Ik ben eindelijk thuis. Onderweg wel enkele mensen leren kennen. Ik heb het nummer van een jongedame geritseld, het was gezellig enzo. Verder ook een Turkse student gesproken. Nou ja, ik kwam er achter dat ie Turks is toen ie met z'n ma aan de telefoon Turks sprak - tot die tijd sprak ik in het Engels met hem...quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:55 schreef Ayca het volgende:
Wees blij. Ik sta al 5.5 uur op Leeuwarden vast.
Als het goed is kan ik wel zo weg, hoop ik.
Hoe geritseld dannnnnquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk thuis. Onderweg wel enkele mensen leren kennen. Ik heb het nummer van een jongedame geritseld, het was gezellig enzo. Verder ook een Turkse student gesproken. Nou ja, ik kwam er achter dat ie Turks is toen ie met z'n ma aan de telefoon Turks sprak - tot die tijd sprak ik in het Engels met hem...
Maar ehh, ik heb bijna een uur in het Turks zitten lullen met hem. Dat is voor mij een persoonlijk record...![]()
![]()
De volgende keer dat ik je zie praat ik ook Turks met jou. Waag het niet om me uit te lachen hč.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:02 schreef Bortecinem het volgende:
Tss met hun praat je wel Turks he, tis goed met jou, sylvester.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psssh.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Ja, gewoon in de metro.Ik stuurde haar een foto van de dienstregeling via WhatsApp.
Volgens mij doet hij pua o.i.d.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:24 schreef xminator het volgende:
Pfffs Sylv leer mij ook eens je smooth talks
Ga ik eind volgende week uitproberen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:30 schreef zarGon het volgende:
En Marmaray wordt in gebruik genomen vandaag..
Xaban is ook jarig!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:30 schreef zarGon het volgende:
Turkije is jarig, 90 jaar oud..
En Marmaray wordt in gebruik genomen vandaag..
Is hier animo voor? Zoja, wie is bereid de organisatie op zich te nemen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Meeting is niet doorgegaan wegens onvoldoende animo. Helaas.
zarGon en ik hadden er laatst overigens wel over om eind december weer bij Mahzen langs te gaan, een soort van jubileumfeest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |