Ik heb besloten om mezelf jonger te vinden, want ik heb me altijd oud gevoeld.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ona laf etmem, ik vind mezelf gewoon niet meer jong
Waarom dat?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb besloten om mezelf jonger te vinden, want ik heb me altijd oud gevoeld.
nu je ouder bent ga je omgekeerd voelen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vicieuze cirkel. Doordat ik mezelf te oud vond gedroeg ik me er ook naar...
Ja, want ik gedraag me minder als een bejaarde.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nu je ouder bent ga je omgekeerd voelen?
Ga trouwen enzo dan!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, want ik gedraag me minder als een bejaarde.
Ja, en ook buiten FOK!...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
lopen er meerdere idioten als ik hier dan?
say say bitmezquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb je meerdere persoonlijkheden buiten FOK! ? Het zijn namelijk meerdere personen...
Tip of the iceberg!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus je bent in het echt zowel man als vrouw?16 jaar en 65 jaar?
Dan weet je waarschijnlijk mijn diepste geheimen ook...quote:
?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan weet je waarschijnlijk mijn diepste geheimen ook...
Als je de volgende vraag correct beantwoord, dan geloof ik je: wat deden mijn ouders, broers en zussen om mij tijdens het eten af te leiden zodat ik wat at? Ik was toen een jaar of 3-5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |