Hmmh, ik zie toekomst in data analyse uitvoeren in Turkije.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Thanks, nee werk in de private sector ala finance.
Syl, waarom probeer je het niet eens in TR? Ivm relatie is het geen optie voor mij maar anders zou het avontuur mij wel aanspreken.
En daarna?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik word niet genaaid. Ik kom in een pool. Gegarandeerd nog 6/8 maanden loon. Ik zeg top hoor.
Als je alpha bent heeft ze maar te luisteren en mee te gaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Syl, waarom probeer je het niet eens in TR? Ivm relatie is het geen optie voor mij maar anders zou het avontuur mij wel aanspreken.
Eerst die studie afronden. Duurt te lang nu. Daarna kijk ik wel. Ben geen planner.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmh, ik zie toekomst in data analyse uitvoeren in Turkije.
[..]
En daarna?
Ja dat ben ik dus nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als je alpha bent heeft ze maar te luisteren en mee te gaan.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Same here, morgen hoor ik het maar het ziet er slecht uit
Met 7 dienstjaren en de recente salarisverhoging houd ik er toch een leuk bedragje aan over.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat dacht je. Er gaat factor 0.5 over heen. - 52pr belasting
Na m'n opleiding wil ik het juist wel proberen in TR (Istanbul). Sinds begin deze maand werkt er een Turkse collega bij mij op het werk - ze heeft vanuit Istanbul gesolliciteerd op deze functie.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmh, ik zie toekomst in data analyse uitvoeren in Turkije.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja dat ben ik dus niet
Zij gaat wel mee... mits trouwen en aan kids beginnen is het Hollandse aanbod.... in Kaasland blijven is dus mijn credo
Haha, van die man heb ik een paar keer college gehad.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haha, van die man heb ik een paar keer college gehad.
Waar heb je dit gezien?
Saglik olsun, want "het is niet persoonlijk, afspiegelingsprincipe, bladibla.quote:
Hoezo? Wat moet je anders doen dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Saglik olsun, want "het is niet persoonlijk, afspiegelingsprincipe, bladibla.Dacht kan ik thuis zitten, o da yok beeeeeeeeeeeee.
Herkenbaar. Sws kan ik niet eens als er anderen in huis zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:03 schreef Bortecinem het volgende:
Mensen die voor een wc-deur gaan staan wachten/praten terwijl er iemand binnen zit - en nee, ik heb het niet over openbare toiletten.
Nog 1 maand doorwerken alsof er niets aan de hand is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoezo? Wat moet je anders doen dan?
Hmm, jammer! Als ik de komende 38 minuten niets hoor heb ik het overleefd!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:59 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben onofficieel ontslagen.. Rare shit.
Hahahaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:03 schreef Bortecinem het volgende:
Mensen die voor een wc-deur gaan staan wachten/praten terwijl er iemand binnen zit - en nee, ik heb het niet over openbare toiletten.
Je mag dus niet een tijdje thuis zitten met behoud van salaris?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Saglik olsun, want "het is niet persoonlijk, afspiegelingsprincipe, bladibla.Dacht kan ik thuis zitten, o da yok beeeeeeeeeeeee.
Nee, dat mag pas eerste week December. :Squote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahaha
[..]
Je mag dus niet een tijdje thuis zitten met behoud van salaris?
Wordt een gezellige maand dus...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, dat mag pas eerste week December. :S
Nja dat wilde je toch ook? Lekker 18 maanden uitbetaald krijgen, wat wilt gij nog meer?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:59 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben onofficieel ontslagen.. Rare shit.
Lees 't anders nog een keer.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Nja dat wilde je toch ook? Lekker 18 maanden uitbetaald krijgen, wat wilt gij nog meer?
quote:
Enige nadeel is dat je nog een maandje moet werken, of begrijp ik het verkeerd?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik word niet genaaid. Ik kom in een pool. Gegarandeerd nog 6/8 maanden loon. Ik zeg top hoor.
Ik wilde niet onofficieel ontslagen worden nee. Wtf moet ik hiermee.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:36 schreef xminator het volgende:
[..]
[..]
Enige nadeel is dat je nog een maandje moet werken, of begrijp ik het verkeerd?
Dus uiteindelijk word je wel genaaidquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wilde niet onofficieel ontslagen worden nee. Wtf moet ik hiermee.
Ik ga vnv mijn verdriet wegetenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk word je wel genaaid. Komt wel goed, no worries.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |