Gecmis olsun.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga vnv mijn verdriet wegeten
Banen liggen niet voor het grijpen...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:47 schreef Levolution het volgende:
Waarom verdrietig worden om een baan?
Valt echt wel mee, hoor....quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Gecmis olsun.
[..]
Banen liggen niet voor het grijpen...
Het is te merken dat je nog studeert.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:47 schreef Levolution het volgende:
Waarom verdrietig worden om een baan?
Tot 12 uur, dus?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hmm, jammer! Als ik de komende 38 minuten niets hoor heb ik het overleefd!
Dat worden heel wat 'didn't do shit today'-dagen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:51 schreef Stimorol- het volgende:
Omdat ik nog 1 maand moet doorwerken en zgn moet doen alsof er niets aan de hand is, het is immers niet officieel.
Ik weet niet hoe ik me moet gedragen nu.
Verdriet voel ik trouwens niet, hoor. Beetje overdrijven.
Begin dit jaar had ik gesolliciteerd op een interne functie. Ik werd het 'm niet, maar ik mocht wel de rotzooi van degene die het wel werd opruimen...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:52 schreef xminator het volgende:
Lijkt mij een rare situatie... Stel je voor dat je ook nog iemand mag inwerken
In principe kan ik tot 12 uur een uitnodiging ontvangen voor een gesprek in de ochtend (vandaag).quote:
Nasilsiin bruur?quote:
Vandaag gedaan: fok, fnv bellen, informatie zoeken. Nog 29.5 dagen!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat worden heel wat 'didn't do shit today'-dagen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:08 schreef Bortecinem het volgende:
Gefeliciteerd Syl!!!
*is blij dat ze haar frap krijgt*
Nja in de finance heb je nog zat banen geloof ik.. Maar het is wel lastiger dan in het verleden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is te merken dat je nog studeert..
Ging al een tijdje slecht, nu gaat het nog slechter. Tegenwoordig is het veel moeilijker om aan een baan te komen dan pak 'm beet een jaar terug.
Heheh dan had ik echt een dikke middelvinger getoond :pquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Begin dit jaar had ik gesolliciteerd op een interne functie. Ik werd het 'm niet, maar ik mocht wel de rotzooi van degene die het wel werd opruimen...
Xaban ders alsin sendenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Als ik het echt heb overleefd, dan krijg je zelfs een frap + gebakje + patatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |