Die wordt echt zo hard genaaidquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:39 schreef Sally het volgende:
Dus Webber werd verteld om te stoppen... Ongeloof van zijn kant, zo te horen.
Maar: "Alternator, sorry."
Toen was het sosieso een loterij en lag het vooral aan het weer en de temperatuur welke auto het beste zou zijn. De Red Bull was het beste in de warme temperaturen van Bahrein en minder bij koude temperaaturen. Dat hadden ze halverwege het seizoen voor elkaar en waren weer het te kloppen team (samen met McLaren0.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:38 schreef Racerblade het volgende:
[..]
In het begin van het seizoen niet. Maar Vettel won wel Bahrein.
Als de alternator kapot is kan het de hele elektronica van de motor in de war gooien. Die motor hebben ze de volgende races nog nodig.quote:
begin vorig jaar niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
2012? Vorig jaar was de Red Bull ook een van de beste auto's. Dat zijn ze al sinds halverwege 2009.
Lees mijn reactie een paar posts hierboven.quote:
Bedoel je niet Alonso? Die had voor België bijna 50 punten voorsprong, meen ik.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:42 schreef sasquatsch het volgende:
BTW Als Hamilton niet zoveel was uitgevallen toen hij aan de leiding ging had hij kampioen geworden en niet Vettel, dus zijn titel in 2012 is geflatteerd. Maar ja, de McLaren was niet betrouwbaar genoeg.
Binnenkort wordt die man weer op het open net losgelaten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:45 schreef Nattekat het volgende:
Van Dam weer
Dacht heel even dat de Lotussen nu nog de finish konden halen...
Nee Hamilton.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:45 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Bedoel je niet Alonso? Die had voor België bijna 50 punten voorsprong, meen ik.
Denk je dat echt?quote:
Nee, Hamilton had sowieso Australië, Malesië, Singapore kunnen winnen.quote:
Nee 2012. Hamilton viel toen aan het eind van het seizoen minimaal 3x uit aan de leiding. Als hij die races had gewonnen (en Vettel dus minder punten had gehaald), had hij in ieder geval mee kunnen doen om het kampioenschap en imho waarschijnlijk gewonnen.quote:
Wbquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:52 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow, en zo heb ik 50 ronden gemist omdat ik terug in slaap gevallen ben
Je hebt niets gemist.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:52 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow, en zo heb ik 50 ronden gemist omdat ik terug in slaap gevallen ben
Same old story he.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Veel heb ik niet gemist zo te zien...
Vettel die voorop rijdt, een Mercedes die in de buurt kan blijven. Webber zijn wagen die stuk gaat, Raikkonen die doorstampt, en Alonso buiten de punten al het er om toe doet.
Ander jaar, zelfde verhaal.....
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |