Neeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Pickwick thee op een bruiloft![]()
Of juist wel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan ben jij dus niet al die personen in mijn omgeving.
En nee, ik ga niet vertellen wat zij allemaal deden om mij af te leiden. Ik schaam me ervoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan ben jij dus niet al die personen in mijn omgeving.
Je schaamt je voor wat andere deden? Of omdat jij er naar handelde?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En nee, ik ga niet vertellen wat zij allemaal deden om mij af te leiden. Ik schaam me ervoor.![]()
Gewoon het feit dat ze mij op die manier moesten afleiden....quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je schaamt je voor wat andere deden? Of omdat jij er naar handelde?
Die Fadl Shaker is nu een jihadist/terrorist en wordt nu gezocht door de Libanese overheid.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ik was dit liedje vergeten...
Mooi man zo'n reünie.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:52 schreef xminator het volgende:
Zo reünie van basisschoolklas. Dat is alweer 10 jaar geleden.. Tijd gaat snel. Over circa 50 jaar alweer dood als alles normaal verloopt.
Had er vorig jaar één. Vond maar awkward, eerste keer kroeg en alles.quote:
10 jaar? Damn... Je bent jong.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:52 schreef xminator het volgende:
Zo reünie van basisschoolklas. Dat is alweer 10 jaar geleden.. Tijd gaat snel. Over circa 50 jaar alweer dood als alles normaal verloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |