarom Pamukoglu een simpele ziel is en precies het probleem van wanneer een militaristisch gedachte de politiek in gaat.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:20 schreef expans het volgende:
[..]
Beide.
Maar eigenlijk maakt het toch niet uit wat wij simpele geesten ervan vinden want de beslissingen die erom doen worden door machtige mannen in verborgen kamertjes genomen..
In mijn ogen is het nooit gegaan om onafhankelijkheid of meer rechten, dat is de smoes die gebruikt word terwijl dat soort groeperingen door anderen worden ingezet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cem_Ersever
http://en.wikipedia.org/wiki/E%C5%9Fref_Bitlis
http://en.wikipedia.org/wiki/Kemal_Kayacan
http://en.wikipedia.org/wiki/Memduh_%C3%9Cnl%C3%BCt%C3%BCrk
En er was nog een Turkse generaal (jandarma) die vond dat geweld niet de oplossing was oid en die is ook vermoord.
Laat staan al die shit van de jaren 70/80 tijdens de koude oorlog.
De sharia dan maar invoeren?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:26 schreef Triggershot het volgende:
Inmenging van het leger in de Turkse politiek heeft bijna nooit wat goeds gebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |