Joggingbroek altijd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik FOK! vaak in wifebeater en joggingbroek of boxershort.
Best chille setup voor FOK!sessie.
Geen joggingbroek aan hebben in de avond is dan ook behoorlijk raar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik FOK! vaak in wifebeater en joggingbroek of boxershort.
Best chille setup voor FOK!sessie.
dat is echt niet hipsterquote:
Halloquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:38 schreef Vinceee het volgende:
Ben ik raar als ik gewoon in mijn kleren zit die ik overdag ook aan heb?
Jij komt tegenwoordig alleen nog maar op FOK! om te haten op alles en iedereen volgens mij, en dan noem je mij triestquote:
ja ik kleed me altijd om voor een FOK!sessiequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:38 schreef Vinceee het volgende:
Nee hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:38 schreef Vinceee het volgende:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:38 schreef Vinceee het volgende:
doet iedereen toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ik kleed me altijd om voor een FOK!sessie
beetjequote:
quote:
Tuurlijkquote:
Geen ideequote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso ook vaak in feyenoord trainingspak
wij zijn allemaal zolderkamerautistenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:40 schreef Vinceee het volgende:
Wauw, wordt hier echt welkom ontvangen hahaEn 2 uur geleden dacht ik nog, en daar zit ik dan, vriendloos achter mijn laptop, terwijl iedereen uit is, valt dus toch wel mee
Ik heb LB wel zien komen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:40 schreef richolio het volgende:
Ik heb LB lang niet voorbij zien komen
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:40 schreef richolio het volgende:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wij zijn allemaal zolderkamerautisten
Ik wil wel E-buddy's wordenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:40 schreef Vinceee het volgende:
Wauw, wordt hier echt welkom ontvangen hahaEn 2 uur geleden dacht ik nog, en daar zit ik dan, vriendloos achter mijn laptop, terwijl iedereen uit is, valt dus toch wel mee
Ik mis LB ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:40 schreef richolio het volgende:
Slechte zaak inderdaadquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:40 schreef richolio het volgende:
ze wenste mij vanmiddag nog een fijne middagquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:40 schreef richolio het volgende:
quote:
DM jij serieus met haar>quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga ook stoppen met FOK!
Jullie zijn stom
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:40 schreef richolio het volgende:
naisquote:
Mensen die dat hebben gedaan in mijn friendlist gelijk eruit gedonderd.quote:
Go for itquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:43 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb honger. Hmm zou ik weer eens een nachteitje eten? Is echt al weer iets van 2 maanden geleden!
Als je over zwarte piet begint mag je gelijk weer mooven overigensquote:
Wantquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die dat hebben gedaan in mijn friendlist gelijk eruit gedonderd.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
LB zit nu vol met lauwwarme mannenpap
Ik dacht, na dat ik het bericht verstuurd had, meteen: '' oh wacht, zwarte piet, en ik had me vandaag nog zo voorgenomen om dat te negeren''quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je over zwarte piet begint mag je gelijk weer mooven overigens
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die dat hebben gedaan in mijn friendlist gelijk eruit gedonderd.
nee ik niet. wel petitie getekend. maar hoef die berichten niet op mijn timelinequote:
Wehehehehehquote:
Ja dat doe ik al hele week en het lukt primaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:44 schreef Vinceee het volgende:
[..]
Ik dacht, na dat ik het bericht verstuurd had, meteen: '' oh wacht, zwarte piet, en ik had me vandaag nog zo voorgenomen om dat te negeren''
Omdat ik gewoon iedereen die zich daar fanatiek mee bezig houd er uit donder.quote:
Pietitiequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik niet. wel petitie getekend. maar hoef die berichten niet op mijn timeline
Okayquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon iedereen die zich daar fanatiek mee bezig houd er uit donder.
Of ze nu voor of tegen zijn.
Ik gooi sowieso iedereen waar ik me aan erger eruit de laatste tijd
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:45 schreef Tjacka het volgende:
Ik weet nu wel gelijk waarom LB er niet is.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
LB zit nu vol met lauwwarme mannenpap
LittleBrownie
Ik heb het niet zo met die zwarte piet hype. Het boeit me echt niet of hij nou wordt verboden of niet!quote:
Ja dat woord wil ik niet gebruiken hoorquote:
Meegenomen naar Spanje.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:45 schreef Tjacka het volgende:
Ik weet nu wel gelijk waarom LB er niet is.
Hahahahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat woord wil ik niet gebruiken hoor
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
LB is een groene piet aan het worden.
Ze past ook in mijn zakquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
LB past toch easy in zo`n juttezak dus.
Wehehehequote:
Niet alleen dat. Maar dat zó veel mensen er een fuck om geven is nog erger.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb overigens ook zelden een stompzinnigere discussie gezien als de zwarte piet discussie.
Het gaat inderdaad drie keer nergens over, het leuke daarvan is, is dat de argumenten zowel voor als tegen, ook nergens op slaanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb overigens ook zelden een stompzinnigere discussie gezien als de zwarte piet discussie.
quote:
Op jouw zak bedoel jequote:
Blauw is de mooiste kleur!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
ban voor crewbashquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:48 schreef richolio het volgende:
Ik heb LB geDM't over de vieze, vunzige, nare dingen die jullie over haar hebben gezegd. Nu krijgen jullie het hoor..
Laat maar komen. Ze moet eerst d'r mondje open doen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:48 schreef richolio het volgende:
Ik heb LB geDM't over de vieze, vunzige, nare dingen die jullie over haar hebben gezegd. Nu krijgen jullie het hoor..
Wat krijgen we? Haar V?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:48 schreef richolio het volgende:
Ga je er ook een dragen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom hebben die nazi's toch altijd van die mooie uniformen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Nou, dat wordt verlengen dus!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:49 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn FOK! ABO is nog tot 30 januari
Dat vond Prince Harry ook.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom hebben die nazi's toch altijd van die mooie uniformen
Die van mij tot 27 novemberquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:49 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn FOK! ABO is nog tot 30 januari
Gewoon goed aanpakken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
oh shit, als ik nu geband wordt is wel beter eigenlijk, ga ik ten minste met school bezig
Meh, geloof niet in hun idealenquote:
Deze discussie is zo slecht !! hihiho emogif!!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:49 schreef Tjacka het volgende:
ik vind de discussie over de discussie nog erger eigenlijk.
vraag ban aanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
oh shit, als ik nu geband wordt is wel beter eigenlijk, ga ik ten minste met school bezig
jij weet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Deze discussie is zo slecht !! hihiho emogif!!!
Nee niet waar, deze discussie is prachtig!!! Boosemoticon!
Ik ook.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
of zal ik een mooie yvonne gerelateerd Noord Korea topic makenquote:
ja doequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
of zal ik een mooie yvonne gerelateerd Noord Korea topic maken
Ja hoezo? wil je mijn V ook?quote:
das permbanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
dan ben ik binnen een paar minuten geband vrees ikquote:
Stop gewoon en ga voor school aan de slag. Kom daarna (tussendoor) terug.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb ik dat toch verdomme weer helemaal moeten missen zeg. Iemand caps?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die ging VA gisteren voor de cam helemaal op eten!
oh, hoe kan ik geband worden voor ongeveer een week danquote:
idd, doe maar nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
dan ben ik binnen een paar minuten geband vrees ik
Van paarden moet je afblijven.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:51 schreef xcachet het volgende:
Man slaat politie paard en moet 1 jaar de cel in. Ook krijgt ie 6 jaar een internationaal stadion verbod.nou rebels hoor
Politie zal het wel uitgelokt hebben. Ken de politie bij voetbalwedstrijden langer dan vandaag.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:51 schreef xcachet het volgende:
Man slaat politie paard en moet 1 jaar de cel in. Ook krijgt ie 6 jaar een internationaal stadion verbod.nou rebels hoor
Maar dat lukt mij gewoon nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Stop gewoon en ga voor school aan de slag. Kom daarna (tussendoor) terug.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
oh, hoe kan ik geband worden voor ongeveer een week dan
Stop gewoon een week.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
oh, hoe kan ik geband worden voor ongeveer een week dan
Of ga overdag voor school bezig en dan kun je na 20:00 ff fokken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar dat lukt mij gewoon niet
baasquote:
sowiesoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Politie zal het wel uitgelokt hebben. Ken de politie bij voetbalwedstrijden langer dan vandaag.
CAPSquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:51 schreef Vinceee het volgende:
[..]
Heb ik dat toch verdomme weer helemaal moeten missen zeg. Iemand caps?
Ik heb wellicht een oplossing voor je probleem. Pak je computer op en dan, hier komt ie, ja, laat je hem vallen. Daarna gooi je m van een trap en spuug je er op.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar dat lukt mij gewoon niet
Nee heb de beelden gezien. Die man kwam naar dat paard toe om 'm een mep te verkopen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Politie zal het wel uitgelokt hebben. Ken de politie bij voetbalwedstrijden langer dan vandaag.
Maar hoe moet ik dan presentaties en verslagen maken voor schoolquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb wellicht een oplossing voor je probleem. Pak je computer op en dan, hier komt ie, ja, laat je hem vallen. Daarna gooi je m van een trap en spuug je er op.
De drang om m weer aan te sluiten en verder te FOK!ken is groot, maar doe het nou niet.
Selectief hè.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee heb de beelden gezien. Die man kwam naar dat paard toe om 'm een mep te verkopen.
Maar er 1 jaar de cel voor in
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee heb de beelden gezien. Die man kwam naar dat paard toe om 'm een mep te verkopen.
Maar er 1 jaar de cel voor in
quote:
Ja.. Euh.. Niet..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik dan presentaties en verslagen maken voor school
Ja. Vind uber haupt niet dat je er de cel voor in hoeft. Maar vind hooligans sws debielen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Selectief hè.
Voetbalsupporters zijn bij voorbaat erger dan pedofielen, verkrachters en tasjesdieven.
Faal.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:56 schreef richolio het volgende:
Bazen tattoo.
[ [url=http://http://wallboxs.com/wp-co(...)oo-11.jpg]afbeelding[/url] ]
Ja. Ik zie hem niet.Maar bazentattoo ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:56 schreef richolio het volgende:
Bazen tattoo.
[imghttp://wallboxs.com/wp-co(...)-break-tattoo-11.jpg[/img]
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:56 schreef richolio het volgende:
Bazen tattoo.
[ [url=http://http://wallboxs.com/wp-co(...)oo-11.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik zie dat je het inmiddels zelf ook al heb aangepastquote:
quote:
Vond 't maar pauper eruit zien allemaal dat prison break.quote:
Briljante seriequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vond 't maar pauper eruit zien allemaal dat prison break.
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:00 schreef Spatieloos het volgende:
OKay 0 uur, ik ga een eitje bakken doei
Breng mij ook een nachteitje plsquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:00 schreef Spatieloos het volgende:
OKay 0 uur, ik ga een eitje bakken doei
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Breng mij ook een nachteitje pls
Wat lees je?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:02 schreef Tjacka het volgende:
ben nu meer over boedisme aan het lezen
Die heb je in thailand genoeg gehad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:02 schreef Fok-it het volgende:
Iedereen wil een nachteitje![]()
Breng mij maar een nachtmeidje.
Geen gek ideequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:02 schreef Fok-it het volgende:
Iedereen wil een nachteitje![]()
Breng mij maar een nachtmeidje.
Moet hh wel gedaan hebben.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:03 schreef Dearest het volgende:
Oké, ben terug van vriendin, altijd als ik bij haar ben gebeuren er creepy dingen(Vorige keer dat met VMS
)
Nu voegt een of andere Fatih me toe op BBM, terwijl maar 3 mensen mijn ping hebben nu (VA, LB, andere vriendin die niet zo iemand is om gegevens door te geven, hamerhaai weet ik niet zeker maar volgensmij niet). Gaat ie allemaal creepy shit zeggenWhat the fuck.
Origineel verzonnen he?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:03 schreef Dearest het volgende:
Oké, ben terug van vriendin, altijd als ik bij haar ben gebeuren er creepy dingen(Vorige keer dat met VMS
)
Nu voegt een of andere Fatih me toe op BBM, terwijl maar 3 mensen mijn ping hebben nu (VA, LB, andere vriendin die niet zo iemand is om gegevens door te geven, hamerhaai weet ik niet zeker maar volgensmij niet). Gaat ie allemaal creepy shit zeggenWhat the fuck.
Wel tof hoe dat filmpje is gedaan thoughquote:
Had jij gisteren niet je BBM hier op het forum gezet?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:03 schreef Dearest het volgende:
)
Je poste het gister nog in deze scquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:03 schreef Dearest het volgende:
)
Ja maar binnen 3 seconden weer verwijderd en hij komt ook niet echt over als een fokkerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Had jij gisteren niet je BBM hier op het forum gezet?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je poste het gister nog in deze sc
Vond Fatih wel leuk verzonnenquote:
Das is nicht so schön ja!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:03 schreef Dearest het volgende:
)
Jaja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja maar binnen 3 seconden weer verwijderd en hij komt ook niet echt over als een fokker
Lol, die gekke LittleBrownie toch ook. Gewoon onder de naam Fatih jou voor de gek houden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:03 schreef Dearest het volgende:
)
Je had ook gewoon die iPhone moeten nemen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:05 schreef supersof het volgende:
Mijn whatsapp verloopt bijna. en dan moet ik betalen ;s ;s vind ide 90 cent geen probleem maar weet niet hoe ik dat moet doen
creditcard.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:05 schreef supersof het volgende:
Mijn whatsapp verloopt bijna. en dan moet ik betalen ;s ;s vind ide 90 cent geen probleem maar weet niet hoe ik dat moet doen
Gulmezquote:
Volgens mij kun je met android gewoon opnieuw downloadenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:05 schreef supersof het volgende:
Paypal, kan je gratis aanmaken en geld op storten vanaf je bankrekening.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:05 schreef supersof het volgende:
rot op lmi.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je had ook gewoon die iPhone moeten nemen.
baastopic was dat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gulmez![]()
Gewoon zijn chimi langs de kant van de weg dumpen
creitcard pijp mij en ik betaalquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:05 schreef supersof het volgende:
Heb me echt kapot gelachenquote:
pauperquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
rot op lmi.
je weet dat ik daar geen geld voor heb dus loop er niet zo over te ZEIKEN
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
rot op lmi.
je weet dat ik daar geen geld voor heb dus loop er niet zo over te ZEIKEN
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
pauper
had gewoon een iPhone genomen met een abbo van 20 eurie in de maand
ah ja ik heb volgens mij wel paypal maar hij deed het niet en toen had ik geen zin meer om het uit te zoekenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Paypal, kan je gratis aanmaken en geld op storten vanaf je bankrekening.
Of gewoon afwachten, volgens mij wordt het gewoon verlengd zonder dat er kosten in rekening worden gebracht, maar ik heb het risico niet durven nemen.
Ga je fucking mond spoelen!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:07 schreef Dearest het volgende:
Godverdomme ondankbare kuthonden ook in mijn groepje van project, trouwens. Ik heb fucking 50 pagina's aan werkstuk gemaakt terwijl hun er MAXIMAAL 3 per persoon hebben gemaakt, gaat 1 zo'n kuthoer zeggen dat het er niet uit ziet.Als je het zo goed kunt doe het dan godverdomme zelf.
En over de PowerPoint loopt ze te zeiken dat ie meer over het hotel moet gaan in plaats van over wat er te doen is in de stadAls je de fucking opdracht leest kan je zien dat de presentatie moet gaan over wat er te doen is in die stad, en dat het dus JUIST over sightseeing etcetera moet gaan, maar lezen is blijkbaar een beetje moeilijk voor je. Kuthoer.
1. maak akountquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ah ja ik heb volgens mij wel paypal maar hij deed het niet en toen had ik geen zin meer om het uit te zoeken
waar kan je die vinden danquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
pauper
had gewoon een iPhone genomen met een abbo van 20 eurie in de maand
En..?quote:
uh okequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:07 schreef Dearest het volgende:
Godverdomme ondankbare kuthonden ook in mijn groepje van project, trouwens. Ik heb fucking 50 pagina's aan werkstuk gemaakt terwijl hun er MAXIMAAL 3 per persoon hebben gemaakt, gaat 1 zo'n kuthoer zeggen dat het er niet uit ziet.Als je het zo goed kunt doe het dan godverdomme zelf.
En over de PowerPoint loopt ze te zeiken dat ie meer over het hotel moet gaan in plaats van over wat er te doen is in de stadAls je de fucking opdracht leest kan je zien dat de presentatie moet gaan over wat er te doen is in die stad, en dat het dus JUIST over sightseeing etcetera moet gaan, maar lezen is blijkbaar een beetje moeilijk voor je. Kuthoer.
Maar misschien ziet het er ook gewoon niet uit. Heb je daar al over nagedacht, Dearest?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:07 schreef Dearest het volgende:
goede come back.quote:
studentenmobiel.nl of anders gewoon bij je lokale telefoonboerquote:
nee dat werkte niet. je kreeg dan paar cent van paypal en moest je veerievjeerenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
1. maak akount
2. klik op link activere in de: aktievasiemail
3. gebruik peepal
quote:
na-aperquote:
Ligt eraan waar je hem neemtquote:
Nee, want ik ben bijna langer bezig geweest met de lay-out dan met het werkstuk zelf. Het ziet er gewoon goed uit, maar ik denk dat er niet genoeg roze glitters en panterprint voor die kuthoer in zitten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maar misschien ziet het er ook gewoon niet uit. Heb je daar al over nagedacht, Dearest?
Nou?
Heb je?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gvd, ik ben zo geil als een bos biet'n
Dat wordt wel tandenbijten dan jaquote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:09 schreef supersof het volgende:
[..]
nee dat werkte niet. je kreeg dan paar cent van paypal en moest je veerievjeeren
Waarom doe je dat dan niet ? ? ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:09 schreef supersof het volgende:
[..]
nee dat werkte niet. je kreeg dan paar cent van paypal en moest je veerievjeeren
Heel vet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:06 schreef Stuart het volgende:
Zo is het wel goed te zien. Met en zonder Dermablend
[ afbeelding ]
kut lmiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |