Blij dat dat voorbij is dan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:10 schreef alwaysonhold het volgende:
Hoe gaan we over een paar jaar aankijken tegen 4 WK op rij voor Vettel?
Vergeet Alonso niet op P13quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit te slapen en RB 1 en 2.
Net als schumacherquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:10 schreef alwaysonhold het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:10 schreef alwaysonhold het volgende:
Als een enorme prestatie. Van een beetje een lul van een coureur, net als bij Schumi inderdaad. Hoewel als ze dit volgend jaar door weten te zetten zou het wel eens een legende kunnen worden,quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:10 schreef alwaysonhold het volgende:
Of waait, zou ook leuke dingen doen voor de handeling van de autoquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:12 schreef HiDiHo het volgende:
Jammer dat het daar niet zo hard regent als het hier doet
Dat Newey de beste engineer is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:10 schreef alwaysonhold het volgende:
Ja.quote:
Of aanpassingen gedaan heeft die niet zijn toegestaan door de FIAquote:
Dat vind ik altijd zo'n bullshit...quote:
Nee, maar Vettel wordt wel 4x kampioen omdat hij in de beste auto zit.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:23 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n bullshit...
Natuurlijk is Newey geweldig, maar het is niet zo dat andere kampioenen zelf hun auto ontwierpen.
Die hadden ook een fantastisch team om zich heen, dat is bij Vettel niet anders
+1quote:
Heeft nog nooit in een mindere auto meerdere races gewonnen. alleen 1 in 2008 en 1 in 2012.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, maar Vettel wordt wel 4x kampioen omdat hij in de beste auto zit.
Dat gevoel heb ik met Fangio en Schumacher toch minder. Alhoewel Schumacher met Brawn en Byrne ook een geweldig team had. Maar die kon ook met een mindere auto meerdere races winnen.
Neemt niet weg dat Vettel een geweldig coureur is, maar ik zou hem graag met een mindere auto zien knokken om te kijken of hij echt de absolute top is. Nu lijkt het meer aan de auto te liggen.
Dus hopelijk volgend jaar met de nieuwe regels is de Red Bull minder dominant.
Bijna onmogelijk dat het minder spannend wordt in elk gevalquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:30 schreef _Administr8or_ het volgende:
Maar ik hoop ook dat het volgend jaar spannender wordt
Toen was de Toro Rosso een van de betere wagens. Kijk maar naar Bourdais, die in de F1 gefaald heeft, die toen ook met de besten meereed. Echt een hoge snelheidscircuti waar je niet veel downforce voor nodig hebt in combinatie met regen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:30 schreef _Administr8or_ het volgende:
Vettel heeft vaak genoeg laten zien dat hij kan racen (iets met een Toro Rosso in Italië bijvoorbeeld) daarnaast was RedBull ook nog geen top team toen Vettel daar kwam.
Maar ik hoop ook dat het volgend jaar spannender wordt
2012? Vorig jaar was de Red Bull ook een van de beste auto's. Dat zijn ze al sinds halverwege 2009.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft nog nooit in een mindere auto meerdere races gewonnen. alleen 1 in 2008 en 1 in 2012.
Bij een sabbaticalquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:36 schreef kepler het volgende:
Helemaal gemist dat Alonso weer heeft gepitIk ben benieuwd waar hij nu zal eindigen
In het begin van het seizoen niet. Maar Vettel won wel Bahrein.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
2012? Vorig jaar was de Red Bull ook een van de beste auto's. Dat zijn ze al sinds halverwege 2009.
Die wordt echt zo hard genaaidquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:39 schreef Sally het volgende:
Dus Webber werd verteld om te stoppen... Ongeloof van zijn kant, zo te horen.
Maar: "Alternator, sorry."
Toen was het sosieso een loterij en lag het vooral aan het weer en de temperatuur welke auto het beste zou zijn. De Red Bull was het beste in de warme temperaturen van Bahrein en minder bij koude temperaaturen. Dat hadden ze halverwege het seizoen voor elkaar en waren weer het te kloppen team (samen met McLaren0.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:38 schreef Racerblade het volgende:
[..]
In het begin van het seizoen niet. Maar Vettel won wel Bahrein.
Als de alternator kapot is kan het de hele elektronica van de motor in de war gooien. Die motor hebben ze de volgende races nog nodig.quote:
begin vorig jaar niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
2012? Vorig jaar was de Red Bull ook een van de beste auto's. Dat zijn ze al sinds halverwege 2009.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |