Via Twitter door @f1fanatic_co_ukquote:Bonnington: "Lewis can you confirm it was a Red Bull you were held up by, I presume it was Vettel?"
Hamilton: "Yes." #F1
yup, en er zit geen hond....gek he? er gebeurt ook geen klap.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:33 schreef Montov het volgende:
Iedereen rijdt buiten de lijnen op dit circuit. Mede dankzij de uitloopstroken.
Is gewoon een schijtbaan, je moet of gras, of grind, of muur naast de witte lijnen van de baan hebben. Niet nog meer asfalt.quote:
Dat kunnen ze niet besluiten in de briefing. Dat zijn gewoon regels. Hun eigen regels.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:47 schreef Marks het volgende:
Ze hebben het vast zo besloten bij de rijdersbriefing, maar flauw is het zeker.
Ergo ze zullen het er wel op gooien we hadden geen voordeel want kijk maar die andere auto van ons was nog veel sneller en bleef wel binnen de lijntjes.quote:20.2 Drivers must use the track at all times. For the avoidance of doubt the white lines defining the track edges are considered to be part of the track but the kerbs are not.
A driver will be judged to have left the track if no part of the car remains in contact with the track.
Should a car leave the track the driver may rejoin, however, this may only be done when it is safe to do so and without gaining any advantage.
daar hadden ze het op de bbc na afloop ook over, blijkbaar waren de rijders het erover eens dat het tijd kost ipv oplevertquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ergo ze zullen het er wel op gooien we hadden geen voordeel want kijk maar die andere auto van ons was nog veel sneller en bleef wel binnen de lijntjes.
Tijd kost? De ronde ervoor deed hij het niet en toen stond hij P14. Van P14 naar P3 lijkt me niet echt tijd kostenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:55 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
daar hadden ze het op de bbc na afloop ook over, blijkbaar waren de rijders het erover eens dat het tijd kost ipv oplevert
ja, ik bedenk het ook nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tijd kost? De ronde ervoor deed hij het niet en toen stond hij P14. Van P14 naar P3 lijkt me niet echt tijd kosten
de lijnen liggen er niet voor niets.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:59 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja, ik bedenk het ook niet
ik sliep al weer bijna, maar wat ik meekreeg was dat jordan zei dat uit de vrije trainingen bleek dat de rondes buiten de lijn minder snel waren dan wanneer ze de goede lijn volgen
mischien is het nog ergens terug te kijken
En tussen de lijnen is langzamer. Anders reden ze niet op (en over) het randje.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:11 schreef Marks het volgende:
[..]
de lijnen liggen er niet voor niets.
ik zeg dan ook nergens dat ik het er mee eens benquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:11 schreef Marks het volgende:
[..]
de lijnen liggen er niet voor niets.
Bijna vol, bedankt voor de OP.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:40 schreef Sinister-D- het volgende:
Heb absoluut geen zin gehad om een OP te maken, resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Quali : zaterdag 10.30
Race 10.30 (wintertijd)
BBC, RTL(DE) en Sport1 zenden alles live uit![]()
[ code verwijderd ]
Ja dat viel me ook op.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:05 schreef Fer het volgende:
Iemand opgevallen dat bij het langzaam rijden van de RedBull, zoals in de pits, deze op 4 cilinders loopt, hij klinkt rauwer.
Is dat dan het truukje wat zo opviel in Singapore?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |