Ben een paar keer in India geweest. Je merkt het niet echt wanneer je daar bent. Dan is het gewoon normaal zonnig weer. Maar wanneer je een overview krijgt, bijv. als je op een hoog punt staat, zie je de smog wel. Is overigens ook zo bij andere heel grote steden die verder geen streng beleid voeren, zoals bijv. New York en vroeger LA.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:06 schreef Fer het volgende:
Zou de lucht daar iedere dag van het jaar zo bruin zijn? Zou het ook stinken, invloed hebben op motorvermogen?
Ik kan me voorstellen dat de motor minder zuurstog krijgt en dat luchtinlaten en filters sneller verstopt raken maar of dat veel PK's zal schelen...?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:06 schreef Fer het volgende:
Zou de lucht daar iedere dag van het jaar zo bruin zijn? Zou het ook stinken, invloed hebben op motorvermogen?
Als ik achter kinderen vraag, is het dan veel te voor de hand liggend?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:34 schreef JohnB52 het volgende:
Gelukkig heb ik thuis een luchtalarm die er voor zorgt dat ik nooit later dan 08:00 wakker ben!
Wat een onzin ditquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:22 schreef Geralt het volgende:
Aanfluiting dit weer.
Ik snap het wel. Gewoon te laat gezien en toen konden ze niets meer.
Webber moest na die invalid lap 1 ronde rustig doen en daarna nog een keer aanzetten. Die aangezette ronde brak hij af en zijn invalid lap staat op P3 terwijl hij daarvoor op P14 stond en die dus had moeten tellen
Daardoor had iemand anders dus in Q3 gekomen. Het enige wat ze zouden kunnen (en moeten) doen is Webber zijn P14 tijd naast de eindtijden van Q2 leggen en kijken waar hij uit komt en alles erboven 1 plek opschuiven.
Nadeel is dan dat die ene coureur die in Q3 geraakt had moeten zijn dus geen tijd heeft kunnen rijden.
En wat doe je daarmee dan.
Niks dus, vooral niet meer laten zien door de regie, niet meer over hebben, doodzwijgen en net doen of niemand het zag.![]()
![]()
Doe me die rondetijden dan eens.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:31 schreef M90 het volgende:
2. Na eerste flying lap en cooldown lap heeft hij nog een flying lap gedaan die sneller was dan de cut-off naar Q1.
of trollt deze gast vaker?
gelukkig kun je een uur langer slapen. Vaak ben ik dan wel op tijd wakker.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:34 schreef JohnB52 het volgende:
Niet de klok vergeten he heren en dames.
Ik weet alleen niet of mijn telefoon dat nou automatisch doet...
Gelukkig heb ik thuis een luchtalarm die er voor zorgt dat ik nooit later dan 08:00 wakker ben!
Dat uur is mijn redding na afgelopen nacht niet geslapen te hebbenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:12 schreef WEST het volgende:
[..]
gelukkig kun je een uur langer slapen. Vaak ben ik dan wel op tijd wakker.
Sorry cut-off naar Q3 inderdaad. Klassering in Q2 lijkt me irrelevant?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Doe me die rondetijden dan eens.
En hij kwam van P14 en niet P15.
En al was het zo dat hij sneller dan de cutoff naar Q3 reed, want ik neem aan dat je daar op doelt en niet op Q1 zoals je zegt, dan nog staat hij onterecht als 3de geklasseerd in Q2.
Die tijd was volkomen illegaal.
nou mijne ook wel. Maar ik ben ook niet fit dus dit uur vind ik wel fijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat uur is mijn redding na afgelopen nacht niet geslapen te hebben
hij moet ook eerder stoppen dan Webber en dit is een lange pitlane dus hij moet veel tijd winnen in de eerste 10 ronden. Dat zie ik niet gebeuren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:01 schreef Fer het volgende:
Ben benieuwd hoe Webber morgen op primes wil winnen, lijkt dat Vettel vanaf ronde 1 een paar tienden wegrijdt per rondje.
Die is wel relevant. Ik wil die tijd van hem dan wel eens zien of hij daadwerkelijk sneller dan 1:26.336 reed.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:15 schreef M90 het volgende:
[..]
Klassering in Q2 lijkt me irrelevant?
Maar een paar rondes later moet Webber ook wisselen, dan komt Vettel weer voorop. Misschien is Webber dan wel sneller op options, maar we hebben gezien hoe makelijk hij kan inhalen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:17 schreef WEST het volgende:
[..]
hij moet ook eerder stoppen dan Webber en dit is een lange pitlane dus hij moet veel tijd winnen in de eerste 10 ronden. Dat zie ik niet gebeuren.
Ik doelde op positie in de top 10 van Q2 omdat zijn tweede lap sneller dan cut-off was.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die is wel relevant. Ik wil die tijd van hem dan wel eens zien of hij daadwerkelijk sneller dan 1:26.336 reed.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/110909quote:The FIA made it clear to drivers that rules on track limits would not be strictly enforced on corner exits in qualifying for the Indian Grand Prix, but things will be tightened up for the race.
Telefoons doen het automatisch als je dat hebt ingesteld.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:34 schreef JohnB52 het volgende:
Niet de klok vergeten he heren en dames.
Ik weet alleen niet of mijn telefoon dat nou automatisch doet...
Gelukkig heb ik thuis een luchtalarm die er voor zorgt dat ik nooit later dan 08:00 wakker ben!
Als je achter kinderen vraag?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Als ik achter kinderen vraag, is het dan veel te voor de hand liggend?
Tijdens de riders briefing is door charlie gezegd dat buiten de baan gaan GEEN penalty opleverde.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die is wel relevant. Ik wil die tijd van hem dan wel eens zien of hij daadwerkelijk sneller dan 1:26.336 reed.
Groot gelijk hebben ze, waarom moeilijk doen als het ook gewoon makkelijk kan door de bochten af te snijdenquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:26 schreef opreis het volgende:
[..]
Tijdens de riders briefing is door charlie gezegd dat buiten de baan gaan GEEN penalty opleverde.
Niet dus. Maar goed, we kunnen iig zien hoe hij in het begin met de Mercedessen in de clinch gaat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:01 schreef Fer het volgende:
Ben benieuwd hoe Webber morgen op primes wil winnen, lijkt dat Vettel vanaf ronde 1 een paar tienden wegrijdt per rondje.
Denk eerder dat jouw Rolex nog niet op de juiste tijd staat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 08:49 schreef opreis het volgende:
Zet ik de bbc in de hoop voor een voorprogramma. Laten ze Arsenal zien. Had erger gekund. Maar begrijp dat ze nu z'n beetje vanaf de start instarten?
Kak, uurtje vergist ja....quote:Op zondag 27 oktober 2013 08:54 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Denk eerder dat jouw Rolex nog niet op de juiste tijd staat.
quote:
Daar is koffie voor gemaaktquote:Op zondag 27 oktober 2013 09:18 schreef Sally het volgende:
* Sally zit eindelijk ook eens een keer LIVE klaar om de race te kijken
Al vraag ik me af hoe goed ik kan kijken nu, met kleine oogjes nogguys
Have fun!
Met dank aan Pirelli en de FIA voor het verpesten van het kampioenschapquote:Op zondag 27 oktober 2013 09:36 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik heb me gisteren maar alvast de koppijn ingedronken op Vettels 4de titel .......
Zit nu de kwali te bekijken, Webber gaat gewoon met 4 wielen buiten de kerbsquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Doe me die rondetijden dan eens.
En hij kwam van P14 en niet P15.
En al was het zo dat hij sneller dan de cutoff naar Q3 reed, want ik neem aan dat je daar op doelt en niet op Q1 zoals je zegt, dan nog staat hij onterecht als 3de geklasseerd in Q2.
Die tijd was volkomen illegaal.
Bovendien is er nog 3 kwartier om de ogen groter te laten wordenquote:
Is vooral sinds het bandenincident op silverstone toch dat de spanning eruit was, als ze niks veranderd hadden aan het bandenregelement/aan de banden zelf had het waarschijnlijk spannender geweest.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met dank aan Pirelli en de FIA voor het verpesten van het kampioenschap
Dat bedoel ikquote:Op zondag 27 oktober 2013 09:45 schreef opreis het volgende:
[..]
Is vooral sinds het bandenincident op silverstone toch dat de spanning eruit was, als ze niks veranderd hadden aan het bandenregelement/aan de banden zelf had het waarschijnlijk spannender geweest.
Dat bandjes sparen vond ik ook maar niks. Newey heeft gewoon weer een grote upgrade gedaan waardoor het OBD effect terug is en Vettel maakt het gewoon af. Volgend jaar beter.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:45 schreef opreis het volgende:
[..]
Is vooral sinds het bandenincident op silverstone toch dat de spanning eruit was, als ze niks veranderd hadden aan het bandenregelement/aan de banden zelf had het waarschijnlijk spannender geweest.
Klopt, it crossed my mind, maar:quote:
Het wachten begint te werken inderdaadquote:Op zondag 27 oktober 2013 09:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bovendien is er nog 3 kwartier om de ogen groter te laten worden
Hoop het ook, een leuke racequote:Op zondag 27 oktober 2013 09:52 schreef opreis het volgende:
Denk dat we nu trouwens een leuke race gaan zien. Vet, Ham en Ros vroeg pitten en dan naar voren door traffic, dus meer inhaalacties ipv dat ze vanaf het begin wegrijden en nooit meer iemand zien.
Webber met z'n prut starts zal wel snel wat plaatsen verliezen, en dan hebben verschillende auto's achter hem ook nog de zachte band dus denk dat ie eerst nog wel een plekje of 2 verliest.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoop het ook, een leuke race![]()
Eddie Jordan zei dat hij wel Webber ergens een keer aan de leiding zag. BBC nu in gesprek met Christian Horner, en die zegt dat zowel Seb als Mark mogen racen ("... not to take eachother out, but...")
twitter:Formule1 twitterde op zondag 27-10-2013 om 10:05:58Dringend advies van Pirelli: doe maximaal 15 ronden op zacht en 35 op hard. Anders kaboem. Verandert dat iets aan de mogelijke uitslag? #F1 reageer retweet
Ja, echt abnormaal veel smogquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:22 schreef HiDiHo het volgende:
luchtvochtigheid 34%
die mist is dus gewoon smog
Volgend jaar met mondkapje op rijdenquote:
Gelukkig komen ze volgend jaar niet meer terug.quote:
Welcome back.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:18 schreef Sally het volgende:
* Sally zit eindelijk ook eens een keer LIVE klaar om de race te kijken
Al vraag ik me af hoe goed ik kan kijken nu, met kleine oogjes nogguys
Have fun!
Volgende week wel gedwongen tot de samenvatting of downloaden?quote:
Oh, ik dacht dat het gewoon mistig/bewolkt wasquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:30 schreef zoem het volgende:
De grid is zelfs gehuld in smog vanaf de startcamera
quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgende week wel gedwongen tot de samenvatting of downloaden?
Spoiler!quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:29 schreef MrBadGuy het volgende:
Nou maar even kijken hoe Vettel kampioen gaat worden
Met een beetje mazzel zien ze elkaar nietquote:
ja, ophanging gebrokenquote:
Wat voor strategie staat Grosjean.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grosjean gaat nu door het veld snijden.
20quote:
Teamordersquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:38 schreef WEST het volgende:
ben ik wel benieuwd wat er tussen Giedo en Chilton heeft plaats gevonden.
was al in de eerste bocht volgens mijquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:38 schreef WEST het volgende:
ben ik wel benieuwd wat er tussen Giedo en Chilton heeft plaats gevonden.
ja de herhaling van de start was het wel duidelijk. Chilton is een idioot.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:38 schreef Karstman het volgende:
[..]
was al in de eerste bocht volgens mij
Starten of softs, daarna naar mediumquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat voor strategie staat Grosjean.
1 seconde sneller, maar al na een paar ronden zijn ze langzamer.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
zijn de softs zoveel trager dan de hards?
Mja, om na 2 ronden al te wisselen... dan ligt het veld nog zo dicht bij elkaar dat je ver terug valt. Kost daarna relatief veel tijd om iedereen in te halen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
1 seconde sneller, maar al na een paar ronden zijn ze langzamer.
Doe maar -5quote:
Ja met een stop van 6.2quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:47 schreef zoem het volgende:
[..]
Hmm, ze lieten pitlane 26.989s zien bij Kimi
Ah zoquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja met een stop van 6.2
Pitstop duurt dus 23s, en je verliest altijd iets minder.
Kimi had probleem met links achter.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:47 schreef zoem het volgende:
[..]
Hmm, ze lieten pitlane 26.989s zien bij Kimi
Chilton is de nieuwe Bianchi.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:40 schreef WEST het volgende:
[..]
ja de herhaling van de start was het wel duidelijk. Chilton is een idioot.
2x gestopt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:58 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Weet iemand wrm Button ze ver achter is?
Niemand weet.quote:
Tegen Alonso aan geredenquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:58 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Weet iemand wrm Button ze ver achter is?
Alonso.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:00 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Oke, dank je. Wie zijn fout was het?
Pas op dat je er niet vanaf valtquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:06 schreef heywoodu het volgende:
Leuke race man. Zit op het puntje van de bank.
Dat sowieso, Alosno moest volgens mij uitwijken voor een Toro Rosso die aan de binnenkant zatquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:06 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Kan, ik vond de herhaling daar niet echt duidelijk in. Hoe dan ook, Button was slachtoffer.
Gaapquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:08 schreef exile79 het volgende:
Ik zit in de trein, wil iemand een korte samenvatting geven?
Ik zit te slapen en RB 1 en 2.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:08 schreef exile79 het volgende:
Ik zit in de trein, wil iemand een korte samenvatting geven?
De trein is spannender denk ik, geef ons daar maar een samenvatting van ter vermaak.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:08 schreef exile79 het volgende:
Ik zit in de trein, wil iemand een korte samenvatting geven?
Blij dat dat voorbij is dan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:10 schreef alwaysonhold het volgende:
Hoe gaan we over een paar jaar aankijken tegen 4 WK op rij voor Vettel?
Vergeet Alonso niet op P13quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit te slapen en RB 1 en 2.
Net als schumacherquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:10 schreef alwaysonhold het volgende:
Hoe gaan we over een paar jaar aankijken tegen 4 WK op rij voor Vettel?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:10 schreef alwaysonhold het volgende:
Hoe gaan we over een paar jaar aankijken tegen 4 WK op rij voor Vettel?
Als een enorme prestatie. Van een beetje een lul van een coureur, net als bij Schumi inderdaad. Hoewel als ze dit volgend jaar door weten te zetten zou het wel eens een legende kunnen worden,quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:10 schreef alwaysonhold het volgende:
Hoe gaan we over een paar jaar aankijken tegen 4 WK op rij voor Vettel?
Of waait, zou ook leuke dingen doen voor de handeling van de autoquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:12 schreef HiDiHo het volgende:
Jammer dat het daar niet zo hard regent als het hier doet
Dat Newey de beste engineer is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:10 schreef alwaysonhold het volgende:
Hoe gaan we over een paar jaar aankijken tegen 4 WK op rij voor Vettel?
Ja.quote:
Of aanpassingen gedaan heeft die niet zijn toegestaan door de FIAquote:
Dat vind ik altijd zo'n bullshit...quote:
Nee, maar Vettel wordt wel 4x kampioen omdat hij in de beste auto zit.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:23 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n bullshit...
Natuurlijk is Newey geweldig, maar het is niet zo dat andere kampioenen zelf hun auto ontwierpen.
Die hadden ook een fantastisch team om zich heen, dat is bij Vettel niet anders
+1quote:
Heeft nog nooit in een mindere auto meerdere races gewonnen. alleen 1 in 2008 en 1 in 2012.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, maar Vettel wordt wel 4x kampioen omdat hij in de beste auto zit.
Dat gevoel heb ik met Fangio en Schumacher toch minder. Alhoewel Schumacher met Brawn en Byrne ook een geweldig team had. Maar die kon ook met een mindere auto meerdere races winnen.
Neemt niet weg dat Vettel een geweldig coureur is, maar ik zou hem graag met een mindere auto zien knokken om te kijken of hij echt de absolute top is. Nu lijkt het meer aan de auto te liggen.
Dus hopelijk volgend jaar met de nieuwe regels is de Red Bull minder dominant.
Bijna onmogelijk dat het minder spannend wordt in elk gevalquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:30 schreef _Administr8or_ het volgende:
Maar ik hoop ook dat het volgend jaar spannender wordt
Toen was de Toro Rosso een van de betere wagens. Kijk maar naar Bourdais, die in de F1 gefaald heeft, die toen ook met de besten meereed. Echt een hoge snelheidscircuti waar je niet veel downforce voor nodig hebt in combinatie met regen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:30 schreef _Administr8or_ het volgende:
Vettel heeft vaak genoeg laten zien dat hij kan racen (iets met een Toro Rosso in Italië bijvoorbeeld) daarnaast was RedBull ook nog geen top team toen Vettel daar kwam.
Maar ik hoop ook dat het volgend jaar spannender wordt
2012? Vorig jaar was de Red Bull ook een van de beste auto's. Dat zijn ze al sinds halverwege 2009.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft nog nooit in een mindere auto meerdere races gewonnen. alleen 1 in 2008 en 1 in 2012.
Bij een sabbaticalquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:36 schreef kepler het volgende:
Helemaal gemist dat Alonso weer heeft gepitIk ben benieuwd waar hij nu zal eindigen
In het begin van het seizoen niet. Maar Vettel won wel Bahrein.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
2012? Vorig jaar was de Red Bull ook een van de beste auto's. Dat zijn ze al sinds halverwege 2009.
Die wordt echt zo hard genaaidquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:39 schreef Sally het volgende:
Dus Webber werd verteld om te stoppen... Ongeloof van zijn kant, zo te horen.
Maar: "Alternator, sorry."
Toen was het sosieso een loterij en lag het vooral aan het weer en de temperatuur welke auto het beste zou zijn. De Red Bull was het beste in de warme temperaturen van Bahrein en minder bij koude temperaaturen. Dat hadden ze halverwege het seizoen voor elkaar en waren weer het te kloppen team (samen met McLaren0.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:38 schreef Racerblade het volgende:
[..]
In het begin van het seizoen niet. Maar Vettel won wel Bahrein.
Als de alternator kapot is kan het de hele elektronica van de motor in de war gooien. Die motor hebben ze de volgende races nog nodig.quote:
begin vorig jaar niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
2012? Vorig jaar was de Red Bull ook een van de beste auto's. Dat zijn ze al sinds halverwege 2009.
Lees mijn reactie een paar posts hierboven.quote:
Bedoel je niet Alonso? Die had voor België bijna 50 punten voorsprong, meen ik.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:42 schreef sasquatsch het volgende:
BTW Als Hamilton niet zoveel was uitgevallen toen hij aan de leiding ging had hij kampioen geworden en niet Vettel, dus zijn titel in 2012 is geflatteerd. Maar ja, de McLaren was niet betrouwbaar genoeg.
Binnenkort wordt die man weer op het open net losgelaten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:45 schreef Nattekat het volgende:
Van Dam weer
Dacht heel even dat de Lotussen nu nog de finish konden halen...
Nee Hamilton.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:45 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Bedoel je niet Alonso? Die had voor België bijna 50 punten voorsprong, meen ik.
Denk je dat echt?quote:
Nee, Hamilton had sowieso Australië, Malesië, Singapore kunnen winnen.quote:
Nee 2012. Hamilton viel toen aan het eind van het seizoen minimaal 3x uit aan de leiding. Als hij die races had gewonnen (en Vettel dus minder punten had gehaald), had hij in ieder geval mee kunnen doen om het kampioenschap en imho waarschijnlijk gewonnen.quote:
Wbquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:52 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow, en zo heb ik 50 ronden gemist omdat ik terug in slaap gevallen ben
Je hebt niets gemist.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:52 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow, en zo heb ik 50 ronden gemist omdat ik terug in slaap gevallen ben
Same old story he.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Veel heb ik niet gemist zo te zien...
Vettel die voorop rijdt, een Mercedes die in de buurt kan blijven. Webber zijn wagen die stuk gaat, Raikkonen die doorstampt, en Alonso buiten de punten al het er om toe doet.
Ander jaar, zelfde verhaal.....
![]()
Je vergeet dat Kimi slechte banden heeft en juist NIET door kan stampen. Nu voor z'n teamgenoot nadat Rosberg 'm zojuist ingehaald heeft.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Veel heb ik niet gemist zo te zien...
Vettel die voorop rijdt, een Mercedes die in de buurt kan blijven. Webber zijn wagen die stuk gaat, Raikkonen die doorstampt, en Alonso buiten de punten al het er om toe doet.
Ander jaar, zelfde verhaal.....
Dopingquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:57 schreef kepler het volgende:
Vettel gewoon een seconde sneller dan iedereen
Banden he, oude banden.quote:
Maakt het seizoen niet geflatteerd, naar mijn mening. Daarnaast werd Alonso geëlimineerd in België en Japan en had waarschijnlijk naar het kampioenschap gereden als dat niet gebeurd was.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee 2012. Hamilton viel toen aan het eind van het seizoen minimaal 3x uit aan de leiding. Als hij die races had gewonnen (en Vettel dus minder punten had gehaald), had hij in ieder geval mee kunnen doen om het kampioenschap en imho waarschijnlijk gewonnen.
In de Red Bull ja. Die hebben weer de beste geblazen diffuser van iedereen.quote:
Geef die maar aan Grsojean. Afkomstig van plek 17 verdient hij dat wel.quote:
Hij heeft hem wel, Massa haakt af.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Geef die maar aan Grsojean. Afkomstig van plek 17 verdient hij dat wel.
Strategische move?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom gaat Raikkonen nu in de pits?
Tuurlijk nietquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Strategische move?
Wel geklasseerd, maar fuel + banden sparen.
Plek 7 veilig stellen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom gaat Raikkonen nu in de pits?
quote:
Voi la.quote:
Fixedquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:05 schreef Sally het volgende:
Nico second, "solid drive".
Grosjean 3rd from 17th, netjes.
Het gras is groen.quote:
Excuseer, thx!quote:
Ouderwets hard aan het stampen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:06 schreef sasquatsch het volgende:
Raikkonen pakt nog even de snelste ronde af.
Smog, brandstof + banden sparen, kan allerlei redenen bedenkenquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:07 schreef Sinister-D- het volgende:
Stoppen ze nu allemaal langs de baan![]()
gewoon platrijdenquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Smog, brandstof + banden sparen, kan allerlei redenen bedenken![]()
Oh, wellicht voor die burn out van Vettel?![]()
Zou terecht zijnquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:09 schreef sasquatsch het volgende:
Mag dat wel?
Straks nemen ze hem nog zijn punten af.
BBC had het over 'a fine', dus boete. Maar: "who cares now?!"quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:09 schreef sasquatsch het volgende:
Mag dat wel?
Straks nemen ze hem nog zijn punten af.
Ja iets leuks ieuwquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:11 schreef KaheemSaid het volgende:
Zullen we het nog even over raikonen zijn strategie hebben?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Banden he, oude banden.
Edit: nog eens pitten of uitzingen was de keuze.
Het is echt een badboy.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:12 schreef Waffle het volgende:
Nadat Webber uit viel even in slaap gevallen
Maar die donuts van Vettelschijt aan de regels
hadden ze beter 7 races eerder kunnen doenquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:13 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Het seizoen nu maar afsluiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |