Heb me echt kapot gelachenquote:
pauperquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
rot op lmi.
je weet dat ik daar geen geld voor heb dus loop er niet zo over te ZEIKEN
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
rot op lmi.
je weet dat ik daar geen geld voor heb dus loop er niet zo over te ZEIKEN
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
pauper
had gewoon een iPhone genomen met een abbo van 20 eurie in de maand
ah ja ik heb volgens mij wel paypal maar hij deed het niet en toen had ik geen zin meer om het uit te zoekenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Paypal, kan je gratis aanmaken en geld op storten vanaf je bankrekening.
Of gewoon afwachten, volgens mij wordt het gewoon verlengd zonder dat er kosten in rekening worden gebracht, maar ik heb het risico niet durven nemen.
Ga je fucking mond spoelen!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:07 schreef Dearest het volgende:
Godverdomme ondankbare kuthonden ook in mijn groepje van project, trouwens. Ik heb fucking 50 pagina's aan werkstuk gemaakt terwijl hun er MAXIMAAL 3 per persoon hebben gemaakt, gaat 1 zo'n kuthoer zeggen dat het er niet uit ziet.Als je het zo goed kunt doe het dan godverdomme zelf.
En over de PowerPoint loopt ze te zeiken dat ie meer over het hotel moet gaan in plaats van over wat er te doen is in de stadAls je de fucking opdracht leest kan je zien dat de presentatie moet gaan over wat er te doen is in die stad, en dat het dus JUIST over sightseeing etcetera moet gaan, maar lezen is blijkbaar een beetje moeilijk voor je. Kuthoer.
1. maak akountquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ah ja ik heb volgens mij wel paypal maar hij deed het niet en toen had ik geen zin meer om het uit te zoeken
waar kan je die vinden danquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
pauper
had gewoon een iPhone genomen met een abbo van 20 eurie in de maand
En..?quote:
uh okequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:07 schreef Dearest het volgende:
Godverdomme ondankbare kuthonden ook in mijn groepje van project, trouwens. Ik heb fucking 50 pagina's aan werkstuk gemaakt terwijl hun er MAXIMAAL 3 per persoon hebben gemaakt, gaat 1 zo'n kuthoer zeggen dat het er niet uit ziet.Als je het zo goed kunt doe het dan godverdomme zelf.
En over de PowerPoint loopt ze te zeiken dat ie meer over het hotel moet gaan in plaats van over wat er te doen is in de stadAls je de fucking opdracht leest kan je zien dat de presentatie moet gaan over wat er te doen is in die stad, en dat het dus JUIST over sightseeing etcetera moet gaan, maar lezen is blijkbaar een beetje moeilijk voor je. Kuthoer.
Maar misschien ziet het er ook gewoon niet uit. Heb je daar al over nagedacht, Dearest?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:07 schreef Dearest het volgende:
goede come back.quote:
studentenmobiel.nl of anders gewoon bij je lokale telefoonboerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |